Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2007, 20:16
spongebobdude
spongebobdude is offline
Als ik mn vriendin bevredig op haar broek (haar clitoris stimuleer met haar broek dr tussen) is er dan kans dat ze klaarkomt?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:20
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ja.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:20
spongebobdude
spongebobdude is offline
Redelijk makkelijk?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat is afhankelijk van hoe makkelijk zij kan klaarkomen...

Ik neem aan dat jij dit geprobeerd hebt en dat zij wel iets orgasme-achtigs heeft gedaan maar jij durft gewoon niet te vragen of ze nou gekomen is?

VRAGEN dus
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:25
spongebobdude
spongebobdude is offline
Nee ik heb dit nog niet geprobeerd, dat ga ik juist doen maar ik vroeg me af of de kans dat ze dan komt groot is...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Nou die kans is niet enorm groot denk ik... Je hebt waarschijnlijk meer kans op succes met jouw hand ín haar broek...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:26
Verwijderd
kan je haar broek niet gewoon uitdoen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:28
spongebobdude
spongebobdude is offline
Dat heeft ze liever niet.... ze heeft nl nog niet soveel ervaring...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:36
o0*Y*0o
Avatar van o0*Y*0o
o0*Y*0o is offline
Ik denk dat ieder meisje iets anders antwoordt op deze vraag, gewoon proberen dus!

Ik heb nu 'n tamelijk onprettig beeld van Spongebob voor me... "Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor!"
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
spongebobdude schreef op 26-05-2007 @ 21:28 :
Dat heeft ze liever niet.... ze heeft nl nog niet soveel ervaring...
Nou, en? Dat heeft vrij weinig met ervaring te maken in my opinion. Daarbij, op deze manier krijgt ze ook niet echt ervaring.

Ik denk eerder dat ze onzeker is.

Maar goed, ze kan misschien wel klaarkomen, maar de kans is vrij klein.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 21:11
Verwijderd
ze zal het in elk geval wel lekker vinden de kans dat ze ervan klaarkomt lijkt me niet zo groot, maar dat hoeft toch ook helemaal nog niet, dat komt vanzelf als ze er wel klaar voor is om haar broek uit te doen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 21:22
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 26-05-2007 @ 21:38 :
Nou, en? Dat heeft vrij weinig met ervaring te maken in my opinion. Daarbij, op deze manier krijgt ze ook niet echt ervaring.

Ik denk eerder dat ze onzeker is.

Maar goed, ze kan misschien wel klaarkomen, maar de kans is vrij klein.
Tuurlijk heeft dat wel met ervaring te maken. Iemand met nul ervaring gaat minder snel verder dan iemand die al meerdere personen in bed heeft gehad (althans, dat hoor ik van iedereen uit mijn omgeving). Misschien is het ook wel onzekerheid hoor, maar het rustig aandoen als je voor het eerst verder wilt gaan is niet bepaald vreemd. Zeker niet voor een meisje.

Ja, ze kan klaarkomen met haar broek aan. Jij ook. Of het ook zal gebeuren is een tweede.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 22:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
In theorie kan ze al klaarkomen door oogcontact.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 23:04
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
spongebobdude schreef op 26-05-2007 @ 21:28 :
Dat heeft ze liever niet.... ze heeft nl nog niet soveel ervaring...
Dan heb je issues lijkt me. Vingeren met of zonder kleren lijkt me nu namelijk al verder te gaan dan uitgekleed knuffelen.
Citaat:
o0*Y*0o schreef op 26-05-2007 @ 21:36 :
Ik heb nu 'n tamelijk onprettig beeld van Spongebob voor me... "Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor!"
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 23:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 26-05-2007 @ 22:22 :
Tuurlijk heeft dat wel met ervaring te maken. Iemand met nul ervaring gaat minder snel verder dan iemand die al meerdere personen in bed heeft gehad (althans, dat hoor ik van iedereen uit mijn omgeving). Misschien is het ook wel onzekerheid hoor, maar het rustig aandoen als je voor het eerst verder wilt gaan is niet bepaald vreemd. Zeker niet voor een meisje.

