Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2006, 22:37
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Saarah schreef op 09-01-2006 @ 18:04 :
Hey,
nog eens een vraagje
Toplexil (een hoestdrank) nemen beïnvloedt de veiligheid van de pil toch niet, hé?
Ik heb mijn pil hier niet liggen, dus ook mijn bijsluiter niet (ligt nog bij mijn grootouders, zit toch in mijn stopweek ).
En bij de Toplexil zit geen bijsluiter (meer? )

Dankjulliewel alvast
Je moet je niet zo druk maken.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 10-01-2006, 12:04
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
aangezien mijn topic werd gesloten vraag ik het hier: ik ben aan het denken om over te stappen op de nuvaring. het biedt (naa mijn idee) een aantal voordelen: de werking wordt niet beinvloedt door diarree en overgeven en je hoeft er maar 1 x per 3 weken aan te denken, je begint en eindigt altijd op dezelfde dag, dus dat is ook wel handig. nu wil ik graag een aantal ervaringen horen van gebruiksters
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 10-01-2006, 12:52
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 10-01-2006 @ 13:04 :
nu wil ik graag een aantal ervaringen horen van gebruiksters
o.a.
http://forum.scholieren.com/search.p...der=descending

http://forum.fok.nl/topic/749472/1/50
Oud 10-01-2006, 13:05
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Ik wil graag veranderen van pil... Ik slik nu 2 jaar stediril 30 en het heeft me nooit echt bevallen, meer hoofdpijn, ergere stemmingswisselingen, gewichtstoename *door gewoon het zelfde eetpatroon*

Kan je gewoon naar de dokter toe gaan en vragen om een andere pil, of moet je daar echt goede redenen voor hebben??

En hebben mensen die zijn overgestapt van stedril 30 naar een andere nog tips, welke pil jullie hebben gekregen enzo?
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 10-01-2006, 13:25
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
dead person schreef op 10-01-2006 @ 14:05 :
Kan je gewoon naar de dokter toe gaan en vragen om een andere pil, of moet je daar echt goede redenen voor hebben??
Jouw reden zijn goed genoeg hoor. Het feit dat de pil jou niet bevalt, zegt al genoeg.
Oud 10-01-2006, 13:44
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 10-01-2006 @ 14:25 :
Jouw reden zijn goed genoeg hoor. Het feit dat de pil jou niet bevalt, zegt al genoeg.

ooh oke ik ga iig snel een afspraak maken

bedankt
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 10-01-2006, 15:32
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
dead person schreef op 10-01-2006 @ 14:44 :
ooh oke ik ga iig snel een afspraak maken

