Oud 19-03-2005, 18:06
meisje
meisje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 17:52 :
je taille is breder dan je borstomtrek (onder je borsten)? Dat heb ik nog nooit gehoord ... of kun je 70B ook aan met 73 cm?

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Ehm over het hoogste gedeelte van mijn borsten. Ik weeg 55/54 kilo en ben 1.69 ofzo. Maar aan mijn maten kun je wel zien dat ik een buikje heb.

Edit: mijn taille is minder dan mijn borstomtrek.

Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 18:12.
Oud 19-03-2005, 18:10
meisje
meisje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-03-2005 @ 17:36 :
Er zijn maar (heel) weinig mensen waarbij kleding overal perfect past.
Je hebt maatje 36, wees er gelukkig mee zou ik zeggen.
Hoe bereken je dat? En wat wil het zeggen?
Oud 19-03-2005, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 17:58 :
Ik voel me alleen niet lekker in mijn vel en heb een ontzettend laag zelfbeeld. Maar goed, er over klagen maakt het niet beter. Dus daar kan ik beter mee ophouden en gewoon werken aan mijn zelfbeeld.
Precies. Het ligt nl (zeer waarschijnlijk) niet aan je gewicht of wat dan ook, maar aan je zelfbeeld. En het heeft dus idd meer zin om daar aan te gaan werken. En van klagen wordt je zelfbeeld idd niet beter, integendeel zelfs.
Oud 19-03-2005, 18:11
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
@ Sneeuwvlokje:

Ik zou het fijn vinden als jij ophield met vertellen hoe ontevreden je met je uiterlijk bent, hoe dik je jezelf vind lijken als je in de spiegel kijkt. Ik ben 7 kilo zwaarder dan jij, mijn BMI is een stuk hoger, ik heb maat 38, soms 40 en jij 36. Ik zou dolgraag jouw maten willen hebben, jouw gewicht en jouw BMI. Als jij mij dus zou zien lopen zou je me helemaal lelijk vinden, als je dat van jezelf soms al vind. Soms kan ik dat best beledigend vinden.

Ik denk ook dat het niet helpt om hier steeds weer te posten hoe ontevreden je met jezelf bent. Op die manier geef je alleen toe aan die negatieve gevoelens en dat kan nooit goed zijn. Waarschijnlijk wil je alleen horen dat je ongelijk hebt in wat je van jezelf vindt, dat lichaamsverhoudingen en gewicht gewoon heel goed zijn en níet verkeerd, zodat je jezelf beter kunt voelen. Als dat niet zo is, sorry, maar waarom post je het dan eigenlijk?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 19-03-2005, 18:12
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 18:10 :
Hoe bereken je dat? En wat wil het zeggen?
Hoe bereken je wat? En wat wil wat zeggen?
Oud 19-03-2005, 18:13
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 17:57 :
Ik vond het eigenljk heel erg meevallen, omdat je zei dat je maat 42 broeken droeg? Scheelt 10 cm maar... voor jou is het natuurlijk vervelend, dat snap ik. Misschien krijg je er met afvallen en sporten wat vanaf, misschien niet, misschien zijn je heupen nu eenmaal wat breder... Gelukkig is het modebeeld aan het omslaan door Beyonce en JLo. En het scheelt aanzienlijk in de pijn met je evt. bevalling. Want reken maar dat kleine, dunne meisjes daar pijnlijden ...
Momenteel zit ik zelfs aan de maat 44 Moet ik wel weer een riem dragen omdat 't anders bij m'n buik veel te veel flubbert
En ik ben hartstikke blij dat 't beeld iig een béétje omslaat ja
Oud 19-03-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 19-03-2005 @ 18:11 :
@ Sneeuwvlokje:

