Oud 12-05-2005, 19:49
alanis
alanis is offline
Ik ga in september voor 10 maanden naar Ierland, stage lopen daar. Nou ken ik mijn vriend inmiddels 6 maanden en zijn we harstikke close. Ik zeg altijd maar tegen hem dat hij of te vroeg, of te laat is gekomen. Als hij vroeger was gekomen had ik het idee nog niet gehad om naar Ierland te gaan, en als ik hem pas tegen was gekomen als ik terug was was er natuurlijk helemaal geen probleem geweest.

We houden echter heel erg veel van elkaar en missen elkaar al als ik een week op vakantie ben en hij thuis zit. Ben inmiddels twee keer op vakantie geweest zonder hem en heb besloten dat niet meer te doen. Ik kan er simpelweg niet van genieten omdat ik hem te erg mis.
Toen we net bij elkaar waren wist hij dus al dat ik naar Ierland zou gaan. Hij heeft ook altijd gezegd dat ik vooral moet gaan en niet hier moet blijven voor hem.

Alleen, nu krabbelt hij terug. Hij vind het echt niet leuk meer en telkens als we het er over hebben worden we allebei verdrietig. Eigenlijk willen we er niet over nadenken. Nu twijfel ik dus heel erg of ik wel moet gaan. Als ik hem al na een week heel erg mis, hoe is het dan straks als ik tien maanden weg ben? Daarbij is het wel zo dat hij me regelmatig op kan zoeken. Tickets naar Ierland zijn niet duur, maar hij is ook een arme student dus hij kan me niet beloven dat hij elke maand een weekendje komt. Ik denk dat als ik hem wel elke maand zou zien, dat ik het dan wel zou volhouden.

Ik ben dus erg tegenstrijdig: de ene keer heb ik heeel erg veel zin erin, de andere keer ben ik zo bang om hem te erg te gaan missen, of dat zelfs onze relatie stuk gaat omdat ik zo nodig weg moet.
Ik ben ook bang dat als ik nou besluit om niet te gaan, daar de rest van mijn leven spijt van ga krijgen...

Kortom mijn vraag aan jullie: wat zouden jullie doen in zo'n situatie of heeft iemand van jullie er ervaring mee?
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2005, 19:59
Hagel
Hagel is offline
sowieso gaan, dit wilde je graag en dan moet je het ook doen. Tuurlijk ga je elkaar missen maar als het goed zit overleef je die 10 maanden ook wel, Ierland is ook goed te doen om elkaar te zien tijdens de vakanties. Laat hem ook sparen en een paar keer langs komen. Als je niet gaat zou ik in jou geval spijt krijgen.

Ik zit zelf nog niet in die situatie maar het gaat wel gebeuren, ik wil al heel lang naar het buitenland en met mijn opleiding kan ik 6 mnd stage lopen in buitenland (weet nog niet waar) en heb nu ook al 7 mnd een vriend. Ik ga hem zeker missen maar ik wil die tijd in het buitenland ook niet missen. Hij begrijpt dat ook dus dat is fijn.

Ik heb wel een slechte ervaring ermee, mijn exvriend met wie ik samenwoonde ging voor zijn studie ook weg en daar kreeg hij binnen een maand een nieuwe vriendin. Nu lag dat meer aan onze relatie en dat hij daar de mogelijkheid had daartoe maar ik laat me er voor de rest niet door tegenhouden. met deze vriend is het anders
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 19:59
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Tja, lastige situatie. Maar persoonlijk zou ik zo' n mega kans niet laten schieten voor een vriend. Ik denk dat als jullie relatie sterk genoeg is, het wel kan lukken. En ik denk ook dat je het hem misschien toch gaan verwijten (misschien niet bewust) dat je toch niet naar Ierland bent gegaan. En dat zou zonde zijn, want op het eind heb je geen superervaring en geen relatie.

