Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2007, 01:04
TTFlash
TTFlash is offline
Hai allemaal,

Ik ben een jongen van 19 jaar oud en heb nu al geruime tijd een hele goede relatie met mijn vriendin, de seks is over het algemeen erg goed.
Een van de dingen waar we samen eigenlijk altijd over struikelen is dat mijn vriendin nou niet echt bepaald fan is van pijpen. Ze is

1) bang dat ik zomaar kom
2) vind ze het vies om te doen

Nou was ik eigenlijk heel benieuwd of er manieren zijn om het voor haar prettiger te maken, want ze wil het best proberen zegt ze, maar telkens weer vind ze het niet lekker.

Ik hou mezelf van nature goed schoon, douche een keer per dag en ook netjes even de voorhuid naar achteren om ook daar goed schoon te maken.

Schiet dit topic nou niet meteen af a.u.b. want dit is best een serieuze vraag op de weg om mijn relatie op seksueel gebied nog even iets beter te maken.

Cheers,

TT
__________________
-Tell me one word and I'll keep thinking about it for a long long time-
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 01:14
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
tja, voor zover ik het lees doe je alles goed. Ik bedoel, het ergste voor een vrouw is als je je niet goed wast etc, maar je zegt dat te doen. En wat klaarkomen betreft, daar kan je altijd een waarschuwing voor geven of gewoon zeggen "ik kom" dan kan zij het verder handmatig afmaken.

Ikzelf heb er nooit problemen mee gehad, dus het is moeilijk voor te stellen dat een vrouw het niet lekker vindt om te doen. Het is natuurlijk ook niet leuk als man als je weet dat je vriendin het alleen voor jou doet en er zelf geen plezier aan beleeft.

Mijn tip is om het er over te hebben, om te vragen wat precies ze niet lekker vind, en om ook niet zomaar de handdoek in de ring te gooien. Misschien moet ze het gewoon nog leren om lekker te vinden, en kun je spelenderwijs het introduceren ( dus eerst een beetje likken, alleen het topje in de mond nemen etc) en dan steeds verder gaan.

Als ze echt onoverkomelijke weerzin heeft van orale seks......tja.....misschien bezoekje psychiater?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 01:16
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
toevoeging: ik snap niet goed wat ze bedoelt met 'het is niet lekker'. Als ze verwacht een smaaksensatie te krijgen, dan kan ze beter straciatella yoghurt eten ja, maar het gaat om het gestelijke aspect, dat je een man laat genieten, dat je hem zienderogen geiler ziet worden, het machtsaspect dat je zijn genot in de 'mond' hebt etc. maar lekker als in een hors d'oevre.... Nee, een penis blijft een penis, en naar kaviaar zallie niet gaan smaken. Maar vies issie ook niet
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 01:31
TTFlash
TTFlash is offline
Kijk dat punt van macht hebben heb ik haar ook wel eens uitgelegd, ik ervaar eigenlijk hetzelfde als ik haar oraal bevredig, de smaak is niet geweldig, maar de sensatie wel.

Denk je dat het zal helpen als ze begon met smaak condooms en misschien dat ze dan ooit, als ze een beetje die ervaring van macht en genot heeft gehad het weer zonder te proberen?

*daar gaan we weer, was ik eindelijk van condooms kopen af... sta ik weer semicool te doen in de winkel, nouja, ik heb iig niet extra sterke condooms nodig*
__________________
-Tell me one word and I'll keep thinking about it for a long long time-
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 07:45
PaPua
PaPua is offline
tip : misschien aardbeien saus, je weet wel, speciaal voor in bed

en anders baileys vind mn vriendin ook enorm lekker

in principe, alles wat lekker en zoet is, smeer het op je staaf.

en zie wat er dan gebeurt, en tja......geef dr de tijd

ik bedoel als je juist meer ga aandringen, voelt ze juist meer druk, des te meer tijd ze dan juist nodig heeft
__________________
study HIGH get HIGH grades
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 08:32
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Het blijft een kwestie van smaak en als ze het echt vreselijk vindt dan kun je haar beter niet pushen want dat werkt vaak juist averechts.

