Oud 25-11-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
doe mee met ww spel doe mee met ww spel doe mee met ww spel


even testen hoe beinvloedbaar je bent
Waarom wil men dat!

Ik vind het verdacht.
Advertentie
Oud 25-11-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
jeetje dan had je dat laatste regeltje niet moeten toevoegen
dat is de mindfuck. die bouw ik expres in, omdat stefenootje nu beide kanten op geduwd wordt natuurlijk. even de keuze bemoeilijken. vooral omdat in ook een erg invloedrijk persoon ben enzo bla bla bla

nee serieus meis, probeer het gewoon...
Oud 25-11-2007, 23:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Waarom wil men dat!

Ik vind het verdacht.
Noes! Wolf!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 25-11-2007, 23:08
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 25-11-2007, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil men dat!

Ik vind het verdacht.
zie je, je bent al op dreef
(nee, maar ik kan me herinneren dat je ooit zei dat je ook mee wilde doen, dus vandaar)
Oud 25-11-2007, 23:09
Verwijderd
oy gevalt
Oud 25-11-2007, 23:09
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
@LL dus

Waarom ben je geen FB meer trouwens?
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 25-11-2007, 23:10
Verwijderd
Citaat:
@LL dus

Waarom ben je geen FB meer trouwens?
Omdat ie een crap ass FB was natuurlijk.
Oud 25-11-2007, 23:11
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Omdat ie een crap ass FB was natuurlijk.
Hey, ik vond het hem goed doen op religie
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 25-11-2007, 23:12
Verwijderd
Citaat:
@LL dus

Waarom ben je geen FB meer trouwens?
het salarisbudget van jon was niet toereikend
Oud 25-11-2007, 23:13
Verwijderd
jammer zeg ;x
Oud 25-11-2007, 23:13
Verwijderd
Citaat:
het salarisbudget van jon was niet toereikend
Oud 25-11-2007, 23:15
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
het salarisbudget van jon was niet toereikend
Al iets gevonden wat beter betaald dan?

Ik vraag me trouwens iets af.W8 ik pm het je ff.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 25-11-2007, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Hey, ik vond het hem goed doen op religie
Nee. Hij was bijna zo slecht als de Mystiek-forumbazen.
Oud 25-11-2007, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Nee. Hij was bijna zo slecht als de Mystiek-forumbazen.
nee ik hield het forum toegangelijk voor religieuzen
Oud 25-11-2007, 23:19
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Nee. Hij was bijna zo slecht als de Mystiek-forumbazen.
Voorbeeld?
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 25-11-2007, 23:19
Verwijderd
Citaat:
nee ik hield het forum toegangelijk voor religieuzen
Je was vooral T_ID aan het pesten.
Oud 25-11-2007, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Voorbeeld?
Vraag maar aan bijv. T_ID, Bart Klink of Daevrem.
Oud 25-11-2007, 23:20
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Je was vooral T_ID aan het pesten.
Dat is natuurlijk altijd een goede zaak
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 25-11-2007, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Je was vooral T_ID aan het pesten.
nee die jongen misdraagt zich constant. Hij komt nog steeds met allemaal van die zelf verzonnen waarheden
Oud 25-11-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Vraag maar aan bijv. T_ID, Bart Klink of Daevrem.
BK is nooit iets mee gebeurd
Oud 25-11-2007, 23:22
Verwijderd
wow.. ik zit in mn eentje alcohol te drinken
Oud 25-11-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
BK is nooit iets mee gebeurd
Met mij ook niet... tenminste, niet voor zover ik het me kan herinneren, maar hij zal het vast beamen dat je gewoon willekeurig slotjes plaatste, posts weghaalde zonder reden en ongelofelijk partijdig was.
Oud 25-11-2007, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Met mij ook niet... tenminste, niet voor zover ik het me kan herinneren, maar hij zal het vast beamen dat je gewoon willekeurig slotjes plaatste, posts weghaalde zonder reden en ongelooflijk partijdig was.
ah ik heb al keer zo'n discussie gehad op BZ toen beweerde T_ID ook dat ik partijdig was, maar net als jij kan je het waarschijnlijk niet onderbouwen
Oud 25-11-2007, 23:26
Verwijderd
Citaat:
wow.. ik zit in mn eentje alcohol te drinken
wtf
heeft je vriendje nachtdienst?

