Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2006, 11:56
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
A* schreef op 28-05-2006 @ 00:14 :
7 tot 14 keer per week.
Ik ga niet graag vuil mijn bed in. Mijn bed is schoon, dus ik douch altijd voor het slapen gaan.
En ik ga natuurlijk niet stinkend de deur uit, dus ik douch me 's ochtends ook.
Mijn haar was ik 1x per dag, 's avonds want het is nogal dik en droogt langzaam dus dan kan het de hele dag drogen zodat ik het de volgende dag goed kan doen.
Mensen die niet elke dag douchen vind ik vies, meestal stinken ze ook nog. Bah bah bah.
Oja, je gaat natuurlijk ontzettend vuil je bed in als je je niet van tevoren doucht

Sommige mensen hier moeten ze gewoon verplicht 5 weken op een eiland zetten. Prutsers.
Oud 28-05-2006, 14:57
Muspel
Muspel is offline
Ik douche 4 of 5 x per week.

ik MAG van mijn vader niet vaker douchen, want hij zegt dat het niet goed is voor huid en haar, en bovendien kun je dan sneller allergieën ontwikkelen voor van alles. In het slechtste geval zelfs een allergie voor water en dan ben je verder van huis dan als je je wat minder vaak douchet. En ik geloof hem, aangezien hij arts is. Maar op de dagen dat ik me niet douche, was ik me verder wel.

Maar ik moet sowieso om de dag douchen, omdat ik snel vet haar heb. En verder sport ik praktisch nooit, dus daarom hoef ik niet te douchen en als ik ongesteld ben, dan douche ik natuurlijk wel iets vaker omdat ik me dan gewoon niet schoon voel.
Oud 28-05-2006, 15:33
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Muspel schreef op 28-05-2006 @ 15:57 :
Ik douche 4 of 5 x per week.

ik MAG van mijn vader niet vaker douchen, want hij zegt dat het niet goed is voor huid en haar, en bovendien kun je dan sneller allergieën ontwikkelen voor van alles. In het slechtste geval zelfs een allergie voor water en dan ben je verder van huis dan als je je wat minder vaak douchet. En ik geloof hem, aangezien hij arts is. Maar op de dagen dat ik me niet douche, was ik me verder wel.

volgens mij is dit helemaal niet waar.

Mijn ouders zijn allebei arts en douchen 14x per week (en ik ook)
Oud 28-05-2006, 15:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 27-05-2006 @ 13:40 :
wassen, ok, dat kan. Hoewel ik douchen toch frisser vind, ff alles afspoelen. Maar er zijn mensen die niet elke dag douchen en op de dagen dat ze niet douchen zich ook niet wassen. Dat vind ik echt vies
Hoezo? Last van smetvrees?
Oud 28-05-2006, 16:17
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
A* schreef op 28-05-2006 @ 00:14 :
7 tot 14 keer per week.
Ik ga niet graag vuil mijn bed in. Mijn bed is schoon, dus ik douch altijd voor het slapen gaan.
En ik ga natuurlijk niet stinkend de deur uit, dus ik douch me 's ochtends ook.
Mijn haar was ik 1x per dag, 's avonds want het is nogal dik en droogt langzaam dus dan kan het de hele dag drogen zodat ik het de volgende dag goed kan doen.
Mensen die niet elke dag douchen vind ik vies, meestal stinken ze ook nog. Bah bah bah.
Ja je stinkt echt als het al 10 uur geleden is dat je hebt gedoucht

Trouwens ook als je ongesteld bent... als je constant een tampon draagt word je toch niet extra vies
Oud 28-05-2006, 18:51
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 28-05-2006 @ 16:43 :
Hoezo? Last van smetvrees?
nee hoor, helemaal niet. Op de universiteit kweek ik constant bacterien

maar om op je vraag terug te komen.... het is toch gwn niet fris om je zowel niet te douchen als te wassen er komt heus wel vuil aan je lichaam en vooral op bepaalde plekken (geslachtsdelen en bacterien in de oksels door zweetvorming) Zoals ik al zei, dat kun je wegwassen (hoewel ik douchen frisser vind, dat kan toch gwn) maar om nou een hele dag NIETS te doen...

