Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2020, 23:28
Verwijderd
Ja even serieus nu.

Vertel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2020, 23:30
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ja, want hun ouders hebben een zwakzinnig keuze gemaakt om bij een kalifaat toe te treden :/
En die kinderen zijn daar de dupe van.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2020, 00:00
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Is het precedent niet dat de ouders hun Nederlanderschap opgaven toen ze overliepen naar ISIS? Dan zijn de kinderen ook niet Nederlands, lijkt me.

Aan de andere kant mogen ze niet statenloos worden dus tsja. Strafkolonie Mars dan maar
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2020, 10:10
Verwijderd
Klopt, ja die ouders kunnen de tyfus krijgen wat mij betreft.

Maar die kinderen... hoewel ze de laatste tijd ook gewoon sterven, dus mogelijk is het probleem straks opgelost.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2020, 11:56
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
lekker daar laten!
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2020, 12:32
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik weet niet of het ethischer is ouders van kinderen te scheiden, of kinderen maar aan hun lot over te laten, in dit geval. Ik denk dat ik neig naar ouders met kinderen terughalen, waarbij de ouders onderworpen worden aan een verplicht arsenaal aan strafrechtelijke vervolging, geestelijke hulp, checks, and balances.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 18-10-2020 om 12:40.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2020, 12:36
Verwijderd
Ik heb hier geen mening over
Met citaat reageren
Oud 18-10-2020, 16:06
Verwijderd
Ferdje denkt er al een poosje over, ik denk dat hij ze gewoon laat wegvegen door bommen en kogels. Die kinderen zijn toch kut en verpest door een kutopvoeding en wordt toch van dat rare tuig.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2020, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of het ethischer is ouders van kinderen te scheiden, of kinderen maar aan hun lot over te laten, in dit geval. Ik denk dat ik neig naar ouders met kinderen terughalen, waarbij de ouders onderworpen worden aan een verplicht arsenaal aan strafrechtelijke vervolging, geestelijke hulp, checks, and balances.
Linkse hippie ben je toch. <3
Met citaat reageren
Oud 18-10-2020, 17:11
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Linkse hippie ben je toch. <3
Het is vrij tragisch dat men dit standpunt al uitlegt als "linkse hippie". Illustratief voor hoe wij collectief rechtser zijn gaan doen en denken, op slinkse wijze.

Ja, je maakt maar een grapje en alles, snap ik.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 18-10-2020, 17:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ferdje is een sletje
Met citaat reageren
Oud 18-10-2020, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of het ethischer is ouders van kinderen te scheiden, of kinderen maar aan hun lot over te laten, in dit geval. Ik denk dat ik neig naar ouders met kinderen terughalen, waarbij de ouders onderworpen worden aan een verplicht arsenaal aan strafrechtelijke vervolging, geestelijke hulp, checks, and balances.
Ik vind dit, soms. Maar meestal dit:

Citaat:
Ik heb hier geen mening over
Met citaat reageren
Oud 18-10-2020, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Het is vrij tragisch dat men dit standpunt al uitlegt als "linkse hippie". Illustratief voor hoe wij collectief rechtser zijn gaan doen en denken, op slinkse wijze.

Ja, je maakt maar een grapje en alles, snap ik.
Dat laatste: ja dat klopt

En dat eerste klopt inderdaad ook. Denk dat het, zoals Ferd aangeeft, mogelijk te gevaarlijk is om ouders en kinderen op te halen. Maar, de ouders zijn na vertrek ook geen Nederlander meer. Daarnaast weet ik ook niet of het daar maar een beetje laten vertyfen nu goed is voor de deradicalisering, dus ik vind het ook maar lastig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.