bedankt
Toen ik naar een andere pil overstapte, deed mijn huisarts absoluut niet moeilijk.. De redenen die je hebt, zijn wel doorslaggevend
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 11-01-2006, 11:20
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Ben ik de enige die vaker panisch is over de pil? Laatst bv: ik had de pil ingenomen en doorgeslikt met water, een minuut of 5 erna moest ik heel hard niesen, ik haal me dan meteen weer in mn hoofd dat ik de pil heb uitgeniest, terwijl dit vrijwel onmogelijk is, toch? Hetzelfde heb ik wel eens met hoesten na het innemen van de pil, dat ik de pil uithoest ofzo
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 11-01-2006, 11:28
Verwijderd
De pil uitniesen ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken
Oud 11-01-2006, 11:29
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 11-01-2006 @ 12:20 :
Ben ik de enige die vaker panisch is over de pil? Laatst bv: ik had de pil ingenomen en doorgeslikt met water, een minuut of 5 erna moest ik heel hard niesen, ik haal me dan meteen weer in mn hoofd dat ik de pil heb uitgeniest, terwijl dit vrijwel onmogelijk is, toch? Hetzelfde heb ik wel eens met hoesten na het innemen van de pil, dat ik de pil uithoest ofzo
De pil gaat je slokdarm in, hoesten en niesen komt uit je luchtpijp, dus dat is inderdaad onmogelijk. Als de pil je luchtpijp in gaat dan krijg je meteen een enorme hoestbui, want dat is gewoon verslikken
Oud 11-01-2006, 12:03
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-01-2006 @ 12:29 :
De pil gaat je slokdarm in, hoesten en niesen komt uit je luchtpijp, dus dat is inderdaad onmogelijk. Als de pil je luchtpijp in gaat dan krijg je meteen een enorme hoestbui, want dat is gewoon verslikken
ok, bedankt *opgelucht*
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 11-01-2006, 15:23
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Ik heb zondag mijn laatste pil geslikt(2 strippen achterelkaar), en ben vandaag(woensdag) pas ongesteld geworden.
Eigenlijk was ik van plan donderdag weer aan een nieuwe strip te beginnen zodat ik van het weekend niet/weinig ongesteld ben, maar ik had niet verwacht zo laat pas ongesteld te worden.
Is het een slecht idee dit nu alsnog te doen?
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 11-01-2006, 16:09
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 11-01-2006 @ 12:20 :
Ben ik de enige die vaker panisch is over de pil?
Nee hoor, heb je mijn vele posts hier nog niet opgemerkt?
Oud 11-01-2006, 16:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sortjuh schreef op 11-01-2006 @ 16:23 :
Ik heb zondag mijn laatste pil geslikt(2 strippen achterelkaar), en ben vandaag(woensdag) pas ongesteld geworden.
Eigenlijk was ik van plan donderdag weer aan een nieuwe strip te beginnen zodat ik van het weekend niet/weinig ongesteld ben, maar ik had niet verwacht zo laat pas ongesteld te worden.
Is het een slecht idee dit nu alsnog te doen?
Je kan gerust aan een nieuwe strip beginnen ook al ben je nog ongesteld hoor. Doe ik ook altijd en dat maakt helemaal niets uit. Je moet gewoon op de achtste dag van je stopweek weer beginnen aan een nieuwe strip, ongeacht of je nog ongesteld bent of niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-01-2006, 17:58
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-01-2006 @ 17:27 :
Je kan gerust aan een nieuwe strip beginnen ook al ben je nog ongesteld hoor. Doe ik ook altijd en dat maakt helemaal niets uit. Je moet gewoon op de achtste dag van je stopweek weer beginnen aan een nieuwe strip, ongeacht of je nog ongesteld bent of niet.
Maar ik bedoel, omdat ik dan zo kort ongesteld ben geweest..
Zou ik dan ook nu al kunnen beginnen?
Het is nog maar net het begin en heel weinig enzo.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!

Laatst gewijzigd op 11-01-2006 om 18:17.
Oud 11-01-2006, 18:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Sortjuh schreef op 11-01-2006 @ 18:58 :
Maar ik bedoel, omdat ik dan zo kort ongesteld ben geweest..
Zou ik dan ook nu al kunnen beginnen?
Het is nog maar net het begin en heel weinig enzo.
Misschien stopt je bloeding niet gelijk, maar misschien ook wel. Ik zou het dus gewoon doen, het kan in ieder geval geen kwaad!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 11-01-2006, 18:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sortjuh schreef op 11-01-2006 @ 18:58 :
Maar ik bedoel, omdat ik dan zo kort ongesteld ben geweest..
Zou ik dan ook nu al kunnen beginnen?
Het is nog maar net het begin en heel weinig enzo.
Ondanks dat je ongesteld bent moet je zoals Roos ook zegt toch gewoon beginnen. Je menstruatie zal niet gelijk stoppen als je weer de pil gaat slikken dus het maakt allemaal niet uit, in feite is die hele bloeding toch maar nep.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-01-2006, 18:28
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-01-2006 @ 19:22 :
Ondanks dat je ongesteld bent moet je zoals Roos ook zegt toch gewoon beginnen. Je menstruatie zal niet gelijk stoppen als je weer de pil gaat slikken dus het maakt allemaal niet uit, in feite is die hele bloeding toch maar nep.
Oké, bedankt..(Roos ook natuurlijk)
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 12-01-2006, 07:32
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Ik ga vanplaats overstappen op een andere pil, met de Nuvaring beginnen.