Laatst gewijzigd op 28-05-2006 om 18:55.
Oud 28-05-2006, 19:16
Verwijderd
Citaat:
A* schreef op 28-05-2006 @ 00:14 :
7 tot 14 keer per week.
Ik ga niet graag vuil mijn bed in. Mijn bed is schoon, dus ik douch altijd voor het slapen gaan.
En ik ga natuurlijk niet stinkend de deur uit, dus ik douch me 's ochtends ook.
Mijn haar was ik 1x per dag, 's avonds want het is nogal dik en droogt langzaam dus dan kan het de hele dag drogen zodat ik het de volgende dag goed kan doen.
Mensen die niet elke dag douchen vind ik vies, meestal stinken ze ook nog. Bah bah bah.
Wat doe je dan in vredesnaam in bed waar je zo van gaat stinken?
Oud 28-05-2006, 19:20
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 28-05-2006 @ 19:51 :
nee hoor, helemaal niet. Op de universiteit kweek ik constant bacterien

maar om op je vraag terug te komen.... het is toch gwn niet fris om je zowel niet te douchen als te wassen er komt heus wel vuil aan je lichaam en vooral op bepaalde plekken (geslachtsdelen en bacterien in de oksels door zweetvorming) Zoals ik al zei, dat kun je wegwassen (hoewel ik douchen frisser vind, dat kan toch gwn) maar om nou een hele dag NIETS te doen...
Zo slecht is het niet als er bacteriën op je lichaam zitten, hoor. Dan bedoel ik niet dat je maar per se moet stinken, maar het kan geen kwaad. Ik was me eigenlijk elke dag op de 'belangrijke' plekken, maar ik vermoed dat niemand er iets van merkt als ik het eens een dagje niet doe. Het wordt wat anders als je het een week niet doet, misschien

En ik denk eigenlijk dat je geslachtsdelen en oksels minder vies worden dan je handen en je gezicht...
Oud 28-05-2006, 19:30
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-05-2006 @ 20:20 :
Zo slecht is het niet als er bacteriën op je lichaam zitten, hoor. Dan bedoel ik niet dat je maar per se moet stinken, maar het kan geen kwaad. Ik was me eigenlijk elke dag op de 'belangrijke' plekken, maar ik vermoed dat niemand er iets van merkt als ik het eens een dagje niet doe. Het wordt wat anders als je het een week niet doet, misschien

En ik denk eigenlijk dat je geslachtsdelen en oksels minder vies worden dan je handen en je gezicht...
Nee, veel kwaad kan het inderdaad niet. Maar dat verschilt dus persoon, of je dat schoner vindt of niet. Als je geen zin erin hebt douche je gwn vaker.

