Oud 03-10-2010, 18:41
naddi
naddi is offline
hey allemaal,

ik heb van mezelf al redelijk brede heupen waar ik helaas niets aan kan doen omdat het geen vet is maar bot waar de breedte door komt. weet iemand misschien een manier hoe ik dit minder op gaat vallen?

Helaas heb ik ook brede bovenbenen het probleem is alleen dat het overgrootte deel spieren zijn hiervan. weet iemand hoe ik mijn bovenbenen dunner kan laten worden ( zonder niet te eten) en welke oefeningen daar geschikt voor zoude kunnen zijn.

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2010, 18:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Aan brede heupen is inderdaad niets te doen. Als je benen vooral spieren zijn, heeft het geen zin om die nog meer te trainen, want dan ontwikkelen ze nog meer.

Wat je wel kunt doen, is de aandacht er van afleiden met de juiste kleren. Daarom verplaats ik dit topic naar lifestyle, want daar hebben ze meer er meer verstand van.
Mocht je het daar nou niet mee eens zijn, moet je even een fb van lifestyle pm'en.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 18:52
Verwijderd
je kunt skinny jeans aandoen, maar ik weet niet of je een meisje of jongen bent, bij meisjes vind ik dat eerlijk gezegd beter passen als bij jongens
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 19:07
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik denk dat de TS een meisje is. Heupen en brede bovenbenen horen heul bij het vrouwelijk figuur en niet zo bij mannen. Ik krijg ook een beetje het gevoel dat het misschien best wel meevalt met de benen/heupen van de TS, maar dat het alleen maar veel 'dikker' lijkt, omdat je het vergelijkt met de stakerige meisjes-benen die je eerst had.

Persoonlijk vond ik mijn heupen ook altijd heel breed, maar ik ging ze eens een keer nameten en de verhouding met mijn taille uitrekenen en dat was 72% of zo. In ieder geval, ergens op een website stond iets van 'mannen vinden hele dunne meisjes niet supermooi, dat is ons maar door de commercie aangepraat, mannen letten veel meer op de verhoudingen en de vrouwelijke figuren' en dat dan 72% (of zo, ik zal het zo even nazoeken) de ideale verhouding was tussen heup/taille, want dan leek je het meest vruchtbaar en dús het aantrekkelijkst. (En ik kwam dus op 72,nogwat% uit met maar een heel klein beetje smokkelen. ) Nou ja, boost voor het zelfvertrouwen en zo. :')

Ik weet verder niet precies hoeveel er van klopt, maar het zag er niet helemáál vanuit het niets gegrepen uit. En uiteindelijk bleek het dus ook reuze mee te vallen met mijn 'brede' heupen, die wel breed zijn, maar dat hoort dus zo. Dus misschien maak jij je ook wel heel onterecht zorgen en heb jij perfecte heupen en bovenbenen.

(Kijk, hier, derde alinea.)

En anders, als iets teveel/te groot/te dik is, dan is het beter er niet teveel nadruk op te leggen. Niet te strakke of wijde kleding, niet allerlei borduursels, geen duizend riempjes daar en er zal vast nog wat aan de hand zijn met je zakken, maar hoe het daar mee zat, weet ik niet. :')
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 19:41
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik wil je zorg niet bagatelliseren (ik kan wel tien dingen van mijn uiterlijk opnoemen waar ik me heel druk over kan maken terwijl niemand anders ze ziet, dus ik snap hoe je je misschien voelt) maar ik denk eigenlijk ook dat het wel meevalt, ook al ken ik je niet. Ik heb zelf ook behoorlijk brede heupen/bovenbenen, al jaren, en bij mij is het ook allemaal bot en spier.
Ik raad je iig aan om geen brede riemen te dragen, deze accentueren je heupen alleen maar meer. Verder wat Em. zegt. Wat je ook kan doen als je verder slank bent is je taille meer benadrukken door bijvoorbeeld strakkere T-shirtjes te dragen (niet té strak, want je moet niet -bij wijze van spreken- kunnen zien wat je de vorige avond gegeten hebt, als je je navel ziet zitten is het ook fout) of korte gilets.