De mindere hoeveelheid hormonen die je binnen krijgt lijkt me wat beter en hoef er teminste niet elke dag aan beginnen
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 12-01-2006, 10:23
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Saarah schreef op 11-01-2006 @ 17:09 :
Nee hoor, heb je mijn vele posts hier nog niet opgemerkt?
ach ja, beter een beetje panisch dan onverschillig he
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 12-01-2006, 11:58
Loki
Avatar van Loki
Loki is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-01-2006 @ 12:19 :
Die tweede van vandaag geldt niet als pil voor morgen, neem je geen pil in morgen, dan ben je dus in principe een pil vergeten in de derde week. Wat volgens mij ook geen kwaad kan (je moet dan direct een stopweek houden of de pil nog minstens 7 dagen door slikken), maar voor de zekerheid zou ik morgen gewoon een pil uit een andere strip pakken en die innemen.
Hallo!

Ik heb hetzelfde probleem.. Perongeluk vanochtend 2 pillen geslikt. Ik vraag me nu af of dat slecht voor je is.. maakte me wel even zorgen! Zijn er bijwerkingen? Geestelijk of lichamelijk? En wat kan ik nu het beste doen? Morgen gewoon de pil weer slikken of een dagje niet? Ik moet er nog maar 5, maar wil daarna een extra strip doorslikken (dat wilde ik sowiezo al.. )

Help!

Alvast bedankt!
__________________
yeah
Oud 12-01-2006, 12:02
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Loki schreef op 12-01-2006 @ 12:58 :
Hallo!

Ik heb hetzelfde probleem.. Perongeluk vanochtend 2 pillen geslikt. Ik vraag me nu af of dat slecht voor je is.. maakte me wel even zorgen! Zijn er bijwerkingen? Geestelijk of lichamelijk? En wat kan ik nu het beste doen? Morgen gewoon de pil weer slikken of een dagje niet? Ik moet er nog maar 5, maar wil daarna een extra strip doorslikken (dat wilde ik sowiezo al.. )

Help!

Alvast bedankt!
Je quote het antwoord? waarom de vraag dan nog stellen?
Oud 12-01-2006, 12:04
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Loki schreef op 12-01-2006 @ 12:58 :
Hallo!

Ik heb hetzelfde probleem.. Perongeluk vanochtend 2 pillen geslikt. Ik vraag me nu af of dat slecht voor je is.. maakte me wel even zorgen! Zijn er bijwerkingen? Geestelijk of lichamelijk? En wat kan ik nu het beste doen? Morgen gewoon de pil weer slikken of een dagje niet? Ik moet er nog maar 5, maar wil daarna een extra strip doorslikken (dat wilde ik sowiezo al.. )

Help!

Alvast bedankt!
2 pillen slikken maakt niet zoveel uit, je kan er alleen wat misselijk van worden. je moet gewoon verdergaan zoals je altijd doet, dus geen dag overslaan.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 12-01-2006, 13:45
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Loki schreef op 12-01-2006 @ 12:58 :
Hallo!

Ik heb hetzelfde probleem.. Perongeluk vanochtend 2 pillen geslikt. Ik vraag me nu af of dat slecht voor je is.. maakte me wel even zorgen! Zijn er bijwerkingen? Geestelijk of lichamelijk? En wat kan ik nu het beste doen? Morgen gewoon de pil weer slikken of een dagje niet? Ik moet er nog maar 5, maar wil daarna een extra strip doorslikken (dat wilde ik sowiezo al.. )
Voor de duidelijkheid: Al slik je 3 pillen op een dag, de volgende 3 dagen moet je nog steeds een pil slikken.
Oud 12-01-2006, 17:18
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
dead person schreef op 12-01-2006 @ 08:32 :
Ik ga vanplaats overstappen op een andere pil, met de Nuvaring beginnen.

De mindere hoeveelheid hormonen die je binnen krijgt lijkt me wat beter en hoef er teminste niet elke dag aan beginnen
Succes Ik sprak er vorige week nog met een klasgenoot over. Zij zweert erbij... Ze kon niet zo goed tegen de hormoonhoeveelheid die in je dvm de orale hormoonpil binnen krijgt. Ze heeft nu niet meer de klachten die ze eerst had
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 13-01-2006, 08:29
morango
Avatar van morango
morango is offline
ik ben vorige week woensdag (de eerste dag van mijn menstruatie) voor het eerst begonnen met de pil te slikken (microgynon 30).
nou ben ik nog steeds ongesteld, terwijl mijn menstruatie mestal een dag of 5 duurt, in iedergeval geen 9 dagen!
ik vroeg me af of jullie dat ook hebben gehad? of het normaal is?
__________________
tralala
Oud 13-01-2006, 12:24
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
@morango:

