Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2010, 10:05
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
1 erg belangrijke pop, waardoor mijn trainee nu de hoogste marktwaarde heeft die ik ooit gehad heb. 1.3 miljoen. (1 week eerder dan ik had verwacht). Vorm +6, Vorm basis11 +7. Een van mijn betere trainingen ooit dus met dit team
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2010, 13:55
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Sinds mijn laptop RIP is (jan 10) "vergeet" ik mijn ploeg te beheren... Maar volgende week heb ik opnieuw een laptop
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 10:53
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
2 trainees gepopt . Volgende week waarschijnlijk 0, daarna 2, en dan wss 3 weken niks. De marktwaarde van mijn team ligt nu op 4.5 miljoen, en heb 1.3 miljoen cash, dus kan opzich nog wel wat leuke investeringen doen over 2 weken. Opzich wel mooi om in dan tussen de seizoenen in even mijn elftal te gaan hervormen.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 13:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Kan je beter nu je geld investeren, over 'n paar weken worden de spelers weer een pakje duurder.

Ik heb m'n eerste reusachtige spits, volgende week mijn volgende. En de week daarna mijn U20-prospect naar wonderbaarlijk scoren en dan ga ik nog eens een weekje passen trainen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 16:28
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Als je spelers nog 5 minuten laat invallen bij de competitie-wedstrijden, pakken ze dan een volledige wedstrijd aan ervaring mee? Ik zie heel veel trainees die op woensdag spelen, en dan op zondag nog 5 minuten invallen. Zit daar een reden achter?
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 23:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Zijn meestal geen trainees, maar trades: die kunnen door die extra vijf minuten nog eens een keertje gelist worden op de transferlijst, als ze gepopt zijn.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 23:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
En nee, ze pakken dan maar 5/90e XP van een volledige wedstrijd!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2010, 22:54
Verwijderd
was gedegradeerd, 1e match met 10-0 gewonnen, prima

VIII.1290 nu
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 18:06
Verwijderd
2e match met 8-0 gewonnen :"D

nog door in de beker, iemand uit III eruit geknikkert nu tegen iemand uit II though, geluk houdt een keer op natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 18-07-2010, 21:47
Verwijderd
1 wedstrijd te gaan, en 3 doelpunten achter op de nummer 1 fucking hell, DO WANT TO PROMOTE ;\
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 00:25
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Inmiddels kampioen met 13 overwinningen en weer rechtstreekse promotie nu naar de VII, dat zal vast niet zoveel beter zijn dan de VIII
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 20:00
Verwijderd
godverdomme spannendste ooit met hattrick ;D

3 doelpunten achter op de nr 1

ik sta nu 0-2, hij 0-0 COME ON (hij won met 6-3 van mij, ik met 6-1 van hem)

update: 0-5 / 0-0 ohyeah hij heeft t hele seizoen 1e gestaan XD

Laatst gewijzigd op 25-07-2010 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 12:36
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Mijn keeper is inmiddels toegetreden tot NL U20 en ook de promotie naar de VII is voltooid, lekker geshopt op de transfermarkt, laat het nieuwe seizoen maar beginnen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2010, 23:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mijn keeper is inmiddels toegetreden tot NL U20 en ook de promotie naar de VII is voltooid, lekker geshopt op de transfermarkt, laat het nieuwe seizoen maar beginnen
Hier is de redding in V weer gelukt, maar ik had toch liever voor 't kampioenschap gestreden!

Ben m'n team wat aan't herorganiseren, ga ook een nieuwe coach nemen.

Mijn toptrainees zijn wel pareltjes, drie komen er dan ook nog eens uit mijn eigen jeugdacademie dus dat is echt wel tof:

Wout Derijck [playerid=216741424]
23 jaar en 21 dagen, Volgende verjaardag: 06-11-2010

Born in: Belgium

Is goed in vorm, zijn conditie is goed.
Hij is controversieel, kalm en oneerlijk.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap waardeloos.