Ik zou zeggen: doen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 20:02
pinkkashmir
Avatar van pinkkashmir
pinkkashmir is offline
"Wat te doen met mij vriendje?"
Op marktplaats zetten

sorry

Even serieus, een beetje een tussenweg proberen te vinden, samen eens in de maand of in de 2 maanden een vliegticket voor hem, of voor jou, kopen en verder veel bellen en mailen etc.
Ik zou soieso gaan als ik jou was, zo'n kans kom je inderdaad niet vaak tegen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 20:07
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Als ik jou was zou ik wel gaan. Misschien is het dan verstandig om te sparen zodat jullie beide naar elkaar toe kunnen gaan.
Ik vind niet dat je kunt stellen dat hij alleen naar jou toe gaat, maar dat het verstandig is dat je ook naar hem toe gaat.

Als jullie liefde sterk genoeg is overleef je die 10 maanden hoewel het wel een zeer lange tijd is.
Is er anders misschien geen mogelijkheid dat je vriend ook een stage kan gaan volgen in ierland.. dat zou iig wel het geld schelen dat je op en neer moet reizen
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 20:19
Verwijderd
wel gaan, een relatie kan eindig zijn, dus daarvoor zou ik mijn toekomst niet laten bepalen.

Als je relatie sterk genoeg is, overleven jullie dat wel
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 20:20
alanis
alanis is offline
Het is inderdaad mogelijk dat mijn vriendje het tweede half jaar van volgend studiejaar, ook in het buitenland stage gaat lopen. Nou zei ik al meteen dat hij dan maar naar Ierland moest komen, maar ik kreeg het gevoel dat hij Ierland niet zo ziet zitten.

Ik ben natuurlijk wel van plan om ook weer eens naar Nederland te gaan...bijvoorbeeld met kerst en oud en nieuw voor een weekje...maar ik zie het verder niet zo zitten om vaak weer naar Nederland terug te gaan. Ik bedoel: dan kan je net zo goed in Nederland stage gaan lopen.

Ik heb laatst aan hem gevraagd hoe hard hij ervoor wil vechten om deze relatie toch te laten werken als ik straks weg ben voor 10 maanden. Hij zei dat hij er alles aan zal doen wat hij kan. Dat gevoel heb ik ook, dus ik denk dat het wel goed komt, maar ik ga hem alleen zo gruwelijk missen!
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 20:30
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Ik snap dan niet echt waarom dat je vriend niet naar Ierland op stage wil gaan.. het lijkt me toch dat hij dan bij jou wil zijn of niet soms...
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 20:38
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 12-05-2005 @ 20:30 :
Ik snap dan niet echt waarom dat je vriend niet naar Ierland op stage wil gaan.. het lijkt me toch dat hij dan bij jou wil zijn of niet soms...

hij moet dat toch ook niet laten afhangen van zijn vriendin ofzo
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 20:40
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
klik hier
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 20:41
juno
Avatar van juno
juno is offline
Toen mijn vriend, die ik nog geen jaar had, ook langere tijd op buitenland stage moest, kreeg ik na zijn terugkeer een heel andere jongen terug dan ik had uitgezwaaid op Schiphol. Het is toen bijna uitgeweest, en het is sowieso nooit meer hetzelfde geworden als voor hij ging. Ik heb mijn ogen uit mijn kop gejankt om die jongen, en toen hij terugkwam was onze roze wolk echt wel weg.

Hij heeft ook spijt dat hij toch gegaan is, het was het niet waard.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 21:26
Verwijderd
Ik zou zeker gaan als ik jou was. Zoals je zelf ookal zegt, anders krijg je er mss je hele leven spijt van.
En, zoals gezegd, als je relatie sterk genoeg is, dan overleeft deze alles!

Natuurlijk is het begrijpelijk van zijn kant dat hij het nu toch minder leuk vind, maar van de andere kant het je ook weer erg gunt om jou te laten gaan. Het is voor hem waarschijnlijk ook erg dubbel.

Wel denk ik dat als je daar zit je je eigen leven daar hebt, met je eigen dingen, en dat je hem dan mss minder mist. Ook hij zal weer zijn draad vinden.
Wat overigens niet wil zeggen dat je elkaar helemaal niet mist. Wel is het tegenwoordig zo dat er erg veel mogelijk is; met elkaar praten via internet, webcammen etc. Zo kun je elkaar op een bepaalde manier toch nog zien. Daarnaast het is niet de andere kant van de wereld, dus je zal elkaar toch nog wel eens zien. Natuurlijk minder dan het nu is, maar je krijgt daar ook een leuke tijd in Ierland voor terug.