Wellicht dat je lichaam moet wennen aan de hormonen die je nu binnenkrijgt?
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 13-01-2006, 15:20
meisje_0110
meisje_0110 is offline
@ morango:

toen ik met m'n allereerste strip van de microgynon begon, ben ik een maand lang ongesteld geweest. toen ik m'n eerste stopweek had, was ik ook nog ongesteld en toen ik met een nieuwe strip begon, was alles weer normaal. dus niet zoveel zorgen maken, als je na het slikken van 3 strips nog ongesteld bent, moet je ff naar de dokter gaan.
Oud 13-01-2006, 15:48
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik heb mijn pil doorgeslikt. Nu was ik hem de laatste week op de dinsdag hem vergeten. Ik heb hem toen nog om half 12 geslikt. Aangezien dit in de vakantie was, was dit denk rond 12 uur te laat.
Maar ik heb hem toen doorgeslikt. Ik wilde eigenlijk hem een week doorslikken. Maar nu ben ik hem gister weer vergeten. Nu nam ik hem de hele week al om half 9. En heb hem gister pas om 12 uur geslikt. Dus meer dan 12 uur te laat. Maar ik wilde eigenlijk stoppen nu. Dus heb vandaag niets genomen. Maar nu zegt pilvergeten.nl dat je bij de eerste week zelfs een morningafterpil moet nemen. Heb ik dus niet gedaan. Ik heb woensdag en afgelopen weekend nog wel sex gehad zonder condoom. Maar dit is dus niet mijn eerste week. Omdat ik hem een week wou doorslikken.

Iemand tips wat ik nu moet doen?

Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 17:12.
Oud 15-01-2006, 14:00
morango
Avatar van morango
morango is offline
Citaat:
meisje_0110 schreef op 13-01-2006 @ 16:20 :
@ morango:

toen ik met m'n allereerste strip van de microgynon begon, ben ik een maand lang ongesteld geweest. toen ik m'n eerste stopweek had, was ik ook nog ongesteld en toen ik met een nieuwe strip begon, was alles weer normaal. dus niet zoveel zorgen maken, als je na het slikken van 3 strips nog ongesteld bent, moet je ff naar de dokter gaan.
Nou, gelukkiggelukkig, het is gestopt, ik ben niet ongesteld meer.
Tzal inderdaad wel geweest zijn dat k moest wennen aan de hormonen ofzo..
__________________
tralala
Oud 15-01-2006, 19:13
Saarah
Saarah is offline
Ik heb sinds een week of 2 op verschillende plaatsen verschrikkelijke jeuk: op mijn billen, in mijn knie- en elleboogholtes, op mijn ellebogen . Zouden dit bijwerkingen kunnen zijn van de pil? Ik neem Meliane, nu ongeveer 2 maanden.
Oud 15-01-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 15-01-2006 @ 20:13 :
Ik heb sinds een week of 2 op verschillende plaatsen verschrikkelijke jeuk: op mijn billen, in mijn knie- en elleboogholtes, op mijn ellebogen . Zouden dit bijwerkingen kunnen zijn van de pil? Ik neem Meliane, nu ongeveer 2 maanden.
Pak de bijsluiter en kijk of het tussen de bijwerkingen staat. Zo niet dan lijkt de kans me klein dat het van de pil komt.
Oud 15-01-2006, 19:57
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Saarah schreef op 15-01-2006 @ 20:13 :
Ik heb sinds een week of 2 op verschillende plaatsen verschrikkelijke jeuk: op mijn billen, in mijn knie- en elleboogholtes, op mijn ellebogen . Zouden dit bijwerkingen kunnen zijn van de pil? Ik neem Meliane, nu ongeveer 2 maanden.
Ik kreeg van de microgynon50 onwijze huiduitslag en jeuk. Dit begon echter al na enkele uren nadat ik 'm had ingenomen. Lijkt me erg vreemd als dit na 2 maand pas optreed. Wat maakt het dat je zo onzeker over de pil bent
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 15-01-2006, 21:14
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 15-01-2006 @ 20:57 :
Wat maakt het dat je zo onzeker over de pil bent
Omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad, en het wel heel toevallig is dat ik het net nù krijg
Oud 15-01-2006, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 15-01-2006 @ 22:14 :
Omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad, en het wel heel toevallig is dat ik het net nù krijg
Je zult in de tijd dat je de pil slikt nog wel meer klachten krijgen die je eerst niet had...dat lijkt me niet meer dan normaal: ieder mens heeft zo nu en dan wel eens klachten. Zeker veelkomende klachten, waar jeuk in mijn ogen ook toe behoort. Lees de bijsluiter eens door en kijk of die klachten daarin genoemd staan. Zo niet, dan lijkt de kans me vrij klein dat het van de pil komt.
Oud 16-01-2006, 09:47
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Ik heb vanochtend de nuvaring opgehaald bij de dokter en hij was er heel enthousiast over