Ik zou het fijn vinden als jij ophield met vertellen hoe ontevreden je met je uiterlijk bent, hoe dik je jezelf vind lijken als je in de spiegel kijkt. Ik ben 7 kilo zwaarder dan jij, mijn BMI is een stuk hoger, ik heb maat 38, soms 40 en jij 36. Ik zou dolgraag jouw maten willen hebben, jouw gewicht en jouw BMI. Als jij mij dus zou zien lopen zou je me helemaal lelijk vinden, als je dat van jezelf soms al vind. Soms kan ik dat best beledigend vinden.
Wat zeur jij? "Ik ben 7 kilo zwaarder (dan jou dus, dus 14 kilo zwaarder dan Sneeuwvlokje), mijn bmi is dus vanzelfsprekend ook een stuk hoger, ik heb maat 40/42. Ik zou dolgraag jouw maten willen hebben, jouw gewicht (dat is mijn streefgewicht ) en jouw BMI."
Oud 19-03-2005, 18:15
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-03-2005 @ 18:14 :
Wat zeur jij? "Ik ben 14 kilo zwaarder, mijn bmi is dus vanzelfsprekend ook een stuk hoger, ik heb maat 40/42. Ik zou dolgraag jouw maten willen hebben, jouw gewicht (dat is mijn streefgewicht ) en jouw BMI."
Ja, als we dan tóch bezig gaan, dan heb ik hier op dit moment toch het hoogste woord
Oud 19-03-2005, 18:15
meisje
meisje is offline
Citaat:
blurred schreef op 19-03-2005 @ 18:11 :
@ Sneeuwvlokje:

Ik zou het fijn vinden als jij ophield met vertellen hoe ontevreden je met je uiterlijk bent, hoe dik je jezelf vind lijken als je in de spiegel kijkt. Ik ben 7 kilo zwaarder dan jij, mijn BMI is een stuk hoger, ik heb maat 38, soms 40 en jij 36. Ik zou dolgraag jouw maten willen hebben, jouw gewicht en jouw BMI. Als jij mij dus zou zien lopen zou je me helemaal lelijk vinden, als je dat van jezelf soms al vind. Soms kan ik dat best beledigend vinden.

Ik denk ook dat het niet helpt om hier steeds weer te posten hoe ontevreden je met jezelf bent. Op die manier geef je alleen toe aan die negatieve gevoelens en dat kan nooit goed zijn. Waarschijnlijk wil je alleen horen dat je ongelijk hebt in wat je van jezelf vindt, dat lichaamsverhoudingen en gewicht gewoon heel goed zijn en níet verkeerd, zodat je jezelf beter kunt voelen. Als dat niet zo is, sorry, maar waarom post je het dan eigenlijk?
Sorry, maar waarom mag zij niet ontevreden zijn met haar uiterlijk? Omdat jij naar jouw mening een nog minder mooi lichaam hebt dan zij? Dat slaat toch nergens op. Het is een argument in de trant van: ja jij hebt tenminste nog twee armen en ik nog maar één dus jij mag niet zeuren dat je er een been afhebt.

En als zij op zoek is naar zelfbevestiging en soms graag wil horen dat ze een mooi lichaam heeft, mag dat best hoor. Iedereen heeft dat nodig.
Oud 19-03-2005, 18:15
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 18:06 :
Ehm over het hoogste gedeelte van mijn borsten. Ik weeg 55/54 kilo en ben 1.69 ofzo. Maar aan mijn maten kun je wel zien dat ik een buikje heb.

Edit: mijn taille is minder dan mijn borstomtrek.
ik bedoelde de 70 van onder je borsten en de 73 van je taille...

ach ja de buikjes, de heupen en de bovenbenen... bijna iedere vrouw klaagt erover, maar ja, dat maakt ons kennelijk vrouw, jongens vinden het ook allemaal leuk, zonde dat een hoop vrouwen er toch daardoor ontevreden zijn over zichzelf .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 18:16
Verwijderd
@Blurred:

Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 17:58 :
Het komt misschien allemaal heel stom/verwaand over allemaal en ik wil er ook niemand mee beledigen. (Ik heb zelf trouwens ook 71 kg gewogen.) Ik voel me alleen niet lekker in mijn vel en heb een ontzettend laag zelfbeeld. Maar goed, er over klagen maakt het niet beter. Dus daar kan ik beter mee ophouden en gewoon werken aan mijn zelfbeeld.
Lees dan ook al mijn posts. Bovendien heb ik zelf 71 kg gewogen, dus ik weet echt wel 'hoe het is'. Ik wil niet perse horen dat ik ongelijk heb, ik wil gewoon mijn emoties/frustraties kwijt. Daar is een forum toch voor?

