Oud 16-04-2019, 10:15
Verwijderd
Praten helpt niet? Dan ontzeg je ze toch de toegang gedurende een maand? Nog een keer? Half jaar.
Advertentie
Oud 16-04-2019, 10:26
Verwijderd
"Omdat praten met de vier recalcitrante ouderen niet heeft geholpen, zijn er nu nieuwe gedragsregels opgesteld. Op de A4’tjes, die overal in wedstrijdbad hangen, staat te lezen dat ze afstand moeten houden tot de snellere zwemmers, dat er ingehaald mag worden, dat er rechtsom gezwommen moet worden en dat ze ‘hun’ ego moeten thuislaten."

Welke ambtenaar heeft dit bedacht
Dit is net als de huisgenoot die nooit wilde afwassen en dat mensen dan steeds passief aggressievere briefjes op gingen hangen. Heeft nog nooit één steek geholpen.
Oud 20-04-2019, 19:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb voor het eerst sinds ik ziek werd en een zware astma aanval kreeg in januari weer buiten geroeid wat was het heerlijk!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-04-2019, 19:50
Verwijderd
Ik heb echt al jaaaaren geen zware astma-aanval gehad en dat bevalt me uitstekelbaars
Oud 20-04-2019, 20:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat snap ik! Ik heb voor januari ook een paar hele goede jaren gehad, dat beviel mij ook prima
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-04-2019, 20:31
Verwijderd
Sterker nog, goed dat ik dit lees want volgens mij is m'n ventolin aan vervanging toe met nog ruim 55 doses op de teller
Oud 20-04-2019, 22:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Van de 60 (diskus) of 200 (aerosol)?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-04-2019, 23:21
Verwijderd
Ik ga donderdag weer capoeira trainen en ik heb er zin in! De trainer in Enschede hield z'n poten niet thuis dus daar wilde ik niet meer trainen maar ik vond de sport op zich heerlijk. Ik ben zo benieuwd. Ik voel me fysiek overigens beter dan in tijden, ik ga met enige regelmaat een flink stuk met de hond wandelen en dat is zo lekker. Daarnaast bind ik met enige regelmaat Doris op m'n rug en dan ga ik boodschappen doen of zo, en dan ben ik toch ook weer een uur onderweg met negen kilo op m'n rug en dat is echt zo tof. Ik word er enorm blij van
Oud 20-04-2019, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Van de 60 (diskus) of 200 (aerosol)?
200.
Oud 28-04-2019, 14:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had gisteren geen zin maar net nog even op de ergometer gezeten. Interval gedaan en 200 meter meer geroeid dan vorige keer hartslag en saturatie bleven goed maar ik was vergeten mijn nagellak er af te halen dus ik twijfel een beetje aan de metingen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-04-2019, 15:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ga voor de grap wat doen in de vakantie! Ik ga wel ff een rondje Zegerplas rennen, kijken of ik mijn record van 19:21 kan verbreken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-04-2019, 16:42
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik had gisteren geen zin maar net nog even op de ergometer gezeten. Interval gedaan en 200 meter meer geroeid dan vorige keer hartslag en saturatie bleven goed maar ik was vergeten mijn nagellak er af te halen dus ik twijfel een beetje aan de metingen.
Tenzij je zwarte/donker blauw/donker iets of knalrode nagellak op had valt het effect op de saturate meter wel mee.

