Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2006, 20:18
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Strever schreef op 13-12-2006 @ 18:36 :
Ik moest direct aan zon paddestoel van Super Mario denken.
Haha, dan moeten ze het stadion alleen nog in clubkleuren verven
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2006, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2006 @ 17:55 :
Meer capaciteit is niet het enige doel. Met name het uitbreiden van de sponsormogelijkheden brengt de begroting weer flink omhoog. Dat is ook de enige reden dat ze in Alkmaar uiteindelijk voor de grotere variant zijn gegaan. Veel bedrijven willen hun naam verbinden aan de club.
Daarom heeft Roda ook een cirucstent voor 20000 man natuurlijk. Altijd al afgevraagd of ze nou serieus dachten dat echt vol te krijgen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 23:20
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Van Basten wil gesprek aangaan met Van Nistelrooy
Uitgegeven op maandag 18 december 2006 om 22:57:41, bijgewerkt om 22:59:56

(Novum) - Marco van Basten ziet Ruud van Nistelrooy graag terugkeren bij de selectie van Oranje. De bondscoach wil graag op korte termijn een gesprek aangaan met de spits van Real Madrid. "Want begin februari wacht al weer de oefeninterland tegen Rusland", zei Van Basten tegenover NOS Langs de Lijn tijdens een eindejaarsbijeenkomst in Noordwijk.


De bondscoach reageerde tijdens de bijeenkomst ook op de kritiek die Louis van Gaal uitte in het blad Sportweek. Volgens de trainer van AZ doet Van Basten het niet goed als bondscoach. "Maar Van Gaal plaatste zich niet eens voor het WK", beet Van Basten van zich af. "Dus het is best brutaal dat juist hij zoveel kritiek heeft."

Van Gaal slaagde er in zijn periode als bondscoach niet in om het Nederlands elftal naar het WK van 2002 in Japan en Zuid-Korea te loodsen. "Daarom lijkt me enige zelfreflectie bij Van Gaal wel op zijn plaats", adviseert Van Basten.

----

Ik ben benieuwd, het zou mooi zijn als San Marco en van Nistelrooy het bij kunnen leggen. Als de bondscoach echt ver wil gaan om hem terug te halen zou ik dat wel groots vinden.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 13:16
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 19-12-2006 @ 00:20 :
Van Basten wil gesprek aangaan met Van Nistelrooy
Uitgegeven op maandag 18 december 2006 om 22:57:41, bijgewerkt om 22:59:56

(Novum) - Marco van Basten ziet Ruud van Nistelrooy graag terugkeren bij de selectie van Oranje. De bondscoach wil graag op korte termijn een gesprek aangaan met de spits van Real Madrid. "Want begin februari wacht al weer de oefeninterland tegen Rusland", zei Van Basten tegenover NOS Langs de Lijn tijdens een eindejaarsbijeenkomst in Noordwijk.


De bondscoach reageerde tijdens de bijeenkomst ook op de kritiek die Louis van Gaal uitte in het blad Sportweek. Volgens de trainer van AZ doet Van Basten het niet goed als bondscoach. "Maar Van Gaal plaatste zich niet eens voor het WK", beet Van Basten van zich af. "Dus het is best brutaal dat juist hij zoveel kritiek heeft."

Van Gaal slaagde er in zijn periode als bondscoach niet in om het Nederlands elftal naar het WK van 2002 in Japan en Zuid-Korea te loodsen. "Daarom lijkt me enige zelfreflectie bij Van Gaal wel op zijn plaats", adviseert Van Basten.

----

Ik ben benieuwd, het zou mooi zijn als San Marco en van Nistelrooy het bij kunnen leggen. Als de bondscoach echt ver wil gaan om hem terug te halen zou ik dat wel groots vinden.
Het komt zijn geloofwaardigheid iig niet ten goede.