@Meisje: Bedankt voor je reactie.
Oud 19-03-2005, 18:16
meisje
meisje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-03-2005 @ 18:12 :
Hoe bereken je wat? En wat wil wat zeggen?
Die verhoudingen, die getallen die werden genoemd? Zoals '0,8'
Oud 19-03-2005, 18:17
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat het geen zin heeft om hier te lopen klagen over hoe je eruit ziet. Niet sneeuwvlokje, ik ook niet, eigenlijk niemand. Omdat je er altijd mensen mee kunt beledigen. Zij mij misschien, ik jou weer, dat heeft gewoon geen zin. Ik denk dat niemand ooit echt tevreden is met zichzelf, dat er altijd wat te klagen blijft, dat je nooit echt helemaal voor 100% tevreden kunt zijn met hoe je eruit ziet. Je kunt jezelf wel leren accepteren, dat zou misschien op hetzelfde neer kunnen komen. Ik denk dat dit soort dingen ook niet echt passen in dit topic, misschien kun je met problemen over je uiterlijk en zelfacceptatie beter terecht bij Psychologie. Snap je?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 19-03-2005, 18:18
Mara
Mara is offline
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 18:16 :
Die verhoudingen, die getallen die werden genoemd? Zoals '0,8'
Tailleomvang gedeeld door heupomvang.
Oud 19-03-2005, 18:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 18:15 :
Sorry, maar waarom mag zij niet ontevreden zijn met haar uiterlijk? Omdat jij naar jouw mening een nog minder mooi lichaam hebt dan zij? Dat slaat toch nergens op. Het is een argument in de trant van: ja jij hebt tenminste nog twee armen en ik nog maar één dus jij mag niet zeuren dat je er een been afhebt.

En als zij op zoek is naar zelfbevestiging en soms graag wil horen dat ze een mooi lichaam heeft, mag dat best hoor. Iedereen heeft dat nodig.
Natuurlijk mag ze best ontevreden zijn, maar voor een hoop mensen is dat er moeilijk om te horen dat een meisje met haar maten ontevreden is. Dat maakt je eigen maten namelijk nóg erger. De meeste mensen willen dat er niet bij hebben, wat ik goed kan begrijpen.
Sneeuwvlokje zal dat denk ik van bijna niemand merken, omdat er volgens mij niemand in dit topic nog slanker of lichter is nog smallere tailles ed...
Blurry zelf is ook ontevreden en dan is het nog moeilijker om steeds te horen van de perfectie waar zij naar streeft dat die zichzelf ook te dik en zwaar vindt...

Op een gegeven moment vind ik dat het tijd wordt om te accepteren dat het zo is, want ze weet zelf ook dat ze bijna te licht is, slanker is dan bijna iedereen in dit topic en dat ze geen reden heeft om nog meer af te vallen, omdat het allemaal goed zit.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 18:19
meisje
meisje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 18:15 :
ik bedoelde de 70 van onder je borsten en de 73 van je taille...

