Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2006, 17:12
sannie18
Avatar van sannie18
sannie18 is offline
Wat vinden jullie van meisjes op een scooter? En wie van de meiden heeft er hier een scooter?

Ik heb er zelf wel 1, een VivaCity. Heb nog geen geld voor een auto namelijk en vind scooteren ook nog wel leuk. Maar soms vraag ik me wel eens af waarom ik hem eigenlijk heb. Als er iets kapot is kost het wel veel geld. Of soms als hij niet wil starten, dan weet ik ook nooit wat ik moet doen... Want vrouwen en techniek....
Advertentie
Oud 16-03-2006, 17:22
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Onlangs zag ik rasechte Anita op een Cita tegen een geparkeerd busje aanrijden met een slakkengangetje

Verder heb ik een afkeer jegens scooters in het algemeen
__________________
Rodent of unusual size
Oud 16-03-2006, 17:26
Verwijderd
Citaat:
fulgrim schreef op 16-03-2006 @ 18:22 :
Verder heb ik een afkeer jegens scooters in het algemeen
Aye!
Oud 16-03-2006, 17:33
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Een Vespa daarentegen is wel leuk. Vind ik.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 16-03-2006, 17:33
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb liever een auto
Oud 16-03-2006, 17:41
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Doe wat je leuk vindt, maar op mij zul je geen indruk maken met zo'n ding. En zéker niet met zo'n wijvending (sorry voor het woord).
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 16-03-2006, 17:47
Verwijderd
Zulke debiele dingen vind ik het. Ik rij gewoon netjes op mn fietsje en krijg nog beweging ook.
Het zijn ove rhet algemeen wel dezelfde (K)(T)utjes die eropzitten.
Oud 16-03-2006, 17:48
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
ik vind het altijd beetje aso uitstraling hebben. al helemaal als ze op een puch of citta rijden . en bovendien vaak nog vet zijn ook.

jij hebt de enige scooter uitgekozen die naar mijn mening door de beugel kan
__________________
ˇƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 16-03-2006, 17:51
Rodion
Rodion is offline
Bijna altijd aso's.

Hoewel soms...
Oud 16-03-2006, 17:53
Verwijderd
Ik vind meisjes met scooters hetzelfde als van scooters in het algemeen; je reinste geldverspilling en voor anderen (waaronder dus mijzelf) bijzonder irritant.
Oud 16-03-2006, 18:07
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline




Love it <3

Alle andere scooters zijn lelijk.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 16-03-2006, 18:08
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-03-2006 @ 18:53 :
Ik vind meisjes met scooters hetzelfde als van scooters in het algemeen; je reinste geldverspilling en voor anderen (waaronder dus mijzelf) bijzonder irritant.
Inderdaad.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 16-03-2006, 18:10
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ben het eerste halfjaar ermee naar school gegaan. Dat was leuk, tot het ging vriezen. Sindsdien goed gebruik gemaakt van mijn OV.

Misschien heb ik binnenkort een autootje Stukken leuker
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 16-03-2006, 18:17
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Hulk schreef op 16-03-2006 @ 18:48 :
ik vind het altijd beetje aso uitstraling hebben. al helemaal als ze op een puch of citta rijden . en bovendien vaak nog vet zijn ook.

jij hebt de enige scooter uitgekozen die naar mijn mening door de beugel kan
Beetje ouderwets opgevoed?
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 16-03-2006, 18:22
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Anneka schreef op 16-03-2006 @ 18:47 :
Zulke debiele dingen vind ik het. Ik rij gewoon netjes op mn fietsje en krijg nog beweging ook.
Het zijn ove rhet algemeen wel dezelfde (K)(T)utjes die eropzitten.
Houten is dan ook een fietsstad.

Ben 't geheel met je eens.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 16-03-2006, 18:22
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik zou dit trouwens naar VV verplaatsen?
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 16-03-2006, 18:32
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-03-2006 @ 19:07 :
[afbeelding]

[afbeelding]

