Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2008, 09:36
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Die kerel gooit z'n leven te grabbel.. eerst die vriendin van 15, daarna onderhand 3x iets met z'n auto en nu dit weer.. oja, en die QuickStep reclame werd ik ook helemaal gestoord van
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2008, 09:41
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
dit is echt zonde ja
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 11:08
Verwijderd
Haha, dat is wel lekker snugger. Ik wist trouwens niet dat cocaďne je beter doet wielrennen, of waarom controleren ze daarop?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 11:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Is niet verboden buiten competitie, enkel in competitie. Dus tja...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 11:17
Verwijderd
Storm in een glas water dan! Laat Tom lekker coke snuiven als hij dat zo leuk vindt, hij rijdt zichzelf binnenkort toch vast wel tegen een boom.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 12:18
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
een pantani'tje
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 08:42
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Het schijnt dat je van Cocaine niet beter gaat rijden per se maar je wel zekerder maakt in situaties als een massasprint.. maar kan het me niet voorstellen
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 11:02
Verwijderd
Boonen mag niet deelnemen aan de Tour.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 11:05
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:
Het schijnt dat je van Cocaine niet beter gaat rijden per se maar je wel zekerder maakt in situaties als een massasprint.. maar kan het me niet voorstellen

zelfde effect als joint etc, je hebt overal schijt en en bent nergens bang voor, misschien dat je dan beter een massasprint rijd maar dan moet je tijdens de wedstrijd gaan snuiven, en het lijkt me dat je dan nogal roekeloos gaat rijden

ik vind het terecht dat hij niet naar de tour mag, het lijkt er op dat belgië weer met een nieuwe vdb opgescheept zit
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 01:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik denk niet dat het zo ver gaat komen hoor...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 17:13
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Freire mooi in Zwitserland!

Gesink zakte een beetje door het ijs het laatste stuk vandaag.. maar nog steeds mooi 4e
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 17:59
Sandersss
Sandersss is offline
Volgende keer zou het wellicht wat verstandiger zijn als hij zich de kop niet op dringt aan het begin van de beklimming. Als Gesink dat niet doet is er vast wel iemand anders die tempo maakt. Maar toch weer een puike prestatie hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 18:11
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Erg onder de indruk van Gesink, ik zie die wel top-5 rijden in de Vuelta straks Ik denk dat ie zich hier ook vooral aan het testen is, gewoon lekker tempo rijden en kijken hoe lang ie het vol houdt
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 19:55
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
gesink is gewoon de beste klimmer die er is, maar toch zie ik hem echt geen top 10 rijden in de vuelta, hij heeft mijn insziens nog niet de inhoud voor een grote ronde, in ieder geval niet voor een goed klassement. Wel voor een mooi etappe zege

btw, ik hoop wel dat hij top 5 eindigt daaro
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 21:46
Verwijderd
Ik denk dat Gesink zonder ongelukken wel top 10 rijdt in de Vuelta. Zo sterk is die niet bezet, en ik schat Gesink toch wel wat hoger in dan Monfort, die vorig jaar elfde werd.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 15:23
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
qua talent zeker wel, maar je zag tijdens parijs nice gesink ook echt wel moe worden de laatste dagen, en dat is een week, laat staan 3.

nogmaals, het zou wel mooi zijn
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:20
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
En hij heeft evenals Dekker nog járen voor de boeg
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 18:30
Sandersss
Sandersss is offline
Dekker zie ik de Tour nooit winnen. Zeker de komende paar jaar niet, misschien "ooit" later wel. Ik denk dat de jonge renners die er nu aankomen, of er al zijn, talentvoller zijn dan Dekker. En daar bedoel ik niet alleen de Nederlandse talenten mee.


Mooie sprint van Mcewen vandaag, Freire kwam er echt niet langs zeg. En wat een voorsprong op de rest ook voor die twee.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 15:31
Frenk22
Frenk22 is offline
Hallo heren ik moet voor mijn werk een tourpoule invullen van 18 renners.
Met klassementsrenner, sprinter, klimmers enz.
Wie tippen jullie voor de winst.
Zouden jullie mij wat namen kunnen geven waar ik mee kan beginnen.

bedankt
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 16:56
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik zal je een aantal onmisbare geven:

Sprinters: McEwen, Hushovd, Freire, (Cavendish, rijdt hij de tour?)
Klassement: Valverde, Menshov, Evans, Schleck
Tijdrijders: Cancellara, Zabriskie

Verder zijn nog niet alle selecties compleet dus moet ik mij er zelf ook nog even in verdiepen
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 14:43
Frenk22
Frenk22 is offline
ok bedant voor je reactie.
Welke schleck bedoel je en heb je nog meer namen en heb je wat outsiders
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 17:12
Sandersss
Sandersss is offline
RIJSWIJK - Thomas Dekker maakt geen deel uit van de Rabobankploeg voor de Ronde van Frankrijk. Dat heeft de ploegleiding dinsdag bekendgemaakt.