ach ja de buikjes, de heupen en de bovenbenen... bijna iedere vrouw klaagt erover, maar ja, dat maakt ons kennelijk vrouw, jongens vinden het ook allemaal leuk, zonde dat een hoop vrouwen er toch daardoor ontevreden zijn over zichzelf .
Ik heb iets van 72,73 omtrek van mijn borsten. Dus dat klopt toch? Ik schrok een beetje
Oud 19-03-2005, 18:21
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 18:15 :
Ja, als we dan tóch bezig gaan, dan heb ik hier op dit moment toch het hoogste woord
Het was ook een geintje. (Niet gelogen, maar om aan te geven dat we dan idd bezig kunnen blijven. )
Oud 19-03-2005, 18:21
meisje
meisje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 18:18 :
Natuurlijk mag ze best ontevreden zijn, maar voor een hoop mensen is dat er moeilijk om te horen dat een meisje met haar maten ontevreden is. Dat maakt je eigen maten namelijk nóg erger. De meeste mensen willen dat er niet bij hebben, wat ik goed kan begrijpen.
Sneeuwvlokje zal dat denk ik van bijna niemand merken, omdat er volgens mij niemand in dit topic nog slanker of lichter is nog smallere tailles ed...
Blurry zelf is ook ontevreden en dan is het nog moeilijker om steeds te horen van de perfectie waar zij naar streeft dat die zichzelf ook te dik en zwaar vindt...
Begrijp ik wel, maar zo is het nu eenmaal. Ik ben ook gewoon heel jaloers op mensen die een mooier lichaam hebben. Dat kan een maatje meer en minder zijn. En voor ieder ander voelt het anders en dat moet Blurry gewoon begrijpen. Sneeuwvlokje heeft evenveel recht om te zeiken, vind ik.
Oud 19-03-2005, 18:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 18:19 :
Ik heb iets van 72,73 omtrek van mijn borsten. Dus dat klopt toch? Ik schrok een beetje
ja . Het is idd logisch dat je ribbenkast 'groter' is dan je taille. MAar volgens mij kan ik ook wel een 70 aan als er meerdere 'gaatjes' in zitten. Of een 80 als er meerdere gaatjes inzitten, zal natuurlijk nooit bij iedereen precies 70 zijn .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 18:21
meisje
meisje is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 18:18 :
Tailleomvang gedeeld door heupomvang.
En wat betekent dat getal?
Oud 19-03-2005, 18:22
Mara
Mara is offline
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 18:21 :
En wat betekent dat getal?
0,7 schijnt ideaal te zijn ofzo, moet je even 1 of 2 pagina's terugzoeken, daar staat 't wel
Oud 19-03-2005, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 18:18 :
Op een gegeven moment vind ik dat het tijd wordt om te accepteren dat het zo is, want ze weet zelf ook dat ze bijna te licht is, slanker is dan bijna iedereen in dit topic en dat ze geen reden heeft om nog meer af te vallen, omdat het allemaal goed zit.
Ik probeer het ook te accepteren, echt waar. Misschien hoort dat 'klagen' wel bij het proces van accepteren. Maar je (jullie) hebt (hebben) gelijk, ik help er niemand mee door de hele tijd te vertellen hoe ontevreden ik over mezelf ben. Sorry als ik iemand beledigd hebt of iets dergelijks, dat was absoluut niet mijn bedoeling.
Oud 19-03-2005, 18:23
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Er moet niet worden gezeurd over Sneeuwvlokje. Je hoeft toch niet alles wat zij zegt op jezelf te reflecteren?

Nu genoeg hierover.

Ik heb honger!
__________________
xxx
Oud 19-03-2005, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 19-03-2005 @ 18:23 :
Er moet niet worden gezeurd over Sneeuwvlokje. Je hoeft toch niet alles wat zij zegt op jezelf te reflecteren?

Nu genoeg hierover.

