Oud 23-03-2005, 14:48
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Ik dacht ook dat het veel minder was Nu weet ik niet goed wat ik vanavond moet maken dat niet te veel cal bevat, aangezien ik toch savonds nog iets moet hebben om te eten, na mijn avondmaal. Al was het maar een appel ofzo
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 23-03-2005, 14:48
-(L)-
Citaat:
Sassiefje schreef op 23-03-2005 @ 08:51 :
@Happyyyy en Gothic: zo probeer ik het ook te bekijken, maar een zeer belangrijk punt waarom ik moet aankomen is het getal...

Ik heb vanochtend foto's gemaakt om het beter te kunnen bekijken, maar ik ben er eigenlijk alleen maar heel erg verdrietig van geworden (als iemand ze wil beoordelen pm ik de link wel)
Ik wil ze wel bekijken als je een oordeel van iemand anders wil horen.
Oud 23-03-2005, 14:51
Mara
Mara is offline
Citaat:
kellytje schreef op 23-03-2005 @ 14:48 :
Ik dacht ook dat het veel minder was Nu weet ik niet goed wat ik vanavond moet maken dat niet te veel cal bevat, aangezien ik toch savonds nog iets moet hebben om te eten, na mijn avondmaal. Al was het maar een appel ofzo
Maar jij woog toch al weinig en at weinig? Dan is 't juist goed Je hebt het opgevuld met gezonde dingen (1 paaseitje kan écht geen kwaad).

Straks nog wat, vanavond gewoon een gezonde maaltijd en vanavond nog wat. Klaar
Oud 23-03-2005, 14:53
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Ik woog en at niet weinig hoor Naar mijn mening toch niet. Ik kan me meestal niet inhouden 's avonds en kom dan alsnog aan 1800-2000 cal uit.
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 23-03-2005, 14:56
Mara
Mara is offline
Citaat:
kellytje schreef op 23-03-2005 @ 14:53 :
Ik woog en at niet weinig hoor Naar mijn mening toch niet. Ik kan me meestal niet inhouden 's avonds en kom dan alsnog aan 1800-2000 cal uit.
Hmm, ik kon me herinneren uit eerdere posts dat je overdag eigenlijk te weinig at. Dat je dan 's avonds veel gaat eten komt daar natuurlijk door, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel

Ach, ik ben een ramp met mensen hier onthouden, weet je gewicht + lengte echt niet meer
Oud 23-03-2005, 14:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 23-03-2005 @ 14:56 :
Hmm, ik kon me herinneren uit eerdere posts dat je overdag eigenlijk te weinig at. Dat je dan 's avonds veel gaat eten komt daar natuurlijk door, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel

Ach, ik ben een ramp met mensen hier onthouden, weet je gewicht + lengte echt niet meer
Ze at eerst ook te weinig. Nu is het iig beter...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-03-2005, 15:00
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 23-03-2005 @ 14:56 :
Hmm, ik kon me herinneren uit eerdere posts dat je overdag eigenlijk te weinig at. Dat je dan 's avonds veel gaat eten komt daar natuurlijk door, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel

Ach, ik ben een ramp met mensen hier onthouden, weet je gewicht + lengte echt niet meer
Ik denk niet echt dat ik overdag te weinig eet, gewoon 'savonds uit verveling.
Ik woog trouwens 64kilo en ben 1m75 , best gezond bmi maar al het vet zit op mijn buik (waar ik ook als eerste afval)
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 23-03-2005, 15:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kellytje schreef op 23-03-2005 @ 15:00 :
Ik denk niet echt dat ik overdag te weinig eet, gewoon 'savonds uit verveling.
Ik woog trouwens 64kilo en ben 1m75 , best gezond bmi maar al het vet zit op mijn buik (waar ik ook als eerste afval)
dus stiekem wil je eigenlijk niet gezond en genoeg eten, maar weinig genoeg om af te vallen?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-03-2005, 15:07
Verwijderd
Ik heb een andere pil (niet een afvalpil oid, maar De pil dus ), hopelijk helpt dat iets tegen de honger en ook iets tegen het aankomen/niet afvallen. 't is iig te proberen.