Verder snap ik de kritiek op van Gaal ook niet zo. Van Gaal is destijds redelijk diep door het stof gegaan (media: minmin o.a. ) , en zou dan nu opeens zijn mening, waar vaak geen speld tussen te krijgen is, niet meer mogen uitten? Lazer op.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 13:41
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik denk dat zijn geloofwaardigheid op dit moment al minimaal is. Dus qua dat betreft maakt het niet uit.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 13:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Leuk om te zien dat mensen als Van Basten en Koeman zich zoveel van de woorden van Louis aantrekken. Ik vind zijn commentaar in sommige gevallen idd misschien wat overdreven en onnodig, maar dat Koeman en Van Basten nu ineens zo lopen te janken... Daar moet je toch boven kunnen staan. Van Gaal doet al 15 jaar nix anders.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Van Gaal is een beetje de Mourinho onder de Nederlandse coaches. Adriaanse had dat ook, maar miste een klein beetje de vanzelfsprekende arrogantie die van Gaal wel uitstraalt. Daarnaast is van Gaal natuurlijk een internationaal veel meer aansprekende coach.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 15:02
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-12-2006 @ 14:52 :
Leuk om te zien dat mensen als Van Basten en Koeman zich zoveel van de woorden van Louis aantrekken. Ik vind zijn commentaar in sommige gevallen idd misschien wat overdreven en onnodig, maar dat Koeman en Van Basten nu ineens zo lopen te janken... Daar moet je toch boven kunnen staan. Van Gaal doet al 15 jaar nix anders.
Je kan het ook omdraaien, waarom loopt Louis zo te janken? Och, ik hou wel van een beetje leven in de brouwerij. Je hoeft niet allemaal vriendjes met elkaar te zijn.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 15:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-12-2006 @ 15:19 :
Van Gaal is een beetje de Mourinho onder de Nederlandse coaches. Adriaanse had dat ook, maar miste een klein beetje de vanzelfsprekende arrogantie die van Gaal wel uitstraalt. Daarnaast is van Gaal natuurlijk een internationaal veel meer aansprekende coach.
Idd, al heeft dat laatste natuurlijk ook met de behaalde successen te maken...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 15:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-12-2006 @ 16:20 :
Idd, al heeft dat laatste natuurlijk ook met de behaalde successen te maken...
Ja, dat bedoel ik er ook mee te zeggen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 15:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-12-2006 @ 16:41 :
Ja, dat bedoel ik er ook mee te zeggen.
Ik zie dat ik die laatste zin verkeerd las... Ik las "daardoor" en niet "daarnaast". Je post was waterdicht, excuses...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 09:46
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=LF6Skj7WGoM&eurl=

Als ik dit filmpje zie vraag ik me toch af hoe sommige voetballers nog mogen voetballen en niet voor het leven geschorst zijn zeg!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 11:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ach ja, je kunt ook overdrijven.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 15:15
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
http://www.xs4all.nl/~louis/vangaalhoutkamp.mp3

Prachtig hoor, gister heeft hij bekendgemaakt niet meer Langs de Lijn te praten en vandaag is hij (weer?) uit de CBV gestapt. Het is in ieder geval nooit saai met hem.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 15:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Jezus Christus, zeg, wat een aansteller
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 15:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
NEC samen met zeven clubs onder curatele

De laatste jaren worden alle betaald voetbalclubs op financieel gebied gecontroleerd door de licentiecommissie van de KNVB. Uit onderzoek van AD Sportwereld blijkt dat acht verenigingen in de enigszins zorgelijke categorie 1 vallen. Dit zijn Feyenoord, NEC, FC Dordrecht, FC Eindhoven, RBC Roosendaal, De Graafschap, Cambuur Leeuwarden en Fortuna Sittard.

De redenen waardoor de clubs in de problemen zijn geraakt verschillen per geval. De licentiecommissie hanteert gedurende het jaar drie meetmomenten. De halfjaarcijfers, de jaarcijfers en de opgestelde begroting worden dan bestudeerd.