Ik heb honger!
Ik heb ook honger en ik ga nu eten! Heerlijke bloemkoolschotel!
Oud 19-03-2005, 18:24
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 18:22 :
Ik probeer het ook te accepteren, echt waar. Misschien hoort dat 'klagen' wel bij het proces van accepteren. Maar je (jullie) hebt (hebben) gelijk, ik help er niemand mee door de hele tijd te vertellen hoe ontevreden ik over mezelf ben. Sorry als ik iemand beledigd hebt of iets dergelijks, dat was absoluut niet mijn bedoeling.
Hmm, ik vraag me af, je denkt natuurlijk eerst iets negatiefs. Als je iets negatiefs denkt (bijv. als je in de spiegel kijkt) hoe 'reageer' je er dan 'in je hoofd' op zeg maar? Zeg je dan wat tegen jezelf van "joh, stel je niet aan, je weet best dat je slank bent" o.i.d.?
Oud 19-03-2005, 18:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 18:22 :
Ik probeer het ook te accepteren, echt waar. Misschien hoort dat 'klagen' wel bij het proces van accepteren. Maar je (jullie) hebt (hebben) gelijk, ik help er niemand mee door de hele tijd te vertellen hoe ontevreden ik over mezelf ben. Sorry als ik iemand beledigd hebt of iets dergelijks, dat was absoluut niet mijn bedoeling.
Het is niet beledigen denk ik, maar jaloezie ofzo... ach, op jouw leeftijd vond ik het ook moeilijk mezelf te accepteren, daar heb je gewoon tijd voor nodig. Maar misschien is dat idd meer voor psychologie dan dit topic. Meelfriek hoor ik er namelijk nooit over in dit topic (behalve nu dan) en eigenlijk vind ik dan dat zij meer recht van spreken heeft dan jij... maar ja, niet in dit topic .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 18:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 18:24 :
Hmm, ik vraag me af, je denkt natuurlijk eerst iets negatiefs. Als je iets negatiefs denkt (bijv. als je in de spiegel kijkt) hoe 'reageer' je er dan 'in je hoofd' op zeg maar? Zeg je dan wat tegen jezelf van "joh, stel je niet aan, je weet best dat je slank bent" o.i.d.?
Dat doe ik idd. Rationeel tegen mezelf praten. Feiten. Maat 36 is gewoon slank, klaar.

Dat is idd wat je het beste kunt doen. Voor elke negatieve gedachte meteen een positieve er tegenover denken. Op een gegeven moment blijft die negatieve gedachte dan weg en hoor je alleen nog maar de tevreden, positieve reactie .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 18:27
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 18:15 :
Dat slaat toch nergens op. Het is een argument in de trant van: ja jij hebt tenminste nog twee armen en ik nog maar één dus jij mag niet zeuren dat je er een been afhebt.
Dat vind ik nogal overdreven. Ik kan begrijpen dat jij vind dat mensen gewoon af en toe hun hart moeten luchten en dan bevestiging krijgen, daar ben ik het ook mee eens. Ik vind alleen dat dit topic daar niet de aangewezen plaats voor is. Hier zitten veel mensen die ontevreden zijn met hun uiterlijk en er veel aan willen doen om daar iets aan te veranderen. En als er dan iemand gaat lopen klagen die op zich maten heeft die veel mensen zouden willen hebben, (een laag BMI en maatje 36) dan kan dat gewoon nogal hard aankomen. Voor mij is mijn uiterlijk ook een gevoelig onderwerp, voor veel anderen hier ongetwijfeld ook. Sneeuwvlokje is heus niet de enige. Zij is alleen wel de enige van wie ik het hier erg regelmatig lees. En als zij dan juist nog iemand is die niet eens meer af hoeft te vallen....

