Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 21:06
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Als je blowt en drinkt tegelijk.. is dat dan slecht?
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2002, 11:28
Locke
Locke is offline
Neuh ik blow overal bij nooit problemen mee ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 11:42
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Ja, naar mijn mening is dat echt een ongelooflijke no-no. Maar elk persoon is dat effect anders. De één ervaart het als een fantastische roes (stronken), terwijl de ander (o.a. ik) last van enorme kokhalsneigingen en duizeligheid krijgt.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 14:05
Verwijderd
ligt eraan wat je met slecht bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 14:32
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
snees schreef:
ligt eraan wat je met slecht bedoelt.
UHm, nou dat het geen goede combinatie is met elkaar... Net zoals bier en wijn.. dat is ook geen goede combinatie
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 01:48
Verwijderd
Citaat:
charly not schreef:


UHm, nou dat het geen goede combinatie is met elkaar... Net zoals bier en wijn.. dat is ook geen goede combinatie
bier en wijn hoeft niet persé slecht te zijn, zoalng je maar eerst bier drinkt en daarna wijn, maar dat heeft met het alcoholpercentage t emaken, enniewee, ik ben nu dronken en stoned, en voel me prima dus....
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 07:50
poecilotheria
poecilotheria is offline
Citaat:
Locke schreef:
Neuh ik blow overal bij nooit problemen mee ..
same here
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 10:12
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Locke schreef:
Neuh ik blow overal bij nooit problemen mee ..
het kan wel meer stimulans om te kotsen aan je lichaam geven als je al teveel hebt gedronken..

maar voor de rest drink ik en blow ik gewoon tegelijk, geen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 10:57
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Ja, naar mijn mening is dat echt een ongelooflijke no-no. Maar elk persoon is dat effect anders. De één ervaart het als een fantastische roes (stronken), terwijl de ander (o.a. ik) last van enorme kokhalsneigingen en duizeligheid krijgt.
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 11:54
Flamma Varga
Avatar van Flamma Varga
Flamma Varga is offline
mijn mening kan best bij elkaar
ik drink en smoke ook te gelijk

tis misschien wel handig om het de 1e x dat je drinkt en smoked het bij 1a 2 biertjes te laten anders heb je een goeie kans om out te gaan
__________________
It is better 2B h8ed 4 what U R, Then 2 b loved 4 what U R not
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:18
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Flamma Varga schreef:
mijn mening kan best bij elkaar
ik drink en smoke ook te gelijk

tis misschien wel handig om het de 1e x dat je drinkt en smoked het bij 1a 2 biertjes te laten anders heb je een goeie kans om out te gaan
een beginner kan gewoon weinig hebben.. dus beginners; niet veel alcohol drinken en dan blowen want dan gaat het niet zo goed
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 15:07
emmol
emmol is offline
ik vind het een prima combi maar veel mensen kunnen er niet tegen. Als je het gaat proberen zou ik het ergens doen waar je iig snel kan gaan slpane of iest zoets drinken, want veel reizen als je goed ziek er van bent gewordne is niet aan te raden ..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 11:20
Griller
Griller is offline
ik vind het betur.. ik bereik dan echt de ultime gaarheid en ik voel mij dan (bijna) altijd alsof ik alles weet en overzicht heb over alles .. ik ga dan vaak ook niet veel praten want dan wordt ik veel te fylosophisch.

ps. Ik drink na een joint wel geen bier meer want daat wordt ik misselijk van.
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 01:17
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Het is niet slecht in die zin, dat het echt heel erg gevaarlijk voor je is ofzo. Het losstaand gebruiken van beide drugs is opzich al 'gevaarlijk'.

Echter kun je erg onprettige ervaringen gaan krijgen door het gebruik van wiet en alcohol tegelijk. Wiet én alcohol werken samen behoorlijk in op je maagstreek bijvoorbeeld, wat als resultaat kan hebben dat je bijvoorbeeld ontzettend misselijk wordt, en dus de hele avond ligt te kotsen.

Dat is iets minder prettig.

Verder kun je van beide drugs los ook vervelende dingen meemaken, van THC (de actieve stof in wiet) kan ervoor zorgen dat je bijvoorbeeld angst/paniekaanvallen kunt krijgen.

Alcohol vernielt je hersenen (in tégenstelling tot THC, ik hoorde dat uit een onderzoek is gebleken dat THX géén blijvende gevolgen voor je hersenen met zich meebrengt) en kan er ook voor zorgen dat je nogal misselijk kunt worden.

etc. etc....
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 22:24
queue
queue is offline
TIP: Eerst blowen en dan pas zuipen. Andersom gaat meestal helemaal mis, vooral als je onervaren bent. Wanneer je eerst blowt, pas je automatisch je drinktempo aan en weet je meestal tot hoever je kan gaan. Wanneer je eerst gaat drinken en daarna gaat blowen heb je er geen controle meer over; afhankelijk hoeveel je van te voren gedronken hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 12:14
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
queue schreef:
TIP: Eerst blowen en dan pas zuipen. Andersom gaat meestal helemaal mis, vooral als je onervaren bent. Wanneer je eerst blowt, pas je automatisch je drinktempo aan en weet je meestal tot hoever je kan gaan. Wanneer je eerst gaat drinken en daarna gaat blowen heb je er geen controle meer over; afhankelijk hoeveel je van te voren gedronken hebt.
aah wij doen ook vaak blowen dan drinken en dan blowen en het gaat opzich wel goed, ik waarschuw alleen de beginnende blower, dit niet te doen. Ja een paar pilsjes kan geen kwaad, maar ben je zat en je hebt nog nooit geblowed. DAn zie ik je avond slecht in
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 16:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Najah.. niet zo goede combinatie, maar ik heb er nooit echt heel erg last van.. Maar je moet er geen aspirine bij slikken, dan gaat t pas echt fout..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 08:41
Zap
Zap is offline
Wiet versterkt de effecten van alcohol (je kotst eerder )

Tip: ga NIET smoken terwijl de alcohol nog niet in is geslagen (en je wel veel hebt gezopen) want dan gaat het daarna... KADENG!

p-chez: dat van die niet-blijvende effecten van wiet (thc) klopt!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-07-2002, 17:22
gangstah_girl
gangstah_girl is offline
neuh geloof et niet!!!
allen idd je kotst eerder tenminste ik dan k weet niet of dat bij jou ook zo is!!!!
ik zou zeggen probeer et een keer merk je vanzelf of je dat fijn vind of niet blowen en drinken tegelijk bedoel ik

Kus

lil_gangstah_girl_@...............
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Onze dochter van 14 blowt. Adviezen gevraagd.
Close2U
20 16-04-2016 10:07
Drugs & Alcohol Adderal
marrrkje
80 07-11-2006 13:24
Liefde & Relatie Welk druggebruik zou je tolereren van je partner?
Warsocket
114 08-08-2004 12:41
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Drugs & Alcohol alcohol en drugs tegelijk?
Da Girl
45 03-10-2002 23:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.