Volgens Edwin Lugt, voorzitter van de Eerste Divisie CV wil het echter niet zeggen dat de competitie ongezond is met acht verenigingen in de hoogste categorie. 'Een plek in categorie 1 impliceert niet dat een club acuut in financiële problemen zit. Je moet het als een signaal zien: het moet anders, zodat echte problemen voorkomen worden.'
Iemand vroeg dat laatst
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 15:43
Verwijderd
Was het niet zo dat als je te lang in die categorie zat, er sancties volgden? En zo ja, waarom voetbalt Fortuna dan nog, die zitten geloof ik al sinds de invoering van die categorieën in categorie I?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 15:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nee, sancties worden op basis van bepaalde situaties opgelegd. De categorieënindeling is alleen een indicatie van welke clubs beter in de gaten gehouden (moeten) worden. Clubs moeten ook overleg plegen met de KNVB over investeringen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 09:08
Verwijderd
Van Barneveld eist half miljoen van Fortuna

19/1/2007 8 :55

Joos van Barneveld is naar de arbitragecommissie gestapt. De middenvelder zegt nog een half miljoen euro tegoed te hebben van Fortuna Sittard.
'Ik wil eigenlijk helemaal niet procederen, heb Fortuna meerdere keren uitgenodigd voor een gesprek, maar word alsnog gedwongen naar de arbitragecommissie te stappen om 542 duizend euro achterstallig salaris te ontvangen', vertelt Van Barneveld in De Telegraaf.

De oorsprong van het geschil ligt in de recente jaren. Fortuna kampte met een forse schuldenlast en dreigde failliet te gaan. Van Barneveld stond (en staat) met een fors salaris op de loonlijst. De speler wilde 'zijn' club helpen en stemde in met een voorstel van de club om een klein deel van zijn salaris maandelijks te ontvangen en de rest van zijn loon na enkele jaren. 'Om goed van te kunnen leven, kreeg ik zesduizend euro per maand. De rest zou later volgen.'

Het probleem is dat Van Barneveld deze afspraak niet op papier heeft laten zetten. Volgens de 25-jarige speler zou de club zich niet meer aan de afspraak willen houden. Met hulp van de arbitragecommissie denkt hij alsnog zijn geld te ontvangen.

'Ik heb een contract waarin een jaarsalaris staat. Ik kan laten zien wat ik tot dusver heb ontvangen en wat ik dus nog tekort kom: 542 duizend euro zonder rente. Bovendien sta ik al vier jaar al mijn winstpremies af aan de club.' Zijn advocaat voegt daaraan toe dat er bestuursnotulen zijn waarin melding wordt gemaakt van de afspraak.

Fortuna-voorzitter Hans Erkens wilde via De Telegraaf niet ingaan op de zaak. 'Op basis van de juridische standpunten zullen wij kijken wat waar is en wat niet.'


-------

Tsja, als het gewoon in zijn contract staat en hij al die tijd minder ontvangen heeft, vrees ik het ergste voor Fortuna.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 10:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als dat gebeurt, kunnen ze wel faillissement aanvragen, ben ik bang.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 15:01
Verwijderd
Tsja, nogmaals, als dat gewoon in zijn contract staat zie ik persoonlijk niet hoe Fortuna hier onderuit denkt te komen. Maar dat kan dan toch ook niet onverwacht komen?

[edit] Uit VI's wereldje:

Waar dat geld is gebleven, mag Joos weten.

Fortuna heeft er vast geen moeite mee de winstpremies van de laatste vier jaar over te maken aan Van Barneveld.


Laatst gewijzigd op 19-01-2007 om 15:08.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 22:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Omdat het ergens anders over Pi-Air ging:

http://www.youtube.com/watch?v=ubJm4HaZNFY

Op 9 januari tegen Galatassary. Ik zag hem nog niet staan
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 10:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Voortbestaan Vitesse onzeker

Het voortbestaan van Vitesse loopt volgens de eigen accountant van de club gevaar. Dit blijkt uit een onderzoek van het weekblad Voetbal International naar de Arnhemse club.

Het accountantsbureau BDO CampsObers Accountants stelt in het jaarverslag van Vitesse dat de club ondanks positieve jaarcijfers er slecht voorstaat. �Zonder afbreuk te doen aan ons oordeel vestigen wij aandacht op de uiteenzetting in de jaarrekening, waaruit blijkt dat het voortbestaan van de onderneming in gevaar is.�

De Arnhemmers kampen bovendien met een accuut probleem. Een massale spelersverkoop zal de club niet van de ondergang kunnen redden, aangezien enkele externe financiers een eigendomsrecht van vijftig procent op alle spelers in de selectie hebben. De geldschieters wisten in 2003 de club met een financi�le injectie van zestien miljoen euro van de ondergang te redden.

