Oud 09-04-2007, 21:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Tiño schreef op 05-04-2007 @ 18:34 :
dat zijn geen domme schapen,dat zijn mensen die ook graag ff doorrijden;
Als je doelde op mensen die bij mist gewoon dezelfde snelheid blijven rijden; een paar weken terug nog mogen kijken hoe een paar van die dombo's uit de wrakken van hun auto's gesneden werden vlak voor de Stichtse Brug.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2007, 16:39
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
je bent dan ook een mongool als je onder extreme weersomstandigheden de limiet overschrijdt of op enig ander manier ook maar een beetje risico neemt.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 18:20
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
http://www.youtube.com/watch?v=fdSZXARq_0o
Wat een doodrijder hé, en dat onder die extreme weersomstandigheden! Hij houd em maar net onder controle!!!!!11
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 21:47
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
le_mug schreef op 09-04-2007 @ 21:48 :
op sommige wegen vind ik wel dat er harder gereden kan worden in de nacht/avond/permanent.
bijvoorbeeld de a7 in noord holland als je van de afsluitdijk komt. daar kom je net van afsluitdijk afgejakkert en dan ontvang je een meteen prent (146 waar je 120 mag terwijl er niemand rijdt en het avond is). dat noem ik nou onbehoorlijk. ook de op a6( flevoland )mag wel harder gereden worden vind ik, altijd enorm rustig, vooral in de noord-oost polder - almere. verder moet er op de a4, ongeveer iets voor den haag, een 4 baans, een permanente snelheids verhoging komen.
Tot een aantal jaar geleden was de maximale snelheid op de A4 ook gewoon 120km/u.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 23:03
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
sja, laat ze 't lekker zelf uitzoeken. Nederland heeft al de hoogste hoeveelheid verkeerscontroles per vierkante meter ter wereld, mag wat mij betreft wel minder.
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 17:08
nps
Avatar van nps
nps is offline
Ik heb weer een boete!! 130 km waar je 12 mag, na correctie een ontstellende 6 kilometer te hard!!
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 19:22
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
nps schreef op 19-04-2007 @ 18:08 :
Ik heb weer een boete!! 130 km waar je 12 mag, na correctie een ontstellende 6 kilometer te hard!!
pfff, ja zo lullig he,
had ik pas ook, was op zondagochtend vroeg geflitst tijdens het begaan van deze halsmisdaad( á 20euro)
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 23:17
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
nps schreef op 19-04-2007 @ 18:08 :
Ik heb weer een boete!! 130 km waar je 12 mag, na correctie een ontstellende 6 kilometer te hard!!
volgens mij 118
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 20-04-2007, 17:54
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik hoorde vandaag dat een vriendje van vroeger op een weggetje binnendoor 160 reed in plaats van 80. Nu is zijn rijbewijs afgepakt. Het verhaal gaat beetje vaag verder namelijk dat er een paar mensen een brief hebben gestuurd naar de politie (of wie er dan ook over gaat) en hij nu zijn rijbewijs terug heeft. Wel nadat hij een boete heeft betaald van 1000 euro.

Met zijn beroep kan het niet te maken hebben. Hij is timmerman.

Weet iemand of dit verhaal echt kan zijn? Ik vind het dan niet echt eerlijk. Wet is wet. Te hard rijden is rijbewijs afpakken!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2007, 18:44
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Lees mijn posts eens door die ik eerder heb geplaatst in dit topic. In Nederland maken ze je bang met rijbewijs afpakken maar zo snel gaat dat niet. Het is de bangmakerij van Koos Spee en heel Nederland trapt er vrolijk in, het liefst rijden ze als bange mussen 110 op de verkeerde rijbaan.

Wat je op TV ziet is dat ze je rijbewijs 'in beslag nemen', dat zegt al genoeg. Je geeft je rijbewijs af en de politie zal deze opsturen naar een OvJ. Die beslist vervolgens wat de consequenties zijn. Als je vind dat je het telang kwijt bent, dan stuur je een brief en dan krijg je het ding binnen een paar dagen terug. Je moet alleen even een zak geld meebrengen. Sim-pel. Of je moet datzelfde geintje iets tevaak hebben uitgehaald, bijvoorbeeld in je proeftijd, dan gaat dat niet lukken.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2007, 21:55
PV
PV is offline
Tom dat zeggen ze wel 10 keer in zo'n tv-uitzending hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 00:44
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 20-04-2007 @ 18:54 :
Weet iemand of dit verhaal echt kan zijn? Ik vind het dan niet echt eerlijk. Wet is wet. Te hard rijden is rijbewijs afpakken!
Hij betaald dan wel € 1000 bovenop de boete om zijn rijbewijs terug te krijgen. Prijzig geintje.

Mocht blijken dat de officier alsnog gaat voor een rijontzegging (als diegene bijvoorbeeld al meermalen met dergelijke snelheden of ander roekeloos gedrag is gepakt), dan wordt hem alsnog zijn rijbewijs ontnomen.

De invordering ter plaatse is in feite ook een 'voorlopige'. Het rijbewijs wordt ingevorderd hangende de straf die de OvJ eist, en daarna kan je het terug krijgen, of langere tijd kwijtraken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht boete te hard rijden
gurl19
5 14-06-2007 21:29
Werk, Geld & Recht boete bij te hard rijden als gevolg van afwijking in de meetapparatuur
Verwijderd
25 04-06-2006 11:55
Werk, Geld & Recht Te Hard Rijden
Thomasson
54 07-07-2004 10:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Te hard rijden bij wegwerkzaamheden -> gelijk rijbewijs afnemen
Dvalin
8 23-10-2003 17:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bert Woudenberg (woordvoerder 3VO) betrapt op véél te snel rijden
D@mien
28 25-12-2001 16:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.