En wat je handen en je gezicht betreft, die zullen qua vuil misschien wel viezer worden ja, maar dat ruik je niet zo snel... pas na langere tijd. Maar je geslachtsdelen en oksels zijn wel broedplaatsen van bacterien en DIE veroorzaken juist de onaangename geur.
Oud 28-05-2006, 19:58
Psychotic89
Avatar van Psychotic89
Psychotic89 is offline
7x per week
__________________
-- Psychotic
Oud 28-05-2006, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 28-05-2006 @ 20:16 :
Wat doe je dan in vredesnaam in bed waar je zo van gaat stinken?
slapen + dromen + dik dekbed = zweet = muffe lucht
en ik kwijl in mn slaap en ik heb liever geen opgedroogd kwijl aan mn hoofd zitten al zie ik soms wel mensen die dat hebben en dan draait mn maag om, net als bij etensresten van eergisteren enzo
Oud 28-05-2006, 20:18
PV
PV is offline
het nut van s avonds douchen en de ochtend erna ook, ontgaat me helemaal.. douche dan gewoon alleen smorgens. Wie zal het boeien als je savonds in bed "stinkt". tenzij je een relatie hebt dan
Oud 28-05-2006, 20:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
PV schreef op 28-05-2006 @ 21:18 :
het nut van s avonds douchen en de ochtend erna ook, ontgaat me helemaal.. douche dan gewoon alleen smorgens. Wie zal het boeien als je savonds in bed "stinkt". tenzij je een relatie hebt dan
Haha ja, daar zat ik ook al aan te denken.
Oud 28-05-2006, 20:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
PV schreef op 28-05-2006 @ 21:18 :
het nut van s avonds douchen en de ochtend erna ook, ontgaat me helemaal.. douche dan gewoon alleen smorgens. Wie zal het boeien als je savonds in bed "stinkt". tenzij je een relatie hebt dan
Bovendien als je 's avonds doucht dan ben je niet vies als je je bed ingaat, wordt je bed ook niet vies (als het al vies wordt omdat je erin ligt ) en dan kom je er 's morgens toch ook niet vies uit?

Ik vraag me uberhaupt af wie er hier nog wel eens echt vies is.

Je beddegoed laat volgens mij niemand een maand op zijn bed liggen, ook al douche je twee keer per dag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-05-2006, 21:21
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 28-05-2006 @ 12:56 :
Oja, je gaat natuurlijk ontzettend vuil je bed in als je je niet van tevoren doucht

Sommige mensen hier moeten ze gewoon verplicht 5 weken op een eiland zetten. Prutsers.
Ja, en stinkend. Zeker als ik een avond heb staan tappen en helemaal plak van het bier en de frisdrank.

Wat is er mis met personelijke hygiene? Ik erger me kapot aan mensen die stinken, ik kan die echt niet naast me hebben. Gadverdamme, ik wordt misselijk van een penetrante zweetlucht.
Oud 28-05-2006, 21:22
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
Experiment schreef op 28-05-2006 @ 17:17 :
Ja je stinkt echt als het al 10 uur geleden is dat je hebt gedoucht

Trouwens ook als je ongesteld bent... als je constant een tampon draagt word je toch niet extra vies
Als je de hele tijd in rokerige ruimtes bent en hard moet werken en zweet, dan wel.

Als ik ongesteld ben douch ik sowieso 2x per dag. En nee, niet na elke tampon maar je kan ook gewoon met doekjes de boel schoonhouden.
Oud 28-05-2006, 21:32
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
als je ongesteld bent is het sowieso veel schoner om gwn 2x per dag te douchen. Want 's nachts bloed je gwn door hoor
Oud 28-05-2006, 21:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 28-05-2006 @ 22:32 :
als je ongesteld bent is het sowieso veel schoner om gwn 2x per dag te douchen. Want 's nachts bloed je gwn door hoor
Nou, ik nauwelijks hoor.
Oud 28-05-2006, 23:48
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 28-05-2006 @ 21:05 :
slapen + dromen + dik dekbed = zweet = muffe lucht
en ik kwijl in mn slaap en ik heb liever geen opgedroogd kwijl aan mn hoofd zitten al zie ik soms wel mensen die dat hebben en dan draait mn maag om, net als bij etensresten van eergisteren enzo
Hmja, nou ja, daarvoor was ik me dus gewoon en verschoon ik m'n bed regelmatig

Citaat:
***ailá*** schreef op 28-05-2006 @ 22:32 :
als je ongesteld bent is het sowieso veel schoner om gwn 2x per dag te douchen. Want 's nachts bloed je gwn door hoor
Niet door m'n tampons heen, over het algemeen
Oud 29-05-2006, 09:53
Krynn
Krynn is offline
Mwah. Ik gebruik douchen een beetje om wakker te worden, dus ik doe het in ieder geval 7 keer per week...en aangezien ik zweetvoeten, lijp haar, en erg goed werkende zweetklieren heb moet dat ook wel.