Tsjaa het is wel erg lastig; is zou bij jezelf nagaan wat wil je echt, diep in je hart?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 21:32
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
het is je vriendje. als hij echt van je houd komt het wel goed
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 21:43
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
W'rom zou je 10 maanden naar het buitenland willen gaan en 10 maanden lang je vriend missen als je ook gewoon is een paar weken erheen op vakantie kan gaan samen met je vriend?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 21:46
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-05-2005 @ 21:43 :
W'rom zou je 10 maanden naar het buitenland willen gaan en 10 maanden lang je vriend missen als je ook gewoon is een paar weken erheen op vakantie kan gaan samen met je vriend?
Stage, levenservaring, staat goed op c.v, etc.

Waarom kan jou vriendje niet gewoon op bezoek komen, en wat zijn 10 maanden nu....

Zo voorbij.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 21:51
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jolt schreef op 12-05-2005 @ 21:46 :
Stage, levenservaring, staat goed op c.v, etc.
En dat heb je niet met bv. 2 maanden?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 22:04
Verwijderd
Nou ja met 2 maanden is het toch anders dan met 10 maanden.
Met 2 maanden ben je net gewend... met 10 maanden ben je zo ongeveer ingeburgerd.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 22:09
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Wiens leven is het?
In Ierland kun je super veel ervaring doen over je werk, omgaan met mensen, andere landen, weet ik wat. Dat blijft je de rest van je leven bij. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar het zal voor hem moeilijker zijn dan voor jou, jij zit in de vreemde situatie en maakt vanalles mee, hij zit hier thuis waar het "anders dan anders" is.

Maargoed, stel dat je niet gaat en het gaat een maand later om iets onzinnigs uit... hoe erg baal je dan...? En wat als je wel gaat en het gaat uit, mja, dan was je relatie blijkbaar niet sterk genoeg. En dan is het beter om daar nu achter te komen...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2005, 22:16
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-05-2005 @ 21:51 :
En dat heb je niet met bv. 2 maanden?
Neuuh, dan begin je er net in te komen.
Zelfs na een jaar, hebben ze pas echt wat aan je, moet je alweer weg.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 22:35
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jolt schreef op 12-05-2005 @ 22:16 :
Neuuh, dan begin je er net in te komen.
Zelfs na een jaar, hebben ze pas echt wat aan je, moet je alweer weg.
Klinkt niet de moeite waard als je pas na een jaar een beetje erin komt.

Na 2 maanden heb je wel een goede indruk van Ierland en de mensen en de cultuur.

Tenzij je binnen zit.

2 maanden is ook niet niks hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 22:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-05-2005 @ 22:35 :
Klinkt niet de moeite waard als je pas na een jaar een beetje erin komt.

Na 2 maanden heb je wel een goede indruk van Ierland en de mensen en de cultuur.

Tenzij je binnen zit.

2 maanden is ook niet niks hoor.
'Tenzij je binnen zit', welke mafkees zit nu binnen als je in een ander land bent .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 22:58
Verwijderd
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 12-05-2005 @ 20:30 :
Ik snap dan niet echt waarom dat je vriend niet naar Ierland op stage wil gaan.. het lijkt me toch dat hij dan bij jou wil zijn of niet soms...
Als mijn vriendje naar Spanje wil, stage lopen, kan hij zeuren wat hij wil, maar ik kom hem niet achterna. Er zijn landen waar ík geen 10 maand hoef te zitten. Ik denk niet dat dat ook maar iets te maken heeft met het feit dat ik wel bij hém wil zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 23:25
Freestyler*
Freestyler* is offline
de kans bestaat dat jij verandert of dat een van jullie twee een ander ontmoet ofzo

maar het is jouw leven
en waarschijnlijk is deze relatie ook niet oneindig
je lijkt echt superafhankelijk van hem
juist weggaan vind ik
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 23:26
alanis
alanis is offline
2 maanden op stage naar Ierland gaan is geen optie. Ik doe de opleiding SPH, en daar is het de bedoeling dat je in het derde jaar 10 maanden stage loopt bij dezefde instelling. Is het nou zo dat het écht niet gaat daar, dan is het wel mogelijk om terug te komen en te zoeken naar een vervangende stageplaats in Nederland, maar dat is natuurlijk niet de instelling waarmee ik ga.

