Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2004, 18:26
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Naar aanleiding van het topic van Gurl 18 vroeg ik mij af door welke (lichamelijke) handelingen de meeste meiden kunnen klaarkomen.

Kun jij al klaarkomen door alleen fantaseren, of is er toch wat lichamelijke stimulatie nodig?
Kom jij klaar bij vingeren, beffen (of combinatie beffen-vingeren) of neuken (met of zonder clitoris-stimulatie), of zijn er nog andere dingen nodig (speeltje bv).
Of kun je helemaal niet klaarkomen door stimulatie van een ander? Zoja; kun je dat wel in je eentje?


Ik zal eerst zelf mijn vragen beantwoorden:
Ik kom (tot nu toe) bij een jongen alleen klaar bij het vingeren van de g-spot, helaas niet bij beffen of neuken , want het komt bij mij zeer precies. Ik kan mezelf wel laten klaarkomen door mijn clit. te vingeren, maar dat lukt een jongen niet.
Dat neemt niet weg dat ik neuken en beffen toch erg lekker vind, ondanks dat ik er niet van klaarkom.

Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:29
Verwijderd
hmm, eigenlijk alleen bij neuken maar dan wel clitoris gestimuleerd zeg maar, dus bijvoorbeeld als ik bovenop zou liggen
geen gebef, geen gevinger
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:38
Verwijderd
Vinger. Clitorale stimulans dan btw.
Niet meer, niet minder.
En dan ook alleen als het (zeer) goed gedaan wordt.
Ik ben moeilijk

Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:44
Verwijderd
In mijn eentje kan ik klaarkomen van mijn fantasie (als ik me goed concentreer), of van het vingeren van mijn g-plek of clitoris.
Bij mijn vriend kom ik vooral klaar door het neuken eigenlijk, maar dat doen we ook het vaakst. Om mijn clitoris echt goed te stimuleren is hij mij niet genoeg; ik kom wel klaar als hij mijn g-plek stimuleert.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 19:02
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Kun jij al klaarkomen door alleen fantaseren, of is er toch wat lichamelijke stimulatie nodig?
lichamelijke stimulatie...

Kom jij klaar bij vingeren, beffen (of combinatie beffen-vingeren) of neuken (met of zonder clitoris-stimulatie), of zijn er nog andere dingen nodig (speeltje bv).
speeltje niet nodig... wel door vingeren, beffen (combinatie met vingeren) en bij neuken kan ik ook wel komen maar dan niet zo heftig... en als ik eerlijk moet zijn vind ik clitoris-stimulatie tijdens neuken niet echt prettig...

en ik kan mezelf ook heel goed laten komen
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 19:11
Verwijderd
ik ben ook moeilijk

ik kom gewoon helemaal niet

geilheid forever
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:28
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
vingeren is bij mij wel moeilijk ma het is wel een x gelukt door een jongen. Zelf kan ik het altijd!!! scheelt weer! Bij beffen lukt het ook meestal! Bij beide stimuleren ze de clitoris.. De g-spott is nog door niemand gevonden..Door de sex zelf dus niet zoals in mijn vorige forum al stond.. Ik heb eigenlijk nog nooit de clitoris gestimuleerd tijdens de sex misschien een idee
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:33
Verwijderd
g-spott is een band. g-spot is het engelse woord voor g-plek.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:53
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Vingeren is idd lastig, maar het lukt wel als ie maar lang genoeg doorgaat. Beffen ben ik dan weer heel makkelijk, m'n vriend heeft daar een trucje voor, geen idee wat ie precies doet, maar als ie dat 30 seconden volhoudt dan ontplof ik... En neuken lukt eigenlijk ook bijna altijd wel, maar is het heftigst als ik bovenop lig/zit. Hoewel ik bij mijn ex eigenlijk nauwelijks orgasmes had...

Hmz.. ben ik makkelijk of is mijn vriend keigoed?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 22:02
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 28-10-2004 @ 20:11 :
ik ben ook moeilijk

ik kom gewoon helemaal niet

geilheid forever

hahah idem
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 09:42
Órelindë
Avatar van Órelindë
Órelindë is offline
Door de daad zelf en als ik gevingerd word (als de g-plek gestimuleerd wordt dus).. (Of als ik het zelf doe)..
Van gefriemel aan mijn clitoris kan ik niet klaar komen.
__________________
Hope is not lost, just not yet found.. - Dead End -
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 09:49
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik kom zowel van het neuken, als van beffen, maar van neuken vind ik het fijner (en komt dan ook het meeste voor). Het orgasme is dan heel anders (tuurlijk, het verschil tussen een clitoraal en een vaginaal orgasme, waarbij ik een vaginaal orgasme veel fijner, intenser vind), maar ik kan dan ook veel meer mee gaan met mijn partner.