iets anders :


zijn hoofd doet me denken aan een pratende, sufgerukte penis.
Oud 25-11-2007, 23:27
Verwijderd
Citaat:
ah ik heb al keer zo'n discussie gehad op BZ toen beweerde T_ID ook dat ik partijdig was, maar net als jij kan je het waarschijnlijk niet onderbouwen
Tuurlijk wel, maar ik heb weinig zin om nu al die oude topics en posts door te gaan pluizen. Ik overtuig je toch niet, dus dat lijkt me weinig zinvol.
Oud 25-11-2007, 23:28
Verwijderd
Citaat:
iets anders :

[afbeelding]
zijn hoofd doet me denken aan een pratende, sufgerukte penis.
Hij is ook nog eens vreselijk dom.
Oud 25-11-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
wtf
heeft je vriendje nachtdienst?

iets anders :

[afbeelding]
zijn hoofd doet me denken aan een pratende, sufgerukte penis.
dat is denk ik wel een correcte vergelijking

nee, ben zit in munchen. die ging liften
Oud 25-11-2007, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk wel, maar ik heb weinig zin om nu al die oude topics en posts door te gaan pluizen. Ik overtuig je toch niet, dus dat lijkt me weinig zinvol.
Ik ben blij dat je toegeeft al bij voorbaat kansloos te zijn in een debat tegen mij
Oud 25-11-2007, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij dat je toegeeft al bij voorbaat kansloos te zijn in een debat tegen mij
Zei de ongeletterde tegen de intellectuele supermacht.
Oud 25-11-2007, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Hij is ook nog eens vreselijk dom.
ja, een vervelende klier is het.

Citaat:
dat is denk ik wel een correcte vergelijking

nee, ben zit in munchen. die ging liften
jeetje
in zijn eentje?

Citaat:
Ik ben blij dat je toegeeft al bij voorbaat kansloos te zijn in een debat tegen mij
oh please ;x
Oud 25-11-2007, 23:35
Verwijderd
ja, in zn eentje. hij wil in de zomer gaan liften en had nu een paar dagen vrij, dus is ie aan het oefenen
Oud 25-11-2007, 23:37
Verwijderd
wat schattig d;d;d ;dd
waarom ging je niet mee? of ga je in de zomer wel mee? en waar slaapt hij dan, of is hij voortdurend onderweg?
Oud 25-11-2007, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Zei de ongeletterde tegen de intellectuele supermacht.
Aangezien je je als intellectuele supermacht toch dit soort drogredenen moet aangrijpen, bevestigt dat des te meer mijn gelijk
Oud 25-11-2007, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Aangezien je je als intellectuele supermacht toch dit soort drogredenen moet aangrijpen, bevestigt dat des te meer mijn gelijk
Het is geen drogreden, want ik heb helemaal geen stelling of argument. Je hebt al eerder laten zien toch geen volwaardige discussiepartner te zijn, dus ik ga er geen energie in steken, naast wat half grappige oneliners.
Oud 25-11-2007, 23:40
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik dacht al, naamzoek?

Citaat:
Sperzieboon vind ik een progressieve Christen. Eigenlijk één van de weinige christenen die ik begrijp, voor zover ik dat weet/lees want ik heb met hem er nooit zo echt over gesproken.
Moeten we eens doen dan.

Citaat:
Iemand die serieus gelooft in wat meer dan 1000 jaar geleden is bedacht door een stel holbewoners om makkelijker chickies te kunnen pimpen en tegenstanders af te kunnen (laten) slachten is moeilijk progressief te noemen.