Dekker kampt met een vormcrisis en ging zaterdag niet meer van start in de voorlaatste etappe van de Ronde van Zwitserland.

Twee jaar geleden werd Dekker ook kort voor het begin van de Tour uit de selectie gehaald. Vorig jaar debuteerde de Noord-Hollander verdienstelijk.

De Raboploeg voor de Tour telt zes Nederlanders: Laurens ten Dam, Pieter Weening, Sébastian Langeveld, Koos Moerenhout, Bram Tankink en Joost Posthuma. De Rus Denis Mentsjov is de kopman, de Spanjaarden Oscar Freire en Juan Antonio Flecha completeren de ploeg.

Voor Langeveld en Ten Dam wordt het hun eerste optreden in de Tour.

Bron: Nu.nl

Jammer voor Dekker, maar Ten Dam is wel een sympathieke vent!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 17:52
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ten Dam is ook gewoon goed bezig, wordt elk jaar beter die gast. Top 10 in de Ronde van Zwitserland en een heel goeie klimtijdrit laten zien daar.

Ik ga dit jaar ws helemaal niks van de Tour kunnen zien, toch best jammer. ;(
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 20:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hoezo beer? Ben je weer naar de maan geschoten door koei?


Ik ga ook weer heel weinig van de Tour kunnen zien, maar aan de ene kant ben ik daar wel 'n beetje blij om: geld verdienen!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 22:13
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik ga juist geld uitgeven, 2 maandjes toeren door Europa. Als je blut gaat moet je het maar meteen goed doen ook.

Maar goed, ik lees achteraf wel hoe de Tour is verlopen; zo belangrijk is het nou ook weer niet.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 21:22
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Goh.. Lars Boom

gewonnen: veldrit, massasprint, bergetappe, wegrit..

WK veldrijden, NK tijdrijden, NK op de weg..
Wat een talent!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 11:33
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ja, Boom heeft erg sterk gereden, gisteren. Hoe hij ook uit de rug van Terpstra demarreerde, alsof hij z'n Spartamet aan had gezet.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 13:13
Frenk22
Frenk22 is offline
hey jongens ben ik weer ik moet voor mij werk 18 renners invullen 15 en 3 reserves kunnen jullie mij helpen vorig jaar ben ik 2e geworden dankzij jullie.

ik moet wat klassement renners hebben wat sprinters en wat klimmers en wat outsiders wie helpt mij op weg

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 10:06
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Wie doet er mee aan de telegraaf poule? (15 renners opstellen voor hele tour en punten pakken per etappe / truien etc.) Iemand in staat een subpoule scholieren.com te maken of is die er al?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 19:22
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
ik was zondag in ootmarsum
echt mooi joh, kwam overal in met een hesje van de organisatie dat ik kreeg
en Terpstra die Lars boom in mekaar wou meppen na de finish
Boom dacht dat ie een hand wou geven eerst

mjah parcours bleek toch nog een beetje selectief (a) mijn favo kuiperberg en alles er in, en die profs gaan er op alsof het niets is

respect
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 00:07
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Vet man!
Volgende keer nog hulp nodig?

Kan iemand mij verder uitleggen waarom Terpstra zo boos was? Dat is compleet langs mij heengegaan
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 11:38
Sandersss
Sandersss is offline
Boom wilde niet samen werken met Terpstra, omdat Koos voorop reed. Zo verloor Terpstra het "brons" omdat hij vlak voor de meet nog teruggepakt werd.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 13:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
ik was zondag in ootmarsum
echt mooi joh, kwam overal in met een hesje van de organisatie dat ik kreeg
en Terpstra die Lars boom in mekaar wou meppen na de finish
Boom dacht dat ie een hand wou geven eerst

mjah parcours bleek toch nog een beetje selectief (a) mijn favo kuiperberg en alles er in, en die profs gaan er op alsof het niets is

respect
De Kuiperberg valt nog wel mee toch, ligt er ook aan welke kant je er op gaat . Vooral eraf is altijd leuk <3
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 17:30
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Goh.. Lars Boom

gewonnen: veldrit, massasprint, bergetappe, wegrit..

WK veldrijden, NK tijdrijden, NK op de weg..
Wat een talent!
idd, met boom en vos hebben we twee multitalenten die we echt moeten koesteren!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Sportverslaggever Jacques Chapel is op 62-jarige leeftijd overleden. Hij was al langere tijd ernstig ziek.