Want dat is de grootste voorwaarde bij een vaginaal orgasme, dat ik helemaal mee ga in de spanningsboog van mijn partner (en hij in die van mij). Ik bereik een vaginaal orgasme dan ook alleen maar als ik boven of onderop lig, wanneer ik mijn partner helemaal tegen me aan voel, hem helemaal tegen me aan kan trekken en bijna in hem kan verdwijnen. Als we samen op weg zijn naar de top, en onszelf aan de ander vastklampen. Meestal komen we dan dus ook tegelijk.

In andere standjes, met meer afstand van elkaar zeg maar, kan ik niet (of veel moeilijker) komen. Het is heerlijk voor de stimulatie, maar daar blijft het dan ook bij.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 10:57
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik kan (tot nu toe) alleen klaarkomen bij het vingeren, en dan bij stimulatie van de clitoris. Bij beffen zou ook wel kunnen, maar dan zou ik me heel goed moeten concentreren en moet ook weer goed de clitoris gestimuleerd worden.
Ik vind verder alles wel lekker verder, maar ik kom er gewoon niet bij klaar.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 11:38
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ik kom gewoon helemaal niet..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 12:02
Verwijderd
Ik kom door vingeren (clitorale stimulatie) als ik het zelf doe, en zelden door een ander.
Door beffen.
Tijdens het neuken niet.
En door een vibrator, mits hij een clitoris stimulator heeft.

Vaginaal ben ik nog nooit klaar gekomen, moest er maar eens van komen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 29-10-2004 @ 12:38 :
ik kom gewoon helemaal niet..
shit luck
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:00
Verwijderd
Ik heb wel lichamelijke stimulatie nodig, van alleen mijn gedachten ben ik nog nooit klaargekomen.

Verder heeft hij me wel eens laten komen door mijn clitoris met zijn vingers te stimuleren, maar hij heeft van die echte ruwe mannenhanden dus vaak is het te gevoelig. Van beffen kan ik gewoon komen. Vaginaal orgasme is me nog nooit gebeurd Maar het kan wel gekmakend lekker zijn wanneer hij mijn g-plek vingert of me neukt (eigenlijk is dat bijna lekkerder dan een clitoriaal orgasme). Klaarkomen tijdens het neuken kan wel, maar dan moet ik mijn eigen vingertjes gebruiken (wederom zijn de zijne meestal te ruw ), dat is wel extreem lekker dan trouwens, die stimulatie tegelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:46
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
beffen .

verder met vingeren in principe niet, alleen als ik al heeeeeeel lang niet gekomen ben en je dan heel lang door gaat. kan het zelf helemaal niet. altijd clitorale stimulatie, kan door neuken niet klaarkomen. g-spot is een keer (denk ik) gevonden, errrrrug lekker, maar daarna wou het niet meer
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 22:33
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
jeemig het ligt dus niet aan mij.. het is niet vreemd..
tot nu toe kom ik niet bij hem, wel als ik alleen ben.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 22:44
Party_P
Party_P is offline
valt me op dat veel meiden niet/erg moeilijk klaarkomen als het gedaan wordt door hun vriendje, hmmm
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 23:13
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
Party_P schreef op 29-10-2004 @ 23:44 :
valt me op dat veel meiden niet/erg moeilijk klaarkomen als het gedaan wordt door hun vriendje, hmmm
Da's toch vrij logisch..? Het vriendje kan toch niet voelen hoe het bij het meisje voelt wanneer ie een bepaalde handeling uitvoert? Je kent je eigen lichaam het beste (wanneer je masturbeert iig) dus kun je jezelf ook het beste klaar laten komen. (technisch gezien)
Ook moet je je natuurlijk wel echt durven laten gaan met je vriendje erbij, in je eentje is dat makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 23:15
Verwijderd
op alle manieren, alleen met beffen is t moeilijk, met neuken gaat het t makkelijkst..