De schuld van Vitesse liep de afgelopen drie jaar op van dertien miljoen euro naar meer dan achttien miljoen euro.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 11:02
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-01-2007 @ 11:44 :
voor de kerst ging het nog goed... nu dit bericht weer .
Ik begin er steeds meer voor te vrezen dat de KNVB het echt een keer zat is en de stekker eruit getrokken moet worden, of in ieder geval flinke stap terug gedaan moet worden.

De suikerooms zullen het gat ook niet willen dichten, dus... ik schijt hem flink
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 11:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Zo'n regeling als de vorige keren gaat je inderdaad niet meer lukken. Ik vraag me alleen af waarom vitesse met een schuld van 18 miljoen in "Categorie II" zit en NEC met een externe schuld van 4 miljoen in "Categorie I"
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 11:07
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-01-2007 @ 12:05 :
Zo'n regeling als de vorige keren gaat je inderdaad niet meer lukken. Ik vraag me alleen af waarom vitesse met een schuld van 18 miljoen in "Categorie II" zit en NEC met een externe schuld van 4 miljoen in "Categorie I"
ja dat is inderdaad vreemd. Enige dat ik me kan voorstellen is dat de club naar de KNVB het zonniger heeft laten zien.... Vitesse is blijkbaar in staat geweest om aan de eisen van de KNVB te voldoen, maar vreemd is het zeer zeker
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 11:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
KNVB start onderzoek naar Lazovic
23 januari 2007

De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek begonnen naar een vermeende overtreding van Danko Lazovic. Dat meldde dinsdag de KNVB.

De aanvaller van Vitesse sloeg afgelopen zaterdag in de wedstrijd tegen FC Groningen een tegenstander. De arbiter liet de Serviër onbestraft, maar op televisiebeelden was de slaande beweging wel te zien. De aanklager bepaalt mede aan de hand van de beelden of Lazovic alsnog een strafvoorstel krijgt.
Daar gaat ie dan, die krijgt een paar wedstrijden (ohja als de overtreding nog een keer te zien is, let op de achtergrond, daar zit ik )
Lazovic eruit en Vitesse zal het weer moeilijk gaan krijgen, jammer is dat
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 11:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Goed nieuws
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 11:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-01-2007 @ 12:20 :
Goed nieuws
Voor Vitesse niet
En dat niet alles in een wedstrijd geregistreerd wordt (ik realiseer me dat het niet kan) vind ik ook jammer, Suarez was namelijk ook niet vies van een stoot en een schopje hier, maar goed. Het gaat over Lazovic en dit keer kruipt ie niet door het oog van de naald en mag ie denk ik 3 wedstrijden.

Oja, Vitesse geeft vanmiddag meer uitleg over de financiële situatie. Men heeft gezegd dat er weinig waarde gehecht moet worden aan de zin: Voortbestaan onzeker, dat is al sinds 1999 het geval.....

ook slecht als dat al 8 jaar het "motto" is
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 11:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Spitsen hebben niets in te brengen tegen Wisgerhof en Olsson, of Lazovic meedoet is mij eigenlijk om het even. Buitenspelers en middenvelders, dáár mogen we bang voor zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 11:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-01-2007 @ 12:48 :
Spitsen hebben niets in te brengen tegen Wisgerhof en Olsson, of Lazovic meedoet is mij eigenlijk om het even. Buitenspelers en middenvelders, dáár mogen we bang voor zijn.
Buitenspelers heeft Vitesse amper, ik bedoel van Hersi en Esajas wordt je niet bang. Pryor en Kaya zijn goede aanvallende middenvvelders en Dikke Theo en Vd Schaaf zijn ook altijd leuk tegen NEC toch?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 12:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja, die bezorgen ons dan ook altijd problemen, terwijl spitsen vrijwel nooit scoren tegen NEC. Alleen Alves 2x (waarvan één uit een vrije trap), Arveladze 1x, N'Kufo 1x en Vennegoor 1x. Dat is 1/5 van het totale aantal tegengoals
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 12:04
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
en misschien staat Velthuizen dan nog in het doel (geboren in Nijmegen, altijd leuke detaills)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 12:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Die laat dus wel een balletje of drie door?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 12:08
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-01-2007 @ 13:04 :
Die laat dus wel een balletje of drie door?
ach met 6-3 winnen is ook lekker
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 22:33
Verwijderd
Chatten doen jullie maar op msn of per pm. Dit is de laatste waarschuwing.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 22:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik zal een banrequest voor mezelf indienen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 10:08
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
PAUL VAN DER KRAAN: "HOOP COMMOTIE OM OUD NIEUWS!" 23-01-2007