Het kan me geen zier schelen hoe vaak andere mensen zich douchen...als ik ze maar niet ruik.
Oud 29-05-2006, 10:12
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 28-05-2006 @ 22:32 :
als je ongesteld bent is het sowieso veel schoner om gwn 2x per dag te douchen. Want 's nachts bloed je gwn door hoor

Leg mij dan eens uit waarom je als je ongesteld bent viezer wordt dan normaal.


En A* ja logisch dat je doucht na het uitgaan als je stinkt e.d. maar om dan de volgende ochtend wéér te douchen? De zin daarvan ontgaat me compleet!

Elke dag douchen oké (hoewel het imo niet nodig is als je je goed wast) maar 's avonds douchen en dan van slapen vies geworden zijn? Of voor je gaat slapen nog gaan douchen terwijl je de volgende ochtend sowieso gaat douchen?
Oud 29-05-2006, 10:38
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Mij lijkt me logisch om 's avonds te douchen, want overdag leid je meestal een actiever leven. Al colleges volgen of naar school

Als je van slapen al vies wordt..

Om 's morgens wakker te worden, kun je ook een emmertje koud water over je gezicht gooien.
Oud 29-05-2006, 12:21
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
Experiment schreef op 29-05-2006 @ 11:12 :
En A* ja logisch dat je doucht na het uitgaan als je stinkt e.d. maar om dan de volgende ochtend wéér te douchen? De zin daarvan ontgaat me compleet!

Elke dag douchen oké (hoewel het imo niet nodig is als je je goed wast) maar 's avonds douchen en dan van slapen vies geworden zijn? Of voor je gaat slapen nog gaan douchen terwijl je de volgende ochtend sowieso gaat douchen?
's ochtends stink ik, vind ik. Want dan lig je de hele avond onder de dekens. En als je sex hebt ga je zweten en dat is ook vies. En als je na de sex lekker tegen mekaar aankruipt en de hele nacht verder gaat liggen zweten dan ben je ook vies de volgende dag.

Maar, ik heb natuurlijk ook niet elke avond sex, dus het komt er voornamelijk op neer dat ik gewoon lekker wil ruiken 's ochtends. En mijn gezicht wil schoonmaken. En douchen is ook gewoon lekker. En ik voel me dan schoner.
Oud 29-05-2006, 15:42
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 28-05-2006 @ 16:43 :
Hoezo? Last van smetvrees?
Hahaha idd. Er zitten hier mensen die denken dat je van 1 dagje douchen of niet wassen ineens een zwerver wordt. Als er mensen zitten hier waar het echt nodig is dat ze 2x per dag douchen dan heb ik dat de grootste medelijden mee. Mensen die denken dat ze meteen 'vies' zijn als ze 2x per dag niet douchen moeten eens naar een psychiater gaan ofzo.
Oud 29-05-2006, 16:11
mar87
mar87 is offline
De grootste onzin vind ik nog wel dat er mensen zijn die durven te beweren dat je 's ochtends vies bent van het slapen....

je zweet misschien iets...maar dat hoeft niet meteen te betekenen dat je stinkt als een varken en als je gewoon schone lakens hebt dan word je al helemaal niet vies. En als je je raam gewoon open hebt dan kunnen alle mogelijke luchtjes zo weg en is het gewoon fris op je kamer.

