Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2009, 10:59
Quasi
Avatar van Quasi
Quasi is offline
Hey Iedereen!

Ik loop al een tijdje met het idee in mijn hoofd om een tatoeage te nemen. Ik heb het ontwerp al redelijk ikn mijn hoofd, maar ik heb nog niemand kunnen vinden die het uit kan tekenen. Ik kan dit ook gewoon in een shop laten doen maar dit is vaak niet kosteloos en dat vind ik zonde als ik het achteraf niet mooi vind. Nou heb ik hier een topic gelezen van iemand die ongeveer hetzelfde probleem had en die is redelijk goed geholpen dus ik hoopte dat jullie mij ook kunnen helpen.

Ik zal eerst even toelichten waarom ik een tatoeage wil, dat maakt het ontwerp ook duidelijker:

Het heeft voor mij 2 hele belangrijke redenen. Reden 1 is dat ik gedurende mijn hele jeugd met een soort masker heb gelopen. Ik werd altijd en overal door iedereen gezien als een grappige, altijd vrolijke clown. Ook in de periodes dat ik het moelijk had zag niemand dat omdat ik bekend stond als lolbroek.

Reden 2 is mijn beste vriend. Ik heb heb helaas enkele jaren geleden verloren aan acute leukemie. Hij was een zelfde type als ik en we stonden samen ook bekend als 2 clowns.


Dan nu wat ik in gedachten heb voor de tattoo:

Het liefst wil een clowsgezicht, die blij en vrolijk kijkt (mijn vrolijke kant symboliserend), maar ik wil dat op de andere helft van zijn gezicht de schmink uitgeveegd is, waardoor er een somber gezicht onder te zien is (mijn verdrietige kant). De verdere details zijn nu nog even niet van belang. Voor mij is belangrijk dat de basis er is.

Ik weet dat het geen makkelijke opgave is, en ik weet ook niet of er iemand is die me kan helpen, maar alle suggesties zijn welkom.

Alvast bedankt.
Dennis
__________________
Sex is good, sex is fine, doggy style or 69, just for fun or getting paid, everyone likes being laid
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2009, 15:25
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
net als bij dat andere topic heb ik gelijk even zitten krabbelen:

maar een aantal dingen vraag ik me af:
waar, hoe groot, wat voor stijl, kleuren?

Hier wat verschillende plaatjes, laat maar horen welke je mooi vindt.
Als je wil teken ik nog wel wat na wat input.




Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 17:43
Verwijderd
=\ elke keer als je erna kijkt denk je aan dat je je anders voordeed dan dat je daadwerkelijk was, en je vriend ook.. wil je geen tatoo hebben van hoe jullie nou echt waren?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 22:05
Quasi
Avatar van Quasi
Quasi is offline
@ Rooster

Hey alvast bedankt voor je reactie!!

Wat betreft je tekeneningen, ik vind het idee achter de eerste plaatjes wel cool alleen ik zoek nog een manier om duidelijker het 'normale'gezicht naar voren te laten komen. Wat betreft de kleuren, ik weet nog niet welke kleuren ik wil. De tattoo komt onder op mijn rug en wordt ongeveer 10 cm hoog en iets minder breed.


@ rode panda


Nee ik vind het juist belangrijk om te laten zien dat er een man achter de smink zit.
__________________
Sex is good, sex is fine, doggy style or 69, just for fun or getting paid, everyone likes being laid
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 23:07
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Nu ik je verhaal nog een keer lees wordt dat van het normale gezicht me ook wel iets duidelijker.
Maar als je aangeeft of je van ronder of vierkanter houdt dan krabbel ik nog wel wat
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 21:38
Quasi
Avatar van Quasi
Quasi is offline
Rond of vierkant? Er tussenin

Het moet zo veel mogelijk op een echt mensengezicht lijken en alle vormen die daarbij horen. Ik ben benieuwd naar wat je gaat krabbelen!
__________________
Sex is good, sex is fine, doggy style or 69, just for fun or getting paid, everyone likes being laid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De laatste dans (verhaal)
Angeles
7 28-01-2003 11:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41.