Club: Methuus Boys (sinds 13-09-2008 (13/36), 6s*3wk)
Total Skill Index (TSI): 102*480
Loon: 33*350*€/week 533*600*€ /season
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: Blessurevrij
Specialiteit: Snelheid

Stamina: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: uitmuntend +3
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: reusachtig +1 Spelhervatten: zwak

Nelis Herrygers [playerid=197709168]
25 jaar en 50 dagen, Volgende verjaardag: 08-10-2010

Born in: Belgium

Is redelijk in vorm, zijn conditie is goed.
Hij is sympathiek, kalm en oneerlijk.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap goed.

Club: Methuus Boys (sinds 06-04-2008 (6/35), 7s*9wk*6d)
Total Skill Index (TSI): 92*240
Loon: 33*710*€/week 539*360*€ /season
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: Blessurevrij
Specialiteit: Snelheid

Stamina: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: uitmuntend +4
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: reusachtig +2 Spelhervatten: slecht

Justin Vandenbroucke [playerid=203283804]
24 jaar en 22 dagen, Volgende verjaardag: 05-11-2010

Born in: Belgium

Is goed in vorm, zijn conditie is goed.
Hij is aangenaam, gebalanceerd en eerlijk.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap matig.

Club: Methuus Boys (sinds 04-03-2010 (10/41), 1s*6wk*1d)
Total Skill Index (TSI): 91*730
Loon: 34*270*€/week 548*320*€ /season
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: Blessurevrij
Specialiteit: Koppen

Stamina: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: formidabel +7
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatten: slecht


Stef Lauwagie [playerid=205364156]
24 jaar en 8 dagen, Volgende verjaardag: 19-11-2010

Born in: Belgium

Is goed in vorm, zijn conditie is goed.
Hij is aangenaam, temperamentvol en eerlijk.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap redelijk.

Club: Methuus Boys (sinds 12-02-2009 (3/38), 4s*13wk*1d)
Total Skill Index (TSI): 91*600
Loon: 16*410*€/week 262*560*€ /season
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: Blessurevrij

Stamina: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: formidabel
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk +7 Spelhervatten: slecht
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2010, 17:59
Verwijderd
jullie gaan lekker ;o
ook een nieuwe coach

Trainer: Constantin Clément

Een redelijk trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Heeft zwak ervaring en is een goed leider

koste wat, maar ja ;x teamgeest is van geirriteerd naar "in de wolken" gegaan ermee

nu nog rond de 800k over voor een fatsoenlijke vleugelspeler, ben al een tijdje verdedigen aan het trainen 2 centrale en 1 vleugelverdediger

21, 20 en 18, uitmuntende, formidabel en uitstekend ^^ zijn ook gelijk mn beste verdedigers dus die staan er iedere wedstrijd

over 1 minuut heb ik iemand uit V uit de beker geknalt, gaat wel ten koste van 3!!!! blessures :\\\\\

edit, leuk, @ 88:52 tegen me scoren.. kak!

Laatst gewijzigd op 18-08-2010 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2010, 18:02
Verwijderd
ja hoe kan ik nou nog winnen met mn beste verdediger en mn 2 vaste aanvallers geblesseerd kak

edit: mn reservevleugel speler kwam er dus in als aanvaller, die heeft de 2-1 gemaakt, nice ^^

Laatst gewijzigd op 18-08-2010 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2010, 20:42
Verwijderd
5 geblesseerden nu van de 21 spelers ;\



vvvuuuu
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 13:40
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
5 geblesseerden nu van de 21 spelers ;\

[afbeelding]


vvvuuuu
Dat is een flinke ziekenboeg, basis spelers?

En ik heb een nieuwe supporter
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 16:26
Verwijderd
ja alle 5 basis zoals je ziet ook 2 van mn 3 trainverdedigers (de ander is net 1 wedstrijd uit de ziekenboeg -_-) kak ;x

yesh ;D
Met citaat reageren
Oud 20-08-2010, 08:27
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ik heb mijn supporter en mijn tomattrick ook allebei met 2 jaar verlengd. Ik hoop wel dat ze aan een Facebook-app ofzo gaan werken dat het aantal users in de komende tijd wel weer gaat stijgen.