Maargoed... ik douche me normaalgesproken gewoon 4 keer in de week en de overige dagen was ik me gewoon even.
Met warm weer of als ik gesport heb dan douche ik me vaker maar anders echt niet.
Oud 29-05-2006, 16:15
Verwijderd
Ik denk dat de mensen die 2 keer per dag douchen mijnwerker zijn van beroep en in hun vrije tijd modderworstelen
Oud 29-05-2006, 16:36
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Katje schreef op 29-05-2006 @ 17:15 :
Ik denk dat de mensen die 2 keer per dag douchen mijnwerker zijn van beroep en in hun vrije tijd modderworstelen
Ja dat denk ik idd ook.
Oud 29-05-2006, 16:54
A*
Avatar van A*
A* is offline
Jeetje, laat het toch gewoon.
Als mensen zich 2x per dag willen douchen, dan mogen ze dat toch gewoon?
Als ik me schoner voel bij 2x per dag douchen, is dat toch geen probleem?
Oud 29-05-2006, 17:16
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Hehe, mensen die twee keer per dag douchen moeten ze eens verplichten om 2 weken niet te douchen. Dan weten ze wat vies is.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Oud 29-05-2006, 17:41
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
A* schreef op 29-05-2006 @ 17:54 :
Jeetje, laat het toch gewoon.
Als mensen zich 2x per dag willen douchen, dan mogen ze dat toch gewoon?
Als ik me schoner voel bij 2x per dag douchen, is dat toch geen probleem?
Het gaat er meer om, dat die mensen andere mensen die om de dag douchen vies vinden.
Oud 29-05-2006, 19:51
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Negen keer per week. (Elke ochtend, twee keer als ik terugkom van paardrijden.) Mja, ik heb laatst bijna een week lang niet gedoucht en dat was stiekem best relaxed.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 29-05-2006, 20:33
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 29-05-2006 @ 18:41 :
Het gaat er meer om, dat die mensen andere mensen die om de dag douchen vies vinden.
Zolang ze niet stinken vind ik het best, maar zoals ik al eerder zei; mensen die niet vaak douchen en wel keihard stinken vind ik vies.
Oud 29-05-2006, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 29-05-2006 @ 18:41 :
Het gaat er meer om, dat die mensen andere mensen die om de dag douchen vies vinden.
ja sorry dat ik t niet echt fris vind als er mensen langs lopen die 10 uur in de wind meuren en gewoon overal viezigheid hebben zitten
Oud 29-05-2006, 21:51
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
A* schreef op 29-05-2006 @ 21:33 :
Zolang ze niet stinken vind ik het best, maar zoals ik al eerder zei; mensen die niet vaak douchen en wel keihard stinken vind ik vies.
Er zijn anders ook mensen die iedere dag douchen maar toch meuren.

Citaat:
koekjes schreef op 29-05-2006 @ 22:04 :
ja sorry dat ik t niet echt fris vind als er mensen langs lopen die 10 uur in de wind meuren en gewoon overal viezigheid hebben zitten
Jij gaat er meteen vanuit dat iemand stinkt als die zich een dag niet doucht of wast. Overal viezigheid heeft zitten. Lol, flikker toch op zeg
Oud 29-05-2006, 22:19
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Om even samen te vatten: Niemand vind het fijn als men stinkt, maar hoe er tot dat doel gekomen wordt, verschilt per persoon. That's all.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 29-05-2006, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 29-05-2006 @ 22:51 :
Er zijn anders ook mensen die iedere dag douchen maar toch meuren.

Jij gaat er meteen vanuit dat iemand stinkt als die zich een dag niet doucht of wast. Overal viezigheid heeft zitten. Lol, flikker toch op zeg
sorry dat ik er niet in geloof dat je fris bent als je niet doucht
Oud 29-05-2006, 22:39
fractuur
fractuur is offline
Altijd na het sporten, en dan nog misschien 1 a 2x. Dus pas em beet 7x per week. 2x op een dag douchen probeer ik de vermijden, omdat dat zo slecht is voor je huid. En mijn huid is al zo droog.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 29-05-2006, 22:42
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 29-05-2006 @ 23:39 :
Altijd na het sporten, en dan nog misschien 1 a 2x. Dus pas em beet 7x per week. 2x op een dag douchen probeer ik de vermijden, omdat dat zo slecht is voor je huid. En mijn huid is al zo droog.
als je goede creme en douchegel gebruikt is t echt niet erg hoor
Oud 29-05-2006, 23:11
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 29-05-2006 @ 23:27 :
sorry dat ik er niet in geloof dat je fris bent als je niet doucht
Dat moet je inderdaad maar spijten, ja. Gemiddeld genomen stink je écht niet als je je een paar dagen niet doucht maar wel wast en deodorant gebruikt (en geen viesmakende activiteiten uitvoert, natuurlijk). Sowieso - als je een vriendin van mij, die dagelijks doucht, en mij ziet, is de kans een stuk groter dat zíj naar zweet ruikt dan ik. Niet iedereen zweet zoveel en stinkt zo snel...
Oud 29-05-2006, 23:41
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Katje schreef op 29-05-2006 @ 17:15 :
Ik denk dat de mensen die 2 keer per dag douchen mijnwerker zijn van beroep en in hun vrije tijd modderworstelen
wat een achterlijke reactie zeg....