Beste Vitesse-supporters,

“Vorige week schreef ik al dat ik het gevoel had dat we drie jaar terug gingen in de tijd. Dat gevoel is niet verdwenen. Integendeel. Het verschil met drie jaar terug is echter dat we toen echt op sterven na dood waren, terwijl we nu stap voor stap aan de beterende hand zijn. Van de beademing zijn we al een tijdje af, maar we moeten nog wel regelmatig langs het ziekenhuis voor medicijnen en controle.

Toch is het een hoop commotie om oud nieuws. Nieuws bovendien wat we zelf op 18 oktober vorig jaar in alle volledigheid op deze website bekend hebben gemaakt! Toen hebben de cijfers geen bevreemding opgewekt of ze zijn kennelijk niemand opgevallen. Slechts van één enkele supporter ontvingen wij een brief waarin hij vroeg om nadere uitleg. Deze heeft hij ook gekregen, zoals wij iedereen die daar behoefte aan heeft, supporter, sponsor of journalist, van uitleg voorzien.

Op dit moment echter, kiezen wij ervoor in eerste instantie uitsluitend via deze website te reageren. Dat doe ik bij deze.

Ik begin met de belangrijkste boodschap: de megaschuld waar de media melding van maakt, - € 18.590 miljoen per 30 juni 2006, is GEEN schuld maar een negatief eigen vermogen. Het wezenlijke verschil tussen een harde schuld en een negatief eigen vermogen ga ik u verderop in deze column uitleggen.

De financiële situatie van Vitesse is weer een actueel thema geworden door de publicatie in de Gelderlander vorige week waarin stond dat Vitesse een achterstand van € 1,6 miljoen heeft met betrekking tot betalingen aan de gemeente. Op die publicatie heb ik in mijn vorige column van afgelopen week al uitgebreid gereageerd. Het bewuste artikel heeft nu navolging gevonden in de landelijke media. Misschien tijdelijk, misschien blijft de financiële huishouding van Vitesse een item. Vast staat dat wij onze eigen koers varen en u via onze eigen kanalen zullen blijven informeren over de actuele stand van zaken.

Overigens, en daar ben ik blij om, hebben de journalisten van de Gelderlander de moeite genomen zich uitgebreid door ons te laten voorlichten, zodat zij een completer beeld van de situatie kunnen schetsen. Het resultaat heeft u zaterdag en vandaag in de krant kunnen lezen: een genuanceerd en realistisch beeld van de stand van zaken bij Vitesse.

Niet zo genuanceerd waren de uitspraken van Johan Derksen maandagavond in het tv-programma Voetbal Insite. Derksen bracht het gegeven dat Vitesse ruim 18 miljoen negatief eigen vermogen heeft als een harde schuld. Eentje bovendien die nieuw is. Beide zijn feitelijk onjuist. We weten allemaal, Derksen voorop, dat dit soort uitspraken het lekker doet op tv en dat Derksen de feiten niet altijd even nauw neemt. Ik vraag me af of hij zich realiseert wat zijn uitspraken teweeg brengen onder Vitesse-supporters? Of het hem überhaupt interesseert dat hij deze supporters opnieuw en onnodig de stuipen op het lijf jaagt?

