Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2004, 21:24
justlikeme!
justlikeme! is offline
oef, ik ben zo gefrustreerd nu !

Ik zal het uitleggen:
zit bij muziekvereniging, en we gaan in december een evenement organiseren. We moesten begin februari doorgeven wanneer we beschikbaar waren om te helpen, omdat ze anders niet aan de vrijwilligers konden komen. Dus ik heb braaf ingevuld wanneer ik dacht dat ik wel kon. Maar onder voorbehoud, want ik zat nog in 5 havo, en wist niet of ik toegelaten zou worden en al helemaal niet wat mijn (tentamen) rooster zou worden. Dus ik kreeg vanavond de lijst onder mijn neus gedrukt, en ik moet de hele zondag helpen. Opzicht geen probleem, maar ik heb de week erna tentamen week, en hele zware tentamens die ik eigenlijk moet en wil halen, dus ik wil die zondag vrij hebben. Toen vroeg ik aan haar (degene die het regelt) of ik me wel opgegeven had voor zondag. Haar antwoord (kortaf) ja, anders ta je er niet op. Dus ik zei, nou.. ik heb dan tentamen week, en het komt mij niet zo goed uit. Toen zegt ze tegen mij: nou dan heb JIJ een probleem, want je bent ingedeeld, en wij kunnen nu geen mensen meer vinden. En toen ben ik heel boos geworden (sorry hoor, maar de repetitie was ook al bagger, terwijl we 2 weken voor het concert zitten, het is notabene kerstmuziek) en heb ik gezegd dat ZIJ een probleem hadden, want ik kan in februari nog niet weten of ik die zondag kan, en als je je dan perse op MOET geven, dan doe je wat.. En toen ben ik boos weggelopen

Nouja, het ging er eigenlijk alleen maar ff om dat ik het ff kwijt wou haha, maar ik ben echt ontzettend boos.. Wat een bitch
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Advertentie
Oud 23-11-2004, 21:25
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ach meid, wat vervélend voor je.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 23-11-2004, 21:25
Verwijderd
Ehm, stap gewoon uit de organisatie, simpel zat.
Oud 23-11-2004, 21:26
justlikeme!
justlikeme! is offline
nou, ik zit dus niet in de organisatie, maar heb alleen maar aangeboden om te helpen (en dat doe ik vrijdag aaf dan ook al)
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Oud 23-11-2004, 21:26
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Das kut voor je.
En ik heb geen zin om het te lezen.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 23-11-2004, 21:27
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
je hebt het vast verdiend
Oud 23-11-2004, 21:28
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Helaas kan ik niets anders voor je doen dan een slotje op dit topic te zetten, omdat mededelingen hier niet toegestaan zijn.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 23-11-2004, 21:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Alsof je niet een dagje eerder kan leren...

Anyway: mededelingen zijn niet toegestaan. Op Psych is een Lucht-je-hart topic, daar zou je verder in kunnen posten.
Of het topic op DK dat over ergernissen gaat.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.