Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2005, 20:28
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
whahahahaha, klig echt dubbel hier

kzal zelf ook ns een poging wagen:
ik kan ze heel slecht vertellen trouwens

loopt een konijn over de duinen, en hij ziet een jager en een priester op zich afkomen.
Dus die jager ziet dat konijn ook, en schiet.
Het konijn duikt achter een boom, en de jager: "godverdomme, mis" dus die priester: "nou nou, rustig aan alsjeblieft"
ff later ziet die jager dat konijn weer, en schiet weer. Weer mis.
jager: "godverdomme, da's al de 2e keer dat ik mis"
dus de priester weer: "rustig aan met de taal, als je zo doorgaat loopt het misschien slecht met je af"
ff later ziet die jager weer dat tyfuskonijn lopen, en hij schiet weer. Weer mis
jager: "GODVERDOMME, da's al de 3e keer"
dan ineens een flits uit de hemel en een knal, en ineens is de priester verdwenen.
klinkt er een stem uit de hemel: "godverdomme, mis"
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2005, 20:43
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
mn broertje kwam gister nog met een grappige:

er is een bom ontploft in marokko. 20 000 marokkanen dood. ieder land doet iets om marokko te helpen. frankrijk stuurt croissantjes en stokbrood, duitsland bier en worst, en nederland, wij zijn ook de kwaadsten niet, wij sturen gewoon 20 000 marokkanen terug
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:43
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Er staan 2 konijnen aan de ene kant van de weg, 1 moedig en dapper konijn en 1 onzeker en bang konijn, en zij moeten naar de overkant.
maar het bange konijn durft niet, goh zegt het moedige konijn het is heel simpel, je springt op de weg en je blijft tussen de 2 lampen in zitten en je bukt en het moedige konijn springt op de weg kijkt en gaat tussen de lampen zitten en bukt, de auto raakt het moedige konijn niet en hij loopt rustig naar de overkant, maar goed het bange konijn springt de weg op en gaat tussen de 2 koplampen zitten en bukt.
KABOEM het bange konijntje is plat, die verdomde driewielers ook altijd.
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:44
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
op welke dag worden er in turkije de meeste scheermesjes verkocht?

op moederdag
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:48
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
er komt een turk bij het arbeids bureau en vraagt en verteld de man achter de balie dat hij werkt zoekt.
Goh zegt de man van het arbeids bureau, ik heb het perfecte baantje voor u. Je hoeft maar 1 uur in de week te werken, u krijgt een huis die 12 miljoen waard is waar geen risico aan zit om het kwijt te raken als u ontslagen word, bij het huis krijgt u 12 zwembaden die u ook niet kwijt raakt als u ontslagen word, 12 super de luxe wagens die u mischien kwijt raakt als u ontslagen word en tenslotte nog 12 vrouwen die u ook kwijt raakt als u ontslagen word.
En die turk kijkt die man van het arbeids bureau aan en zegt: Meneer maakt u een geintje?
Ja zegt die man van het arbeids bureau, jij toch ook
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 21:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wat is het toppunt van gemeenheid?
Spoiler
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 01:25
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
ik weet niet of dees al gezegd zijn, maar boeie

Jantje komt thuis met een slecht rapport. "Boeie" zegt zijn vader, "je hebt toch kanker"

Zit een man aan de bar, zegt de barkeeper: Hé, blijf daar eens vanaf!

Een boer ziet 's nachts op het erf zijn knecht met een lamp.
Hij zegt: "Waar ga jij naar toe?"
Hij zegt: "Naar de meid."
Hij zegt: "Daar hadden wij vroeger geen lamp voor nodig."
Hij zegt: "Nee, dat kan je wel aan je wijf zien ook."

In afrika vindt een man een kameel, maar de kameel vindt van niet..

Een blinde man loopt door een warenhuis, met zijn blindegeleidehond. Midden in de winkel zwaait hij zijn hond boven zijn hoofd in het rond (aan de riem). Komt er een medewerken aan, die vraagt: "kan ik u ergens mee helpen?", waarop de man zegt: "nee ik kijk alleen even rond".