Laat ik voorop stellen dat ik heel goed begrijp welke journalistieke verantwoordelijkheid de media heeft en dat de financiële situatie van de betaald voetbal clubs, en zeker die van Vitesse, natuurlijk onderwerp van gesprek zijn en blijven. Het gekke is dat het negatief eigen vermogen van Vitesse gebracht wordt alsof er weer een of ander lijk uit een oude kast is gekomen, terwijl wij volledig transparant zijn geweest (en zijn!) over onze financiële huishouding!

Hoe dan ook, woensdag verschijnt er in Voetbal International een uitgebreider en nogal subjectief verhaal over de jaarcijfers 2005-2006 en de stand van zaken bij onze club vanuit het oogpunt van de betrokken journalisten. Ik heb het verhaal inmiddels gelezen en ik kan niet anders dan concluderen dat Derksen de verkoopcijfers van zijn blad kennelijk belangrijker vindt dan de objectiviteit van de berichtgeving, want er is een ‘lekker smeuïg’ verhaal van gemaakt met daarin de nodige feitelijke onjuistheden. Daarnaast wordt er een te eenzijdig beeld geschetst. Een vooraankondiging is overigens nu al te lezen op de website van het voetbalweekblad.

Los van alle (verwachte) publicaties, schets ik graag onderstaand nog een keer de situatie zoals deze is. Alle cijfers zijn behalve op onze eigen website ook te checken via de (website van de) Kamer van Koophandel. Met deze uitleg verwacht ik de gerezen ongerustheid bij u weg te kunnen nemen. In deze verklaring zal ik niet uitgebreid ingaan op details uit het verhaal waarmee Voetbal International morgen komt en wat wij inmiddels per mail hebben ontvangen. Dat zou niet netjes zijn. Wel neem ik de vrijheid om de zeer storende en essentiële feitelijke onjuistheden, bijvoorbeeld met betrekking tot Eurocommerce, alvast te ontkrachten. Daarover verderop meer.

Onderstaand treft u de pagina’s uit het jaarverslag 2005-2006 waar de media nu over valt (www.vitesse.nl/nieuws/archief/18 oktober 2006). Ik ga proberen u stapsgewijs door de materie heen te nemen.
(Overigens spreekt de uitleg die er steeds onder de cijfers staat al grotendeels voor zich!)

bron: www.vitesse.nl

-----------------------------

Ik kan niets anders doen dan Vd Kraan geloven en Derksen idd verdenken van sensatie. Slechte cijfers voor Vitesse vlak voor dé Derby doen het altijd goed toch?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 11:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-01-2007 @ 13:00 :
Ja, die bezorgen ons dan ook altijd problemen, terwijl spitsen vrijwel nooit scoren tegen NEC. Alleen Alves 2x (waarvan één uit een vrije trap), Arveladze 1x, N'Kufo 1x en Vennegoor 1x. Dat is 1/5 van het totale aantal tegengoals
dat zijn dan ook échte topspitsen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 11:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-01-2007 @ 12:46 :
dat zijn dan ook échte topspitsen
Ja, in feite hebben ze wel allemaal écht een neusje voor de goal. En de echte zijn ook moeilijk af te stoppen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 12:45
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
kheb bergen huiswerk en geen zin, dus ga maar randzaken doen zoals voetbalsites afstruinen e.d.

PSV-middenvelder Ibrahim Afellay heeft ervoor gekozen zijn interlandloopbaan voort te zetten in Oranje, hij heeft dat bekend gemaakt aan bondscoach Marco van Basten. Op PSV.nl staat een persoonlijke verklaring van Afellay: “Na één en ander zorgvuldig te hebben overwogen, heb ik besloten mijn interlandcarrière in Nederland te continueren. Ik wil hierbij benadrukken dat deze beslissing een hele moeilijke is geweest. Enerzijds heeft gevoel een rol gespeeld, anderzijds ben ik in Nederland geboren en heb ik hier mijn voetbalopleiding genoten.”