Verder is het zo dat ik helemaal niet van mijn vriendje verwacht dat hij ook zijn stage in Ierland gaat doen. Als er op zijn vakgebied (autotechniek) niet veel mogelijkheden in Ierland zijn, dan houdt het gewoon op. Ik gun hem ook een unieke ervaring om een half jaar in het buitenland te zitten. Ik zou het heel leuk vinden als hij komt, maar ik kan me ook van hem voorstellen dat hij een half jaar in zijn eentje ergens wilt zitten. De ervaring die je dan opdoet in je eentje, is anders dan dat als je vriendin erbij is.
Als hij wel zou komen, zit ik er al een half jaar dus heb ik die tijd wel gehad.

Verder is het ook nog zo dat ik misschien niet eens naar het derde jaar kan, i.v.m. tentamens die ik nog moet halen. ALs ik die niet haal, dan loop ik een half jaar studievertraging op, en dan zou ik in mijn eentje naar Ierland moeten (ik ga nu met een vriendin). En dat doe ik niet.
Mijn vriendje heeft me nu zelfs verteld dat hij aan de ene kant het stiekem niet erg zou vinden als ik die tentamens niet zou halen. Maar hij beseft ook dat dit egoistisch van hem is, hoewel ik het natuurlijk wel heel vleiend vind en het bevestigd voor mij zijn liefde voor mij.
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 23:33
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Ik zou gaan... Als je niet gaat, dan is er kans dat je het hem zal verwijten dat je zo'n kans gemist hebt door hem... Probeer geld aan de kant te zetten, te sparen, te verdienen,... om elkaar toch nog relatief veel te zien. Schaf je een webcam en microfoontje aan?

't Zal natuurlijk neit makkelijk worden, maar als je probeert elkaar zo veel mogelijk te zien, én als de relatie sterk genoeg is... dan lukt het wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2005, 00:02
God's Lemonade
Avatar van God's Lemonade
God's Lemonade is offline
Ik had nog maar 4 maanden met mijn vriend toen hij voor 6 maanden naar Curaçao vertrok om stage te lopen.

We wouden het proberen, ik zal niet zeggen dat het makkelijk was, maar het is gelukt. We mailden, smsten veel. Af en toe bellen, al steeg de telefoonrekening daar wel erg snel mee haha.
Hij is onderhand al weer sinds januari terug, en tussen ons is het alleen maar sterker geworden.

We hebben nog steeds wat, en hopelijk blijven we ook nog heel lang bij elkaar.
__________________
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 00:21
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Probeer het gewoon!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 06:25
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gewoon gaan! Het is echt zonde om niet te gaan alleen maar omdat je je vriend zou gaan missen.
Bovendien zit je in Ierland. Vliegtickets (vroeggeboekt) zijn er al voor 60 euro inclusief. Even een paar dagen werken en je hebt het verdiend Als je elkaar echt zo graag wilt zien ga jij de ene maand naar Nederland en komt hij de andere maand naar Ierland.
Jij hebt nog mazzel dat het dichtbij is
Ik wil volgend jaar 5 maanden stage lopen in Amerika. Dan is er echt de mogelijkheid niet om elkaar te zien (dat is pas zonde van je geld )
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 09:39
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
hmmm.... Als je voor jezelf besloten hebt om te gaan, dan moet je ook gaan. Maar dan vind ik ook wel dat jij ook wat uit de kast mag halen om je vriend wat vaker te zien.
Vliegtickets zijn niet duur, en als je het niet ziet zitten om wat vaker terug naar nederland te gaan, kan jij niet hetzelfde van je vriendje verwachten dat hij wel steeds naar jouw toe huppelt. Jullie zullen allebei evenveel je best moeten doen. ( anders loopt dat toch wel irritaties op tijdens die 10 maanden )