Ter illustratie, dit is een gilet:

Als je idd slank bent zal je met zoiets en bijv. een skinny jeans een heel vloeiend figuur creëren.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 20:20
Verwijderd
Het is nu niet in de mode, maar broeken met bootcut of flared pijpen die bovenaan wel strak zitten, zorgen ervoor dat de breedte van je heupen zeg maar meer in verhouding lijkt.

En vergeet verder niet dat brede heupen niet per se verborgen hoeven te worden - het is juist vrouwelijk
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 20:41
Verwijderd
Een lange mantel (trenchcoat) dragen wil ook al helpen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Een lange mantel (trenchcoat) dragen wil ook al helpen.
maar dan wel getailleerd!

Wat je vooral niet moet doen, is lange dingen tot over de kont dragen die niet getailleerd zijn. Dan lijken je heupen echt niet smaller, je bovenlichaam lijkt alleen breder!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 21:39
JustADreamer
JustADreamer is offline
Skinny jeans júist niet, of in ieder geval niet té skinny. Dat legt alleen maar meer nadruk er op, dan liever bootcut jeans.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 21:49
Verwijderd
Ik zou gaan voor gewone rechte broeken en liever een klassieke pantalon dan een jeans.
Het probleem met jeans is namelijk die 5-pocket achterkant. Dat flatteert niet echt als je brede heupen hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 22:05
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
je kunt skinny jeans aandoen, maar ik weet niet of je een meisje of jongen bent, bij meisjes vind ik dat eerlijk gezegd beter passen als bij jongens
Dus jij vind skinny jeans bij vrouwen met dikke heupen en billen beter passen dan bij jongens die een normaal figuur hebben. Ik denk (niet alleen ik hoor) toch anders over.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 23:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zou gaan voor gewone rechte broeken en liever een klassieke pantalon dan een jeans.
Het probleem met jeans is namelijk die 5-pocket achterkant. Dat flatteert niet echt als je brede heupen hebt.
De KONTzakken hebben niks te maken met de breedte van je HEUPEN. Ik vind zelfs dat het in broeken zonder kontzakken veel meer lijkt alsof je een gigantische kont hebt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
De KONTzakken hebben niks te maken met de breedte van je HEUPEN. Ik vind zelfs dat het in broeken zonder kontzakken veel meer lijkt alsof je een gigantische kont hebt.
Volgens de stylist van style by jury lijken billen ronder en strakker met een zak in het midden (dat wil je dus wel), breder met een zak aan de zijkant (dat wil je dus niet, tenzij je jongensachtig recht bent), hangerig met een zak aan de onderkant die in je bil/beenplooi vouwt (dat wil je ook niet, tenzij je extreem strakke billen hebt waardoor je geen bil/beenplooi hebt) en gewoon zichzelf zonder kontzak
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 12:39
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Dus jij vind skinny jeans bij vrouwen met dikke heupen en billen beter passen dan bij jongens die een normaal figuur hebben. Ik denk (niet alleen ik hoor) toch anders over.
Nou sorry, I don't agree... Over het algemeen liever géén skinny jeans bij jongens én bij vrouwen met dikke heupen en billen... Bij bepaalde types kan het dan wel weer staan (zowel bij jongens als bij vrouwen met dikke heupen) maar over het algemeen vind ik het een no go.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Volgens de stylist van style by jury lijken billen ronder en strakker met een zak in het midden (dat wil je dus wel), breder met een zak aan de zijkant (dat wil je dus niet, tenzij je jongensachtig recht bent), hangerig met een zak aan de onderkant die in je bil/beenplooi vouwt (dat wil je ook niet, tenzij je extreem strakke billen hebt waardoor je geen bil/beenplooi hebt) en gewoon zichzelf zonder kontzak
Meaning:
Soms heb ik gelijk en soms heeft TrimmTrabb gelijk?
Lijkt mij een bijna Belgisch compromis, maar ik kan er mee leven XD
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 03:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, mooi zo.
Maar ik ben het er nog steeds niet helemaal mee eens. Natuurlijk kan de plaatsing/vorm van achterzakken de vorm van je billen veranderen, maar niet die van je heupen.
Heupen zitten aan de zijkant en die lijken van de voorkant echt niet ineens smaller als je een broek met bepaalde kontzakken aandoet.

