Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2008, 16:34
Verwijderd
Hier is wat nieuw spul:









Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2008, 16:35
Verwijderd
Sorry van de grote bestanden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 21:20
Verwijderd
Nice
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 22:17
Verwijderd
Ik vind jouw stijl echt onwijs gaaf.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 11:51
Verwijderd
ik vroeg me af, welke materialen gebruik je? gewoon kroontjespen en inkt op papier? vind het ook wel leuk
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 05:25
Verwijderd
Tijd om weer eens te roepen dat ik fan ben.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 11:51
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Vooral de tekeningen met één kleur erbij vind ik erg sterk.
En ik wil ook wel weten welke materialen je gebruikt.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 17:00
Verwijderd
Bedankt
Ik gebruik een fineliner van de Hema. En bij deze ook pantone markers (voor de kleur), maar meestal gebruik ik aquarel verf en fineliner.
Hier nog wat poppetjes die ik vanmiddag in de trein heb gemaakt:

Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 17:37
Verwijderd
ah oke! dat kan natuurlijk ook!
Tof effect. Op de manier hoe je tekent lijkt het bijna in de computer gemaakt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 21:08
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Niet echt kritiek op je werk maar: wil en kan jij ook op een andere manier werken? Of is dit gewoon je signature werk?
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 21:36
Verwijderd
Hallo . Ja ik kan het wel hoor, maar dit werk is gewoon meer automatisme, het werkt zelfs een beetje therapeutisch om die poppetjes te tekenen. Voor school teken ik dit soort dingen bijna nooit, en werk ik veel vrijer en anders. Ik kan wel wat andere dingen laten zien die ik ook gemaakt heb.. Want je hebt wel een beetje gelijk, want dit is allemaal hetzelfde, en daar wil ik juist vanaf stappen..

Dit was voor een opdracht n.a.v. een gegeven gedicht:


Illustratie van een band:


Zelfde opdracht:


Zomaar iets..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 14:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Die andere dingen vind ik ook wel tof.

Kan je die plaatjes niet geresized uploaden trouwens, ofzo?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 20:46
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
Hallo . Ja ik kan het wel hoor, maar dit werk is gewoon meer automatisme, het werkt zelfs een beetje therapeutisch om die poppetjes te tekenen. Voor school teken ik dit soort dingen bijna nooit, en werk ik veel vrijer en anders. Ik kan wel wat andere dingen laten zien die ik ook gemaakt heb.. Want je hebt wel een beetje gelijk, want dit is allemaal hetzelfde, en daar wil ik juist vanaf stappen..

Dit was voor een opdracht n.a.v. een gegeven gedicht:
[afbeelding]


Illustratie van een band:
[afbeelding]


Zelfde opdracht:
[afbeelding]


Zomaar iets..
[afbeelding]
Het zijn jouw scribblies dus, maar dan van een hoger niveau, ahja
Die opdracht t.a.v een gedicht, dat is 3d toch? Verschillende stoffen en materialen?
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 01-11-2008, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Het zijn jouw scribblies dus, maar dan van een hoger niveau, ahja
Die opdracht t.a.v een gedicht, dat is 3d toch? Verschillende stoffen en materialen?
Ja klopt
Met citaat reageren
Oud 01-11-2008, 14:48
Verwijderd
nieuwe dummy + witte en blauwe ecoline =



Met citaat reageren
Oud 01-11-2008, 22:09
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
Is er een verhaal in die laatste of zijn het gewoon twee 'schetsen' naast elkaar? Moet die linker Jezus voorstellen of is die kring puur toeval?
__________________
Ik wezel er tussenuit
Met citaat reageren
Oud 01-11-2008, 23:06
Verwijderd
Er zit niet echt een verhaal in, maar ik vond het wel een leuk contrast tegen over elkaar.
En ja die linker moet Jezus voorstellen. Ik verveelde me een beetje tijdens een hoorcollege over het christendom.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2008, 03:29
Verwijderd
Hele toffe en herkenbare stijl. Een overdaad aan lijnen en een beheerste slordigheid, gepaard met strakke arceringen. Hoe heb je dit verzonnen of aangeleerd?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-11-2008, 00:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Hallo . Ja ik kan het wel hoor, maar dit werk is gewoon meer automatisme, het werkt zelfs een beetje therapeutisch om die poppetjes te tekenen. Voor school teken ik dit soort dingen bijna nooit, en werk ik veel vrijer en anders. Ik kan wel wat andere dingen laten zien die ik ook gemaakt heb.. Want je hebt wel een beetje gelijk, want dit is allemaal hetzelfde, en daar wil ik juist vanaf stappen..
Ik ben blij dat je zelf ook ziet dat je nogal in herhaling valt. Erg jammer, want de eerste afbeelding is ik erg sterk, maar door al die de zelfde soort tekeningen verdrinkt die goede afbeelding tussen de simpele schetsen.

Citaat:
Zelfde opdracht:
[afbeelding]
Deze vind ik erg mooi. Gewoon omdat de lijnen, kleur en materiaal bij elkaar past. Het plaatje klopt gewoon. Om eerlijk te zijn zou ik wel wat meer (school)werk willen zien en wat minder van die schetsen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.