Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2019, 13:13
Verwijderd
Ik post hier niet zo vaak maar deze keer ff opscheppen. Het is niet hetzelfde als Krista die als ze in vorm is échte hardloopwedstrijden wint (of op zijn minst podium haalt) en te bescheiden is om dat hier te posten, maar toch. Ik heb vanochtend een toertocht gefietst, vanuit Maastricht door de Ardennen met de nodige klimmetjes. Ongeveer 4500 deelnemers verdeeld over twee afstanden, 110km en 170km. Ik deed de 110km en kwam als vierde over de finish

Natuurlijk wat kanttekeningen, het is geen officiële wedstrijd, en de echte fanatiekelingen doen de lange afstand en zo, maar toch, wel leuk. Als ik door had gehad dat ik vierde lag had ik nog wat extra gas gegeven. Volgens Mema die bij de finish stond, kreeg de top 3 andere medailles :boos:
Advertentie
Oud 30-05-2019, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik post hier niet zo vaak maar deze keer ff opscheppen. Het is niet hetzelfde als Krista die als ze in vorm is échte hardloopwedstrijden wint (of op zijn minst podium haalt) en te bescheiden is om dat hier te posten, maar toch. Ik heb vanochtend een toertocht gefietst, vanuit Maastricht door de Ardennen met de nodige klimmetjes. Ongeveer 4500 deelnemers verdeeld over twee afstanden, 110km en 170km. Ik deed de 110km en kwam als vierde over de finish

Natuurlijk wat kanttekeningen, het is geen officiële wedstrijd, en de echte fanatiekelingen doen de lange afstand en zo, maar toch, wel leuk. Als ik door had gehad dat ik vierde lag had ik nog wat extra gas gegeven. Volgens Mema die bij de finish stond, kreeg de top 3 andere medailles :boos:
Heel veel kudos!! Net als de vlucht in de Giro die vandaag wegbleef geeft dit de eenzame fietser hoop! Zeker omdat jij ook niet zo'n klein licht scharminkel bent net als mijzelve die ik over 4 weken een hele hoop cols over moet duwen terwijl ik het laatste halfjaar nauwelijks op een fiets heb gezeten. Overigens deed mijn hele Strava tijdslijn vandaag die Klimclassic

En de wedstrijden waar ik win is ook alleen maar omdat er dan alleen geen echte toppers mee doen hoor.

Ik ga nu nog even boulderen denk ik. Laatste kansen hier..
Oud 01-06-2019, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Ik post hier niet zo vaak maar deze keer ff opscheppen. Het is niet hetzelfde als Krista die als ze in vorm is échte hardloopwedstrijden wint (of op zijn minst podium haalt) en te bescheiden is om dat hier te posten, maar toch. Ik heb vanochtend een toertocht gefietst, vanuit Maastricht door de Ardennen met de nodige klimmetjes. Ongeveer 4500 deelnemers verdeeld over twee afstanden, 110km en 170km. Ik deed de 110km en kwam als vierde over de finish

Natuurlijk wat kanttekeningen, het is geen officiële wedstrijd, en de echte fanatiekelingen doen de lange afstand en zo, maar toch, wel leuk. Als ik door had gehad dat ik vierde lag had ik nog wat extra gas gegeven. Volgens Mema die bij de finish stond, kreeg de top 3 andere medailles :boos:
Toerder
Oud 01-06-2019, 10:06
Verwijderd


Nah goed hoor Ertur!
Oud 01-06-2019, 10:56
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Als goede vriendin betaamd stond ik inderdaad bij de finish. Volledig afgeleid miste ik uiteraard de finish van bovenstaande en is er geen fotomateriaal van.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 01-06-2019, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Toerder


Er reed een opleidingsploeg (onder 23 of zo bedoel ik dan) van de KNSB mee, godsamme wat een sukkels, ze vonden het maar lelijk in de Voerstreek en de Ardennen “maar ja dit is ook de EU”. Ga lekker in Heerenveen in de wei zitten losers
Oud 01-06-2019, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Heel veel kudos!! Net als de vlucht in de Giro die vandaag wegbleef geeft dit de eenzame fietser hoop! Zeker omdat jij ook niet zo'n klein licht scharminkel bent net als mijzelve die ik over 4 weken een hele hoop cols over moet duwen terwijl ik het laatste halfjaar nauwelijks op een fiets heb gezeten. Overigens deed mijn hele Strava tijdslijn vandaag die Klimclassic

En de wedstrijden waar ik win is ook alleen maar omdat er dan alleen geen echte toppers mee doen hoor.