Love it <3

Alle andere scooters zijn lelijk.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 16-03-2006, 18:39
Verwijderd
een beetje vrouw-in-witte-jas-achtig
Ads door Google
Oud 16-03-2006, 18:43
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Anneka schreef op 16-03-2006 @ 18:47 :
Zulke debiele dingen vind ik het. Ik rij gewoon netjes op mn fietsje en krijg nog beweging ook.
Het zijn ove rhet algemeen wel dezelfde (K)(T)utjes die eropzitten.
Oud 16-03-2006, 18:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 16-03-2006 @ 18:22 :
Verder heb ik een afkeer jegens scooters in het algemeen
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 16-03-2006, 19:17
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Heb er zelf ook een gehad... vriendinnen van mij ook wel.
Vind het allemaal prima, stuk handiger dan een fiets. Zeker als je een wat grotere afstand af moet leggen of maar beperkte tijd hebt.
Vind het persoonlijk erg zonde van m'n tijd om ergens naartoe te fietsen en er vervolgens een half uur over doe, terwijl het ook in 15 minuten op de brommer/scooter kan.
Ik prefereer brommers wel boven scooters, een scooter gaat altijd vanalles aan kapot.
Dan weer de startmotor, dan weer een vastloper, altijd wat!
Terwijl de meeste echte brommers (honda mt, puch macho/maxi ) daar kan je mee doen wat je wilt en rijden gewoon lekker door.

Maargoed, kan nog wel een tijdje door lullen
Het komt er op neer dat ik er opzich niets op tegen heb
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 16-03-2006, 19:38
PV
PV is offline
-> Verkeer en Vervoer

Ik heb trouwens zelf een scooter gehad, omdat ik > 20 km van school woonde. Dan is het gewoon praktischer dan steeds met de schoolbus te gaan, dat ben je na 4,5 jaar best wel beu namelijk. En de bus sluit ook niet aan op de lestijden die je in de 5e hebt.
Had overigens een Yamaha Neo's (ja, zo'n echt vrouwenscootertje )
Oud 16-03-2006, 20:39
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 16-03-2006 @ 18:33 :
Ik heb liever een auto
Ik ook. En heb een hekel aan scooters. Ze zijn lelijk, maken een kutgeluid, en het volk wat erop rijdt bestaat voornamelijk uit aso macho figuurtjes en breezersletjes.
Oud 16-03-2006, 21:18
xx
xx is offline
Ik ben een keer op vakantie tegen een boom aangereden Het schijnt voor omstanders WEL grappig te zijn geweest....

xx
Oud 16-03-2006, 21:29
Shortiej
Avatar van Shortiej
Shortiej is offline
Ik rijd nu anderhalf jaar op mijn TBG R330 en ik vind het nog steeds heerlijk. Heb geen geld voor een auto, en al had ik het wel.. Laat mij maar lekker op mijn scootertje rond touren heeeeeeerlijk!!
__________________
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen!
Advertentie
Oud 16-03-2006, 21:35
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 16-03-2006 @ 19:22 :
Houten is dan ook een fietsstad.

Ben 't geheel met je eens.
ooh mar we hebben ook genoeg van die tuthola's die met alleen een handtasje naar school komen op de brommer. En als het even moet nog met 2 of 3 (zonder helm) erop en nog een fietser eraanhangend. Afschieten die boel
Oud 17-03-2006, 08:54
Verwijderd
ik haat meisjes met minirokjes en een peuk in hun bek en hun tasje aan hun stuur en hun helm aan de andere kant van hun stuur omdat ze moeten roken, ik krijg altijd de neiging om dan mn ma's stuur te pakken en bij te draaien
Oud 17-03-2006, 10:46
Verwijderd
In vergelijking met een auto is een scooter wel echt spotgoedkoop! Doe mij toch de auto maar.
Oud 17-03-2006, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 16-03-2006 @ 18:33 :
Ik heb liever een auto
Meisjes die hun reet te pas en te onpas in een auto plempen omdat ze te lui zijn om te fietsen of te lopen zijn minstens zo onaantrekkelijk.
Oud 17-03-2006, 14:56
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
meiden bij ons op school hebben meestal een snor. De jongens hebben een scooter
__________________
niet alleen =)
Oud 17-03-2006, 16:36
OwL
Avatar van OwL
OwL is offline
Citaat:
koekjes schreef op 17-03-2006 @ 09:54 :
ik haat meisjes met minirokjes en een peuk in hun bek en hun tasje aan hun stuur en hun helm aan de andere kant van hun stuur omdat ze moeten roken, ik krijg altijd de neiging om dan mn ma's stuur te pakken en bij te draaien
zou ik ook vinden als ik er een zou zien maar van de 10 die mijn passeren als ik naar school fiets, is hoogstens 1 aso... de anderen zitten gewoon braaf met helmpje op en rijden mij niet van de weg af.
wat ik veel vervelender vind, zijn van die kinderen die met 5 km/h naar school fietsen en dan met z'n vieren naast elkaar, zodat voor een fille op het fietspad zorgen.
Oud 17-03-2006, 17:11
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Een scooter is oké als je meer dan een half uur moet fietsen om op school te komen (ik weet dat het niet altijd een pretje is, soms in de stromende regen of hitte). Is het minder dan twintig minuten fietsen ben je gewoon een aansteller.