nou ja met fantaseren heb ik niet geprobeerd eigelijk...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 23:34
Verwijderd
Ik ben heel erg gemakkelijk - ik kan het volgens mij van vrijwel alles, behalve van alleen mijn fantasie. Multi-talented is what it is
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 04:28
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-10-2004 @ 00:34 :
Ik ben heel erg gemakkelijk - ik kan het volgens mij van vrijwel alles, behalve van alleen mijn fantasie. Multi-talented is what it is
het was op een gezellige zaterdacht.. en toen opeens ..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 09:58
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-10-2004 @ 00:34 :
Ik ben heel erg gemakkelijk - ik kan het volgens mij van vrijwel alles, behalve van alleen mijn fantasie. Multi-talented is what it is
*Jaloers*
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 11:04
Verwijderd
Citaat:
henri de penri schreef op 30-10-2004 @ 05:28 :
het was op een gezellige zaterdacht.. en toen opeens ..
Toen opeens wat?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 13:18
MoonFairy
Avatar van MoonFairy
MoonFairy is offline
Met welk standje wordt de G-plek dan het meest gestimuleerd?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 18:39
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Eva16 schreef op 03-11-2004 @ 14:18 :
Met welk standje wordt de G-plek dan het meest gestimuleerd?
Meisje boven, dan kun je zelf sturen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 19:24
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
NemesisDivina schreef op 28-10-2004 @ 19:26 :
Kun jij al klaarkomen door alleen fantaseren, of is er toch wat lichamelijke stimulatie nodig?
Kom jij klaar bij vingeren, beffen (of combinatie beffen-vingeren) of neuken (met of zonder clitoris-stimulatie), of zijn er nog andere dingen nodig (speeltje bv).
Of kun je helemaal niet klaarkomen door stimulatie van een ander? Zoja; kun je dat wel in je eentje?
ik kan niet klaarkomen door alleen te fantaseren
bij vingeren alleen in combinatie met beffen..
beffen alleen kan ik ook van klaarkomen..
neuken alleen met clitorisstimulatie op enkele keer na zonder.. maar dat is echt heel uitzonderlijk.. is me maar een paar keer gelukt..
met een speeltje lukt ook maar dan ook met clitorisstimulatie..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 19:47
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
juno schreef op 03-11-2004 @ 19:39 :
Meisje boven, dan kun je zelf sturen.
Nou, dat vind ik niet! Wanneer ik van achter wordt genomen wordt mijn g-spot veel meer gestimuleerd dan wanneer ik bovenop zit..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 20:55
Verwijderd
Ja, op alle vragen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 06:06
filmmaker
Avatar van filmmaker
filmmaker is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 29-10-2004 @ 12:38 :
ik kom gewoon helemaal niet..
dat zei mn vorige vriendin ook altijd tot ze mij tegen kwam
__________________
Laten we elkaar geen mietje noemen...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 12:17
Guinevere
Avatar van Guinevere
Guinevere is offline
Alleen als mijn clitoris gemasseerd wordt met één of meerdere vingers. Niet van het neuken, tenzij ik me dan op deze manier zelf bevredig. En ook niet van het beffen, tenzij hij me daarvoor al bijna tot het hoogtepunt gebracht heeft met zijn vingers.
__________________
Accidentally in love...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 18:46
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
filmmaker schreef op 04-11-2004 @ 07:06 :
dat zei mn vorige vriendin ook altijd tot ze mij tegen kwam
Dat ken ik.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 00:06
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 03-11-2004 @ 19:39 :
Meisje boven, dan kun je zelf sturen.
Vind ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 06-11-2004 @ 01:06 :
Vind ik ook niet.
Agree.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 00:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
NemesisDivina schreef op 03-11-2004 @ 20:47 :
Nou, dat vind ik niet! Wanneer ik van achter wordt genomen wordt mijn g-spot veel meer gestimuleerd dan wanneer ik bovenop zit..
Beetje naar achtere leunen doet wonderen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 00:10
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 06-11-2004 @ 01:09 :
Beetje naar achtere leunen doet wonderen
Met de kans dat hij te diep gaat...

Lepeltje-lepeltje, of het 'schildpadje' (eigenlijk alle posities waarbij je als vrouw gewoon je benen gesloten kunt houden) wil ook nog wel eens voor de nodige stimulatie zorgen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 06-11-2004 @ 01:10 :
Met de kans dat hij te diep gaat...

