Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2007, 23:25
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Ik kwam net dit bericht (vraag) tegen op Yahoo-answers:

Q: Do you agree that baby's should stop having baby's?

my cousin that is 14 years old is pregnant and im mad at her because i think she should have known to not have sex.(well at least have protected sex) im 16 years old and i thought i had tought her better (as the big cousin) . but they dont listen. life is 2 short 2 be having babies when you are just a baby. dont you agree? i think while your young you should try to live instead of having sex. life is 2 short for me to try to be out there having sex and having babies. im trying to live my life and get an education first. i have the rest of my life to have kids . i just wish i could have got that through my cousin head.

Wat vinden jullie nou van zulke jonge kinderen die nu al sexen?
is dit iets van deze tijd, of bestaat dit fenomeen, zo sterk, al eeuwen?

Laatst gewijzigd op 21-06-2007 om 23:38.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 00:07
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Nou, als er een god zou zijn is het vast een grapje van diegene. Alle domme idioten fokken door zonder na te denken en brengen zo de hele mensheid om zeep. Door een overschot aan idioterie.

Net zoiets als een konijnenpopulatie die bijna uitsterft omdat ze zo van neuken houden en er niet meer grond is. Dan krimpt de populatie weer flink, en daarna kan de grond die populatie weer onderhouden.

Alleen zijn konijnen niet zo dom in vergelijking met van die doorfokkende lui. WE'RE ALL DOOMED!
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 00:37
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
nostradamus zei het al
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 08:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Je hebt wel een beetje een obsessie wat betreft jonge tieners die seks hebben ofniet?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 08:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Wat kan mij het nou schelen of ze op d'r 14 seks heeft of niet. (NB: Ik zeg niets over haar zwangerschap, dat was de vraag van de topicstarter niet.) En volgens mij bestaat het inderdaad al langer.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 09:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 22-06-2007 @ 00:25 :


Wat vinden jullie nou van zulke jonge kinderen die nu al sexen?
is dit iets van deze tijd, of bestaat dit fenomeen, zo sterk, al eeuwen?
Wat kan mij het nu verrotten dat zulk jonge meisjes/jongens op die leeftijd al seks hebben. Het kan mij pas verrotten zodra het mijn eigen zoon/dochter betreft, en dan nog zal ik ze niet tegenhouden zolang ze maar voorzichtig zijn.

En man, vroeger was het doodnormaal om met je 15de getrouwd te zijn, en met je 18de levensjaar 2 kinderen te hebben. De leeftijd dat vrouwen hun eerste kind krijgen ligt tegenwoordig (als ik me niet vergis) op 28 levensjaren, terwijl de gemiddelde leeftijd waarop men voor het eerst seks heeft dalende is.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 10:23
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
HvJ schreef op 22-06-2007 @ 10:58 :
Wat kan mij het nu verrotten
Sorry hoor, maar wat een taalgebruik
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 10:37
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik denk dat ze daar in Amerika betere seks voorlichting moeten geven! Die dame geeft het al aan, het jonge nichtje had geen seks moten hebben, dan was het probleem niet geweest. Tsja onrealistische insteek, ook tieners wilen soms seks hebben. Als je ze daar goed over voorlciht, is de kans op dit soort ongelukjes minimaal. Ipv van je kop in t zand steken, en denken dat ze maar geen seks moeten hebben.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 10:38
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik vind het vervelend. Dat zijn namelijk de mensen die eerst jarenlang een uitkering trekken en dan hun eigen kinderen de criminaliteit in duwen. Afdroppen op een eiland in de Stille Oceaan zou ik zeggen, maar dat zal wel weer onethisch zijn.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 10:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Omdat ze seks hebben als ze jong zijn?


Nogmaals, de TS vraagt niets over de zwangerschap, alleen maar over wat we er van vinden dat jonge meisjes seks hebben.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 10:42
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
grl schreef op 22-06-2007 @ 11:41 :
Omdat ze seks hebben als ze jong zijn?


Nogmaals, de TS vraagt niets over de zwangerschap, alleen maar over wat we er van vinden dat jonge meisjes seks hebben.
Zolang ze goed voorgelicht zijn, mogen jonge meisjes seks hebb!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 10:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Dat de TS niet naar alles vraagt wat bij het onderwerp betrokken is betekent vrij weinig.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 22-06-2007 @ 11:37 :
Ik denk dat ze daar in Amerika betere seks voorlichting moeten geven! Die dame geeft het al aan, het jonge nichtje had geen seks moten hebben, dan was het probleem niet geweest. Tsja onrealistische insteek, ook tieners wilen soms seks hebben. Als je ze daar goed over voorlciht, is de kans op dit soort ongelukjes minimaal. Ipv van je kop in t zand steken, en denken dat ze maar geen seks moeten hebben.
Klopt, in de VS is bijvoorbeeld het aantal tienerzwangerschappen tien keer zo hoog, en het aantal abortussen onder tieners zeven keer zo hoog als in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 12:40
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 22-06-2007 @ 11:37 :
Ik denk dat ze daar in Amerika betere seks voorlichting moeten geven! Die dame geeft het al aan, het jonge nichtje had geen seks moten hebben, dan was het probleem niet geweest. Tsja onrealistische insteek, ook tieners wilen soms seks hebben. Als je ze daar goed over voorlciht, is de kans op dit soort ongelukjes minimaal. Ipv van je kop in t zand steken, en denken dat ze maar geen seks moeten hebben.
Dat doen ze in Staphorst ook.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 14:52
Verwijderd
Het is wel onvermijdelijk(blijkbaar) dat jonge tieners seks hebben.
Het enige wat je dan kunt doen is ze voldoende voorlichten.
Zodat ze in ieder geval weten dat als je onveilige seks hebt, je dan zwanger raakt!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 17:01
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
grl schreef op 22-06-2007 @ 11:41 :
Omdat ze seks hebben als ze jong zijn?