Het is helemaal niet mijn bedoeling om haar af te snauwen ofzo. Het wordt misschien alleen tijd dat ze zichzelf leert accepteren, omdat ze ondertussen ook heus wel weet dat er niets mis is met haar uiterlijk en dat ze niet meer af hoeft te vallen. En dan steeds weer hier zeggen dat ze zo ontevreden is heeft dan gewoon geen zin.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 19-03-2005, 18:27
meisje
meisje is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 18:22 :
0,7 schijnt ideaal te zijn ofzo, moet je even 1 of 2 pagina's terugzoeken, daar staat 't wel
Dan moet ik dus tien cm buikomvang kwijt om de ideale verhouding te hebben.
Oud 19-03-2005, 18:29
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
even tussendoor: Ik lees hier een aantal keer dat mensen mij "blurry" noemen, maar het is dus blurred.... klein detail
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 19-03-2005, 18:29
meisje
meisje is offline
Citaat:
blurred schreef op 19-03-2005 @ 18:27 :
Dat vind ik nogal overdreven. Ik kan begrijpen dat jij vind dat mensen gewoon af en toe hun hart moeten luchten en dan bevestiging krijgen, daar ben ik het ook mee eens. Ik vind alleen dat dit topic daar niet de aangewezen plaats voor is. Hier zitten veel mensen die ontevreden zijn met hun uiterlijk en er veel aan willen doen om daar iets aan te veranderen. En als er dan iemand gaat lopen klagen die op zich maten heeft die veel mensen zouden willen hebben, (een laag BMI en maatje 36) dan kan dat gewoon nogal hard aankomen. Voor mij is mijn uiterlijk ook een gevoelig onderwerp, voor veel anderen hier ongetwijfeld ook. Sneeuwvlokje is heus niet de enige. Zij is alleen wel de enige van wie ik het hier erg regelmatig lees. En als zij dan juist nog iemand is die niet eens meer af hoeft te vallen....

Het is helemaal niet mijn bedoeling om haar af te snauwen ofzo. Het wordt misschien alleen tijd dat ze zichzelf leert accepteren, omdat ze ondertussen ook heus wel weet dat er niets mis is met haar uiterlijk en dat ze niet meer af hoeft te vallen. En dan steeds weer hier zeggen dat ze zo ontevreden is heeft dan gewoon geen zin.
Ja, oké, jij hebt ook gelijk. Ik mag jou niet afsnauwen.
Oud 19-03-2005, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 19-03-2005 @ 18:23 :
Er moet niet worden gezeurd over Sneeuwvlokje. Je hoeft toch niet alles wat zij zegt op jezelf te reflecteren?
Idd, ik vind het dan ook vooral vervelend en zonde voor haarzelf. Ik kan er nu eenmaal erg slecht tegen als iemand die al slank is zichzelf als "dik" ziet...
Oud 19-03-2005, 18:40
sheepdog
sheepdog is offline
11.00 klein stukje appelcake
13.00 2 broodjes gekookte achterham, 1 beker optimel
14.00-18.00 2 kaasstengels, 1 klein zakje chips, klein stukje mon chou taart, 2 rode wijn
18.00 stokbrood met kruidenboter, 400ml tomatensoep

Nu met nog een rood wijntje in bad, daarna een banaan en eventueel een appel en daarna uit waar ik ook nog drink. Al met al heb ik vandaag veel en veel te veel gegeten en voel ik me vadsig.
Oud 19-03-2005, 18:41
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Oke, dat stoppen we vanaf nu met de discussie over zelfacceptatie... anders kunnen we wel blijven doorgaan. Als we het met elkaar eens zijn dan gaan we gewoon weer gezellig verder met elkaar steunen in het afvallen dat soort dingen. Is dit topic ook voor bedoeld. en nu ga ik eten, paddestoelenrisotto!!
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 19-03-2005, 18:41
Mara
Mara is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 19-03-2005 @ 18:40 :
11.00 klein stukje appelcake
13.00 2 broodjes gekookte achterham, 1 beker optimel
14.00-18.00 2 kaasstengels, 1 klein zakje chips, klein stukje mon chou taart, 2 rode wijn
18.00 stokbrood met kruidenboter, 400ml tomatensoep