Chapel verzorgde met zijn kenmerkende stemgeluid jarenlang namens de NOS en de Wereldomroep het radiocommentaar bij het wielrennen en schaatsen. Hij maakte de Olympische Spelen mee van Barcelona, Atlanta, Sydney en Athene alsmede de Winterspelen van Calgary, Albertville, Lillehammer, Nagano, Salt Lake City en Turijn. Chapel maakte liefst 28 jaar deel uit van de Tour-karavaan.

Chapel zou dit seizoen voor de laatste keer verslag doen van de Tour de France en de Oympische Spelen in Peking, waarna op 1 september zijn pensioen wachtte.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 15:51
QPR
QPR is offline
Altijd geweldig commentaar van Jacques Chapel, ik zal hem missen! Rust in vrede.

Check dit voor één van zijn legendarische stukjes tijdens de Tour de France.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 16:31
Sandersss
Sandersss is offline
Mooi stukje ja
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 21:36
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Geweldig
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 12:09
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Hey allemaal,

Wat vinden jullie van de volgende mening?
Rabobank is echt zwaar slecht bezig met zijn renners / toppers, dit bedoel ik op het gebied van communicatie, contracten verlengen, vanalles.

Voorbeelden hiervan zijn Veneberg die nog steeds bezig is zijn onverwachte ontslag (enigzins met succes) aan te vechten.

Rasmussen, maar dit verhaal kent iedereen.. welles nietes over de wherabouts van vorig jaar.

Verder, Flecha, die zich geschoffeerd voelde in het voorjaar over zijn rol in de klassiekers

Vervolgens Thomas Dekker met de slechte communicatie tussen het wel/niet starten in de tour.

En nu weer, wat ik echt belachelijk vindt aangezien deze kerel de persoon is die Rabo hoogstpersoonlijk 3 jaar succesvolle overwinningen heeft geschonken: Freire

De onderhandelingen tussen de drievoudig wereldkampioen en de Nederlandse ploeg verlopen al sinds Milaan-Sanremo uiterst stroef. Freire voelt zich in zijn eer aangetast omdat er in de nieuwe contracten zoveel interne regels zitten waar hij zich niet in kan vinden. Al vier jaar is hij verantwoordelijk voor grote successen bij Rabobank en nog nooit heeft hij voor een probleem gezorgd. Daarom vindt hij alle voorwaarden enigszins respectloos.

Morgen zal de broer van Freire in zijn rol als zaakwaarnemer opnieuw met Rabobank rond de tafel gaan om de zaken nog eens door te spreken. Voor een laatste keer zal er dan gekeken worden of er nog een toekomst voor de Spanjaard bij Rabo is.

Je zou juist denken dat de ploeg er alles aan zou doen om Freire te houden. Juist door zijn successen werd jaar na jaar de druk bij de andere renners weggehaald. Zijn overwinningen zorgden ook dit voorjaar weer voor een positieve balans van de ploeg.


bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/wi...or_geel__.html

Verder staan 'grote' renners van buitenaf allemaal afwijzend tegenover een contract bij Rabo, Cancellara en Gilbert hebben met nadruk direct nee gezegd.

Naar mijn mening schort er dus echt nog een hele hoop bij het management van Rabobank. Ik denk dat de succesvolle jeugdopleiding hetgene is wat het geheel bij elkaar houd...

Wat vinden jullie? Is dit te dramatisch?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 16:58
Verwijderd
Je hebt gelijk denk ik, het wordt eens tijd dat er eens flink opgeruimd wordt bij dat management.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 15:20
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik denk dat ze toe zijn aan professioneel management ipv. management vanuit een wielerverleden..
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 17:26
Verwijderd
All teams decide to leave UCI ProTour series

The UCI's ProTour series appears to be officially dead after all 17 teams at the Tour de France decided to leave the series and not renew their licences next season.

"It has been decided unanimously not to renew the ProTour licences for the 2009 season," read a joint statement from the teams.

The teams met Tuesday in Pau during the Tour's first rest day and indicated that they would form a new alliance with the three Grand Tour organisers Amaury Sport Organisation, RCS Sport and Unipublic. "The teams are working to develop a new system of organisation of professional cycling," the statement added.

The only ProTour team not present at the Tour de France, Astana, is also expected to leave the ProTour. "If everybody decides so, I can't imagine Astana will not follow," Astana chief press officer Philippe Maertens told Reuters.