Er rijdt een Belg in een Lada. Plots gaat hij bovenop zijn rem staan, en een Jaguar knalt van achteren bovenop hem. Kwaad stapt er een Nederlander uit de Jaguar. De Belg doet nogal lakoniek over de schade, maar de Nederlander wordt kwaad. Hij trekt een cirkel op de grond, zet de Belg erin en zegt: "Jij blijft in deze cirkel staan!" De Nederlander neemt de schade aan zijn auto op en wordt steeds kwader. Hij loopt naar de Lada toe en begint die auto in elkaar te timmeren. Na enige tijd begint de Belg keihard te lachen. Boos loopt de Nederlander naar de Belg en vraagt: "Wat sta je nou stom te lachen?" "Ha," lacht de Belg: "Ik ben al drie keer uit het cirkeltje geweest."


Verder heb ik geen zin om er meer te schrijven maar je moet deze site maar eens heel erg goed bekijken, want hier staan echt kankerdroge grappen op :

http://groups.google.com/groups?q=la...lenkamp&rnum=2
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 09:15
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Chrome schreef op 18-06-2005 @ 18:29 :
<3 Duistsers, Turken en Belgenhumor!

Alleen die van de smurfen is wel erg vaag...
Ajax fan zeker?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 09:23
Mara
Mara is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 20-06-2005 @ 02:25 :
Jantje komt thuis met een slecht rapport. "Boeie" zegt zijn vader, "je hebt toch kanker"
En die moet grappig zijn op welke manier?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 12:04
SuperAn
Avatar van SuperAn
SuperAn is offline
Het is wit en het staat in de hoek

Spoiler
__________________
Happy people have no stories
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 12:07
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Jan en Gertrude zijn 25 jaar getrouwd en gaan daarom een weekje naar Parijs. Jan wil niet dat zijn boerderij onbeheerd achterblijft, dus vraagt hij zijn buurman Arie of hij in de tussentijd op de boerderij wil letten en of hij op wil bellen als er iets zou gebeuren. Arie vind dat goed en Jan en Gertrude zitten in Parijs. Na een paar dagen belt Arie op. Jan neemt de telefoon op en vraagt:"Dag Arie, hoe gaet het ermee? Nog iets ebbeurd?"
Arie:"Ja...steel van de schop gebrok'n"
Jan:"Steel gebrok'n? Hoe dat dan?"
Arie:"'k was m'n hond aan 't begrav'n"
Jan:"Wa's er gebeurd dan?"
Arie:" Ee had 'n balk op de kop gekreg'n"
Jan: "Krek, da's toch wat! Hoe ken dat nou?"
Arie:"Ja, je boerderij is afgebrand"
Jan:"Wel gotvr...Hoe he je dat dan voor elkaer gekreg'n?"
Arie:"'k had een kaars aangestok'n"
Jan:"Wa's dat dan voor ongein, we hebb'n toch lamp'n?!"
Arie:"Tja, m'n vrouw is gister'n overled'n"

Alice op dreef. Ofzo.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 12:31
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Een vrouw staat aan het vuur worst in de pan te bakken. Zij snijdt de twee uiteinden eraf.
Haar man vraagt... "Schatteke, waarom snijde gij die toppekes er altijd af?"
De vrouw antwoord... "Ik weet niet, dat moet ge eens aan mijn moeder vragen, die doet dat ook altijd..."
En ze gaan naar haar moeder.
"Mama," vraagt ze "Waarom snijde gij van de worst altijd die uiteindekes eraf?"
"Wel schat," zegt haar moeder "Dat moeten we eens aan de Bomma vragen, die deed dat ook altijd."
De dag daarop, iedereen naar de Bomma...
"Bomma?" vragen ze "Waarom snijdt gij altijd de toppekes van de
worst als ge staat te bakken?"
"Oooh, jaa... die toppekes..." zegt de Bomma... 'Ik weet het niet
meer, maar ons Meme deed dat ook altijd, dat moeten we haar toch eens vragen..."
"Ons Meme? Die is al 102 jaar oud!" roept iemand.
"We willen het toch weten!" Iedereen naar het rusthuis...
Bij de Meme in het rusthuis aangekomen, vragen ze onmiddellijk...
"Meme, waarom snijde gij de toppekes altijd van de worst?"
Meme is een beetje doof... "Wablief?" roept ze. "MEME, WIJ SNIJDEN DE TOPPEKES VAN DE WORST,WAAROM DOEN WE DAT?..."
"WATTE?" roept Meme.... "BAKTE GOLLE NOG ALTIJD IN DAT KLEIN
PANNEKKE?"