Lepeltje-lepeltje, of het 'schildpadje' (eigenlijk alle posities waarbij je als vrouw gewoon je benen gesloten kunt houden) wil ook nog wel eens voor de nodige stimulatie zorgen
Gewoon missionaris ook wel
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 00:26
Verwijderd
Hmm... vind ik te 'open'. Klinkt raar, en moeilijk uitleggen, maar als ik mn benen kan sluiten is de wrijving veeeeel groter, dus ook beter
al is het soms vervelend met die fat-ass van me

On a sidenote; ik kom sowieso toch niet op die manier, dus ik doe meestal de moeite niet.
2 jaar proberen heeft me eigenlijk een beetje afgekickt van het 'proberen'.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 00:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Órelindë schreef op 29-10-2004 @ 10:42 :
Door de daad zelf en als ik gevingerd word (als de g-plek gestimuleerd wordt dus).. (Of als ik het zelf doe)..
Van gefriemel aan mijn clitoris kan ik niet klaar komen.
idem..tenminste.. nog niet voorgekomen
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 18:47
Verwijderd
Is niet altijd hetzelfde. Dan wel met vingers, dan weer niet. Neuken meestal wel trouwens maar ligt ook wel eens aan het standje.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 13:54
Adrenaline
Adrenaline is offline
Ik kom alleen klaar door vingeren (clitorisstimulatie) of beffen. Niet door daadwerkelijke penetratie .
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 16:44
gogirl_1988
Avatar van gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
als ik iets heel eroties op tv zie en ik ga dr ook aandachtig naar kijken en mij zelf mastruberen of vingeren dan kan ik wel klaar komen, en ook als ik met mijn vriend lig en hij mij masturbeerd of vingerd kom ik klaar, maar anders niet hoor. ook niet bij fantasie, ik moet het wel zelf meemaken of zien
__________________
you found me, when no one else was looking!!!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 15:21
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 09-11-2004 @ 17:44 :
als ik iets heel eroties op tv zie en ik ga dr ook aandachtig naar kijken en mij zelf mastruberen of vingeren dan kan ik wel klaar komen, en ook als ik met mijn vriend lig en hij mij masturbeerd of vingerd kom ik klaar, maar anders niet hoor. ook niet bij fantasie, ik moet het wel zelf meemaken of zien
Wat versta jij onder masturberen en vingeren? Zijn dat bij jou 2 verschillende dingen????
Omdat je aldoor zegt masturberen OF vingeren.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:35
gogirl_1988
Avatar van gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
Citaat:
NemesisDivina schreef op 10-11-2004 @ 16:21 :
Wat versta jij onder masturberen en vingeren? Zijn dat bij jou 2 verschillende dingen????
Omdat je aldoor zegt masturberen OF vingeren.
jah vingeren is in je vagina en masturberen doe je door je clitje te wrijven, het is dus wel anders
__________________
you found me, when no one else was looking!!!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 17:20
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
ik kom klaar door mezelf: vooral door clitoris stimulatie
ik ben nog niet klaargekomen door iemand anders... maja... daar heb ik ook niet mega veel ervaring mee ofzo
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 10-11-2004 @ 17:35 :
jah vingeren is in je vagina en masturberen doe je door je clitje te wrijven, het is dus wel anders
masturberen is jezelf seksueel stimuleren, vingeren is een meisje met de vingers seksueel stimuleren
ik weet niet in wiens vagina jij verder nog vingert of waarmee jij zoal over je clitoris wrijft...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 19:51
Slettelina *
Slettelina * is offline
Beffen!
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 21:54
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik kom niet klaar door alleen fantaseren (no way)
ik kom klaar bij de douchestraal en verder niet
clitorisstimulatie kun je wat mij betreft meteen skippen vind ik niks aan, vaginaal mag wel erg graag zelfs maar kom ik niet van klaar
geen idee hoe dat met iemand anders gaat want heb nog nooit iemand gehad die de douchestraal vasthield (bovendien erg lastig want de douche is te klein voor dat soort dingen)
als ik iemand erg leuk vind is het natuurlijk wel opwindender dan in je eentje
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10
Verhalen & Gedichten Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist!
anjer1000
1 16-02-2013 10:03
De Kantine weerwolfspel #20
Spelleider
500 27-07-2006 20:01
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten De Ronde Kamer [Vervolgverhaal]
Eztherz
0 21-03-2006 16:01
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.