En als het zou werken, ik denk dat er weinig mensen die iets onder dwang wat ze niet leuk vinden opeens leuker gaan vinden doordat ze het moeten. Dus het lijkt me, als je enigszins om haar gevoelens geeft, dat je dat ook boeit
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 08:36
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik denk dat ze het onder de douche of in bad niet erg vind, als je je piemel vantevoren goed gewassen hebt. En anders met een smaakcondoompje, is ook een stuk veiliger mbt tot SOA. Ik denk dat ze bang is dat er vuiligheid aan je ding zit duzzz
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 08:38
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
als ze het niet fijn vind, wordt het al snel lastig.

Uitleggen wat jij fijn vind en proberen te begrijpen wat zij er niet fijn aan vind, en dat proberen dichter bij elkaar te brengen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 09:01
Verwijderd
Misschien wil ze het wel proberen, als je
- Onder de douche staat of nét uit de douche komt; dan weet ze zeker dat het schoon is.
- Afspreekt dat het de eerste keer helemaal niet de bedoeling is dat je klaarkomt. Ze probeert gewoon een beetje met likken of in haar mond nemen, en zodra ze het niet leuk meer vindt houdt ze op, zelfs al is dat na een paar seconden al. Als jij tegen die tijd al heel erg opgewonden bent, kunnen jullie daarna natuurlijk verder gaan met aftrekken of neuken of whatever. Op die manier hoeft ze niet bang te zijn dat ze met tegenzin door moet gaan 'omdat het anders zielig voor jou zou zijn', want dat is het niet. Daar had ik zelf in het begin last van, je weet natuurlijk wel alles over alleen doen wat je zelf wil enzo, maar het is bij iets dat je een beetje eng vindt fijner als dat van te voren expliciet is afgesproken.
- Jullie dat rustig in haar tempo een beetje opbouwen qua tijd en handelingen.
- Tegen de tijd dat er wel een kans in zit dat ze doorgaat tot je klaarkomt, jij haar belooft om haar minstens drie seconden voordat je klaarkomt even te waarschuwen. Zij kan dan zelf bepalen of ze doorgaat of ophoudt en op aftrekken overschakelelt en wordt dus niet opeens verrast met een lading sperma. Mijn vriend waarschuwt mij altijd met twee snelle duidelijke klopjes op mijn schouder/rug/hoofd/andere plek waar hij goed bij kan, want ik kan me voorstellen dat je op dat moment niet zo makkelijk meer praat. Je kunt haar zonodig van te voren bewijzen dat je dit kan, door als ze je een keer aftrekt haar ook te waarschuwen.

En als ze je voorvocht vies vindt smaken of bang is voor soa's, kun je natuurlijk een smaakcondoom gebruiken.

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 09:03.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 09:25
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als je 's morgens gedoucht bent, smaakt hij ' s avonds weer naar zweet en urine hoor. Dus wat Sarah zegt, doe het onder de douche of als jullie er echt net onder vandaan komen.

Voorvocht is niet echt smakelijk, dat geef ik toe. Het is slijmerig en zoutig en soms is het wel erg veel. Maar dat went, en met genoeg spuug kun je het wel verdunnen of je veegt het even weg.

Als jij netjes op tijd aangeeft dat je gaat komen, is er niks aan de hand. Het komt toch sowieso rustig opzetten? Je hebt al zoveel voortekenen dat het eraan komt, je weet het al minuten van tevoren.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 09:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Als ze zo'n aversie tegen pijpen heeft, kun je wel met alle mogelijke manieren proberen haar er toch aan te krijgen, maar ze zal het waarschijnlijk gewoon met tegenzin doen. Nja, mij lijkt er geen fuck aan als ze het met tegenzin doet, het geile is nou juist dat m'n vriendin het zelf leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 09:47
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik denk dat de vriendin van TS onervaren is, en nog last heeft van koudwatervrees. Die kan dan best een zetje gebruiken. Als ze eenmaal door is vindt zij het ook heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 09:50
Verwijderd
Ja idd, ik vind de beginpost meer klinken als 'angst voor het onbekende' dan als 'een sterke aversie tegen pijpen'.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 10:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
"Nou was ik eigenlijk heel benieuwd of er manieren zijn om het voor haar prettiger te maken, want ze wil het best proberen zegt ze, maar telkens weer vind ze het niet lekker."