Een Limburger tankt in Antwerpen bij een self-service station.
Hij gaat naar binnen om te betalen, gaat naar buiten en komt direct daarna in paniek weer binnen.
"Weet ge", zegt hij," nu heb ik mijne waage gesloten en de sleutels erop laten steken".
"Geen paniek", zegt de bediende,"dat gebeurt wel vaker. U krijgt van mij een schroevendraaier, een doekje en een ijzerdraadje mee. Met de schroevendraaier duwt u het raamrubber opzij, u doet het doekje ertussen, om niets te beschadigen en met het ijzerdraadje, hengelt u het pinnetje van de deur open".
De Limburger is helemaal opgelucht en loopt weer naar buiten.
5 Minuten later komt een Antwerpenaar binnen.
"Dees kaan na niet" zegt hij verbaasd tegen de bediende.
"Ja, wat dan ?" vraagt deze.
"D'er stoa boaten ne Limburger, met een ijzerdraadje z'n deur open te hengelen!"
"En?" vraagt de bediende,"dat maken wij hier regelmatig mee!".
"Jaaa", zegt de Antwerpenaar, "moar toch niet dat de vraa in de auto zit en roept: Beeeetje naar linnnnks, beeeeetje naar rechts!!!"


Er loopt een man door de Kalverstraat als hij voor zich ineens een touw ziet hangen. Hij kijkt waar het touw vandaan komt, maar dat touw verdwijnt gewoon de bewolking in... zo hoog. De man wordt nieuwsgierig en klimt naar boven.
Hij klimt en klimt en klimt en klimt... tot hij bij de Hemelpoort komt.
Petrus kijkt de man verbijsterd aan. "Wat doet u hier, het is nog lang uw tijd niet!"
De man legt uit hoe hij er is gekomen en vraagt:
"Goh, nu ik hier toch ben... mag ik dan even een kijkje nemen?" Petrus haalt zijn schouders op en zegt: Waarom ook niet, als je maar zorgt dat je stipt 2 uur hier weer terug bent. Dan haal ik het touw weg en dan is er geen weg meer terug".
De man stemt in en hij verdwijnt de hemel in. En het is er prachtig! Mooi weer... mooie stranden... mooie vrouwen... fijne muziek... noem maar op.
En je snapt het natuurlijk al, de man vergeet de tijd. Om 3 uur slaat de schrik hem om het hart en hij spurt terug. En ja wel hoor... het touw is weg.
Petrus ziet de man en haalt zijn schouders op: "Sorry hoor, ik heb u gewaarschuwd! Er is geen weg meer terug. Ga maar weer de hemel in".
De man begint te smeken of hij a.u.b. weer terug mag... zijn werk op aarde is nog niet afgerond etc.
Petrus laat zich uiteindelijk vermurwen.
"Het enige wat ik voor je kan betekenen is je veranderen in een spin. Dan kun je zelf een draad spinnen en je naar beneden laten zakken. Eenmaal weer terug op aarde verander je dan vanzelf weer in een mens".
De man stemt in, wat moet hij anders?
En Petrus verandert hem in een spin.
De man/spin laat zich aan zijn eigen draad zakken en verdraaid...30 meter boven de grond is het spinrag op. De man is wanhopig. "Zo kan ik toch niet blijven hangen??" denkt hij en hij perst er nog en stuk spinrag uit.......
jawel..... weer 5 meter verder..... "Nee", denkt die man, "da's me nog te hoog!" en "mmmmmppppppffffff", hij probeert er weer wat spinrag uit te persen...
Op dat moment schudt zijn vrouw hem wakker:
"JAN!!!!! WAKKER WORDEN... JE SCHIJT HET HELE BED ONDER!!!