Citaat:
Dan moet je goed zoeken. De bijbel staat voor het grootste deel vol met verheerlijking van allerlei verschrikkelijke misdaden, zoals moord, verkrachting, genocide, racisme, discriminatie, kindermishandeling, etc. etc.
Komt u maarrrrr. + dát het er staat wil niet zeggen dat het goedgekeurd wordt. Het grootste probleem dat ik heb met mensen die dit soort uitspraken doen is dat ze uitermate contextloos kunnen lezen en alles aangrijpen om te bashen. En dat slaat nergens op. Als ik hetzelfde zou doen door contextloos iets uit de 'wetenschap' te bashen dan ga je daar ook op in.

Vanuit je eigen standpunten iets beoordelen is simpel, iedereen doet dat. Maar blijf dan wel op je vakgebied. Als je natuurwetenschapper bent moet je niet op basis van conclusies in die tak van wetenschap je bemoeien met andere wetenschappen. Bovendien levert wetenschap geen waarheid op, alleen feiten en theoriën over de werkelijkheid. Waarbij ook je eigen axioma nog steeds bepalend is. Want elke wetenschapper heeft vooronderstellingen. Dingen die hij voor waar aan moet nemen. Anders kun je uberhaupt geen wetenschap bedrijven. Toch? Maar mensen bashen op andere vooronderstellingen is écht heel lame.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 25-11-2007, 23:41
Verwijderd
Citaat:
wat schattig d;d;d ;dd
waarom ging je niet mee? of ga je in de zomer wel mee? en waar slaapt hij dan, of is hij voortdurend onderweg?
nee, ik ga niet mee hoor. dat durf ik niet!!
hij is vrijdagochtend wegggaan en was om 3 u in frankfurt ofzo. daar heeft ie in een hostel geslapen, toen is ie doorgegaan naar munchen, naar gogol bordello concert. dan weer een hostel en morgen probeert ie even te kijken hoe ver je kan komen in een dag, dus hij wil 's avonds weer thuis zijn.

echt lief, hij werd meegenomen door een echtpaar op leeftijd, die vroeger zelf ook liftten en eigenlijk meewilden naar gogol met hem, maar die vrouw was een beetje ziekug en die zei "dat merk je later wel, maar als je zo oud ben als ik en je gaat in zo'n toestand uit, dan ben je meteen een week uit de roulatie"
door dat soort dingen hou ik weer van mensen <3
Oud 25-11-2007, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Komt u maarrrrr. + dát het er staat wil niet zeggen dat het goedgekeurd wordt. Het grootste probleem dat ik heb met mensen die dit soort uitspraken doen is dat ze uitermate contextloos kunnen lezen en alles aangrijpen om te bashen. En dat slaat nergens op. Als ik hetzelfde zou doen door contextloos iets uit de 'wetenschap' te bashen dan ga je daar ook op in.
Maar het wordt wel goedgekeurd. De bijbel roept letterlijk op tot doden. En voor je met "oude wet" aankomt, lees Mattheüs 5 maar eens.
Citaat:
Vanuit je eigen standpunten iets beoordelen is simpel, iedereen doet dat. Maar blijf dan wel op je vakgebied. Als je natuurwetenschapper bent moet je niet op basis van conclusies in die tak van wetenschap je bemoeien met andere wetenschappen. Bovendien levert wetenschap geen waarheid op, alleen feiten en theoriën over de werkelijkheid. Waarbij ook je eigen axioma nog steeds bepalend is. Want elke wetenschapper heeft vooronderstellingen. Dingen die hij voor waar aan moet nemen. Anders kun je uberhaupt geen wetenschap bedrijven. Toch? Maar mensen bashen op andere vooronderstellingen is écht heel lame.
Ja, tuurlijk maakt wetenschap vooronderstellingen. Het verschil is alleen dat de vooronderstellingen die de natuurwetenschap maakt meestal enige empirische basis hebben, in tegenstelling tot de premissen van religie. Verder hebben de vooronderstellingen van de wetenschap ons nuttige technologie en welvaart gebracht, in tegenstelling tot de miljarden doden die de vooronderstellingen van religie ons hebben gebracht.
Oud 25-11-2007, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht al, naamzoek?