Nu met nog een rood wijntje in bad, daarna een banaan en eventueel een appel en daarna uit waar ik ook nog drink. Al met al heb ik vandaag veel en veel te veel gegeten en voel ik me vadsig.
Ja inderdaad veel te veel hier kom je kilo's mee aan en word je een dik zwijn net als ik
Oud 19-03-2005, 18:42
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 19-03-2005 @ 18:27 :
Het wordt misschien alleen tijd dat ze zichzelf leert accepteren, omdat ze ondertussen ook heus wel weet dat er niets mis is met haar uiterlijk en dat ze niet meer af hoeft te vallen.
Hou vaak moet ik het nou nog zeggen: Ik probeer mijzelf al heel lang te accepteren zoals ik ben, maar dat lukt gewoon niet!
Oud 19-03-2005, 18:43
meisje
meisje is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 18:41 :
Ja inderdaad veel te veel hier kom je kilo's mee aan en word je een dik zwijn net als ik
Ik weet niet hoor, die rode wijn is wel een calorieenbom.
Oud 19-03-2005, 18:45
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 18:42 :
Hou vaak moet ik het nou nog zeggen: Ik probeer mijzelf al heel lang te accepteren zoals ik ben, maar dat lukt gewoon niet!
Dat heb ik precies hetzelfde. Alleen vertel ik dat niet hier constant, omdat ik weet dat ik daar mensen mee kan beledigen, omdat ik weet dat ik niet TE dik ben, omdat ik weet dat ik heus niet oerlelijk ben. En het dan steeds weer vertellen helpt niet. Het helpt jou niet, als je hier 100 keer post wat je van jezelf vind, dan vind je dat nog steeds. Je kunt hier beter posten dat je niet meer af hoeft te vallen en dat je daar blij om bent.

Ik wil alleen maar zeggen dat wanneer je die dingen steeds herhaalt, die dingen ook in je hoofd blijven zitten. En daar worden je gedachten over jezelf echt niet beter van.

en nu ga ik écht eten
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 19-03-2005, 18:46
Mara
Mara is offline
@Sneeuwvlokje: Mijn vraag?
Oud 19-03-2005, 18:47
Verwijderd
Sorry, welke vraag?
Oud 19-03-2005, 18:47
Mara
Mara is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 18:24 :
Hmm, ik vraag me af, je denkt natuurlijk eerst iets negatiefs. Als je iets negatiefs denkt (bijv. als je in de spiegel kijkt) hoe 'reageer' je er dan 'in je hoofd' op zeg maar? Zeg je dan wat tegen jezelf van "joh, stel je niet aan, je weet best dat je slank bent" o.i.d.?
Oud 19-03-2005, 18:49
Verwijderd
Vandaag hele dag gewerkt, dus beetje raar gegeten, maar als ik het nu zo bekijk toch best goed verdeeld nog..
Alleen wel vette kaas.. (er is daar geen andere)

6.30 1 bord muesli met melk (a twee boterhammen denk ik)
8.00 1 bruin broodje kaas
11.00 1 klein plakje krentenwegge met boter
13.00 1 bruin broodje kipfilet + 1 glas jus d'orange
15.00 1 bruin broodje kaas
17.30 1,5 bord spaghetti + 1 schaaltje magere yoghurt + vla (door elkaar)

(water en thee gedronken)
Vanavond sowieso nog fruit en als ik nog trek heb een rijstwafel met jam ofzo
Oud 19-03-2005, 18:51
Mara
Mara is offline
Ik zit er érnstig over na te denken om zo een stuk te gaan rennen. Bah wat voel ik me nu slecht
Oud 19-03-2005, 18:52
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 18:43 :
Ik weet niet hoor, die rode wijn is wel een calorieenbom.
Ik zag net toen ik dit invulde op valtaf.nl dat zoete witte veel meer calorien bevat, dat had ik echt nooit verwacht! Maar goed dat ik ben overgestapt op rode wijn
Oud 19-03-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
sheepdog schreef op 19-03-2005 @ 18:40 :
11.00 klein stukje appelcake
13.00 2 broodjes gekookte achterham, 1 beker optimel
14.00-18.00 2 kaasstengels, 1 klein zakje chips, klein stukje mon chou taart, 2 rode wijn
18.00 stokbrood met kruidenboter, 400ml tomatensoep

