Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 23:50
@Moon
@Moon is offline
Laatst heb ik een paar keer met een jongen afgesproken. Het was erg gezellig en het klikte ook. Ik had ook het idee dat het wederzijds was, want hij maakte zo nu en dan complimentjes, alleen was er nog niets gebeurd, niet gezoend. Op onze laatste date had ik wel zoiets van ‘nu moet het toch eens een keer gebeuren’. Maar op het laatst kwam hij met een probleem. Hij zei dat hij me echt een hele leuke meid vond maar dat er iets tussen is gekomen. Hij had vroeger een vriendin waarmee hij drie jaar een relatie mee heeft gehad. Dat is nu al een jaar uit. Het ging uit omdat de ouders van dat meisje hem afkeurden omdat hij drie jaar jonger is dan dat meisje (nogal vreemd dat ze na drie jaar pas ermee komen ) maar laatst werd hij door die vader opgebeld dat hij hem toch goedkeurde. En nu weet hij niet wat hij moet doen. Hij wilt misschien terug naar zijn ex L Hij heeft dus wat tijd nodig om alles op een rijtje te zetten. Hij had het er erg moeilijk mee toen hij dit vertelde. Kreeg zelfs tranen in z’n ogen. Nadat hij me dit alles had verteld had hij me een cadeau gegeven (erg lief van m) en hoopte dat we goede vrienden konden zijn.. Ik vraag me echt af wat hij daar nou mee bedoelde… De dag daarna had ik hem nog bij het sporten even gesproken. Het was te merken dat hij echt niet weet hoe hij zich tegenover mij moest opstellen. Sindsdien heb ik hem al twee weken niet meer gesproken en gezien, totaal geen contact. Het is ook wel zo dat we het beide druk hebben ivm de opkomende tentamens, maar toch…..ik weet echt niet wat ik moet doen…. Ik zou graag contact met hem willen opnemen maar weet niet of het wel zo’n goed idee is. Zou ik hem meer de tijd moeten geven, wachten totdat hij zelf ermee komt? Na de tentamens pas met hem contact opnemen?? Maar die zijn over 2 a 3 weken pas afgelopen. Dat duurt nog zo lang…! Wat moet ik nou doen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2004, 01:03
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Je moet eerst uitzoeken of hij alweer iets met z'n 'ex' heeft denk ik en als dat niet zo is twijfelt hij vast nog en dan zou ik er alles aan doen om hem voor me te winnen! En je kan beter wel contact opnemen want anders kun je geen tentamens meer leren omdat steeds aan hem moet denken! Ik weet niet of je er wat aan hebt maar: Succes iig!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 05:36
Verwijderd
als hij toch bij zn ex wil zijn moet je dat accepteren denk ik maar ik zou verder niet boos op hem worden...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 06:10
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik denk dat hij na veel twijfelen toch voor zijn ex kiest

En dat hij vrienden met jou wil zijn bedoelt hij waarschijnlijk gewoon letterlijk. Gewoon vrienden.
En dan weet hij niet hoe hij zich tegen jou moet gedragen, omdat hij waarschijnlijk weet dat jij wat voor hem voelt.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 08:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Probeer hem de ruimte te geven om even alles op een rijtje te zetten. Het lijkt me een lastige situatie als ik me in die jongen verplaats, maar ik denk dat hij uiteindelijk toch voor zn ex gaat kiezen.
Probeer verder om te gaan als normale vrienden, hopen dat dat lukt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 08:19
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
lijkt me een aardig lastige situatie, maar praten lijkt me toch het beste at the moment! contact that guy!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 08:45
Verwijderd
omg.. dat vind ik toch zo vreemd.. die jongen had 3 jaar een vriendin en daarna ging het uit omdat die ouders 'm niet goedkeurden. En na een jaar belt die vader op om te zeggen dat ie 'm wel goedkeurt.. Naja, je vind het zelf ook al vreemd zeg je.

Ik zou m'n gevoelens voor hem even op een laag pitje zetten, als ik jou was. Je hebt nu tentamens, probeer je daar op te richten. Hij moet erachter komen of hij nog bij z'n ex wil zijn, een relatie van 3 jaar is niet zomaar iets.. als je hem nu opbelt en weer gaat zien dan is het alleen maar pijnlijk voor je denk ik. Het is echt geen slecht idee om even een paar weken wat afstand te nemen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 09:12
@Moon
@Moon is offline
Maar het is ook wel zo dat hij het afgelopen jaar haast geen contact met haar heeft gehad. Alleen met verjaardagen.

Eigenlijk 'ken' ik hem al een tijdje. Een paar maanden geleden vroeg hij mn nummer via een vriend van mij, maar ik had hem alleen maar mijn emailadres gegeven (ja, ik ben vaag hehe). We hebben toen wat over en weer gemaild en 2 maanden geleden hadden we pas voor het eerst wat afgesproken. Hij zei ook dat als we eerder hadden afgesproken dat we dan niet op dit probleem zouden stuiten. Maar ja.... wisten we ook niet vantevoren. Wel zei hij dat hij dacht toen hij mij voor het eerst zag er echt klaar voor was om een nieuw relatie aan te gaan, maar ja... nu is er dit tussengekomen....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 09:54
elledc
elledc is offline
Dat vind ik toch wat flauw van hem. Hij houdt je aan het lijntje, jij weet nog steeds niet voor wie hij zal kiezen. Dus is het aan hém om jou dat duidelijk te maken. Als hij je zo lang in de kou laat staan zonder iets van zich te laten horen zegt dit al genoeg over hem vind ik.
En dat hij gevoelens heeft voor jou maar plots weer voor zijn ex omdat die ouders dat goedkeuren vind ik toch wel zeer bizar. Als je nou écht van iemand houdt dan doet de mening van de ouders er toch niet toe?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 11:06
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hij is duidelijk nog niet klaar met die ex. Je kunt hem beter nu proberen los te laten dan achter hem aan te gaan en op zijn best in een erg frustrerende relatie terecht te komen.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 13:23
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik denk dat het beste is hem nog even met rust te laten, laat hem maar contact zoeken als hij dat wil. denk niet dat jij er zin in hebt achter hem aan te gaan lopen. maar het lijkt of hij nog even niet over zijn ex heen is. denk dat zij het eerst uit moeten zoeken wat zij willen en gaan doen. maar hij houdt je nu wel aan t lijntje. misschien is het beter je nu op de tentamens te concentreren en even nite aan hem te denken. (voor zover dat lukt). en ik zou er niet op rekenen dat ie voor je kiest als ik het o hoor.. dan kan het alleen maar realiteit zijn of meevallen... succes!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen
crashb
14 26-02-2015 21:52
Psychologie Ik weet niet goed wat te doen
tinkebel
19 09-03-2006 19:56
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 12-08-2005 23:00
Liefde & Relatie hoe vermaken met goede vriend
sweet_forumgirl
23 27-09-2004 13:33
Liefde & Relatie wat te doen?
Vini-Vidi-Vici
10 20-04-2004 06:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [KCV] Wat te doen?
Seven of Wands
7 09-04-2004 19:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.