Tja...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 10:46
Verwijderd
oh slordig gelezen
Ja, als ze het echt niet lekker vindt, dan houdt het op.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 10:48
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ze zal rond de negentien jaar oud zijn, net als haar vriendje de TS. Lijkt me nog geen gevalletje van helaas pindakaas en rijp voor de psychiater.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 10:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 26-03-2007 @ 11:48 :
Ze zal rond de negentien jaar oud zijn, net als haar vriendje de TS. Lijkt me nog geen gevalletje van helaas pindakaas en rijp voor de psychiater.
Alsof iemand die niet van orale seks houdt naar de psychOLOOG zou moeten?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 10:56
juno
Avatar van juno
juno is offline
Seksuoloog dan, jij je zin. Maar je moet toegeven dat orale sex vies vinden niet getuigt van seksuele ruimdenkendheid.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 10:58
Verwijderd
nouja er is een verschil tussen 'het een vies idee vinden' (waarmee je ook niet naar een seksuoloog hoeft zo lang je er geen last van hebt) en het 'niet lekker vinden om te doen'. Stel dat een jongen een erg grote penis heeft met heel bitter voorvocht ofzo, dan ís het ook niet lekker.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 11:00
juno
Avatar van juno
juno is offline
Er is helemaal niks mis met een grote penis. (Bitter? Die smaak kende ik nog niet..)

Als je vriendje het echt niet leuk vindt dat je hem niet wilt pijpen, lijkt het mij wel degelijk dat je er last van hebt, want het zal vast niet bevordelijk zijn voor je relatie.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 11:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 26-03-2007 @ 11:56 :
Seksuoloog dan, jij je zin. Maar je moet toegeven dat orale sex vies vinden niet getuigt van seksuele ruimdenkendheid.
En? Waarom zou ze daarmee 'geholpen' moeten worden? Als je vriendin niet 'ruimdenkend' genoeg voor je is, zoek je toch een ander?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 11:05
juno
Avatar van juno
juno is offline
Dat is nou precies wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 11:15
Verwijderd
Wat vindt ze nou niet lekker dan? De smaak of het gevoel? Ik heb eigenlijk geen idee hoe je iemand iets lekker kunt laten vinden behalve door het vaak te doen, maar ja. Als ze het echt niet leuk vindt, is het voor jou denk ik ook niks aan. Vermoed dat jij hier weinig aan kunt doen.

Als jij duidelijk aangeeft wanneer je gaat komen, is dat in ieder geval al geen punt. Vindt het trouwens vreemd dat ze dat zelf al niet voelt aankomen - ik weet eigenlijk feilloos wanneer vriendlief op het punt staat; als je een tijdje seks met elkaar hebt, dan wordt dat toch wel duidelijk?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 11:41
Verwijderd
Misschien heb je het haar teveel gevraagd/erom gezeurd. Dat heb ik zelf ook wel gedaan, en dat werkt echt averechts.. Ze voelt zich dan toch teveel 'gedwongen' om het te doen, en de lol is er dan ook helemaal af voor haar, terwijl jij het misschien nieteens zo bedoelt.

Ik denk dat je het het beste gewoon rustig aan kan doen, en anders inderdaad gewoon in stapjes langzaam opbouwen. Hygiene enzo is geen probleem, dus afgezien van koudwatervrees zou er neit zo veel moeten zijn. of zou ze misschien een slechte ervaring ermee hebben gehad voordat ze met jou kreeg? dat kan ook meespelen natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 15:18
Shira
Avatar van Shira
Shira is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 26-03-2007 @ 12:41 :
of zou ze misschien een slechte ervaring ermee hebben gehad voordat ze met jou kreeg? dat kan ook meespelen natuurlijk..
Ja, daar weet jij alles van.
__________________
Don't let today's disappointments cast a shadow on tomorrow's dreams..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 15:54
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
juno schreef op 26-03-2007 @ 11:56 :
Seksuoloog dan, jij je zin. Maar je moet toegeven dat orale sex vies vinden niet getuigt van seksuele ruimdenkendheid.
Jij weet hoe de Ts 'smaakt'?
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 17:34
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nou, een gewassen piemel smaakt gewoon naar vel, niet anders dan wanneer je over je eigen arm likt.