Moeten we eens doen dan.
ja


Citaat:
*knip*.
mooi gezegd! Daar ben ik het helemaal mee eens!

Citaat:
*knip*
Schijterd, samen is toch minder eng juist
Wow klinkt gaaf en oh hij slaapt in hostels, leuk man, dinges en ik willen ook gaan liften maar ik wil dat alleen in de zomer
Jeuj, bejaarden
Oud 25-11-2007, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Schijterd, samen is toch minder eng juist
Wow klinkt gaaf en oh hij slaapt in hostels, leuk man, dinges en ik willen ook gaan liften maar ik wil dat alleen in de zomer
Jeuj, bejaarden
maakt niet uit of we samen zijn of niet... ik kan daar gewoon niet tegen. ik wil een beetje zekerheid en bekend terrein enzo, want ik ben gewoon een schijterd
bovendien vind ik het wel lekker dat we allebei onze eigen dingen hebben. ik zit graag lekker bij mij of bij vrienden thuis en hij gaat graag dingen doen, perfect duo toch?
maar als het je leuk lijkt moet je het zeker doen, wat ik begrijp van mensen met ervaring is dat het eigenlijk supermakkelijk en leuk is
Oud 26-11-2007, 00:16
Verwijderd
hmm oke, ik snap wel wat je bedoelt hoor, ik vind het ook wel scary the barry.
prima duo ja
het schijnt idd supermakkelijk te zijn, ik ken best veel mensen die dat hebben gedaan.
Oud 26-11-2007, 00:19
Verwijderd
hoe loopt het trouwens met jou en dinges???
Citaat:
iedereen doet dat, ik ook, maar ik moet er van mezelf bij zeggen dat ik direct mijn mening verander als ik iemand persoonlijk ken, maar in 1e instantie oordeelt iedereen op uiterlijk hoor.
ik doe dat dus ook. overal zijn lelijke, domme mensen, maar zodra ik ze ken vind ik mensen niet dom en lelijk meer. je hebt geen lelijke vrienden, want het zijn je vrienden en je gaat ze anders beoordelen. denk ik.
Citaat:
dat is toch ook logisch.
veroordelen is wat anders, maar dat doe ik ook all the time. maar ik denk dan meer in termen van eerlijkheid en geweten enzo.
hoe bedoel je? (die laatste zin?)
Citaat:
Ik behandel ze niet onmenselijk. Ik ken ze niet, dus het enige waar ik op af kan gaan is hun uiterlijk. En ik ben van mening dat ze onmenselijk dik zijn.
hahahaha, ja true. dat bedoel ik ook met dat sneu en viezig. bij bepaalde uiterlijkheden heb je gewoon bepaalde associaties...

even hierheen verplaatsen
Oud 26-11-2007, 00:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-11-2007, 00:25
Verwijderd
waar was je opeens?
Oud 26-11-2007, 00:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
M'n muis werkte niet meer
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-11-2007, 00:28
Verwijderd
Citaat:
M'n muis werkte niet meer
opeens? das wazig!! en nu heb je een nieuwe muis gehaald ofzo?
Oud 26-11-2007, 00:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nee, ruzie met m'n muis gehad en de batterijen vervangen. Voor de 2e keer vandaag.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-11-2007, 00:30
Verwijderd
batterijen? in een muis? klinkt alsof hij niet meer wil trouwens
Oud 26-11-2007, 00:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Alle draadloze muizen mogen van mij een nekschot. Hetzelfde geldt voor draadloze toetsenborden.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine De saaiheid heeft een lange neus. #239
Neko*
500 12-06-2008 23:14
De Kantine Mensen van het saaie leven #156
Verwijderd
500 21-03-2008 20:36
De Kantine een beetje saai, maar wel lekker #155
Verwijderd
500 19-03-2008 22:48
De Kantine Zwaai zwaai zwaai, zeg maar dag tegen saai! #154
Verwijderd
500 18-03-2008 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.