“Uitkomen voor Oranje of het Marokkaanse elftal is voor mij een eer. Echter het spelen voor het Nederlands elftal komt mijn ontwikkeling als speler van PSV ten goede, daar onder andere de Nederlandse competitie stilligt ten tijde van interlands van Oranje. Tot slot wil ik mijn diepste respect richting Marokko betuigen. Het verzoek aan mij om uit te komen voor het Marokkaanse nationale elftal heeft me gestreeld. Desalniettemin acht ik de keuze om in de toekomst voor het Nederlands elftal te spelen de juiste. Ik hoop dan ook op een plezierige en succesvolle tijd bij Oranje.”
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 10:22
Verwijderd
Onderzoek naar EK met 24 landen

www.voetbalonline.nl, 28 januari 2007 11:00 - De UEFA gaat laten onderzoeken of een EK met 24 in plaats van 16 teams haalbaar is. Een voorstel daartoe van de Schotse voetbalbond werd op het UEFA-congres in het Duitse Düsseldorf met 44 van de 52 stemmen aanvaard. De uitbreiding zou in moeten gaan op het EK 2012.
Schotland denkt dat een EK met 24 landen gunstig zou zijn voor de kleinere landen, die op die manier meer in beeld zouden komen en dus ook meer inkomsten zouden verwerven.
Franz Beckenbauer reageerde opvallend cynisch op de plannen: "Dan kunnen we meteen met alle 52 UEFA-leden aantreden. "


---------

Verder oud nieuws, is volgens mij al weken bekend, maar het gaat me om de reactie van Beckenbauer. Eerst vond ik het wel prima, maar na zijn opmerking ging ik wat verder nadenken, en eigenlijk heeft hij gewoon gelijk. 24 van de 52 landen, dat is gewoon zo goed als de helft. En ik weet niet hoe ze het precies willen doen, maar waarschijnlijk betekent het een extra ronde, het systeem dat bij Italië '90 en USA '94 (Wk's dus) gebruikt werd. Zes poule's, nummers één en twee sowieso door, en de beste vier ploegen die derde werden in hun poule ook. Heb dat altijd een raar systeem gevonden.

Meer spelersbelasting voor een extra ronde die alleen wat kleinere landen tot nut is.

Even de kwalificatie van Euro 2004 bekeken, deze landen deden mee:

Code:
France 
Portugal 
Sweden 
Czech Republic  

Italy  
Spain 
England 
Germany 

Netherlands 
Croatia  
Denmark  
Russia 

Bulgaria 
Switzerland 
Greece 
Latvia


Lang verhaal kort: dit waren de vijf landen geweest die zeker mee hadden mogen doen met de nieuwe opzet (namelijk de verliezers van de play-offs):

Slovenië
Noorwegen
Wales
Schotland
Turkije

Meteen duidelijk waarom Schotland een voorstander hiervan is Ik ben niet zo onder de indruk van deze ploegen. Allemaal middenmoters, Turkije had in 2002 een opvlieger maar is wat teruggezakt. Die hebben trouwens wel een relatief gemakkelijke poule, dus zullen in 2008 er sowieso wel bij zijn, maar dit terzijde. De andere landen zijn typisch van die landen die het op een goede dag iedereen moeilijk kunnen maken, maar die echt geen toegevoegde waarde op een EK zijn.

En dan zouden er nog drie ploegen bij moeten komen, in 2004 zouden die uit dit rijtje gekomen zijn:

Ierland
Servië
België
Slowakije
Oekraïne
IJsland
Polen
Oostenrijk
Roemenië
Israël

Tsja, voor dat rijtje geldt nog meer wat ik eerder al zei, Oekraïne en Polen schat ik persoonlijk wat hoger in, maar de rest heeft momenteel echt niets te zoeken op een EK. Hoeveel sympathie ik ook koester voor de Belgen en de Ieren.

Zestien ploegen is meer dan genoeg.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 10:36
Verwijderd
Aangezien ik me toch verveel: Dit zijn de 8 teams die op dit moment op plaats 17 tot en met 24 staan op de Uefa-coëfficientenlijst voor landenteams, de lijst die gebruikt wordt voor indeling van de potten met de diverse lotingen voor kwalificatietoernooien en het ek zelf.