Ik heb een rondje gefietst door de regen na een subtiele motivatie speech van ertur.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 28-04-2019, 19:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Thanx! Ik had rood-wit-blauw-oranje en meette eerst mijn blauwe nagel, toen maar de witte gedaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-04-2019, 20:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nog steeds spierpijn van een dag in de tuin werken en de ochtend erna een pittige pilatesles
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-04-2019, 21:56
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ging vnv weer eens alleen sporten. Ik merk dat ik dan toch minde goed weet te remmen. Wel lekker getraind!
Oud 29-04-2019, 22:21
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben deze week 2 keer wezen derbyen. Gisteren werden skills gecheckt, maar ik kon nog niet zo veel. Springen is eng, slalommen wil nog niet zo goed en ik moest een paar keer zitten omdat ik van het teveel vallen en opstaan bijna van m'n stokkie ging, maar ik ben wel steeds wat stabieler. Babysteps enzo.
Iedereen was ook erg lief toen ik van de week ineens een paniekaanval had. Het zijn allemaal weirdos, did ze snappen 't, en dat is zo fijn. 🥰
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-04-2019, 01:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Vandaag halve finale voor Ajax!! Hopen dat ze winnen! Verder ben ik heel blij dat ik zondag naar de bekerfinale kan van Ajax en Willem ||
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 30-04-2019, 06:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vandaag halve finale voor Ajax!! Hopen dat ze winnen! Verder ben ik heel blij dat ik zondag naar de bekerfinale kan van Ajax en Willem ||
Lieve Puddingpower, tenzij je zelf meespeelt lijkt me dit niet het topic om dit te delen

Ontopic: ik ben gisteren een eind gaan wandelen. Vanavond weer hardlopen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-05-2019, 22:46
Verwijderd
Ik ging weer capoeira doen en ik kan morgen dus niet gaan werken. Omfg spierpijn
Al vind ik het heerlijk om weer te bewegen ik ben soepeler dan gedacht en mijn conditie is niet zo rampzalig als ik verwacht had.
Oud 03-05-2019, 10:31
Saiy
Saiy is offline
Ik heb een blessure aan mijn voet en kan daarom niet meer hardlopen. Heb daar een aantal weken over lopen balen maar ben nu begonnen aan iets nieuws: zwemmen!!! Ben deze week voor het eerst geweest en het beviel goed. Ook goed voor mn schouders merk ik. Mn schouders zijn toch echt de plek waar ik spanning en stress vast houd.

Domme vraag: hoe tellen jullie baantjes? Is een baantje een enkeltje of is een baantje een retourtje? En hoeveel zwemmen jullie in hoeveel tijd?
Oud 03-05-2019, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een blessure aan mijn voet en kan daarom niet meer hardlopen. Heb daar een aantal weken over lopen balen maar ben nu begonnen aan iets nieuws: zwemmen!!! Ben deze week voor het eerst geweest en het beviel goed. Ook goed voor mn schouders merk ik. Mn schouders zijn toch echt de plek waar ik spanning en stress vast houd.

Domme vraag: hoe tellen jullie baantjes? Is een baantje een enkeltje of is een baantje een retourtje? En hoeveel zwemmen jullie in hoeveel tijd?
Ik vind zwemmen in een zwembad suf, maar als ik ga tel ik heen en terug als 1 baantje. En geloof dat ik vaak rond de 2km in een uur zwom maar ik heb nooit goed leren borstcrawlen dus de meeste baantjes doe ik easy in schoolslag.
Oud 03-05-2019, 10:38
Verwijderd
Goede sportweek hier 4x hardgelopen, woensdag geklommen, en straks in de lunchpauze voor het eerst weer eens op een racefiets.
Oud 03-05-2019, 11:50
Verwijderd
Citaat:

Domme vraag: hoe tellen jullie baantjes? Is een baantje een enkeltje of is een baantje een retourtje?
Nou ben ik maar één keer een uurtje gaan baantjes trekken inde afgelopen drie jaar, maar in meters, niet in baantjes.
Oud 03-05-2019, 13:00
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik kijk bij zwemmen meestal gewoon een beetje op tijd, niet op baantjes.

