Oud 02-12-2016, 18:50
Lisalisalis
Lisalisalis is offline
Heyhoi!

Ik wil op 28 januari een feestje geven voor mijn 16e verjaardag, alleen zou ik niet WETEN wat ik moet gaan doen. Ik nodig al mijn beste vrienden uit. 4 meiden en 2 jongens, waarvan 1 mijn boyfriend. We drinken allemaal niet en dat gaat ook niet mogen van mijn ouders. Ik woon in een gebied waar niet veel te doen is om uit te gaan.
Thuis heb ik een klein broertje van 4 die om 19:00 naar bed gaat, dus ik kan niet een feest thuis geven tot half 10 ofzo. 's middags zou ik wel thuis wat kunnen doen. Maar heeft iemand enig idee wat?
Zelf ben ik bang dat bijvoorbeeld een spelletjesmiddag zo saai klinkt..
Dit jaar begin ik maar op tijd met organiseren begonnen, want vorig jaar had ik ook 6 mensen uitgenodigd en toen kwamen er twee, ook omdat ze het gewoon niet leuk vonden..

Help me alsjeblieft met ideeën

Groetjes Lisa
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2016, 08:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt wat spelletjes doen (is niet suf, kan juist heel gezellig zijn!) of een film kijken. Een workshop volgen is ook geschikt voor zo'n klein groepje. Schilderen, koken, porselein decoreren. Je kunt ook een Wii regelen (of soortgelijk apparaat) en met elkaar een competitie Just Dance houden.
Een ouderswets gezellige sleep over kan ook heel leuk zijn met de juiste mensen.
Of misschien kan je een verjaardag diner organiseren? Ga uit eten met de groep of eet thuis wat luxer. Drie gangen, mooie servetten op tafel, goed eten. Is ook erg leuk!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-12-2016, 02:58
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
High tea is misschien ook wel leuk! Goed eten doet het altijd goed! Leuke film kan ook, evt samen popcorn maken daarvoor. Als het weer meezit zou je kunnen gaan schaatsen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2017, 11:13
scömich
scömich is offline
Citaat:
High tea is misschien ook wel leuk! Goed eten doet het altijd goed!
ja zekerr! en kampvuur in de tuin (wel koud maar supergezellig) en dan marshmellows/liedjes zingen/spelletjes/spookverhalen heel gezelliegg

Laatst gewijzigd op 18-01-2017 om 11:19.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2017, 14:58
sm.023x
sm.023x is offline
Ik kan je geen tips geven wat je kan doen maar het is altijd leuk om je feest in de avond te houden, misschien kan je met je ouders afspreken of je broertje bij iemand kan slapen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.