Citaat:
kellytje schreef op 23-03-2005 @ 15:00 :
Ik denk niet echt dat ik overdag te weinig eet, gewoon 'savonds uit verveling.
Ik vond ook dat je eerst wat weinig at overdag...
Oud 23-03-2005, 15:08
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 23-03-2005 @ 08:51 :
@Happyyyy en Gothic: zo probeer ik het ook te bekijken, maar een zeer belangrijk punt waarom ik moet aankomen is het getal...

Ik heb vanochtend foto's gemaakt om het beter te kunnen bekijken, maar ik ben er eigenlijk alleen maar heel erg verdrietig van geworden (als iemand ze wil beoordelen pm ik de link wel)
Citaat:
Happyyy schreef op 23-03-2005 @ 14:48 :
Ik wil ze wel bekijken als je een oordeel van iemand anders wil horen.
Die wil ik dan ook wel eens zien. En nee, niet omdat ik een vieze meneer ben.

Het is misschien meegenomen om te zien welke punten te verhullen of te verbeteren zijn, zwakke punten ziet iedereen wel maar een oplossing niet direct. PM maar als u wilt
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 23-03-2005, 15:12
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 23-03-2005 @ 15:08 :
Die wil ik dan ook wel eens zien. En nee, niet alleen omdat ik een vieze meneer ben.
Oud 23-03-2005, 15:13
Verwijderd
Post hem dan gewoon, desnoods als link, kan iedereen hem zien.
Oud 23-03-2005, 16:01
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Het lekkere weer maakt het lijnen echt makkelijker! Ik heb gewoon veel meer zin in lekkere salades dan in een stuk Bonbonbloc!

Ik ben nou al een tijdje gezond aan het eten enzo, maar weeg me eigenlijk nooit dus weet niet of ik ben afgevallen... Mijn buik lijkt wel wat dunner, maar dat kan ook zijn omdat mijn maag gewoon niet zo vol zit als 'vroeger'.

Ik ga me morgenvroeg maar eens wegen. Dan kan ik een beetje bijhouden of wat ik doe ook effect heeft.
__________________
xxx
Oud 23-03-2005, 16:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 23-03-2005 @ 16:01 :
Het lekkere weer maakt het lijnen echt makkelijker! Ik heb gewoon veel meer zin in lekkere salades dan in een stuk Bonbonbloc!

Ik ben nou al een tijdje gezond aan het eten enzo, maar weeg me eigenlijk nooit dus weet niet of ik ben afgevallen... Mijn buik lijkt wel wat dunner, maar dat kan ook zijn omdat mijn maag gewoon niet zo vol zit als 'vroeger'.

Ik ga me morgenvroeg maar eens wegen. Dan kan ik een beetje bijhouden of wat ik doe ook effect heeft.
Maar volgens mij verbrand je door het warmere weer ook minder calorieën. Je lichaam moet nml harder werken als het kouder is om je lichaam op temperatuur te houden. Wanneer het warmer is, kost dat minder moeite. Vandaar je minder calorieën verbruik.
Oud 23-03-2005, 16:14
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-03-2005 @ 15:13 :
Post hem dan gewoon, desnoods als link, kan iedereen hem zien.
Ik denk dat dat op zich wel een idee is, omdat iedereen nu wel wil oordelen of ze echt ontevreden met die foto's moet zijn of niet, maar ik kan me ook voorstellen dat je het doodeng vind om persoonlijke foto's van je zelf online te zetten waar iedereen ze kan zien....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 23-03-2005, 16:17
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 23-03-2005 @ 16:14 :
Ik denk dat dat op zich wel een idee is, omdat iedereen nu wel wil oordelen of ze echt ontevreden met die foto's moet zijn of niet, maar ik kan me ook voorstellen dat je het doodeng vind om persoonlijke foto's van je zelf online te zetten waar iedereen ze kan zien....
Daarom ook " ".
Oud 23-03-2005, 16:17
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
blurred schreef op 23-03-2005 @ 16:14 :
Ik denk dat dat op zich wel een idee is, omdat iedereen nu wel wil oordelen of ze echt ontevreden met die foto's moet zijn of niet, maar ik kan me ook voorstellen dat je het doodeng vind om persoonlijke foto's van je zelf online te zetten waar iedereen ze kan zien....
idd