Ja, ze kan klaarkomen met haar broek aan. Jij ook. Of het ook zal gebeuren is een tweede.
Misschien. In mijn ogen blijft het toch hoe prettig en veilig je je bij elkaar voelt. En dat merk ik ook bij mijn exen, het gaat allemaal heel makkelijk en prettig, zonder enige schaamte, als je je maar veilig voelt.

Is dat niet het geval, dan ontstaat dat pas.

Maar goed, dat zijn mijn ervaringen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 10:27
Verwijderd
het kan ook best zijn dat de vriendin van ts 14 ofzo is en gewoon nog niet toe aan intiemere dingen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 16:33
Verwijderd
Citaat:
o0*Y*0o schreef op 26-05-2007 @ 21:36 :
Ik denk dat ieder meisje iets anders antwoordt op deze vraag, gewoon proberen dus!

Ik heb nu 'n tamelijk onprettig beeld van Spongebob voor me... "Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor!"
mwuahahha ogod..

Nja je kan het altijd proberen. Ik kan me i.i.g. niet bij voorstellen dat ik van zoiets klaar zou komen, maar dat is bij iedereen verschillend en ze hóeft toch ook niet klaar te komen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 18:52
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
spongebobdude schreef op 26-05-2007 @ 21:16 :
Als ik mn vriendin bevredig op haar broek (haar clitoris stimuleer met haar broek dr tussen) is er dan kans dat ze klaarkomt?
Ze heeft liever niet dat je haar hand in haar broek stopt maar ze vind 't wel wat dat je haar broek gaat zitten stimuleren?
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 18:54
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Mij lijkt het echt niet fijn als iemand over m'n broek gaat zitten wrijven. Als je zo graag klaar wil komen moet je ook die broek uit durven doen. Een spijkerbroek lijkt me trouwens vrij 'pijnlijk'.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 03:04
Verwijderd
Citaat:
Zut Alors! schreef op 27-05-2007 @ 19:52 :
Ze heeft liever niet dat je haar hand in haar broek stopt maar ze vind 't wel wat dat je haar broek gaat zitten stimuleren?
Dat gebeurt vaker, ik snap het ook niet helemaal hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 10:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Niets is irritanter dan een kerel die op die manier over mijn broek gaat zitten wrijven. En nee, persoonlijk vind ik het gevoel hoogst onprettig. Dus klaarkomen? Absoluut niet, wegrennen is een betere optie.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 12:11
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Omg, liever niet Als voorspel kan het wellicht nog, een beetje opgeilen, maar daarna dus echt niet meer.
__________________
* Together we look at the stars *
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 12:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Meningen verschillen dan wel trouwens. Bij mij is alles te gevoelig als je er direct opduikt, een laagje kleding erover in het begin is dan dé oplossing.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 12:27
Verwijderd
Ja, en er is ook een kans dat ze klaarkomt als je alleen aan haar tepels zuigt/likt.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 12:54
Verwijderd
ja je moet natuurlijk niet hard gaan wrijven over de naad van haar spijkerbroek, dat is pijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 13:10
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
spawn again schreef op 28-05-2007 @ 04:04 :
Dat gebeurt vaker, ik snap het ook niet helemaal hoor.
Als ze nog geen ervaring heeft is dat vrij normaal vind ik. De eerste keren hoefde het voor mij ook niet direct in mijn broek. Maar dat was wel de eerste keren, daarna MOEST het
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 17:51
Verwijderd
Droogneuken de gekste.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 19:15
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
met alles in seks vind de ene het wel lekker en de andere het niet. De ene komt wel, de andere niet. De ene vindt het idioot, de ander prettig. Dus kijk maar of deze move haar bevalt.