Ik ga nu nog even boulderen denk ik. Laatste kansen hier..
Waar ga je precies fietsen en wanneer precies? Ik zit over drie weken in de Alpen
Oud 01-06-2019, 13:48
Verwijderd
Citaat:


Er reed een opleidingsploeg (onder 23 of zo bedoel ik dan) van de KNSB mee, godsamme wat een sukkels, ze vonden het maar lelijk in de Voerstreek en de Ardennen “maar ja dit is ook de EU”. Ga lekker in Heerenveen in de wei zitten losers
Beloften ofzo?

Och man hoe vaak ik me wel niet opgevreten en ingehouden heb binnen het wielrennen. Met name beloften en (semi)profrenners, wat een domme idioten zitten daar tussen.

Ik ken welgeteld maar twee leuke prof/semi-prof-renners.
Oud 01-06-2019, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Waar ga je precies fietsen en wanneer precies? Ik zit over drie weken in de Alpen
In de pyreneen dus dan gaan we elkaar niet tegenkomen
Oud 05-06-2019, 14:15
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mol je per ongeluk een toestel omdat een lasnaad het begeeft op je voorlaatste stagedag
Ach toch gratis 4 weken kunnen fitnessen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-06-2019, 17:20
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Lekker rondje gefietst vanochtend
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 09-06-2019, 14:15
Verwijderd
Ik voel me de laatste tijd echt superslecht en moe. En klote-blessure nog steeds niet over.
Oud 09-06-2019, 15:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voel je je ook niet beter als je juist wat gaat sporten? Uiteraard zonder last te krijgen van je blessure.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-06-2019, 15:37
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Lekker rondje gefietst vanochtend
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 09-06-2019, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Voel je je ook niet beter als je juist wat gaat sporten? Uiteraard zonder last te krijgen van je blessure.
Wie zegt dat ik niet sport?
Oud 09-06-2019, 16:53
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik voel me de laatste tijd echt superslecht en moe. En klote-blessure nog steeds niet over.
precies hetzelfde voor mij
Oud 09-06-2019, 17:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind pilates zo leuk Komende tijd twee keer per week.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-06-2019, 17:26
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik moet het ook trager aan doen want na 5km lopen aan 10km/u krijg ik tegenwoordig last van mijn linker heup en/of knie. Ik gok zelf op een verkeerde houding qua bekken en ITB-gerelateerde klachten, iets met mijn illiopsoas of gewoon te snelle progressie.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-06-2019, 18:16
Verwijderd
Jongens ik heb vaak tijdens de warming-up al dat er kramp in mijn kuit schiet. Die blijf ik dan gerust anderhalve dag voelen. Tips?
Oud 09-06-2019, 18:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Magnesium slikken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-06-2019, 18:47
Verwijderd
Bananen eten. Zorgen dat je genoeg (te veel) water gedronken hebt.
Oud 09-06-2019, 18:57
Verwijderd
Ik slik magnesium, prak elke ochtend een banaan door de havermout en de dagen waarop ik niet aan anderhalve liter water kom, zijn op 1 hand te tellen
Oud 09-06-2019, 19:02
Verwijderd
Houding goed? Slaap je goed? Stress?

Ik eet ook goed en ook bananen en slik oa magnesium etc. Maar als ik er last van heb, sta ik stijf van de stress en span dus onbewust alles meer aan.
Oud 09-06-2019, 19:15
Verwijderd
Hmm. Ik zal er eens op letten. Ik kan me zo niets bedenken war ik stress over heb en slaap goed, maar het kan nooit kwaad om alert te zijn op ontspannen sporten.
Oud 09-06-2019, 20:46
Verwijderd
Warming up van wat? Hardlopend? Misschien land je op een manier waarop je je kuiten overbelast?


Ik heb vandaag 90km gefietst en 7km gerend. Nu ben ik heerlijk rozig moe
Oud 09-06-2019, 21:31
Verwijderd
Laatst met hardlopen, maar soms ook met rekken/strekken.
Oud 09-06-2019, 21:54
Verwijderd
Oh bij het hardlopen! Kan idd overbelasting zijn...
Oud 10-06-2019, 09:40
Verwijderd
Zojuist getraind, wel moe, minder gestresst, betere focus, dus nu wel goed getraind! Blessure doet het goed met rust.

