Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2016, 08:28
Sydneymichelle
Sydneymichelle is offline
Hoi allemaal,
Wij hebben voor school een opdracht en daarvoor moeten we verlichting voor op de skatebaan ontwerpen. Wij hadden het idee om een skatebord vormige lamp te maken.
Wat zouden jullie een leuke lamp vinden voor op een skatebaan? Er zijn een paar puntjes waar de lamp aan moet voldoen:
- Het moet efficiënt zijn, en niet te veel energie verbruiken.
- Mensen & dieren mogen er niet te veel last van hebben.
- Hij moet een leuke sfeer brengen.
- Hij moet veilig zijn.

Wij zouden erg fijn vinden als jullie jullie ideeën zouden willen laten weten door te reageren.
Alvast bedankt 😘
Groetjes van Michelle & Sydney
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2016, 19:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit hoort op Vrije Tijd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 09:44
stijnb1234
stijnb1234 is offline
Iemand nog een idee? We hebben ideeën hard nodig? (Ik hoor ook bij deze groep)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 10:43
Verwijderd
De tering jongens, hebben jullie je hele leven nog niet opgelet ofzo? Goed ik maak jullie huiswerk voor deze keer:
- Gebruik LED-lampen van Milight, deze kunnen ruim 16.000 kleuren weergeven en zijn dimbaar in de bol met een afstandsbediending of app
- Omdat het LED-lampen zijn verbruiken ze weinig energie. De 9-watts variant geeft ontzettend fel licht als nodig maar is dimbaar tot een nachtstand waar zo weinig licht uitkomt dat je er geen boek bij kan lezen (weet je wat dat is, een boek? met papier enzo?)
- Boor gaten voor de fittingen in de skateboardvormige houder, maak aan de volledige rand een zwarte opstaande rand van knutselpapier
- Maak wat gaten in de rand
- Plak over de onderkant van de opstaande rand horgaas zodat je een afgesloten geheel krijgt.

Veilig, wat bedoel je met veilig? Zorg ervoor dat de persoon die de lamp ophangt de juiste papieren heeft, denk ik?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2016, 20:23
stijnb1234
stijnb1234 is offline
Hallo,

Ten eerste zou ik het fijn vinden als er nog wordt gescholden. Ten tweede gaaf het wel over een schoolproject met als opdrachtgever de gemeente. Wij zouden het fijn vinden als wij serieus worden genomen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2016, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Hallo,

Ten eerste zou ik het fijn vinden als er nog wordt gescholden. Ten tweede gaaf het wel over een schoolproject met als opdrachtgever de gemeente. Wij zouden het fijn vinden als wij serieus worden genomen.
Ten eerste wordt er 'tering' gebruikt en niet op jullie gescholden, niet zo aanstellerig doen, ten tweede was ik bloedserieus, als je denkt dat ik dat niet ben kan je dus mooi wel de tering krijgen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2016, 05:38
Pluisbal
Pluisbal is offline
Led strips gebruiken. Kosten zijn daar ook niet zo hoog van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.