ben wel benieuwd naar de foto's.
__________________
I'm in the forest
Oud 23-03-2005, 16:22
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 23-03-2005 @ 16:17 :
idd

ben wel benieuwd naar de foto's.
Ik ook, dus mij mag je de link ook PM-en als je wilt.
Oud 23-03-2005, 16:22
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
ik zou die ook wel willen zien
Oud 23-03-2005, 16:23
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 23-03-2005 @ 16:08 :
Maar volgens mij verbrand je door het warmere weer ook minder calorieën. Je lichaam moet nml harder werken als het kouder is om je lichaam op temperatuur te houden. Wanneer het warmer is, kost dat minder moeite. Vandaar je minder calorieën verbruik.
True. Maar door het warme weer ben ik ook meer buiten, meer op de fiets ipv met de bus, ik maak wandelingetjes door het park, enzovoorts. Voor mij is het lekkere weer dus echt wel een uitkomst.
__________________
xxx
Oud 23-03-2005, 16:39
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Vandaag heb ik een Mars Delight gegeten....
en hij was erg lekker...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 23-03-2005, 16:39
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 23-03-2005 @ 14:56 :
Ach, ik ben een ramp met mensen hier onthouden, weet je gewicht + lengte echt niet meer
*herkent zich erin*
Oud 23-03-2005, 16:44
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
blurred schreef op 23-03-2005 @ 16:39 :
Vandaag heb ik een Mars Delight gegeten....
en hij was erg lekker...
nah ik vind dat je jezelf best iets lekker ongezonds mag gunnen (mits je niet te veel gaat nemen) dus weg met de
__________________
I'm in the forest
Oud 23-03-2005, 17:03
ANGE
ANGE is offline
Hoewel ik echt mijn best heb gedaan, heb ik vandaag dat schema toch niet vol kunnen houden, het is dan tot nu toe ook alleen gebleven bij 3 crackers de hele dag. Straks nog wat avondeten, maar dat zal sowieso niet veel zijn...
Oud 23-03-2005, 17:03
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-03-2005 @ 15:04 :
dus stiekem wil je eigenlijk niet gezond en genoeg eten, maar weinig genoeg om af te vallen?
Je kan toch ook gezond en genoeg eten en afvallen.
Vandaag was niet zo een goed dag vrees ik er ging een nieuwe broodjeszaak open en heb een smos met pittasla gegeten Achja... Het is lekker weer dus ik zal straks wel is met de fiets gaan rijden.
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 23-03-2005, 17:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ANGE schreef op 23-03-2005 @ 17:03 :
Hoewel ik echt mijn best heb gedaan, heb ik vandaag dat schema toch niet vol kunnen houden, het is dan tot nu toe ook alleen gebleven bij 3 crackers de hele dag. Straks nog wat avondeten, maar dat zal sowieso niet veel zijn...
Waarom niet? Dat kun je nu nog kiezen om iig dan het avondeten goed te eten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-03-2005, 17:08
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-03-2005 @ 17:05 :
Waarom niet? Dat kun je nu nog kiezen om iig dan het avondeten goed te eten...
Dan eet ik nooit veel, vind het vies
Oud 23-03-2005, 17:08
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Je vindt gekookt eten vies ? Er moet toch wle iets zijn dat je lekker vind.
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 23-03-2005, 17:11
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
kellytje schreef op 23-03-2005 @ 17:08 :
Je vindt gekookt eten vies ? Er moet toch wle iets zijn dat je lekker vind.
Nee, niet veel. Ik eet wel wat, maar niet veel.
Oud 23-03-2005, 17:12
Mara
Mara is offline
Avondeten is bruine bonen. Dus bruine bonen, augurk, zilvervliesuitjes en spek. Niet zo slecht, aangezien ik er geen spek bij neem. Wat jammer, omdat ik dus nu geen vlees krijg en dus niet uitkom met m'n KEV verdeling zoals ik dacht dat 't zou zijn.