alleen je moet hem natuurlijk op je eerste dag van je menstruatie innemen zodat je gelijk veilig ben, maar kan je hem ook later innemen zodat je dan 7 dagen niet veilig ben, maar gewoon een condoom gebruikt dan?

Ik ben 2 keer achter elkaar ongesteld geworden namelijk *gestopt met de pil* en dit is dan ong mijn 5de dag, kan ik hem dan nu ook innemen?

vergeten te vragen bij de dokter
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 16-01-2006, 09:54
Verwijderd
De nuvaring moet je toch niet innemen...?
Oud 16-01-2006, 10:07
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
In doen
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 17-01-2006, 11:42
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb regelmatig blaasontsteking en heb daar vroeger ook altijd kuren voor gehad. Op een gegeven moment heb ik ditzelfde medicijn (nitrofurant 50 mg) voor een jaar meegekregen om preventief elke dag 1 pilletje te slikken. Ik ben daar echter al heel snel mee gestopt en had dus nog een stapel van die pillen liggen. Zo nu en dan als ik weer eens wat op voelde komen nam ik er dan gewoon eentje.

Nu had ik laatst de dag nadat ik seks had gehad weer blaasontsteking en toen ben ik weer met die pillen begonnen. Elke avond bij het eten nam ik er een, en een paar keer 's ochtends ook. Ik bedacht me alleen later pas dat dit misschien wel een anibioticum is en inderdaad is het dat volgens mij. Ik weet dus nu niet zo goed wat ik moet doen. Ik was net in de derde dag van mijn strip.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 17-01-2006, 11:51
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 17-01-2006 @ 12:42 :
Ik heb regelmatig blaasontsteking en heb daar vroeger ook altijd kuren voor gehad. Op een gegeven moment heb ik ditzelfde medicijn (nitrofurant 50 mg) voor een jaar meegekregen om preventief elke dag 1 pilletje te slikken. Ik ben daar echter al heel snel mee gestopt en had dus nog een stapel van die pillen liggen. Zo nu en dan als ik weer eens wat op voelde komen nam ik er dan gewoon eentje.

Nu had ik laatst de dag nadat ik seks had gehad weer blaasontsteking en toen ben ik weer met die pillen begonnen. Elke avond bij het eten nam ik er een, en een paar keer 's ochtends ook. Ik bedacht me alleen later pas dat dit misschien wel een anibioticum is en inderdaad is het dat volgens mij. Ik weet dus nu niet zo goed wat ik moet doen. Ik was net in de derde dag van mijn strip.
Als je preventief een jaar die pillen moest slikken, dan zal het wel geen antibioticum zijn ...
lees eens de bijsluiter?
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 17-01-2006, 11:53
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Kali schreef op 17-01-2006 @ 12:51 :
Als je preventief een jaar die pillen moest slikken, dan zal het wel geen antibioticum zijn ...
lees eens de bijsluiter?
Die heb ik dus niet bij me, maar ik heb op internet even op dat medicijn gezocht en kwam toen wel de naam antibioticum tegen...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 17-01-2006, 12:05
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Oh ik zie net op de apotheek site dat het de werking van de anticonceptiepil NIET beinvloed. Fieuw
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 17-01-2006, 15:22
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Saarah schreef op 15-01-2006 @ 22:14 :
Omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad, en het wel heel toevallig is dat ik het net nù krijg
In de komende jaren kun je nog wel veel meer onder de leden krijgen. Veel bijwerkingen verneem je direct al. (Trombose is bv een ander verhaal). However, maak je er niet al te druk om
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 17-01-2006, 15:27
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Citaat:
Fearless schreef op 03-01-2006 @ 14:00 :
Ik ben heel slordig geweest.
Ik moest aan een nieuwe strip beginnen maar had er geen meer. wat ik nog wel had was een halve strip ( gewoon als extra strip normaal ) en nog wat losgeknipte.
Nou ben ik daar aan begonnen, maar ik weet niet meer wanneer.. kan een week geleden zijn, kan er ook 2 zijn...
Kortom, nou weet ik niet wanneer ik met stopweek moet beginnen.
Nou dachti k, ik begin nu gewoon aan een nieuwe strip, en ga weer normaal door. ( dus na die strip een stop week, en dan weer nieuwe strip enz )