en jij bent niet de enige. Ik las er ook nog eentje die medelijden had met mensen die 2x per dag douchen *gaat ook op die kinderachtige toer* ==> mensen die NIET elke dag douchen weten niet hoe ze zichzelf moeten schoonhouden en ik heb medelijden met ze omdat ze smerig zijn zonder het door te hebben.

Hoor je zelf hoe achterlijk dat klinkt?

en wat die menstruatie betreft, SORRY hoor, maar na een hele nacht slapen ga ik wel douchen hoor. Al het bloed weghalen, goed reinigen, als het ware weer met een schone lei aan een (bloederige) dag beginnen. Hoe kun je dat niet doen? dat begrijp ik echt niet. Dat is pas echt vies
Oud 30-05-2006, 12:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 30-05-2006 @ 00:41 :
wat een achterlijke reactie zeg....

en jij bent niet de enige. Ik las er ook nog eentje die medelijden had met mensen die 2x per dag douchen *gaat ook op die kinderachtige toer* ==> mensen die NIET elke dag douchen weten niet hoe ze zichzelf moeten schoonhouden en ik heb medelijden met ze omdat ze smerig zijn zonder het door te hebben.

Hoor je zelf hoe achterlijk dat klinkt?

en wat die menstruatie betreft, SORRY hoor, maar na een hele nacht slapen ga ik wel douchen hoor. Al het bloed weghalen, goed reinigen, als het ware weer met een schone lei aan een (bloederige) dag beginnen. Hoe kun je dat niet doen? dat begrijp ik echt niet. Dat is pas echt vies
Jij bent hier de gene die kinderachtig is hoor.
Oud 30-05-2006, 13:07
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Tja, ik vind mensen ook vies als ze stinken, wie niet?

Ik denk dat wanneer je zo vaak doucht, je dan ook geen dag meer zonder kan doen, zonder dat je gaat 'stinken'.
Dat is toch ook zo met haren wassen? Hoe vaker je het wast, hoe sneller het vet wordt?
Ik weet niet of dat te vergelijken is, ik hoor t graag.

Je moet zelf weten hoevaak je wel niet gaat douchen, maar je hoeft andere mensen er niet op af te rekenen als zij niet hetzelfde als jij doen.
Oud 30-05-2006, 13:46
Verwijderd
Het interesseert mij niet hoeveel iedereen douchet om eerlijk te zijn, maar:
1. ik wens er niet op afgerekend te worden als ik maar 1x per dag of per 2 dagen douche
2. ik vind het wél een geldverspillende activiteit en gezien de waterschaarste in de wereld vind ik het argument 'want anders ben ik vies' niet zo standhouden. Eén keer per dag lijkt me dan ruim genoeg.
Oud 30-05-2006, 15:47
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 30-05-2006 @ 00:41 :


en wat die menstruatie betreft, SORRY hoor, maar na een hele nacht slapen ga ik wel douchen hoor. Al het bloed weghalen, goed reinigen, als het ware weer met een schone lei aan een (bloederige) dag beginnen. Hoe kun je dat niet doen? dat begrijp ik echt niet. Dat is pas echt vies