Kracht wordt weer beter, snelheid, flexibiliteit ook beter, de volgende die me vuil aankijkt kan weer een goede trap op se hooft verwachte eh ;x
Oud 10-06-2019, 21:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Met een beetje geluk kan ik nog op tijd meedoen met de laatste training en teamuitje. Maar de laatste wedstrijd van het seizoen spelen zit r niet meer in
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-06-2019, 06:56
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Gisteren 100 km met 1000 hoogtemeters gefietst m'n eerste triple digits
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 21-06-2019, 10:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ben eindelijk van mn gips af, ik heb alleen nog maar n brace. Ik heb wel moeite met lopen, ik heb t lang niet gedaan.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-06-2019, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Gisteren 100 km met 1000 hoogtemeters gefietst m'n eerste triple digits
Goeeeeed
Oud 21-06-2019, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ben eindelijk van mn gips af, ik heb alleen nog maar n brace. Ik heb wel moeite met lopen, ik heb t lang niet gedaan.
Beterschap! Komt vast wel weer goed!
Oud 21-06-2019, 19:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen roeien met mooi weer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-06-2019, 19:18
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Volgende week wordt het circa 30 graden.
Oud 21-06-2019, 19:32
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Volgende week wordt het circa 30 graden.
Lekker!
Oud 21-06-2019, 19:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Lekker!
niet echt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-06-2019, 19:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Lekker!
indd.
Oud 21-06-2019, 19:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Maar er is een kans dat het 40 graden kan worden.
Oud 21-06-2019, 19:45
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Op vakantie in Australië een paar jaar geleden was het 44 graden. Dus ik ben wel wat gewend.
Oud 21-06-2019, 19:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Temperatuur rond de 25 vind ik wel genoeg hoor. Warme temperatuur is fijn, maar zo hoog hoeft ook weer niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 22-06-2019, 00:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
In de sporthal is het echt een broeikas. Ik zweet me echt de touwtyfus.

Ook stom: Alle basic dingen die we moeten kunnen kan ik niet. Stoppen, springen, slalommen...het wil allemaal niet. Gaan we een advanced ding proberen waar sommigen jaren over doen: kan ik 't in één keer. Wtf, lichaam?! :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-06-2019, 11:56
Verwijderd
Ik kon laatst in de boulder gym ook ineens touwklimmen tot het plafond! Terwijl ik dat op de middelbare school echt niet eens 1 meter kon. Morgen een halve marathon in de warmte, poeh! En voorbereidingen treffen voor mijn fietsvakantie!

Ik zag dat Koei ook een flinke koninginnerit heeft gemaakt!!
Oud 22-06-2019, 12:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Woei, ik heb echt weer een flink stuk geroeid zonder dat ik helemaal kapot ben. Welkom terug conditie
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-06-2019, 21:06
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Lekker rondje gefietst vandaag en morgen naar zee, hopelijk stukje zwemmen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-06-2019, 22:46
Verwijderd
Citaat:

Ik zag dat Koei ook een flinke koninginnerit heeft gemaakt!!
Yes, de Marmotte kan afgestreepte worden! Wat een fantastisch mooie rit!

Oud 23-06-2019, 22:49
Verwijderd
Ik was laatst met een mattie aan het praten en we fietsten heel vaak vroeger en nu echt nooit meer en we missen het ook niet.

Sterker nog, we vroegen ons af waarom we het toen eigenlijk deden en niet voor een andere sport kozen.
Oud 23-06-2019, 22:57
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb echt al weken niet meer gesport. Ik kan de laatste tijd niet echt een sport vinden die ik èn enigszins leuk vind, en die ik fysiek aankan. Ik heb een tijdje gezwommen, maar heb steeds oorontsteking daarna. Iemand suggesties voor een leuke sport?
Oud 23-06-2019, 23:01
Verwijderd
- Pilates
- Vechtsport
- Roeien
- Wielrennen
- Dansen
- Hardlopen

uhm... wat kan je wel en niet fysiek aan?
Oud 23-06-2019, 23:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik kan op dit moment geen sporten waarbij ik ‘dubbelgeklapt’ moet met mijn buik en geen sporten waarbij ik snelle bewegingen achter elkaar moet maken. Wandelen gaat heel goed, maar dat vind ik vrij saai om veel en lang te doen. Ik ga even uitzoeken wat pilates is!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.