Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2007, 22:37
exect
exect is offline
Hey
Ik heb morgen een mooi avondje int vooruitzicht. Maar een vriend van mij kon wiet regelen en nouw zijn we van plan om dat met een stuk of 4 vrienden op te roken (bijna allemaal eerste keer).
Die jongen heeft 5gram gehaald en de jointjes zijn gerold. Maar ik vroeg me af of je ook nog alcohol kan drinken naast het roken van wiet of wordt je dan hellemaal gek. Ik rook zelf bijna elk weekend en ik drink ook best vaak. Ik wil het gewoon gezellig hebben enzo. Maar hoeveel raden jullie me dan aan en is het verstandig om gewoon alchol erbij te drinken zonder hellemaal te gaan kotsen. Sowieso ga je vaak kotsen bij je eerste keer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2007, 22:41
Verwijderd
(spelling )

Het ligt er net aan. Ik weet niet of je zelf al eerder geblowd hebt, maar als het je eerste keer is, dan zou ik het sowieso eerst proberen zonder alcohol. Ik vind dat het mekaar versterkt en ik heb het vaak genoeg samen zonder problemen gebruikt, maar vooral in de combinatie: paar trekjes, veel alcohol. Veel blowen en een beetje alcohol gaat ook vind ik, Veel alcohol en veel wiet heeft naar mijn ervaring altijd nogal een ernstig verdovend en vertragend effect, met eventuele misselijkheid tot gevolg (kotsen hangt ervan af, een busrit is niet aan te raden, maar het ligt ook maar net hoe snel je moet kotsen. Als je sowieso al snel kotst als je teveel gedronken hebt, dan reken er maar op).

Zorg ook dat je ergens kunt blijven crashen want ergens heen raken is niet meer evident.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 22:43
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Zolang je zorgt dat je ruim voldoende gegeten hebt en niet te stoer gaat doen moet het kunnen.

Maar als het je eerste keer blowen is zou ik aanraden het gewoon daarbij te houden eerst. Beetje leren aanvoelen hoe het je raakt enzo.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 08:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik zou de eerste keer niet combineren met alcohol. Je hebt geen idee wat de wiet met je gaat doen en als je erbij drinkt werkt het allemaal een stuk heftiger. Als het goed gaat is er niet gek veel aan de hand en ben je extreem blij maar als het verkeerd gaat dan gaat het meestal goed verkeerd ook.

Ergens kunnen blijven slapen is inderdaad aan te raden.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 09:56
exect
exect is offline
Ja ik weet dat het verkeerd kan aflopen, maar ik vroeg me af of dat gewoon bij een paar trekjes ook zo is. En het probleem is ik wil ook gewoon drinken. Dus jullie zeggen dat alleen wiet of alcohol het beste is?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 10:08
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
5 gram is best veel voor 5 man als het jullie 1e keer is.
de kans is ook groot dat je er trouwens niets van merkt bij de 1e keer.
verder zou ik het ook zeker neit aanraden om er alcohol bij te drinken als je het nog nooit gedaan hebt, of igg niet veel. Paar biertjes kan nog wel.
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 10:12
Verwijderd
Je gaat er niet specifiek extra 'gek' van doen, maar alcohol + wiet is wel vaak kotsen ja.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 12:01
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
En zeker niet van te voren gaan tanken. Dan werkt een goede joint als een dikke multiplier.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 12:17
wann
Avatar van wann
wann is offline
^dat.

Bij je eerste keer blowen is het niet aan te raden. Als je wel alcohol en wiet combineert, kun je het beste van het begin af aan goed mixen (dus gewoon rustig aan drinken en blowen - niet eerst dronken zijn en dan pas een joint opsteken).

Dat was voor mij in ieder geval altijd het beste plan.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 13:15
Verwijderd
Eerst drinken en dan één gram per persoon is een slecht plan als het je eerste keer is. In ieder geval, als je geen zin hebt om te kotsen.

Ik zou niet drinken en eerst beginnen met wat minder wiet. Dan beetje opbouwen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 18:53
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Ik vind dat als je begint met blowen, de alcohol daarna lekkerder smaakt. Doe dit wel met mate en niet met Jack en Jhonny, maar met bier/wijn/champagne
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 22:20
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
wann schreef op 28-04-2007 @ 13:17 :
^dat.

Bij je eerste keer blowen is het niet aan te raden. Als je wel alcohol en wiet combineert, kun je het beste van het begin af aan goed mixen (dus gewoon rustig aan drinken en blowen - niet eerst dronken zijn en dan pas een joint opsteken).

Dat was voor mij in ieder geval altijd het beste plan.
Dat werkt inderdaad goed.

En weten wanneer je moet stoppen. Dus niet als je helemaal stoned bent en je een droge bek krijgt die gaan wegwerken met bier ofzo.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Tabak, Drugs en Alcohol
Julian_VD
13 09-08-2016 00:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De Wietpas
Hulk
262 12-06-2011 21:19
Drugs & Alcohol Artikel:'Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en XTC'
coopergirl
7 03-04-2007 15:11
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Drugs & Alcohol blowen en drinken
charly not
18 14-07-2002 17:22
Drugs & Alcohol Waarom wiet illegaal en alcohol niet
ShoarmaSchaap
4 12-04-2002 22:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.