Tampon in? Dus 'al dat bloed'... je overdrijft weer lekker. Het is de Rode Zee niet.
Oud 30-05-2006, 15:54
Verwijderd
Ik ben lekker vies, volgens mensen hier, heerlijk

Ik douche me om de dag, en dan maar 1 keer per dag. Dus elke 14 dagen, 7 keer Ik was me op de dagen dat ik niet douche gewoon even snel aan de kraan. Mocht het een zweterige dag zijn geweest, dan douche ik me nog wel een keertje extra, maar over het algemeen niet. Mijn haar was ik telkens als ik douche, dus ook om de dag.

En als ik ongesteld ben, doe ik precies hetzelfde, eigenlijk.
Oud 30-05-2006, 17:43
mar87
mar87 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-05-2006 @ 16:54 :
Ik ben lekker vies, volgens mensen hier, heerlijk

Ik douche me om de dag, en dan maar 1 keer per dag. Dus elke 14 dagen, 7 keer Ik was me op de dagen dat ik niet douche gewoon even snel aan de kraan. Mocht het een zweterige dag zijn geweest, dan douche ik me nog wel een keertje extra, maar over het algemeen niet. Mijn haar was ik telkens als ik douche, dus ook om de dag.

En als ik ongesteld ben, doe ik precies hetzelfde, eigenlijk.
here the same...

en ik vind het veel te veel gedoe om me vaker te douchen. 's Ochtends ga ik al helemaal niet douchen, je bent zo weer 10 minuten verder en daar gun ik me gewoonweg geen tijd voor.
En bovendien voel ik me gewoonweg niet smerig en stink ik ook niet. (als ik zou stinken dan had ik allang commentaar gehad van mensen thuis)

En het is waterverspillend...
Oud 30-05-2006, 19:05
Verwijderd
als je je afspoelt onder de kraan douche je toch ook?
Oud 30-05-2006, 19:16
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
> 10 x p.w.
Oud 30-05-2006, 19:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-05-2006 @ 00:11 :
Dat moet je inderdaad maar spijten, ja. Gemiddeld genomen stink je écht niet als je je een paar dagen niet doucht maar wel wast en deodorant gebruikt (en geen viesmakende activiteiten uitvoert, natuurlijk). Sowieso - als je een vriendin van mij, die dagelijks doucht, en mij ziet, is de kans een stuk groter dat zíj naar zweet ruikt dan ik. Niet iedereen zweet zoveel en stinkt zo snel...
Daarnaast zweet je ook gewoon overdag. Dat je je in de ochtend wast, betekend nog niet dat je de hele dag naar bloementjes ruikt. Sterker nog, als ik me in de ochtend douche en ik race met mijn fiets naar het station, dan stink ik nog meer dan wanneer ik net uit bed kom.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 30-05-2006, 20:55
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-05-2006 @ 00:11 :
Dat moet je inderdaad maar spijten, ja. Gemiddeld genomen stink je écht niet als je je een paar dagen niet doucht maar wel wast en deodorant gebruikt (en geen viesmakende activiteiten uitvoert, natuurlijk). Sowieso - als je een vriendin van mij, die dagelijks doucht, en mij ziet, is de kans een stuk groter dat zíj naar zweet ruikt dan ik. Niet iedereen zweet zoveel en stinkt zo snel...
Precies Jij snapt het. Vrienden van me zeggen het ook gewoon tegen elkaar als dat zo is. Heb genoeg mensen bij me en anders had ik het echt wel ŕllang gehoord. Ik merk het zelf ook wel als ik stink. Zelfs na 3 dagen heb ik nog nergens last van.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaichael Palin #1943
Holland Oates
500 30-11-2015 01:08
Lichaam & Gezondheid tattoo
Verwijderd
8 06-03-2007 23:53
De Kantine Hoevaak douche je je per week?
Kimmi3girl
221 29-01-2004 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.