Training echt weer dramatisch, vorm -8 ofzo.. Voornamelijk ook basisspelers.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 20-08-2010, 15:19
Verwijderd
yay cequilli is naar uitmuntend gegaan 2 basis op uitmuntend nu, and still leveling ;x beide spelers zitten ondertussen over de mil @ transfervergelijking ^^
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 22:01
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Best vervelend dat Hattrick zo lang plat ligt, had volgens mij nog wat transfers lopen. Aanstaande donderdag waarschijnlijk de pop van mijn 2 beste verdedigers, zouden beiden toch richting de 1.6 miljoen moeten gaan. Dan de 2 weken erna allebei voor 2 miljoen op de transferlijst zetten en hopen dat er iemand hapt.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 09:50
Verwijderd
ben je wel je 2 beste verdedigers kwijt? ;p
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 10:17
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
ben je wel je 2 beste verdedigers kwijt? ;p
Nee, ze moeten a.s donderdag nog poppen. Dan zet ik ze de 2 weken erna op de transferlijst. 1 week voor een pop verkopen is een beetje dom.

Misschien dat ik straks nog 2 spelers te koop zet zodra hattrick weer up is. Als Hattrick een dag down ligt dan heb je 3 dagen later natuurlijk ook een dag dat er geen spelers te koop staan, dus als je ze meteen na een lange downtime erop zet dan staan jouw spelers wat langer in de picture. Hoewel 12 uur s'middags verder niet echt een optimale verkooptijd is..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 17:01
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
jullie gaan lekker ;o
ook een nieuwe coach

Trainer: Constantin Clément

Een redelijk trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Heeft zwak ervaring en is een goed leider

koste wat, maar ja ;x teamgeest is van geirriteerd naar "in de wolken" gegaan ermee

nu nog rond de 800k over voor een fatsoenlijke vleugelspeler, ben al een tijdje verdedigen aan het trainen 2 centrale en 1 vleugelverdediger

21, 20 en 18, uitmuntende, formidabel en uitstekend ^^ zijn ook gelijk mn beste verdedigers dus die staan er iedere wedstrijd

over 1 minuut heb ik iemand uit V uit de beker geknalt, gaat wel ten koste van 3!!!! blessures :\\\\\

edit, leuk, @ 88:52 tegen me scoren.. kak!
Dat is wel zonde van je geld, een redelijk coach met goed leiderschap aanstellen... Had je beter omgekeerd gedaan!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 17:03
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik heb mijn supporter en mijn tomattrick ook allebei met 2 jaar verlengd. Ik hoop wel dat ze aan een Facebook-app ofzo gaan werken dat het aantal users in de komende tijd wel weer gaat stijgen.

Training echt weer dramatisch, vorm -8 ofzo.. Voornamelijk ook basisspelers.
Er is een Facebook-app?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 17:04
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
yay cequilli is naar uitmuntend gegaan 2 basis op uitmuntend nu, and still leveling ;x beide spelers zitten ondertussen over de mil @ transfervergelijking ^^
Ik denk dat mijn beste drie spitsen respectievelijk 8-7-6M waard zijn.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 17:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Eerste wedstrijd in de competitie onterecht 2-0 verloren, daarna thuis wel 7-0 winst. Morgen derde Bekerronde, wordt normaal gezien een makkie. Moet wel nog even mijn opstelling checken.

Heb nu een goed/goed coach lopen, twee nieuwe briljante defs in plaats van de uitmuntende van afgelopen seizoenen en toch al twee reusachtige middenvelders. De derde hoop ik over een week of 3 te kunnen voorstellen, moet nog eerst een beetje sparen.

Stadion ook uitgebreid naar 52.5k.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:43
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Gisteravond een belangrijke thuiswedstrijd gewonnen tegen mijn voornaamste concurrent voor het kampioenschap, ben nu 3 punten los
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 17:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
2-5 Winst, één puntje los aan de leiding.

Woensdag in de Beker nog maar eens winnen normaal gezien, volgende week dan ook weer minstens 750k cashen aan wedstrijdinkomsten.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 23:21
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
2-5 Winst, één puntje los aan de leiding.