Code:
17 Denmark 1.850 
18 Norway 1.778 
19 Bulgaria 1.778 
20 Ukraine 1.750 
21 Slovakia 1.650 
22 Bosnia and Herzegovina 1.611 
23 Ireland 1.556 
24 Belgium 1.556
I rest my case... Denemarken en Oekraïne hebben nog wel iets op een EK te zoeken, maar de rest is sowieso kanonnenvoer.

Schotland, dat het voorstel indiende, staat momenteel 27e op deze lijst Maar ze wonnen wel van Frankrijk en staan bovenaan in hun huidige poule.
-----------

Wisten jullie trouwens dat Oostenrijk zich nog nooit voor een EK plaatste, en dat hun automatische plaatsing als gastland dus hun eerste optreden wordt? Zouden ze ook automatisch groepshoofd worden?

Oostenrijk staat 30e op die coëfficientenlijst. Zwitserland 18e, en Zwitserland speelde twee keer eerder een EK.

[edit] Trouwens, Nederland staat eerste op die lijst Naja, ze hebben ook wel twee goede kwalificatietoernooien achter de rug, twee keer verloren van Tsjechië voor Euro2004 en twee keer gelijk tegen Macedonië voor WK2006. De rest gewonnen, dat schiet lekker op.

Laatst gewijzigd op 28-01-2007 om 10:40.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 11:45
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het lijkt mij ook onzinnig om het EK groter te maken. Het is een eindtoernooi, daarvoor moet je jezelf maar kwalificeren.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 14:42
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Drie AZ'ers laten snor staan voor goede doel

Drie spelers van AZ zullen deze maand hun snor laten staan ten behoeve van het goede doel. De actie Fight©Cancer heeft enkele bekende Nederlanders (en onbekende Nederlanders) opgeroepen een maand lang hun snor te laten staan, mensen kunnen deze personen "hun snor" sponsoren op de website www.fightcancer.nl om zo geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker.

De spelers van AZ die hieraan meedoen zijn Shota Arveladze, Kew Jaliens en Gretar Steinsson. Op de website van Fight©Cancer staat er op dit moment nog niks over de AZ'ers, maar in de Sp!ts van vanmorgen was dit wel te lezen.

Andere bekende Nederlanders die hieraan meedoen zijn onder andere Ali B, Yes-R, Lange Frans, Viktor Brand, Tycho Gernandt en Raemon Sluiter.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 13:02
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
(Sportweek)
Frank de Boer beëindigde zijn loopbaan in Qatar en ging medio 2006 als trainer aan de slag bij Ajax. De voormalig aanvoerder van de Amsterdammers en het Nederlands elftal bezette in 2005 de 20e plaats van de 100 best verdienende sporters van Nederland. In 2006 neemt de jeugdtrainer van Ajax de 40e plaats in met een jaarinkomen van 1,2 miljoen euro.
1,2 miljoen per jaar als jeugdtrainer dat kan toch niet
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 13:07
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Overigens verdient Van Nistelrooy het meest (van de Nederlanders) met 8,8 miljoen per jaar.

Ik meen dat Sneijder de best verdienende speler in Nederland was met 2 miljoen, dan kan dat van De Boer niet kloppen, zal wel verrekend zijn met een maandsalarisje extra dit jaar uit Qatar
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 13:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nou ja, een halfjaar bij Qatar en een halfjaar bij Ajax, best kans dat het klopt hoor.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 15:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De Spaanse sportkrant El Mundo Deportivo heeft eens berekend hoeveel Real Madrid heeft uitgegeven aan Ronaldo.

Het verblijf van de Braziliaan heeft de Spaanse club in totaal 91 miljoen euro gekost. In 2002 betaalde Real een transfersom van 45 miljoen euro aan Inter. Ronaldo speelde 4,5 jaar in de Spaanse hoofdstad en streek in die periode 46 miljoen euro op.

Ronaldo speelde uiteindelijk 182 wedstrijden voor Real. De Braziliaanse spits kreeg dus per wedstrijd 500.000 euro. In die 182 wedstrijden scoorde hij 104 goals. Real betaalde voor één doelpunt 875.000 euro. Benieuwd hoeveel Milan per goal zal betalen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 16:23
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
aantal goals verbaast me in positieve zin, zijn er best veel toch?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.