Verder msn en een webcam en een telefoon, zou het theoretisch te doen kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 13:47
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
Gaan
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 15:49
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Ik zit in de situatie. Maar dan wel omgekeerd:

Mijn vriend is al sinds eind september in Duitsland met erasmus, en komt pas midden juli terug, ook 10 maand dus.
Ondertussen zijn we mei, nog 2 maanden te gaan, en alles gaat nog evengoed tussen ons al ervoor. (we reizen wel redelijk vaak naar elkaar toe) Als je zoiets doorstaat, maak je je relatie heel sterk en kan je denk ik alles aan.
Zolang jullie genoeg van elkaar houden en contact houden met elkaar moet het in principe lukken...
Bij ons lukt het perfect.

En het is logisch dat hij er niet om staat te juichen, dat deed ik ook niet; integendeel. Maar overtuig elkaar ervan dat jullie het aankunnen!
Mijn vriend, en ook ik niet, hebben er helemaal geen spijt van dat hij gegaan is. Ik wil zelfs zelf binnen een paar jaar ook een half jaartje weg.

Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 15:51.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 15:55
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Jolt schreef op 12-05-2005 @ 21:46 :
Stage, levenservaring, staat goed op c.v, etc.
"internationale stage" klinkt niet echt geweldig ofzo.

Citaat:
pinkkashmir schreef op 12-05-2005 @ 20:02 :
Even serieus, een beetje een tussenweg proberen te vinden, samen eens in de maand of in de 2 maanden een vliegticket voor hem, of voor jou, kopen en verder veel bellen en mailen etc.
Onur Air schijnt nogal goedkoop te zijn tegenwoordig
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 16:12
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Wat ik me afvraag.

Bijna iedereen hier zegt .. "als die relatie die 10 maanden doorstaat dan heb je wel een sterke relatie" ..

.. vraag me af of een relatie nou echt sterkerder is als de partner 10 maanden in 't buitenland vertoeft .. tegenover een relatie waar 10 maanden lang gewoon je partner in de buurt is ..

.. is 't dan niet gewoon sterker vanwege het "ik heb die 10 maanden moeten wachten dus nu moet ik niet zeuren" gevoel?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 17:52
Pletterprater
Pletterprater is offline
ik heb 2.5 jaar een vriendin gehad in Italië... moet te doen zijn dus. Gewoon af en toe in vakantie's en vrije dagen naar elkaar gaan. Ierland is zo ver nog niet.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 18:02
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Gaan en hopen dat je niet uit elkaar groeit
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 19:27
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-05-2005 @ 16:12 :
Wat ik me afvraag.

Bijna iedereen hier zegt .. "als die relatie die 10 maanden doorstaat dan heb je wel een sterke relatie" ..

.. vraag me af of een relatie nou echt sterkerder is als de partner 10 maanden in 't buitenland vertoeft .. tegenover een relatie waar 10 maanden lang gewoon je partner in de buurt is ..

.. is 't dan niet gewoon sterker vanwege het "ik heb die 10 maanden moeten wachten dus nu moet ik niet zeuren" gevoel?
nee
je bent voor die tien maanden ook nog een tijd samen he... en je bent sterker omdat je relatie het doorstaat, snapje. Het is echt niet zo simpel om je relatie goed in stand te houden als de één een jaar honderden kilometers weg van je is, maar als je het doorstaat met z'n tweetjes is het teken dat je elkaar echt graag ziet en je een sterke relatie hebt. Een zwakke relatie kan zelfs geen drie maanden aan...

Plus; je leert te leven zonder je partner, je leert volkomen onafhankelijk te zijn, je leert een leven kennen met veel vrijheid. Voor hetzelfde geld zeg je dan meteen; foert, ik heb hem/haar niet meer nodig, ik vermaak me wel!
Als je relatie sterk is en je houdt genoeg van elkaar dan heb je zo'n gevoel niet, en naar mijn mening is dat een behoorlijk positief gegeven.

Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 19:31.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2005, 20:23
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-05-2005 @ 21:43 :
W'rom zou je 10 maanden naar het buitenland willen gaan en 10 maanden lang je vriend missen als je ook gewoon is een paar weken erheen op vakantie kan gaan samen met je vriend?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 17:22
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
vriendje verhuren?
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 17:28
noa-zut
Avatar van noa-zut
noa-zut is offline
Tuurlijk zou ik gaan! Anders zou het dus betekenen dat alle mensen met relaties nooit meer zulke kansen zouden kunnen pakken. Het is een hele ervaring om zo lang naar het buitenland te gaan, je leert er een hele hoop. Bovendien kunnen jullie inderdaad sparen om om de zoveel maanden naar elkaar toe te gaan, je kunt bellen, mailen enzovoort.
En wat is er nou lekkerder dan het te weten dat er na die 10 maanden weer iets heel leuks aan komt te zitten, namelijk je vriend weer zien!

Gewoon doen dus!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 21:29
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Als je net bij elkaar bent, wil je elkaar niet te veel claimen en dan zeg je dat je de kans moet grijpen en dat soort dingen. Maanden later ben je zo aan elkaar gewend, dat jij en de ander tegenstrijdige gevoelens gaan krijgen. Dat komt omdat je meer voor elkaar bent gaan voelen.

Elkaar missen is geen reden om niet te gaan.
Als je stage gaat lopen, ben je meestal druk bezig en als je veel te doen hebt, heb je minder tijd om elkaar te missen.

Je moet het onderwerp niet mijden, omdat jullie er verdrietig om worden. Jullie moeten het uitspreken en denken aan de mogelijkheden.

Citaat:
bracelance schreef op 14-05-2005 @ 17:22 :
vriendje verhuren?
net zo als een kamer in onderhuur doen?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 01:34
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 14-05-2005 @ 21:29 :
Als je net bij elkaar bent, wil je elkaar niet te veel claimen en dan zeg je dat je de kans moet grijpen en dat soort dingen. Maanden later ben je zo aan elkaar gewend, dat jij en de ander tegenstrijdige gevoelens gaan krijgen. Dat komt omdat je meer voor elkaar bent gaan voelen.

Elkaar missen is geen reden om niet te gaan.
Als je stage gaat lopen, ben je meestal druk bezig en als je veel te doen hebt, heb je minder tijd om elkaar te missen.

Je moet het onderwerp niet mijden, omdat jullie er verdrietig om worden. Jullie moeten het uitspreken en denken aan de mogelijkheden.



net zo als een kamer in onderhuur doen?
Tijdelijk aangeboden: jongen, 19, nietrokend. 350 euro per maand.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 01:38
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 14-05-2005 @ 21:29 :

net zo als een kamer in onderhuur doen?
precies, jij begrijpt het
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 18:21
Swissgrl
Avatar van Swissgrl
Swissgrl is offline
kijk maar uit, de plaatselijke sletten daar zijn goed in het afpakken van onschuldige vriendjes die daar stage lopen.
maar die zak liet het ook gebeuren, hij woont nu samen met zo'n ierse slet.

en toch: gaan.

als je echt van hem houd zal er ook niets gebeuren, en als hij echt van je houd is ie er ook nog als je thuis komt
__________________
[QUOTE]Green Day schreef op 24-06-2005 @ 14:25 [/pl]: ik zweer het je :P ze is geniaal[/QUOTE] bla post-ster
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 18:30
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Swissgrl schreef op 17-05-2005 @ 18:21 :
kijk maar uit, de plaatselijke sletten daar zijn goed in het afpakken van onschuldige vriendjes die daar stage lopen.
maar die zak liet het ook gebeuren, hij woont nu samen met zo'n ierse slet.*heerlijk subtiel *
en toch: gaan.

als je echt van hem houd zal er ook niets gebeuren, en als hij echt van je houd is ie er ook nog als je thuis komt
Anyhow, gewoon gaan! Hij kan echt wel elke maand een ticket kopen, das echt niet zo mega duur en anders delen jullie in de kosten...