En ze hoeft toch niet door te gaan tot het einde, ze kan het toch met de hand afmaken als ze het eng vindt?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 17:55
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hoe vindt jouw vriendin het eigenlijk om gebeft te worden? Want ik krijg een beetje het idee dat het hele idee van orale seks haar niet zo veel doet. Kan ze daar wel van genieten? Schaamt ze zich daarvoor?
Zo niet, is het alleen maar goed natuurlijk, was er gewoon benieuwd naar

Wat betreft tips voor het pijpen, is het meestal al wel vaak genoemd eigenlijk. Doe het onder de douche of vlak daarna, dan zit er amper tot geen smaak aan, behalve natuurlijk het voorvocht. Condooms met smaakje raadt ik persoonlijk juist heel erg af, want die dingen smaken naar mijn mening echt totaal niet, want je bent toch nog steeds op rubber aan het sabbelen. Bovendien 'leert' ze het dan ook niet echt, want naar mijn idee is pijpen of het gehele stuk orale seks wel iets waar de meeste meiden in moeten groeien, zeker als ze nog wat onervaren zijn (en ja, zelfs na jaren kun je daar nog in groeien, sommige meiden hebben daar echt veel tijd voor nodig). De opbouwtips van Sarah vindt ik wel hele goede. Hopelijk kan ze er dan op gegeven moment toch van genieten, al is er natuurlijk altijd nog een kleine groep die het gewoon echt niet leuk/lekker vinden. Maar naar mijn mening is het voornamelijk gewenning.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 22:20
TTFlash
TTFlash is offline
Om even wat opmerkingen, vragen e.d. te beantwoorden / ontkrachten:

We hebben nu zo'n 2.5 jaar en de pogingen ondernomen door haar zijn op 1 hand te tellen (of misschien net mijn tweede hand nodig).
Aangezien we zo'n tijd hebben en we "elkaars eerste" waren is angst voor SOA's compleet overbodig (en in het rare geval misschien te laat).
IDD lijken smaakcondooms mij een goed idee. En mijn vriendin heeft ondertussen wel dondersgoed door dat ik aan het komen ben.
Mijn vriendin vind het zelf heerlijk om gebeft te worden (en heb nog wel een korte tong ) en de eerste keer dat ik dat deed vond ik het nou ook niet echt smakelijk, maar de hele sensatie staat mij wel degelijk heel erg aan.

Resten mij eigenlijk nog 2 vragen want we zijn nou wel een goede weg ingeslagen.

Wordt het echt lekkerder als je het vaker doet?
Zou het schelen als ik mijn schaamhaar korter hou / wegscheer
En dan graag beantwoordt vanuit de werkende kant (dus voornamelijk vrouwen neem ik aan )
__________________
-Tell me one word and I'll keep thinking about it for a long long time-

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 22:36.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 23:00
Orpheus
Orpheus is offline
Jij vond haar niet smakelijk? (Ghehe, over meningen die verschillen)

Maar je zit best met een vertekend beeld nu. Jij bevredigt haar wel oraal terwijl je het niet echt lekker vind; en zij bevredigt jou niet oraal omdat zij het niet lekker vind...?
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 23:06
TTFlash
TTFlash is offline
Citaat:
Orpheus schreef op 27-03-2007 @ 00:00 :
Jij vond haar niet smakelijk? (Ghehe, over meningen die verschillen)

Maar je zit best met een vertekend beeld nu. Jij bevredigt haar wel oraal terwijl je het niet echt lekker vind; en zij bevredigt jou niet oraal omdat zij het niet lekker vind...?
Dan schets ik dat beeld even opnieuw

In den beginne was er de smaak, op de tweede poging was er de sensatie en was de vieze smaak verdwenen.

Feit van smaak aan sensatie koppelen in mijn hoofd
__________________
-Tell me one word and I'll keep thinking about it for a long long time-
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 23:09
Orpheus
Orpheus is offline
Gast; dat snap ik
Ik bedoel dat het scheef zit in jouw relatie.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 23:16
TTFlash
TTFlash is offline
Kijk en daarom zijn we nou ook samen bezig om dat te proberen verbeteren.