Kan dit?

Want dan heb ik dus iets van 1.5 strip genomen.. dus 1 niet afgemaakt..

Of, hebben jullie andere opties?

Jullie zeiden dat dit geen kwaad kon he, gewoon mn strip opmaken ( dus iets van 4.5 week de pil slikke ipv 3 ) maar dan erander ik mn cyclus toch wel helemaal?
Oud 17-01-2006, 15:32
Verwijderd
Ja, dan zal je onttrekkingsbloeding wel op een andere dag van de week beginnen dan eerst. Je kunt wel uit een nieuwe reservestrip nog een paar dagen erachteraan de pil slikken zodat je stopweek op dezelfde dag begint als dat-ie altijd deed.
Oud 17-01-2006, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Fearless schreef op 17-01-2006 @ 16:27 :
maar dan erander ik mn cyclus toch wel helemaal?
En?
Oud 18-01-2006, 14:30
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
dead person schreef op 16-01-2006 @ 10:47 :
Ik heb vanochtend de nuvaring opgehaald bij de dokter en hij was er heel enthousiast over

alleen je moet hem natuurlijk op je eerste dag van je menstruatie innemen zodat je gelijk veilig ben, maar kan je hem ook later innemen zodat je dan 7 dagen niet veilig ben, maar gewoon een condoom gebruikt dan?

Ik ben 2 keer achter elkaar ongesteld geworden namelijk *gestopt met de pil* en dit is dan ong mijn 5de dag, kan ik hem dan nu ook innemen?

vergeten te vragen bij de dokter
Volgens mij kan dat wel dat heb ik toen namelijk ook gedaan.

Ik ben juist heel ontevreden over de nuvaring
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 18-01-2006, 14:54
anoniem888
Avatar van anoniem888
anoniem888 is offline
hee, heb even een vraagje,
ik gebruik nu sinds ongeveer een maand de pil, maar weet iemand na hoe lang de pil echt werkt en betrouwbaar is?
want ik vrij nu altijd met een condoom, maar ik wil het ook eens zonder condoom proberen, maar het moet natuurlijk wel veilig blijven.
xxx
Oud 18-01-2006, 15:08
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
ligt er aan als je op je eerste of tweede dag van je menstruatie bent begonnen direct, anders na een strip ofzo.
Moet je even in de bijsluiter kijken of wachten tot iemand reageerd die het helemaal weet.
Oud 18-01-2006, 15:09
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
oja ik had reageerd met en d geschreven, volgens mij is het met een t. Anders gaat iedereen me weer verbeteren he
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Morning After Pil
AnTiLiCiOuS
3 14-08-2007 19:52
Lichaam & Gezondheid Stoppen met Diane 35 --> geen eetlust meer, hoofdpijn?
VIC.
2 28-03-2006 14:16
Lichaam & Gezondheid ongesteld maar toch niet?
Nyai
9 22-08-2004 12:04
Lichaam & Gezondheid zwanger en ongesteld?
love_girl_4-eva
39 04-06-2004 19:39
De Kantine eerst vodka ice lemon, daarna witte wijn en daarna baileys, kan dat?
pieper
65 08-02-2004 12:13
Lichaam & Gezondheid Morning after: Vraagje
Verwijderd
6 03-12-2003 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.