En anders nog altijd:

'Absence makes the heart grow fonder'
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 18:45
alanis
alanis is offline
Bedankt voor alle goede raad...ik had al heel lang geleden besloten dat ik ga, en ik ga nog steeds.
Ik ben er zeker van dat mijn vriendje en ik het wel overleven als ik tien maanden weg ben...ik zou mezelf een idioot vinden als ik deze kans liet schieten. En mijn vriendje en ik zijn voor elkaar bestemd...dus. Als ik terug kom uit Ierland, ga ik samen wonen met hem, heb ik net besloten....hihi.
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 21:22
Verwijderd
Goede beslissing!
En vind het ook wel knap van je, het is toch lastig zoiets.

Verder ja echte liefde die blijft voor altijd
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 20:35
r&bsucks
r&bsucks is offline
Als ik jou was uitmaken....
Anders ga je hem te veel missen
dat is natuurlijk ook niet leuk want dan heb je helemaal geen plezier daaro
kus sterkte
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 22:06
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
alanis schreef op 17-05-2005 @ 18:45 :
Bedankt voor alle goede raad...ik had al heel lang geleden besloten dat ik ga, en ik ga nog steeds.
Ik ben er zeker van dat mijn vriendje en ik het wel overleven als ik tien maanden weg ben...ik zou mezelf een idioot vinden als ik deze kans liet schieten. En mijn vriendje en ik zijn voor elkaar bestemd...dus. Als ik terug kom uit Ierland, ga ik samen wonen met hem, heb ik net besloten....hihi.
nja, je wilt meteen na je stage gaan samenwonen? of ontkracht je dat door je "hihi"? als dat niet zo is vraag ik me af of je daar verstandig aan doet.
Je hebt elkaar 10maanden amper tot niet gezien en alleen gesproken over de telefoon, over msn en via email en brieven. Ik denk dat je na die 10 maanden weer aan elkaar moet wennen. Jullie zijn beiden doorontwikkeld en zullen toch weer aan elkaar moeten wennen. met dat samenwonen zou ik dus nog even wachten. Je bent tenslotte nog jong en samenwonen kun je de rest van je leven nog

ow, en die r&bsucks boven me: het uitmaken zodat je je vriendje niet teveel mist? neem aan dat je niet bijster serieus bent? dat is nl zo ong de grootste stierenpoep die ik vandaag gehoord heb
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 12:39
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 19-05-2005 @ 22:06 :
nja, je wilt meteen na je stage gaan samenwonen? of ontkracht je dat door je "hihi"? als dat niet zo is vraag ik me af of je daar verstandig aan doet.
Je hebt elkaar 10maanden amper tot niet gezien en alleen gesproken over de telefoon, over msn en via email en brieven. Ik denk dat je na die 10 maanden weer aan elkaar moet wennen. Jullie zijn beiden doorontwikkeld en zullen toch weer aan elkaar moeten wennen. met dat samenwonen zou ik dus nog even wachten. Je bent tenslotte nog jong en samenwonen kun je de rest van je leven nog
Hier heb je gelijk in. Toen m'n vriend in april een maand naar huis kwam (hij had een maand verlof) hebben we het behoorlijk moeilijk gehad. Het zo plots terug aan elkaar moeten wennen gaf veel ruzie en extreem lastige situaties. Maar dit is een kwestie van doorzetten, het gaat over eens je weer aan elkaar gewend bent.

Citaat:
3rd Rock schreef op 19-05-2005 @ 22:06 :
ow, en die r&bsucks boven me: het uitmaken zodat je je vriendje niet teveel mist? neem aan dat je niet bijster serieus bent? dat is nl zo ong de grootste stierenpoep die ik vandaag gehoord heb
hehe, dit wou ik ook zeggen, maar dan op een andere manier
Alsof je hem niet gaat missen als het uit is... Als je van 'm houdt dan is dat zo he, of het nu aan of uit is.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 13:05
Verwijderd
Citaat:
pinkkashmir schreef op 12-05-2005 @ 20:02 :
"Wat te doen met mij vriendje?"
Op marktplaats zetten

sorry
In het asiel, dat dacht ik toen ik de topictitel las.
Maar ontopic: Iemand schreef dat als ie echt 'van je houdt' dat hij dan op je blijft wachten. En dat is ook zo.

Citaat:
alanis schreef op 17-05-2005 @ 18:45 :
Als ik terug kom uit Ierland, ga ik samen wonen met hem, heb ik net besloten....hihi.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.