Laatst gewijzigd op 20-06-2005 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Er was eens een rood wit blauw riddertje met een rood wit blauw paardje, een rood wit blauw schildje en een rood wit blauw zwaardje en hij wilde met de dochter van de koning trouwen. Dus ging hij naar het paleis, waar hij langs een aantal wachters moest.

'Halt!' riep de eerste wachter, 'wie ben je en wat kom je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en wil je met de dochter van de koning trouwen?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de tweede wachter.
'Halt!' riep de tweede wachter, 'wie ben je en wat kom je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en wil je met de dochter van de koning trouwen?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de derde wachter.
'Halt!' riep de derde wachter, 'wie ben je en wat kom je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en wil je met de dochter van de koning trouwen?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de vierde wachter.
'Halt!' riep de vierde wachter, 'wie ben je en wat kom je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en wil je met de dochter van de koning trouwen?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de vijfde wachter.
'Halt!' riep de vijfde wachter, 'wie ben je en wat kom je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en wil je met de dochter van de koning trouwen?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de koning.
'Wie ben je en wat kom je doen?' vroeg de koning.
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ik wil met uw dochter trouwen.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en wil je met mijn dochter trouwen?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met uw dochter trouwen. Mag dat?'
'Het mag als je de vijfkoppige draak verslaat.'

Dus ging het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje op weg. Eerst moest hij weer langs alle vijf de wachters.

'Halt! Wie ben jij en wat ga je doen?' vroeg de eerste wachter.
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik ga de vijfkoppige draak verslaan.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ga je de vijfkoppige draak verslaan?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik ga de vijfkoppige draak verslaan.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de tweede wachter.
'Halt! Wie ben jij en wat ga je doen?' vroeg de tweede wachter.
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik ga de vijfkoppige draak verslaan.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ga je de vijfkoppige draak verslaan?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik ga de vijfkoppige draak verslaan.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de derde wachter.
'Halt! Wie ben jij en wat ga je doen?' vroeg de derde wachter.
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik ga de vijfkoppige draak verslaan.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ga je de vijfkoppige draak verslaan?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik ga de vijfkoppige draak verslaan.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de vierde wachter.
'Halt! Wie ben jij en wat ga je doen?' vroeg de vierde wachter.
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik ga de vijfkoppige draak verslaan.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ga je de vijfkoppige draak verslaan?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik ga de vijfkoppige draak verslaan.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de vijfde wachter.
'Halt! Wie ben jij en wat ga je doen?' vroeg de vijfde wachter.
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik ga de vijfkoppige draak verslaan.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ga je de vijfkoppige draak verslaan?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik ga de vijfkoppige draak verslaan.'
'Loop dan maar door.'

En zo kwam het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje bij de vijfkoppige draak.

'Hallo', zei de eerste kop. 'Wie ben je en wat ga je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ik ga je verslaan.'
'Oh, ben je het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ga je me verslaan?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ik ga je verslaan.'
En het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje sloeg de eerste kop eraf en ging naar de tweede.
'Hallo', zei de tweede kop. 'Wie ben je en wat ga je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ik ga je verslaan.'
'Oh, ben je het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ga je me verslaan?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ik ga je verslaan.'
En het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje sloeg de tweede kop eraf en ging naar de derde.
'Hallo', zei de derde kop. 'Wie ben je en wat ga je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ik ga je verslaan.'
'Oh, ben je het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ga je me verslaan?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ik ga je verslaan.'
En het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje sloeg de derde kop eraf en ging naar de vierde.
'Hallo', zei de vierde kop. 'Wie ben je en wat ga je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ik ga je verslaan.'
'Oh, ben je het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ga je me verslaan?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ik ga je verslaan.'
En het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje sloeg de vierde kop eraf en ging naar de vijfde.
'Hallo', zei de vijfe kop. 'Wie ben je en wat ga je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ik ga je verslaan.'
'Oh, ben je het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ga je me verslaan?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ik ga je verslaan.'
En het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje sloeg de vijfde kop eraf en de vijfkoppige draak was verslagen.