Woensdag in de Beker nog maar eens winnen normaal gezien, volgende week dan ook weer minstens 750k cashen aan wedstrijdinkomsten.
Gaat lekker dus

Vanavond 0-5 gewonnen, ben nu 3 punten los en heb een doelsaldo van 20-0
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 11:15
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Gaat lekker dus

Vanavond 0-5 gewonnen, ben nu 3 punten los en heb een doelsaldo van 20-0
Ronde 6 ook gewonnen, 24-0 nu, zo'n U20 keeper helpt wel, niemand die door je verdediging heen kan
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 12:15
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Het nieuwe seizoen kan beginnen, VII kampioenschap behaalt met 42 punten Nieuwe divisie lijkt me ook niet echt moeilijk, dus ik denk dat ik maar weer voor 14-42 ga

Wel jammer dat mijn U20 keep nu te oud is maar hij heeft toch mooi 13 interlands gespeeld en goed ervaring behaald
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 09:29
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Kampioen geworden. Had het eigenlijk niet verwacht omdat de nieuwkomer van bovenaf toch wel sterk was. Uiteindelijk beide ontmoetingen tegen hem gewonnen en 1x verloren tegen de nummer 3, waardoor ik met 3 punten voorsprong kampioen geworden ben. Op naar de 8. Nieuwe competitie is wel een stuk sterker. Denk dat ik het wel kan redden als ik nu wat trainees uit 2e elftal uitcash. Daarmee lever ik op lange termijn wel wat $-expected value in, maargoed.. als ik dit seizoen zou degraderen dan kost het me ook weer 2 seizoenen om aan te haken.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 19:01
Verwijderd
net aan gehandhaafd in VII en een ronde verder in de beker ^^
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 21:04
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
net aan gehandhaafd in VII en een ronde verder in de beker ^^
Ik lig er uit na een giga naaipartij deluxe die ik na pingels verloor naja, dan maar weer lekker trainen op woensdag, tijd om eens weer wat geld te verdienen want de laatste seizoenen gaat het daarmee niet al te best
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 19:00
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
kunnen we geen onderlinge hattrick jeugd competitie starten ofzo zou wel lachen zijn
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 19:04
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
ik irriteer mij eraan dat je slechts enkele spelers kan trainen en het is sowieso totaal niet realistisch het is puur tijdverdrijf
wat je niet al te serieus moet nemen
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 15:04
Verwijderd
kom er nu pas achter dat een speler maar 90 minuten training per week kan krijgen, 2 jaar voor niks dubbel getraind nu wat trainees gekocht ;D

verder vind ik het gek dat er zo weinig mensen uit Engeland spelen, hebben ze daar een nationaal soort hattrick, net als osm oid?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 14:51
Verwijderd
http://www75.hattrick.org/Club/Manag...01478,11264866

wát
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 12:09
Verwijderd
Kan ik eindelijk een "goed" speler op precies 17 jaar promoveren, ligt de competitie stil.... -_-
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 18:23
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik speel ondertussen in Derde Klasse, ben in België het tweede team uit de periode waarin ik begonnen ben.

M'n international speelt erg vaak, heeft ondertussen best mooie stats (magisch +6 scoren en wereldklasse +6 passen).

Enige wat niet zo goed gaat, zijn m'n financiën. Heb nu 600k in kas, wat peanuts is, maar ik zou 3,8M nodig hebben voor m'n nieuwe coach. Heb wat spelers te koop staan momenteel, maar dan kom ik nog maar net over 't miljoen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 14:17
Verwijderd
Laatste wedstrijd verloren > niet de 1e plaats veroverd -_- LAME
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 15:55
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ik ben 3e geworden. Wel veel progressie gemaakt. Uitstekend coach en hele verdedigingslinie bestaat uit nu toptalenten.

Kunnen botteams promoveren?
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 24-04-2014, 09:56
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Hang alweer 100 jaar in VI, 2e team op de Faroe, maar twijfel of ik mn platina zal verlengen Open Hattrick nog dagelijks, maar ik benut lang niet alle platina functies. Gold vind ik zonde, dan kan ik net zo goed Platina houden. En Zilver biedt me naar mijn idee net te weinig.. 4 days remaining
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.