Om het overzichtelijk te houden, mijn vragen zijn als volgt:

1) wordt het voor vrouwen lekkerder als ze het vaker doen (het "leren" doen door oefening)
2) scheelt het misschien als ik mijn schaamhaar wat kortwiek / scheer?
__________________
-Tell me one word and I'll keep thinking about it for a long long time-
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 23:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
TTFlash schreef op 27-03-2007 @ 00:16 :

2) scheelt het misschien als ik mijn schaamhaar wat kortwiek / scheer?
Jeez, dat hoe dan ook.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 23:51
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
HvJ schreef op 27-03-2007 @ 00:49 :
Jeez, dat hoe dan ook.
Alsof het abnormaal en achterlijk is als je dat niet doet? Mij het kan het persoonlijk geen bal schelen (haha).
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 23:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 27-03-2007 @ 00:51 :
Alsof het abnormaal en achterlijk is als je dat niet doet? Mij het kan het persoonlijk geen bal schelen (haha).
Mij wel, hosanna!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 09:03
Verwijderd
kortgewiekt staat sowieso wat beter, niet perse kaal, maar ook niet dat het haar neus in groeit als ze bezig is..

Ik vraag me af of het perse lekkerder wordt, het zal misshcien wel minder 'eng' worden, aangezien je er toch aan gewend raakt zou je denken..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 10:07
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
TTFlash schreef op 27-03-2007 @ 00:16 :
Kijk en daarom zijn we nou ook samen bezig om dat te proberen verbeteren.

Om het overzichtelijk te houden, mijn vragen zijn als volgt:

1) wordt het voor vrouwen lekkerder als ze het vaker doen (het "leren" doen door oefening)
2) scheelt het misschien als ik mijn schaamhaar wat kortwiek / scheer?
Ja en ja

Oke, even toelichting Bij 1: ja, ik ben van mening dat het lekkerder/leuker wordt naarmate je het vaker doet. Als je het vaker doet, voel je jezelf er ook zekerder over en kun je idd veel meer genieten van het genot dat je de ander geeft, dan dat je alleen maar bezig bent met 'doe ik het wel goed, vindt hij het wel lekker, zou het niet anders moeten' enz. Ik heb ook een korte periode gehad dat ik er best even aan moest wennen, maar al snel vond ik het eigenlijk het geilste dat er is. Zien dat de ander zo geniet door iets dat jij doet. Nieuwe dingen uitproberen en dan vooral als ze een leuk effect hebben. Hem een beetje plagen en de touwtjes in handen hebben. Dat zijn de dingen waar ik me nu mee bezig houd tijdens het pijpen en juist dat maakt het pijpen zo leuk. En als je pas net begint met pijpen, dan zijn al die dingen er nog helemaal niet zo. Dus ja, door ervaring wordt het naar mijn mening zeker fijner en lekkerder om te doen.

En bij 2: persoonlijk vind ik het wel fijner als het overtollige schaamhaar weg is ja. Helemaal kaal hoeft niet perse, als je maar geen (losse) haren in je mond krijgt die tussen je tanden blijven hangen, want dat is echt killing voor het pijpen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 15:06
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
TTFlash schreef op 27-03-2007 @ 00:16 :
Kijk en daarom zijn we nou ook samen bezig om dat te proberen verbeteren.

Om het overzichtelijk te houden, mijn vragen zijn als volgt:

1) wordt het voor vrouwen lekkerder als ze het vaker doen (het "leren" doen door oefening)
2) scheelt het misschien als ik mijn schaamhaar wat kortwiek / scheer?
1. Ja! Bovendien, hoe meer ze oefent, hoe beter ze wordt, hoe geiler jij wordt, wat het voor haar ook weer steeds leuker maakt.
2. Niet scheren, ehw. Kortwieken kan wel fijn zijn als je zelf een enorme bos hebt en er anders haren in dr mond blijven hangen.
Mocht je die condooms willen proberen, ik vond zelf Fiesta van Durex nogal lekker.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 08:19
TTFlash
TTFlash is offline
Citaat:
George schreef op 27-03-2007 @ 16:06 :

2. Niet scheren, ehw. Kortwieken kan wel fijn zijn als je zelf een enorme bos hebt en er anders haren in dr mond blijven hangen.
Mocht je die condooms willen proberen, ik vond zelf Fiesta van Durex nogal lekker.
Mmm, nouja, kwart pinda zorgt wel voor redelijk wat donkere beharing enzo, zal eens kijken hoe kort het moet worden