Heb trouwens vanmiddag maar 1 knackebrotje genomen, had niet zin in meer.

Al met al kom ik nu op de 1460kcal, als ik 300g bruine bonen, 30g augurk en 30g zilvervliesuitjes neem.

Dus ik neem vanavond bij m'n melk nog een lekker rijstwafeltje
Oud 23-03-2005, 17:13
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Ik denk dat dit vooral in je hoofd zit, dat niet lusten. Je kan bepaalde dingen vies vinden maar er moeten echt nog genoeg dingen zijn die je lekker vind
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 23-03-2005, 17:14
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ANGE schreef op 23-03-2005 @ 17:08 :
Dan eet ik nooit veel, vind het vies
Misschien wil je dit niet horen, maar dat is een excuus wat je voor jezelf gecreeerd hebt om weinig te hoeven eten. Eten kunnen je leren. Ik lustte toendertijd ook niets, nu eet ik in principe alles en zelfs de dingen die ik toendertijd vies vond, vind ik nu best lekker.

Je wilt meer eten, daar moet je wel iets voor over hebben, maar van jou krijg ik het idee dat je daar nog niet aan toe bent. Misschien zou je eerst proff hulp kunnen zoeken voor het probleem (de reden waarom je zo'n negatief zelfbeeld hebt gekregen), zodat je het probleem wegneemt ipv de symptomen ervan (hoe het zich bij jou uit, weinig eten) proberen te bestrijden.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-03-2005, 17:14
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
kellytje schreef op 23-03-2005 @ 17:13 :
Ik denk dat dit vooral in je hoofd zit, dat niet lusten. Je kan bepaalde dingen vies vinden maar er moeten echt nog genoeg dingen zijn die je lekker vind
Als ik al iets lekker vind, eet ik daar ook niet veel van. Ik zit dan toch snel vol. En dat zit niet in m'n hoofd, dat is altijd al zo geweest, dat ik niet graag avondeten eet.
Oud 23-03-2005, 17:16
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-03-2005 @ 17:14 :
Misschien wil je dit niet horen, maar dat is een excuus wat je voor jezelf gecreeerd hebt om weinig te hoeven eten. Eten kunnen je leren. Ik lustte toendertijd ook niets, nu eet ik in principe alles en zelfs de dingen die ik toendertijd vies vond, vind ik nu best lekker.

Je wilt meer eten, daar moet je wel iets voor over hebben, maar van jou krijg ik het idee dat je daar nog niet aan toe bent. Misschien zou je eerst proff hulp kunnen zoeken voor het probleem (de reden waarom je zo'n negatief zelfbeeld hebt gekregen), zodat je het probleem wegneemt ipv de symptomen ervan (hoe het zich bij jou uit, weinig eten) proberen te bestrijden.
Dat van het avondeten is echt geen excuus, dat was al zo voordat ik minder ging eten. Misschien ben ik er ook nog niet aan toe, maar hulp wil ik niet. Been there, done that. En daar ga ik dus niet weer aan beginnen.
Oud 23-03-2005, 18:18
sheepdog
sheepdog is offline
Hmmm. Ik denk dat mijn buik niet minder dik zal worden als ik zoveel blijf drinken als ik gewend ben... Jammer genoeg vind ik een wijntje of een jenevertje bij het eten zo lekker (en gezellig)... Wat ik eerst deed, minder eten als ik 's avonds uit zou gaan zodat ik eerder zat zou worden, is ook alles behalve gezond, maar dat doe ik gelukkig al niet meer.