Dus ging het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje weer terug naar het paleis, waar hij weer langs een aantal wachters moest.

'Halt!' riep de eerste wachter, 'wie ben je en wat kom je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en wil je met de dochter van de koning trouwen?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de tweede wachter.
'Halt!' riep de tweede wachter, 'wie ben je en wat kom je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en wil je met de dochter van de koning trouwen?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de derde wachter.
'Halt!' riep de derde wachter, 'wie ben je en wat kom je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en wil je met de dochter van de koning trouwen?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de vierde wachter.
'Halt!' riep de vierde wachter, 'wie ben je en wat kom je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en wil je met de dochter van de koning trouwen?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de vijfde wachter.
'Halt!' riep de vijfde wachter, 'wie ben je en wat kom je doen?'
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en wil je met de dochter van de koning trouwen?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met de dochter van de koning trouwen.'
'Loop dan maar door.'
En zo kwam hij bij de koning.
'Wie ben je en wat kom je doen?' vroeg de koning.
'Ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje, en ik wil met uw dochter trouwen.'
'Oh, ben jij het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en wil je met mijn dochter trouwen?'
'Ja, ik ben het rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje en ik wil met uw dochter trouwen. Ik heb de vijfkoppige draak verslagen.'
'Oh, heb je de vijfkoppige draak verslagen, rood wit blauwe riddertje met het rood wit blauwe paardje, het rood wit blauwe schildje en het rood wit blauwe zwaardje?'
'Ja, ik heb de vijfkoppige draak verslagen. Mag ik nu met uw dochter trouwen?'
'Het zou best mogen, maar ik heb geen dochter.'
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:56
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-06-2005 @ 14:35 :
verhaal

wist m niet helemaal meer..
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:56
.madelief
Avatar van .madelief
.madelief is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-06-2005 @ 23:31 :
hehe, zo zullen d'r vast nog vele versies zijn.
maar ik blijf hem heerlijk droog vinden

nog een bekende serie:

Wat staat er op het graf van een computerfreak?
- Game over

Wat staat er op het graf van een bakker?
- Alleen voor beschuit kom ik er uit

Wat staat er op het graf van een non?
- Non-actief

Wat staat er op het graf van een wiskundedocent?
- Uitgeteld

Wat staat er op het graf van een telefoniste?
- Opgehangen

Wat staat er op het graf van een schoonmaakster?
- Opgeruimd staat netjes

Wat staat er op het graf van een robot?
- Roest in vrede

Wat staat er op het graf van een tandarts?
- Hier vul ik mijn laatste gaatje

Wat staat er op het graf van een ambtenaar?
- Hier rust ik verder

Wat staat er op het graf van een grafdelver?
- Uitgedolven

Wat staat er op het graf van een begrafenisondernemer?
- Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in
Wat staat er op het graf van een piloot?
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:59
.madelief
Avatar van .madelief
.madelief is offline
Grof:

Wat is 1 turk op de maan ?
Spoiler


Wat zijn 10 turken op de maan?
Spoiler


wat zijn alle turken op de maan?
Spoiler



wat is 1 turk in een bushokje?
Spoiler


Wat zijn 100 turken in een bushokje?
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 14:01
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Staat een turk bij de kassa.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 16:07
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
ja en?
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 16:13
Verwijderd
Citaat:
nick roozeboom schreef op 20-06-2005 @ 17:07 :
ja en?
haha sukkeltje
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 17:15
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
wat is het toppunt van hardheid ?
antwoord :aan een liliputter vragen wat hij wil gaan doen als hij later groot is

Komt een belg in amerika, stapt een amerikaan op z'n tenen, die zegt" O I'm sorry. Zegt die belg" O I'm Chefke".

V: Hoe heet de vrouw van een bosjesman?
A: Een takkenwijf

Wat is de voornaam van ET?
Jodela
__________________
That ís a tasty burger!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 21:25
Verwijderd
Doet het pijn als je op asfalt?