Ik heb deze week ook weer 2x gesport! . Maandag sportschool getrotseerd en daarnaast ook nog een lesje zumba gevolgd.
Oud 03-05-2019, 13:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben niet helemaal fit, voel me koortsig maar heb geen koorts. Ik ging gisteren sporten bij de fysio maar mocht niet veel doen, alleen rustig beetje cardio en wat oefeningen zonder gewicht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-05-2019, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Lieve Puddingpower, tenzij je zelf meespeelt lijkt me dit niet het topic om dit te delen
Waarom niet?
Oud 07-05-2019, 18:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Waarom niet?
dit is een topic over je eigen sportkwaliteiten, niet over wat clubs doen (is mij later uitgelegd)
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 07-05-2019, 18:37
Verwijderd
Citaat:
dit is een topic over je eigen sportkwaliteiten, niet over wat clubs doen (is mij later uitgelegd)
Door wie?
Oud 07-05-2019, 18:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Door wie?
Elin3, maar maakt dat uit?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 07-05-2019, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Elin3, maar maakt dat uit?
Ja, want ik heb deze topic gestart en hier kan prima over voetjebal etc gesproken worden.

Als het maar geen 300 posts ofzo worden. Dan moet je naar de voetjebaltopic.
Oud 07-05-2019, 18:42
Verwijderd
Maar gaat het niet om dat je het zelf beoefent ipv de soort sport? Voetbaluitslagen bespreken lijkt me geschikter in een apart topic

Ik ga echt lekker de laatste tijd Vandaag in de lunchpauze 14km op de atletiekbaan gelopen in iets meer dan een uur. Zaterdag doe ik hier een kleine trimloop van 5km, kijken waar ik sta. En morgen gaan we naar Fontainebleau om te boulderen (het is een nationale feestdag in Frankrijk), al is het erg regenachtig dus misschien komt er van boulderen niks en blijft het bij wandelen.
Oud 07-05-2019, 18:45
Verwijderd
Ach, zo'n drama is dat toch ook niet allemaal... Snap niet dat er iets van gezegd moet worden.
Oud 08-05-2019, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Vandaag halve finale voor Ajax!! Hopen dat ze winnen!
Heb niet gekeken, wat is het geworden?
Oud 09-05-2019, 08:15
Verwijderd
Oud 09-05-2019, 09:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Heb niet gekeken, wat is het geworden?
2-3, spurs door vanwege meer uitgoals
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-05-2019, 09:12
Verwijderd
Citaat:
spurs door vanwege meer uitgoals
Oud 09-05-2019, 09:18
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Die zitten nu te balen
Oud 09-05-2019, 14:46
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Lieve Puddingpower, tenzij je zelf meespeelt lijkt me dit niet het topic om dit te delen
Knap staaltje overgemodereer weer!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 09-05-2019, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Knap staaltje overgemodereer weer!
Ik had dit niet gezien en ik vind het oprecht best een trieste opmerking, in context dat ze zelf altijd alles maar z'n beloop laat maar nu wel even in moet grijpen omdat het haar raakt
Oud 09-05-2019, 20:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb weer gesport bij de fysio. Was wel weer fijn
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-05-2019, 21:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wou wel vanavond gaan hardlopen, maar helaas is dat afgelast vanwege onweer
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-05-2019, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Ik had dit niet gezien en ik vind het oprecht best een trieste opmerking, in context dat ze zelf altijd alles maar z'n beloop laat maar nu wel even in moet grijpen omdat het haar raakt
Ze was natuurlijk blij dat Straatmeid zijn account had verwijderd, kon ze mooi deze topic kapen.

Alsof Straatmeid haar als executeur zou benoemen ook!
Oud 09-05-2019, 23:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Straatmeid > Vera
Oud 10-05-2019, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Straatmeid > Vera
Is dit serieus?
Oud 10-05-2019, 18:28
Verwijderd
Pics.
Oud 15-05-2019, 10:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
altijd fijn als je knie omklapt tijdens de piepjestest -_-
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-05-2019, 11:28
Verwijderd
Omklapt? Hoe werkt dat?
Oud 15-05-2019, 20:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Omklapt? Hoe werkt dat?
je zet een hele foute stap, zoals je verkeerd land bij een sprong. Maar misschien is omklappen niet helemaal het goede woord, maar k wist niet hoe je het het best kon noemen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-05-2019, 20:15
Verwijderd
Je ging door je knie?
Oud 15-05-2019, 20:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Je ging door je knie?
das inderdaad een betere benaming, maar ik heb morgen wel een echo. Ik heb krukken gekregen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.