Maar ze kan er klaar van komen, maar dat is net zoals bij alle stimulatie met seks niet 100% kans. Zou wel mooi zijn als er zoiets bestond
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:46
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 28-05-2007 @ 18:51 :
Droogneuken de gekste.
dit ja
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 11:25
bingomassacre
bingomassacre is offline
Droogneuken, ik vind er echt niks aan en ik zou persoonlijk niet klaar kunnen komen van een beetje geaai over mijn spijkerbroek heen (en het lijkt me niet prettig, wil je die clitoris echt stimuleren dan zul je hard die broek er tegen aan moeten duwen ofzo. maargoed :x)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 12:13
Verwijderd
Droogneuken kan best leuk zijn, zeker als een van beide nog niet verder wil gaan dan dat. (Sowieso is alles dan nog zo spannend dat het echt niet meteen gaat over de perfecte stimulatie en het perfecte orgasme; 't is gewoon leuk en lekker spannend.)
Als ze het lekker vindt, vraag dan gewoon of ze haar broek uit wil doen, zodat je over haar ondergoed kan strelen, ipv over zo'n harde spijkerbroek. Als ze dat niet wil, dan niet, dat komt vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 17:44
Verwijderd
Tis wel fucked up. Plak onderbroek.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 13:39
Zotopteentjes
Avatar van Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Citaat:
spongebobdude schreef op 26-05-2007 @ 21:16 :
Als ik mn vriendin bevredig op haar broek (haar clitoris stimuleer met haar broek dr tussen) is er dan kans dat ze klaarkomt?
Hangt van het weer af!

... "n'importe quoi" - as they say in french
__________________
Got 10 dreams ... they are 10 adorable toes
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 23:49
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
Zotopteentjes schreef op 31-05-2007 @ 14:39 :
Hangt van het weer af!

... "n'importe quoi" - as they say in french
Huh?
__________________
* Together we look at the stars *
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 23:09
De Dood
De Dood is offline
juil gewoon die piel erin jongen. Eens moet toch de eerste keer zijn voor dr niet waar?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 16:01
EclipX
EclipX is offline
Citaat:
De Dood schreef op 03-06-2007 @ 00:09 :
juil gewoon die piel erin jongen. Eens moet toch de eerste keer zijn voor dr niet waar?
Wat romantiek, voorspel mag toch ook?

En waar vinger je die broek dan? Thuis? Cinema?

Je moet niet meteen die broek vingeren (lol), maar begin eerst met wat te kussen,tongen & doe het sensueel, lang, enz.. En nee, je moet daarom toch niet meteen die broek vingeren? Spreek veel af, en elke keer dat je afspreekt, zullen jullie elkaar meer vertrouwen, enz... uiteindelijk begin je dan met kussen, en begin je gewoon met strelen, en niet over haar borsten, of haar kut, maar gewoon overal rond haar lichaam, benen, buik,etc... Later begin je dan met vingeren, laat ook tonen dat je ook iets wilt, ik doe het meestal door mijn lichaam tegen haar te duwen & heen & weer te vrijven & bv met je harde! lul tegen haar benen duwen, ze voelt dat meteen, en dan weet ze wel wat ze verder moet doen.

Geduld hebben, er zullen mooie dingen van komen, van tijd op tijd
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 20:06
madelief21
madelief21 is offline
oh, ik heb daar geen enkele moeite mee tijdens droogneuken kom ik altijd klaar.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 08:54
Verwijderd
hmm iig niet te hard hard dr broek wrijven...ze hoeft geen broekafdruk op dr doos!

veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 13:52
Princss
Avatar van Princss
Princss is offline
weinig ervaring.
maar misschien moet je ervaring door iemand krijgen weetje.
__________________
i like the way you make me smile
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
De Kantine [SPEL] Het toppunt van...?
Shadyboy-Ray
21 27-04-2006 06:02
Verhalen & Gedichten Not a god damn thing, deel I - III
Anathema
8 23-03-2006 19:55
Seksualiteit snel klaarkomen :D
WU-rulezzz
4 03-07-2002 20:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.