Met welke hand roert Beatrix haar thee?

Spoiler


Wie kan er hoger springen dan een kerktoren?

Spoiler


Een groenteman heeft een appel, een meloen en een zonnebloempit, wat weegt het zwaarst?

Spoiler



Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 13:44.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 21:33
Global
Avatar van Global
Global is offline
wat is het toppunt van zelfvertrouwen?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 21:52
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Haha geeeeeeeniaal topic!

Ow ik heb m zelf gemaakt

Laat die moppen komen!!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 22:20
George
Avatar van George
George is offline
Een dude die ik ken was zo stoned.

'Wat krijg je als je een neger met een chinees kruist?'

Spoiler
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 22:45
Verwijderd
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 20-06-2005 @ 22:25 :
]

Wie kan er hoger springen dan een kerktoren?

Spoiler

Iedereen, dus
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 23:23
Verwijderd
Heel flauw, ooit gehoord toen ik 6 was van een klasgenootje, is me altijd bij gebleven:

Wat is het verschil tussen een kapitein en wc-papier?
Spoiler


En dan natuurlijk nog de beruchte mop;

Jantje zit in de klas. De juf vraagt;'Kent er iemand nog een mop?' Jantje steekt z'n hand op en roept;'Ik! Ik! Het is bruin en het hangt aan een touwtje!'
'He bah!' roept de juf, 'Ga jij maar afkoelen op de gang!'
Op de gang komt de directeur langs en vraagt;'Jantje, wat doe jij op de gang?'
'Ik vertelde een mop, meneer...'
'Oh? Vertel eens dan!'
'Het is bruin en het hangt aan een touwtje...'
'He bah, Jantje! Ga jij maar snel naar buiten!'
Buiten gekomen komt Jantje een politie agent tegen. 'He Jantje, wat doe jij hier? Moet je niet op school zitten?'
'Nou, ik vertelde een mop...'
'Vertel maar..'
'Het is bruin en het hangt aan een touwtje...'
'Jantje!! Naar huis, nú!!'
Eenmaal thuis gekomen vraagt Jantjes moeder;'Wat doe jij nu al thuis?'
'Ik vertelde een mop...'
'Och, zo erg kan dat toch niet zijn, vertel eens!'
'Het is bruin en het hangt aan een touwtje..'
'Bah! Jantje, nú naar je kamer!'
Jantje zit de hele avond op z'n kamer, tot zijn vader thuiskomt en aan zijn moeder vraagt waarom Jantje boven zit. Moeder zegt;'Jantje had mop...'
'Och,' denkt vader, 'zo erg kan dat toch niet zijn..' Hij gaat naar boven en Jantje vertelt hem de mop;'Het is bruin en het hangt aan een touwtje...'
'Oh,' zegt zijn vader, 'een theezakje.'

Die vertelde ik vroeger zo vaak
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 00:00
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-06-2005 @ 00:23 :
Heel flauw, ooit gehoord toen ik 6 was van een klasgenootje, is me altijd bij gebleven:

Wat is het verschil tussen een kapitein en wc-papier?
Spoiler


En dan natuurlijk nog de beruchte mop;