Maar goed. Vandaag:
08.00 4x multivitamineboterham, 4x boterhamworst, 2x cracotte, 2x jam
10.00 magere yoghurt met een appel erin
13.00 mie met taugé, paprika en ui en mix voor chinese mie
16.00 chocotoff, paaseitje
18.00 2x cracotte, 2x jam
---
19.00 2x kop tomatensoep, 2x multivitamineboterham
20.30 stuk komkommer

Misschien nog een wijntje in het theater vanavond.

Edit: Van het weekend trouwens eens meten en foto's maken...
Oud 23-03-2005, 18:22
Mara
Mara is offline
@sheepdog: Wáárom wil je zat worden? Als je niet kan feesten zonder zat te zijn is er iets ernstig mis.
Oud 23-03-2005, 18:25
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 23-03-2005 @ 18:22 :
@sheepdog: Wáárom wil je zat worden? Als je niet kan feesten zonder zat te zijn is er iets ernstig mis.
Dat wilde ik inderdaad tot ik in zag dat dat inderdaad heel stom is
Oud 23-03-2005, 18:43
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Weet iemand hoeveel calorieen er zitten in witte chocolade ?
Oud 23-03-2005, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Qwuartz schreef op 23-03-2005 @ 18:43 :
Weet iemand hoeveel calorieen er zitten in witte chocolade ?
Het varieert van site tot site en van merk tot merk, maar ik denk dat ong. 550 kcal per 100 gram wel een redelijke richtlijn is. Witte chocolade bevat wel meer calorieën dan melk chocolade of pure chocolade.
Oud 23-03-2005, 19:12
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Ik heb sinds Juni vorig jaar mijn allereerste vreetbuiperiode. En het is vreselijk. Vorige week al 1,7 aangekomen door mn verjaardag, en morgen weer op de weegschaal. Pff.
Oud 23-03-2005, 19:13
Verwijderd
Citaat:
suusch schreef op 23-03-2005 @ 19:12 :
Ik heb sinds Juni vorig jaar mijn allereerste vreetbuiperiode. En het is vreselijk. Vorige week al 1,7 aangekomen door mn verjaardag, en morgen weer op de weegschaal. Pff.
1,7 kg aankomen door je verjaardag? Wat heb je die dag dan gegeten?
Oud 23-03-2005, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-03-2005 @ 19:13 :
1,7 kg aankomen door je verjaardag? Wat heb je die dag dan gegeten?
Ik meen ooit gehoord te hebben dat iedere 9000 calorieën die je te veel eet goed zijn voor ong. 1 kg vet.
MD, was jij dat die dat zei?

Dan zou je op je verjaardag dus aan 1,7 x 9000 = 15300 calorieën te veel moeten hebben gegeten. Lijkt me onwaarschijnlijk.
Oud 23-03-2005, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 23-03-2005 @ 19:17 :
Dan zou je op je verjaardag dus aan 1,7 x 9000 = 15300 calorieën te veel moeten hebben gegeten. Lijkt me onwaarschijnlijk.
Mij eigenlijk ook...
Oud 23-03-2005, 19:26
-(L)-
Waarschijnlijk was ze na de verjaardag gewoon 1,7kg zwaarder door wat meer gegeten te hebben, en ziet zij dat als 'ik ben aangekomen'.
Oud 23-03-2005, 19:38
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Volgens mij heb ik iedereen nu wel zo'n beetje gepmt die het wou zien.. Heel erg bedankt voor alle belangstelling!
Dit heb ik vandaag gegeten
ontbijt: half wentelteefje met suiker en kaneel + 1 eigengebakken boterham (a 90 gram) met gemberjam + 250 ml vruchtensap + 330 ml optimel
tussendoor: 1 breaker aardbei (dus geen light)
lunch: 2 eigengebakken boterhammen (a90gram) met dikke laag philedelphia
tussendoor: 1 liga continue koekjes (kokos en granen)
tussendoor: appel en handje nootjes
+/- 30 minuten hardgelopen
tussendoor: cup a soup kip en 2 engelse dropjes
avondeten: 1 portie woknoedels, 200 gram ongeveer wokgroenten, 125 gram kip, en er zat hier veel saus doorheen, portie salade met honingmosterddressing en pijnboompitten
toetje: 225 gram halfvolle kwark (=260 kcal)