Nogmaals, de TS vraagt niets over de zwangerschap, alleen maar over wat we er van vinden dat jonge meisjes seks hebben.
O sorry, en over de zwangerschap op d'r 14e natuurlijk. Ben niet helemaal duidelijk geweest.
Het ging me niet vnl. omdat ze seks hebben op die jonge leeftijd. Maar dat ze ook nogeens zwanger zou zijn op die leeftijd van 14. Waar zijn ze dan mee bezig?

PS. aan de reacties te zien van de vrouwen hier. Lijkt het wel alsof ze zich aangevallen voelden dor mijn OP?

Laatst gewijzigd op 22-06-2007 om 17:05.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 17:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 22-06-2007 @ 18:01 :

PS. aan de reacties te zien van de vrouwen hier. Lijkt het wel alsof ze zich aangevallen voelden dor mijn OP?
Nouja ik vind het wel een beetje eenzijdig zo met dat voorbeeld van een zwanger meisje dat niet beter weet. de meisjes moeten allemaal voorgelicht worden omdat zij toevallig eierstokken en een baarmoeder hebben en dus zwanger kunnen raken. Maar jongens zouden ook beter moeten weten en hem niet overal klakkeloos in moeten steken.
is het als jongen nou echt zo veel makkelijker om onveilig met iemand te vrijen, alleen omdat jij niet de gene bent die zwanger kan raken?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 17:55
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Pluis schreef op 22-06-2007 @ 18:32 :

is het als jongen nou echt zo veel makkelijker om onveilig met iemand te vrijen, alleen omdat jij niet de gene bent die zwanger kan raken?
ja
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 18:40
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Het maakt me niets uit. Als zij hun leven willen verneuken moeten ze dat vooral doen. Vind het alleen minder dat ze dan ook recht op kinderbijslag krijgen enzo, maar ok.

Vind overigens dat ze dat hele kinderbijslag af moeten schaffen.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 09:38
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Magican schreef op 22-06-2007 @ 19:40 :


Vind overigens dat ze dat hele kinderbijslag af moeten schaffen.
waarom? zodat arme gezinnen hun kinderen niet meer kunnen voorzien van kleding en dergelijke? mooi is dat.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 11:21
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Pluis schreef op 23-06-2007 @ 10:38 :
waarom? zodat arme gezinnen hun kinderen niet meer kunnen voorzien van kleding en dergelijke? mooi is dat.
Omdat de nazi's het in eigen land en dit land invoerde om het aantal geboortes te bevorderen. Lijkt me nu niet meer nodig.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 11:33
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Pluis schreef op 23-06-2007 @ 10:38 :
waarom? zodat arme gezinnen hun kinderen niet meer kunnen voorzien van kleding en dergelijke? mooi is dat.
Lekker fucking boeiend, die kopen er toch 'hippe' telefoons van. Behalve als ze in urk wonen, dan kopen ze er drugs van.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 23-06-2007 @ 12:21 :
Omdat de nazi's het in eigen land en dit land invoerde om het aantal geboortes te bevorderen. Lijkt me nu niet meer nodig.
Vergrijzing.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 14:26
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-06-2007 @ 13:52 :
Vergrijzing.
Dat snap ik ook niet echt. Als je vergrijzing tegen gaat door meer kinderen te maken, heb je over een aantal jaar toch wéér die vergrijzing, alleen dan veel erger?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 14:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hehe, doet me denken aan die Ricky Gervais Show waarin Karl het heeft over "A woman who had a baby... who had a baby".

http://www.youtube.com/watch?v=cf7FhSR6_Oo
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Pluis schreef op 22-06-2007 @ 18:32 :

is het als jongen nou echt zo veel makkelijker om onveilig met iemand te vrijen, alleen omdat jij niet de gene bent die zwanger kan raken?
Om poepkind niet alleen te laten staan:

Ja.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Onsaaikerheid en acsaaiptatie #1425
Rivka
500 21-06-2011 11:04
De Kantine Torsaaido's #1183
Verwijderd
500 26-10-2010 22:36
Seksualiteit Buikpijn na het pijpen
squeezed
37 22-11-2008 10:18
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Boeddhisme en Alternatieve Geneeswijzen.
denkel
30 29-05-2008 17:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.