Jantje zit in de klas. De juf vraagt;'Kent er iemand nog een mop?' Jantje steekt z'n hand op en roept;'Ik! Ik! Het is bruin en het hangt aan een touwtje!'
'He bah!' roept de juf, 'Ga jij maar afkoelen op de gang!'
Op de gang komt de directeur langs en vraagt;'Jantje, wat doe jij op de gang?'
'Ik vertelde een mop, meneer...'
'Oh? Vertel eens dan!'
'Het is bruin en het hangt aan een touwtje...'
'He bah, Jantje! Ga jij maar snel naar buiten!'
Buiten gekomen komt Jantje een politie agent tegen. 'He Jantje, wat doe jij hier? Moet je niet op school zitten?'
'Nou, ik vertelde een mop...'
'Vertel maar..'
'Het is bruin en het hangt aan een touwtje...'
'Jantje!! Naar huis, nú!!'
Eenmaal thuis gekomen vraagt Jantjes moeder;'Wat doe jij nu al thuis?'
'Ik vertelde een mop...'
'Och, zo erg kan dat toch niet zijn, vertel eens!'
'Het is bruin en het hangt aan een touwtje..'
'Bah! Jantje, nú naar je kamer!'
Jantje zit de hele avond op z'n kamer, tot zijn vader thuiskomt en aan zijn moeder vraagt waarom Jantje boven zit. Moeder zegt;'Jantje had mop...'
'Och,' denkt vader, 'zo erg kan dat toch niet zijn..' Hij gaat naar boven en Jantje vertelt hem de mop;'Het is bruin en het hangt aan een touwtje...'
'Oh,' zegt zijn vader, 'een theezakje.'

Die vertelde ik vroeger zo vaak
Daar moest ik vroeger heel hard omlachen.
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Auryn schreef op 21-06-2005 @ 01:00 :
Daar moest ik vroeger heel hard omlachen.
Ik ook, terwijl hij helemaal niet leuk is eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 20:33
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
wat is het toppunt van lef
Spoiler
__________________
so... are you gay or straight
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 20:35
Verwijderd
Goeiedag.....schotel
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 08:54
Tom Poes
Avatar van Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 21-06-2005 @ 21:35 :
Goeiedag.....schotel
Is er nog thee....muts
__________________
God is dood, en ik voel me zelf ook niet zo lekker
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 11:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 22-06-2005 @ 09:54 :
Is er nog thee....muts
lekker stuk... kaas

jaja... ik kan t ook

Ik wil...
Ik wil je...
Ik wil je kussen...
Ik wil je kussen op...
Ik wil je kussen op je...
Ik wil je kussen op je bed...
Ik wil je kussen op je bed leggen

Wahaha Die vond ik echt zo leuk, vroeger, maar nu niet meer, eigenlijk
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 12:44
Silver_Rose
Avatar van Silver_Rose
Silver_Rose is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-06-2005 @ 23:09 :
Offtopic: iedereen zeikt je af op je taaltje en schrijfwijze, als je nog serieus wilt genomen worden, doe er dan wat aan. Beschaafd typen is echt niet zo moeilijk...
ok ok heh ik doe er wel wat aan
__________________
i'm really gettin pissed off right now,
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Inilth schreef op 20-06-2005 @ 14:59 :
Grof:

Wat is 1 turk op de maan ?
Spoiler


Wat zijn 10 turken op de maan?
Spoiler


wat zijn alle turken op de maan?
Spoiler



wat is 1 turk in een bushokje?
Spoiler


Wat zijn 100 turken in een bushokje?
Spoiler
Wat zijn alle turken op de maan?

Spoiler


Wat is 1 turk in de zee?

Spoiler


Wat zijn 10 turken in de zee

Spoiler


wat zijn alle turken in de zee?

Spoiler


Jantje loopt met zijn oma op straat. Hij ziet een gulden liggen.
"Oma, mag ik m oprapen?"
"Nee Jantje, alles wat op straat ligt is vies"
Ze lopen verder, nu ziet Jan een muntstuk van 5 liggen.
"Oma, mag ik m oprapen?"
"Nee Jan, alles wat op straat ligt is vies."
Helaas wordt Oma een beetje oud; ze struikelt over een losliggende stoeptegel en ze valt behoorlijk hard op de grond. Ze vraagt aan haar kleinzoon:
"Jan, kun je me even overeind helpen?"
"Nee oma, alles wat op de straat ligt is vies".
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 14:26
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 20-06-2005 @ 17:07 :
ja en?
dat was de grap
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 15:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Lilith schreef op 22-06-2005 @ 14:21 :
Jantje loopt met zijn oma op straat. Hij ziet een gulden liggen.
"Oma, mag ik m oprapen?"
"Nee Jantje, alles wat op straat ligt is vies"
Ze lopen verder, nu ziet Jan een muntstuk van 5 liggen.
"Oma, mag ik m oprapen?"
"Nee Jan, alles wat op straat ligt is vies."
Helaas wordt Oma een beetje oud; ze struikelt over een losliggende stoeptegel en ze valt behoorlijk hard op de grond. Ze vraagt aan haar kleinzoon:
"Jan, kun je me even overeind helpen?"
"Nee oma, alles wat op de straat ligt is vies".
Ookal is ie niet echt grappig, ik vond het vroeger altijd wel hard voor die stomme oma
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 15:43
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
waarom mag je een Turk nooit in zee laten zwemmen?