UCI President Pat McQuaid told Reuters that all the teams could face exclusion from the UCI. "We'll deal with that according to the regulations," said McQuaid. "They face exclusion from the international federation. It is something we are going to discuss."

cyclingnews.com
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 01:01
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
En Nuyens naar Rabo. Wel een goede renner
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 28-07-2008, 17:06
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Toekomst Thomas Dekker bij Rabobank onzeker
Uitgegeven: 28 juli 2008 06:32
Laatst gewijzigd: 28 juli 2008 13:13

PARIJS - De toekomst van wielrenner Thomas Dekker bij de Rabobankploeg is uiterst onzeker. De renner en de ploegleiding gaan binnenkort in overleg besluiten of het nog doorlopende contract tot en met 2009 wordt ontbonden. De teamleiding zit in de maag met een afwijking in de bloedwaarden van de renner.
ANP

Directeur Harold Knebel van de ploeg bevestigde maandag een bericht uit De Volkskrant waarin wordt geschreven dat de internationale wielerunie UCI aan het team heeft gemeld dat er iets aan de hand was met het bloed van Dekker.

"We hebben een signaal gekregen voor de Ronde van Zwitserland, maar daaruit kunnen we geen conclusies trekken. We houden de vinger aan de pols en Thomas is intussen startgerechtigd voor alle wedstrijden, zo heeft de UCI ons bevestigd."

Snel duidelijkheid

Dekker zal volgens zijn manager Jacques Hanegraaf maandagmiddag via zijn persoonlijke website reageren op de kwestie. "Er komt snel duidelijkheid over de toekomst", belooft Hanegraaf. "Willen we nog samen verder?", zegt Knebel. "Die vraag gaan we in onderling overleg beantwoorden. En zo ja, hoe gaan we dat dan doen?"

Het signaal van de UCI valt niet goed te interpreteren, aldus Knebel. "Het kan van alles zijn, een meet- of prikfout, een afwijking in het bloed. We kunnen het niet zeggen omdat we akelig weinig gegevens hebben. We hebben ook nog eens te maken met medische geheimen. De ploegarts kreeg het signaal van de UCI toen hij de informatie over de bloedcontroles van onze renners opvroeg. Dat doen we zelf omdat we over alle gegevens willen beschikken. We houden echter ook eigen bloedcontroles en die gaven geen enkele reden tot zorg."

Meer transparantie

De ploegleiding, die voor dit seizoen meer transparantie beloofde, bracht het bericht over de bloedwaarden niet naar buiten, waardoor de verdenkingen misschien zullen toenemen. "Zorgvuldigheid en transparantie gaan hand in hand", zegt Knebel daarover.

"Als wij melden dat er iets aan de hand is met het bloed van een renner zonder dat we over bewijs of duidelijke informatie beschikken, krijgt hij een streep achter zijn naam. Elk spoor van mogelijke doping wordt in de media meteen uitvergroot. Maar laat er geen misverstand over bestaan; als er iets fout is, grijp ik ogenblikkelijk in. Of ik rekening houd met bedrog van Thomas? In deze wereld moet je achterdochtig zijn. Ik ben bij elke renner op mijn qui-vive."

Knebel bevestigt dat inmiddels advocaten betrokken zijn bij de aankomende gesprekken over het contract tussen Dekker en Rabobank. "Maar zo vreemd is dat niet. Er komen bij contracten nu eenmaal een hoop juridische zaken kijken. Er moet nu een oplossing komen. Door deze zaak zal het allemaal wel in een stroomversnelling komen."

------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet niet zo goed wat ik hier nou van moet denken.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 28-07-2008, 19:39
Verwijderd
Ik denk dat-ie aan de dope is.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2008, 17:16
Verwijderd
Riccó geeft toe doping te hebben gebruikt, maar claimt wel dat hij de Giro clean gereden heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2008, 23:39
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Evans zegt af voor olympische tijdrit

RIJSWIJK - Cadel Evans heeft zich afgemeld voor de olympische tijdrit in Peking. Dat maakte de Australische wielerfederatie woensdag bekend.
ANP


De 31-jarige Evans, tweede in de Ronde van Frankrijk, liep zondag een knieblessure op tijdens de 'Rock and Rollparty' van zijn team Silence-Lotto in het Parijse Hard Rock Cafe.

Evans wacht af hoe de knie deze week reageert op de behandeling om een beslissing te nemen over zijn deelname aan de olympische wegrit. In de tijdrit wordt hij vervangen door drievoudig wereldkampioen Michael Rogers.


Bron: nu.nl

Wat een trieste manier om een knieblessure op te lopen.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 00:00
Verwijderd
Drievoudig wereldkampioen tijdrijden, Michael Rogers.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 01:03
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Het ging dan ook over de tijdrit.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2008, 17:32
Verwijderd
Sella betrapt op doping, wat een enorm grote verrassing!

Citaat:
Die van CSF zijn zeker aan de dope, het gaat er bij mij niet in dat ze opeens 3 man hebben die met de besten mee bergop kunnen. En ze zijn al met 1 man minder aan de start gekomen wegens doping...
Als mijn glazen bol nu in de prono's ook eens wat minder zou falen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Tour de France 2007
Nee_nee
500 08-08-2007 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.