En het is niet fout, als je jas maar lang genoeg is en ik niet tegen een eind rug aan hoef te kijken, je gewoon een helm draagt en er niet stoer mee gaat lopen doen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 17-03-2006, 17:16
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
remy476 schreef op 17-03-2006 @ 15:56 :
meiden bij ons op school hebben meestal een snor. De jongens hebben een scooter
Je hebt ook snorscooters
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 17-03-2006, 17:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 17-03-2006 @ 18:11 :
Een scooter is oké als je meer dan een half uur moet fietsen om op school te komen (ik weet dat het niet altijd een pretje is, soms in de stromende regen of hitte). Is het minder dan twintig minuten fietsen ben je gewoon een aansteller.
Ik gebruikte dat ding ook vaak genoeg om naar school te gaan, terwijl het maar 15 minuten fietsen was
Ik moest wel vaak van locatie wisselen op school, in de pauze, waardoor je als je op de fiets was geen pauze meer over hield.
En of je er nou 5 minuten of 15 minuten over doet... het is toch weer 10 minuten langer in bed liggen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 17-03-2006, 19:25
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik had ook een scooter toen ik 16 was & nu heb ik een auto
En ja, ik had mijn scooter ook omdat ik 30-45min naar school moest fietsen
Oud 17-03-2006, 23:04
Verwijderd
Citaat:
fulgrim schreef op 16-03-2006 @ 18:22 :
Verder heb ik een afkeer jegens scooters in het algemeen
Had ik ook, totdat ik dagelijks door een stad moest en een scooter vele malen sneller is dan het OV of auto
Ads door Google
Oud 17-03-2006, 23:23
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-03-2006 @ 13:55 :
Meisjes die hun reet te pas en te onpas in een auto plempen omdat ze te lui zijn om te fietsen of te lopen zijn minstens zo onaantrekkelijk.
Ik ben al voorzien dus heb niets te klagen
Oud 18-03-2006, 02:38
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Shock schreef op 16-03-2006 @ 19:17 :
Beetje ouderwets opgevoed?
.. dat heeft niks met opvoeding te maken. ik walg gewoon van zon vieze vette slet die met een patatje in dr hand op dr citta zit te vreten. (stilstaand)
__________________
ˇƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 18-03-2006, 09:12
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Ik zou niet weten wat daar raar aan is, als ze kunnen rijden is e r niets mis mee toch?


Citaat:
fulgrim schreef op 16-03-2006 @ 18:22 :


Verder heb ik een afkeer jegens scooters in het algemeen
__________________
Boe.
Oud 18-03-2006, 13:01
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 17-03-2006 @ 18:11 :
Een scooter is oké als je meer dan een half uur moet fietsen om op school te komen (ik weet dat het niet altijd een pretje is, soms in de stromende regen of hitte). Is het minder dan twintig minuten fietsen ben je gewoon een aansteller.

haha ik moet 1,8 km. het is dat er één stoplicht is anders was ik in 1 minuut op school met me scoot. Maar een aansteller dat ben ik niet
__________________
niet alleen =)
Oud 18-03-2006, 13:04
Verwijderd
Ik heb ooit een scooter gehad (toen ik 16 was), maar echt veel gebruik heb ik er niet van gemaakt (ik weet niet eens meer wat ik er op deed...ben er een keer mee naar Arnhem gereden (vanaf Rotterdam) en ging er op naar m'n werk en naar training (allebei ongeveer drie kwartier fietsen), verder weet ik het niet meer).

Op een gegeven moment was ie kapot, toen heeft ie een tijd in de schuur van mijn ouders gestaan. Een jaar of twee terug heb ik hem aan mijn schoonvader gegeven, hij wilde hem opknappen. Tijdens het opknappen is ie in de fik gevlogen. Wat er daarna mee is gebeurd weet ik niet.