ga iig nog een stuk fruit eten en misschien een kersenbonbon, waarschijnlijk vanavond een kop halfvolle melk met honing
Oud 23-03-2005, 19:49
blackbirrrd
blackbirrrd is offline
zo... ik volg dit topic al een tijdje, heb me nu toch ook maar aangemeld. Ik ben nu zo'n twee weken bezig gezonder &beter te eten (al deed ik dat al wel redelijk). Ik ben 1.65 en woog rond kerst ongeveer 66-67 kilo, dat is nu meestal 63-64, al een hele verbetering dus . Maar vorig jaar voor de zomer was 't 57, en daar wil ik eigenlijk wel naar terug. Veel broeken die niet meer passen enzo . Goed... wat ik vandaag gegeten heb:

8.00: 1 bb + halvarine + kaas
1 bb + halvarine + hagelslag
1 bb + halvarine + honing
10.00: sprits (, was bij iemand op bezoek die ik niet ken... sja)
12.00: 1 cracker met halvarine en kaas
2 bb + halvarine + honing
15.00: koek (iets van 62 kcal, de appels waren op... )
18.00: 3 aardappels, 2 lepels bonen, saus, champignons
100 gr magere kwark + suikervrije jam
straks dansen, daarna nog een boterham met iets...


oja, moet er misschien bij vermelden dat ik vrijwel elke doordeweekse dag ongeveer 15-30 km fiets naar werk of school (meestal anderhalf, 2 uur in totaal).
Vandaag was een beetje jammerlijk vanwege die koeken, maar meestal eet ik dan een appel oid. Morgen weer een dag, hoop dat dit een beetje stimuleert om 't vol te houden...
Oud 23-03-2005, 19:54
Verwijderd
Ochtend:
250 ml karnemelk
2 volkorenboterhammen met halvajam

's Middags:
2 volkorenboterhammen met halvajam
250 ml karnemelk
Later nog een keer 3 volkorenboterhammen halvajam
150 ml karnemelk

's Avonds:
1 stroopwafel (na het roeien)
Pasta met saus en veel groente


Officieel moest je toch minder koolhydraten eten? Ik krijg het maar niet voor elkaar om die verhoudingen goed te krijgen.

Vandaag: 275 gram koolhydraten, 65 gram eiwit en 35 gram vet

Moet ik dan eigenlijk nog wel die refeed doen?

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 19:59.
Oud 23-03-2005, 19:57
Nuck
Nuck is offline
Bll heb vandaag heel veel chocola gegeten (tja dat heb je soms he ). Zit nu op zo'n 2000 kcal, het scheelt alleen wel dat ik gesport heb.
__________________
As if!
Oud 23-03-2005, 20:02
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 23-03-2005 @ 19:17 :

MD, was jij dat die dat zei?
Wie anders

Simpel toch, 1 gram (voedings) vet = 9kcal.

1 gram LICHAAMS vet = 7kcal, het kost dus ongeveer 20% van de energie om het vet uit het depot te halen.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 23-03-2005, 20:04
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 23-03-2005 @ 20:02 :
Wie anders

Simpel toch, 1 gram (voedings) vet = 9kcal.

1 gram LICHAAMS vet = 7kcal, het kost dus ongeveer 20% van de energie om het vet uit het depot te halen.
Hoe kan het dat er een verschil is in calorieën tussen vet in voedsel en in je lichaam?
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39
Gothic
500 22-03-2005 12:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.