Anyway, Ik heb zelf nogal brede heupen en ik merk idd ook dat skinny jeans bij mij niet werken. Omdat het zo strak zit, valt de vorm van je heupen juist meer op. Het beste is om een bootcut of flare jeans te dragen, zodat er niet zo'n groot contrast is tussen brede bovenbenen/smalle onderbenen. (Wat Sarah dus al zei)
En een model wat op je heupen valt ziet er dan (imo) het beste uit. Van die hoge taille broeken accenturen je heupen meer.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 14:58
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Je zegt dat het met name je benen en heupen zijn die breed zijn, en over je middel zeg je niets. Mag ik daaruit opmaken dat je wel slank bent rondom je middel? Daar kun je gebruik van maken. Als je juist het accent op je middel legt, helpen die brede heupen juist in het contrast en lijkt je middel alleen maar mooier en strakker.
Zelf heb ik ook vrij brede heupen (althans, in vergelijking met sommige meisjes, want ik ben kerngezond) en ik vind dat het minder opvalt als ik jurken en rokken draag. Nu doe ik dat niet dagelijks, maar het kan wel goed helpen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 17:23
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Brede heupen en smalle taille ja? Veel jongens worden helemaal wild als ze dat zien. Als je het toch een beetje wilt verdoezelen kan je wat langere shirts dragen. Dus shirts die net over de heup vallen. Bij de H&M heb je ze in alle kleuren. En een donkere bootcut jeans doet ook veel. Heb schijt aan wat 'in' is en trek dingen aan die je goed staan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Brede heupen en smalle taille ja? Veel jongens worden helemaal wild als ze dat zien.
Ik zie hier ook het probleem niet van in. Brede heupen vind ik wel mooi .

Maar als de TS er zicht niet comfortabel bij voelt moet zij zich anders gaan kleden zoals al is gezegd
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 22:24
naddi
naddi is offline
nja wou even zeggen ben een meisje idd en heb een hele dunne taille (zelfs geen buikje),maat 36 boven en maat 38/40 voor mijn broeken alles wat ik eet gaat op mijn heupen en bovenbenen zitten wat wel een voordeel trouwens ^^ zelf draag ik veelal riemen om de middel om mijn taille te accentueren en lange shirtjes die over mijn heupen vallen zodat alles meer in verhouding lijkt. draag ook veel jurkjes of rokjes die wat wijer lopen als het mooi weer is. weid lopende broeken ben ik zelf geen fan van
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 22:35
Verwijderd
Je moet niet iets gaan dragen waar je zelf geen fan van bent. Je voelt je dan niet op je gemak en draagt het voor andere mensen. Draag wat je zelf leuk vind en blijf vooral jezelf!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 11:39
Verwijderd
Ik snap het probleem ook niet helemaal, brede heupen zijn juist mooi (en dan ook juist als het in de bouw van je skelet zit, en niet alleen in de hoeveelheid vet erop). En lekker gespierde benen ook. Ik ken werkelijk geen enkele jongen die daar problemen mee heeft, het is juist vrouwelijk.

Het enige wat je misschien zou kunnen doen, als je bovenkant (nog) niet erg vol is, is daar ook een beetje breedte creëren, bijvoorbeeld met jasjes met wat schoudervulling, of een truitje waarin je boezem wat voller lijkt. Dan heb je nóg meer een zandloperfiguur.Dikke plus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #2
Verwijderd
250 20-06-2005 15:31
Lichaam & Gezondheid confectiematen
Liefs_Lau
105 08-03-2005 19:18
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #21
MieX
481 18-05-2004 16:07
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic # 17
Verwijderd
250 09-11-2003 19:16
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic # 12!
ekki
249 19-06-2003 12:11
Lichaam & Gezondheid dun.....why the fuck...
FastDuck
38 02-04-2003 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.