Ik heb nu een auto en dat bevalt een stuk beter.
Oud 18-03-2006, 13:33
Verwijderd
Citaat:
OwL schreef op 17-03-2006 @ 17:36 :
zou ik ook vinden als ik er een zou zien maar van de 10 die mijn passeren als ik naar school fiets, is hoogstens 1 aso... de anderen zitten gewoon braaf met helmpje op en rijden mij niet van de weg af.
wat ik veel vervelender vind, zijn van die kinderen die met 5 km/h naar school fietsen en dan met z'n vieren naast elkaar, zodat voor een fille op het fietspad zorgen.
kijk hier zijn dus alleen zulke monsters en nog erger, een meisje op een scooter met 5km/u en 2 vriendinnetjes die eraan hangen..
OP EEN FIETSPAD

een vriendin van me heeft zon schakelbrommer en dat is dan weer wel tof
Oud 18-03-2006, 17:13
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ziet er best goed uit, toch?





persoonlijk zie ik liever helemaal geen scooters.
Oud 18-03-2006, 19:33
Noddy
Noddy is offline
Ik hou het wel gewoon bij mijn fiets.
__________________
Make that the cat wise
Oud 18-03-2006, 23:56
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 18-03-2006 @ 18:13 :
ziet er best goed uit, toch?
[afbeelding]

[afbeelding]


persoonlijk zie ik liever helemaal geen scooters.
Jee, zo kan ik ook wel scooters verkopen...
__________________
Boe.
Oud 19-03-2006, 01:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
koekjes schreef op 18-03-2006 @ 14:33 :
een vriendin van me heeft zon schakelbrommer en dat is dan weer wel tof
Brommers zijn sowieso wel beter dan scooters
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 19-03-2006, 18:12
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Hulk schreef op 18-03-2006 @ 03:38 :
.. dat heeft niks met opvoeding te maken. ik walg gewoon van zon vieze vette slet die met een patatje in dr hand op dr citta zit te vreten. (stilstaand)
Dat ben ik met je eens, maar das weer heel wat anders. Het idee dat meisjes alleen op gelikte scooters mogen rijden stond me alleen wat tegen. Van mij mogen alle vrouwen schakelbrommer rijden
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 19-03-2006, 19:34
OwL
Avatar van OwL
OwL is offline
Citaat:
koekjes schreef op 18-03-2006 @ 14:33 :
kijk hier zijn dus alleen zulke monsters en nog erger, een meisje op een scooter met 5km/u en 2 vriendinnetjes die eraan hangen..
OP EEN FIETSPAD
wat erg voor je maar die aanhangers zijn idd . laatst nog in een dorpje hiernaast een jongen van z'n fiets gereden, omdat een sukkel op een brommer niet kon remmen, omdat hij een fietser meesleepte.
Oud 21-03-2006, 11:23
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Ik heb een schakelbrommer omdat ik scooters duur en lelijk vind (behalve oude vespa's en soortgelijken). Ik vind hem toch wel relaxt omdat ik een paard heb die op 12 km van mijn huis woont en ik dus anders iedere dag dik een uur zou moeten fietsen en ik daar de tijd gewoonweg niet voor heb. Daarnaast is het door het bos en vind ik dat niet relaxt als het donker is, dus in de winter op de fiets is eigenlijk al geen doen als ik tot half 5 moet werken. Een rijbewijs + auto zou ik nog wel fijner vinden vooral om de kou eigenlijk, maar ja daar heb ik geen geld voor.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 21-03-2006, 16:19
Verwijderd
Ik heb een enkele keer bij een vriend/in achterop gezeten en ik moet zeggen dat het die keren wel handig was. Ik haalde eens op tijd mijn bus naar huis.
Ik vind zo'n ding overigens handiger in een stad, je raakt overal en je kunt hem overal kwijt. Overigens ben ik ook gewoon een ramp in fietsen.

Ik heb zelf 2x achter het stuur gezeten. 1x met de 100dagen en de vriendin van wie hij was, had gedronken (ik pak het ding vast, en hij rijdt weg, probeer hem tegen te houden maar daardoor krijgt hij meer gas: scooter en ik tegen de grond , maar rijden kon ik gelukkig wel) en 1x om naar de crematie van een vriend te gaan tijdens een les. Ik had geen fiets (bus naar school) en zou een aantal bruggen over moeten als ik een fiets zou lenen. En omdat het tijdens school enzo was en niet te lang mocht duren, kon ik de scooter van een vriendin lenen. Heel erg welkom toen.

Het zijn handige dingen in veel gevallen. Maar ik heb het nooit gemist of echt nodig gehad.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie een erg vervelend probleem ..
problemenenzo
16 10-04-2010 20:10
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen blind date BOEKVERSLAG
wolfgang
6 03-06-2003 11:57
Lifestyle Waarom haat jij een bepaalde subcultuur?.
Sailingthemoon
182 27-05-2003 15:24
Liefde & Relatie Jullie moeten deze chat lezen!!
devilcat
105 03-12-2002 09:56
Liefde & Relatie Stelling: 'aardige' jongens zijn inferieur.
Verwijderd
55 10-06-2002 00:34
ARTistiek Verhaal - * Jesse en Lisa * Read it :))
U-NiQ
7 14-01-2002 20:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.