En trouwens, Durex heeft zowieso mijn voorkeur voor toen we nog condooms gebruikten, ik zou bijvoorbeeld geen AH-huismerk condooms willen (C1000 heeft ze in ieder geval )
__________________
-Tell me one word and I'll keep thinking about it for a long long time-
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 15:12
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
TTFlash schreef op 28-03-2007 @ 09:19 :
Mmm, nouja, kwart pinda zorgt wel voor redelijk wat donkere beharing enzo, zal eens kijken hoe kort het moet worden

En trouwens, Durex heeft zowieso mijn voorkeur voor toen we nog condooms gebruikten, ik zou bijvoorbeeld geen AH-huismerk condooms willen (C1000 heeft ze in ieder geval )


Ohja ik bedoelde vooral de variant, niet het merk. De Durex-chocoladecondooms vind ik persoonlijk echt ranzig namelijk.

-edit- en bij de seksshop hier verkopen ze ook goede losse condooms met smaakjes, mango enzo. Dus ook geen C1000-huismerk. ;p
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 16:42
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Misschien is het een idee voor de meiden die sperma smerig vinden smaken (oftewel voor allen onder ons in het bezit van werkende smaakpapillen) om iets van jam of chocoladesaus erop te smeren of een smintje in je mond te doen, het zoete zou in theorie overheersend moeten zijn? Nog niet geteste theorie overigens, ben op dit moment niet in bezit van een vriend, maar wie dat wel is en zich geroepen voelt het te testen, laat weten of het werkt
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 16:59
Verwijderd
pijpen met spa rood in je mond schijnt een heel aangename sensatie te zijn voor zowel pijpster als gepijpte en zorgt meteen voor een andere smaak (ik heb een vriendinnetje dat doet aan oversharen )
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 17:15
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 17:59 :
pijpen met spa rood in je mond schijnt een heel aangename sensatie te zijn voor zowel pijpster als gepijpte en zorgt meteen voor een andere smaak (ik heb een vriendinnetje dat doet aan oversharen )
Hoe kun je pijpen en spa rood in je mond houden tegelijk?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 28-03-2007 @ 18:15 :
Hoe kun je pijpen en spa rood in je mond houden tegelijk?
zij wel!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 17:17
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 18:16 :
zij wel!
Ik kan me er echt niks bij voorstellen
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 22:29
TTFlash
TTFlash is offline
Citaat:
Ik kan me er echt niks bij voorstellen
Ik wel, een nat bed ><

Maar goed, een paar van jullie tips ter hande genomen en mijn vriendin ik hebben vandaag een van de beste vrijpartijen uit onze relatie gehad, en inderdaad Fiësta werkt erg goed. Misschien dat ik voor de wat meer exotische smaakjes maar eens naar die kleine condoomshop in Enschede ga.

in ieder geval allemaal bedankt voor het serieus beantwoorden van mijn probleem
__________________
-Tell me one word and I'll keep thinking about it for a long long time-
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 18:47
blackwhite
blackwhite is offline
waarom altijd pijpen?? is normaal niet goed genoeg meer
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 18:50
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
blackwhite schreef op 01-04-2007 @ 19:47 :
waarom altijd pijpen?? is normaal niet goed genoeg meer
Wat is 'normaal' dan? Als jij met normaal de pure penetratie bedoelt, dan is dat toch net zoveel seks als pijpen? Het eerste is vaginaal/anaal en het tweede oraal, maar het is toch allebei seks?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 18:54
blackwhite
blackwhite is offline
het is tenminste niet met de mond...
maar wat is het verschil nou??????
ik bedoel qua gevoel???
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Bi, lesbisch, hoe wat....?
Verwijderd
23 18-01-2010 23:02
Verhalen & Gedichten "Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek"
Valentijn
5 19-10-2004 14:17
Lichaam & Gezondheid Abortus; ja of nee?
Verwijderd
196 30-01-2004 18:42
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
ARTistiek Hansaplast (kijk in de ogen van een travestiet)
Ringmaster
12 07-08-2001 16:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.