Spoiler
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 15:54
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft.
Wat is er aan de hand?" vraagt hij.
"Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind 'm zo moeilijk.De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden."
"Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt hij.
"Een grote rode haan", antwoordt ze. Hij besluit even langs te gaan. Bij aankomst neemt ze hem mee naar de keuken, waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid.
Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht:"Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet
meer over."

alice.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 16:24
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Van Alice

er stonden twee pannen soep op het fornuis, een mannetjessoep en een vrouwtjessoep. Zegt de vrouwtjessoep tegen de mannetjessoep: maggie d'r in? zegt de mannetjessoep: nee 'k sta nog te trekken.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 16:40
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Femic schreef op 22-06-2005 @ 17:24 :
Van Alice

er stonden twee pannen soep op het fornuis, een mannetjessoep en een vrouwtjessoep. Zegt de vrouwtjessoep tegen de mannetjessoep: maggie d'r in? zegt de mannetjessoep: nee 'k sta nog te trekken.
Jezus, wat flauw.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 17:28
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 22-06-2005 @ 12:07 :
lekker stuk... kaas

jaja... ik kan t ook
Die is dus niet grappig

Lekker stuk... uit m'n neus
Lekker stuk... stront
Lekker stuk... schimmel

etc etc etc

Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 18:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
wat zijn de hersenen van een dom blondje in een plastic zak??
Spoiler


Alice.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 19:30
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 22-06-2005 @ 17:40 :
Jezus, wat flauw.
Dat is de bedoeling van dit topic
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:28
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Komt een pyromaan bij een wegrestaurant, weg restaurant.

Hmm...vertellend is 'ie leuker...
__________________
yeah
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat betekent het woord CENT?
Antwoord: Chinezen Eten Nasi.
En die T dan?
Antwoord: Ja, die thee drinken ze daarna!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Aphrodite 86 schreef op 22-06-2005 @ 21:28 :
Komt een pyromaan bij een wegrestaurant, weg restaurant.

Hmm...vertellend is 'ie leuker...
Ja idd

Net zoals:

Staat een pyromaan op de bosweg, bos weg
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 00:19
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Femic schreef op 20-06-2005 @ 22:52 :
Haha geeeeeeeniaal topic!

Ow ik heb m zelf gemaakt
Deze post is eigenlijk ook een mop
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 00:35
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 20-06-2005 @ 22:25 :
wat weegt het zwaarst?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 03:00
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 17-06-2005 @ 23:16 :




Hoe noem je vier Duitser met gasflessen op hun rug?

Joodbusters!!!



__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 04:07
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 20-06-2005 @ 02:25 :
Jantje komt thuis met een slecht rapport. "Boeie" zegt zijn vader, "je hebt toch kanker"

Maar ook wel omdat er van die lui over gaan zeiken natuurlijk, en dat is erg old meme.

Citaat:
MikeyMo schreef op 20-06-2005 @ 02:25 :
Verder heb ik geen zin om er meer te schrijven maar je moet deze site maar eens heel erg goed bekijken, want hier staan echt kankerdroge grappen op :
http://groups.google.com/groups?q=la...lenkamp&rnum=2
Hahaha, deze is meesterlijk:

Ik loop laatst langs het kanaal, zie ik een man met zijn hand
water uit het kanaal slurpen.
Dus ik roep: "Stop, dat moet je niet doen: dat water is
hartstikke smerig!"
Zegt de man: "Was sagen Sie?"
Zeg ik: "Sie müssen mit zwei Händen trinken."
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.