Nu met nog een rood wijntje in bad, daarna een banaan en eventueel een appel en daarna uit waar ik ook nog drink. Al met al heb ik vandaag veel en veel te veel gegeten en voel ik me vadsig.
Niet te veel, wel de verkeerde dingen.
Oud 19-03-2005, 18:55
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-03-2005 @ 18:53 :
Niet te veel, wel de verkeerde dingen.
Ja dat bedoel ik, daardoor voel ik me nu zo vadsig. Maar ach, nu heb ik een hele tijd geen verjaardagen dus dat is niet zo'n probleem denk ik. Ik dans het er dadelijk wel af
Oud 19-03-2005, 18:58
Verwijderd
Citaat:
sheepdog schreef op 19-03-2005 @ 18:52 :
Ik zag net toen ik dit invulde op valtaf.nl dat zoete witte veel meer calorien bevat, dat had ik echt nooit verwacht! Maar goed dat ik ben overgestapt op rode wijn
Dat is vrij logisch. Rode wijn lijkt 'zwaarder' dan witte wijn, die vaak fruitiger en 'lichter' is. Maar waar het om gaat is de hoeveelheid suikers in de vloeistof: witte wijn is zoeter en bevat meer (druiven)suiker. Zoals je weet bevat suiker zeer veel energie en is het dus heel makkelijk en efficiënt door je lichaam te verbranden. Daarom levert witte wijn meer calorieën dan rode.
Oud 19-03-2005, 19:00
Verwijderd
@MeelFriek: Ik probeer momenteel zo weinig mogelijk in de spiegel te kijken, en dat helpt. En ik probeer gewoon tegen mezelf te zeggen dat ik me niet moet aanstellen inderdaad.

Wat ik vandaag gegeten heb:

Ontbijt
400 ml magere yoghurt (140 kcal)
1 x roggebrood (90 kcal)
1 x rosbief (25 kcal)

Tussendoor
1 x kiwi (35 kcal)
50 gram chocolade-roomijs light (65 kcal)

Lunch
2 x boterham volkoren (150 kcal)
1 x kaas 20+ (55 kcal)
1 x kipfilet (25 kcal)

Late lunch
2 x boterham volkoren (150 kcal)
1 x kaas 48+ (75 kcal)

Tussendoor
50 gram chocolade-roomijs light (65 kcal)
10 gram hageslag (45 kcal)

Avondeten
1 bord bloemkoolschotel (ong. 400 kcal)
300 gram augurken (60 kcal)
300 ml magere yoghurt (105 kcal)


Dat zijn 1485 kcal tot nu toe, ik had verwacht veel hoger uit te komen. Mijn behoefte is ongeveer 1800, aangezien het zaterdagavond is zal ik de 1800 wel halen.

Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 19:04.
Oud 19-03-2005, 19:02
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-03-2005 @ 18:58 :
Dat is vrij logisch. Rode wijn lijkt 'zwaarder' dan witte wijn, die vaak fruitiger en 'lichter' is. Maar waar het om gaat is de hoeveelheid suikers in de vloeistof: witte wijn is zoeter en bevat meer (druiven)suiker. Zoals je weet bevat suiker zeer veel energie en is het dus heel makkelijk en efficiënt door je lichaam te verbranden. Daarom levert witte wijn meer calorieën dan rode.
Aha nu snap ik het, dankjewel.
Oud 19-03-2005, 19:04
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-03-2005 @ 18:58 :
Dat is vrij logisch. Rode wijn lijkt 'zwaarder' dan witte wijn, die vaak fruitiger en 'lichter' is. Maar waar het om gaat is de hoeveelheid suikers in de vloeistof: witte wijn is zoeter en bevat meer (druiven)suiker. Zoals je weet bevat suiker zeer veel energie en is het dus heel makkelijk en efficiënt door je lichaam te verbranden. Daarom levert witte wijn meer calorieën dan rode.
Ik zuip er minimaal een paar flessen in de week van op.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.