Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2016, 15:37
Rosé19
Rosé19 is offline
Hey meiden,

Want dit topic is toch wel meer voor de vrouwen. Ik heb een probleempje. Ik heb net te grote borsten voor een 75D en de 75E zit mij net niet lekker. Nu heb ik een 75DD gepast en die zit perfect. Alleen ken ik niet veel sites die 75DD verkopen.

Nu vroeg ik mij af of meerdere hier last van hebben en sites kennen die 75DD verkopen voor een redelijke prijs.

Alvast bedankt!
Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2016, 16:55
Verwijderd
Ik ben geen meid maar kan je wel vertellen dat je niet te veel op dat 75DD moet focussen, het ligt nogal aan het merk en model hoe het precies valt.

Een winkel/site met kwalitatief goede BH's voor grotere maten tegen een acceptabele prijs is een gigantisch gat in de markt, daar waren tien jaar geleden al topics over.

Concreet heb ik dus geen hulp voor je, alleen de tip dat je je niet te veel blind moet staren op de precieze maat.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 21:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Weet je nog waar je de goed passende bh vandaan hebt? Dan heb je in ieder geval één plaats waar je kunt kijken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 23:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb een intens fijne beha van Freya (model deco) en omdat ik ook nogal eens moeite heb met fijne beha's vinden heb ik daar recent maar gewoon een tweede en derde beha van besteld. Het model is perfect, dus waarom verder zoeken?

Maat zegt sowieso niet zoveel. Ik heb een bikini die twee cupmaten kleiner is dan de beha die ik nu draag (zelfde omvang). En beha's met mijn maat die ik twee jaar terug veel droeg, staan me door het model echt niet mooi meer. Kijk naar je lichaam en kijk wat je mooi staat. De beha die ik het meest draag is volgens de Nederlandse maatvoering een cupmaat te groot (Freya heeft recent de maatvoering verandert, erg verwarrend!) maar hij zit perfect! Ga naar een betere lingeriezaak, pas en laat je informeren, of koop een paar reserve van die fijne beha die je al hebt!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 09:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je weet welk merk je draagt kun je kijken of www.bravissimo.com of .uk dat merk heeft.
Bij alle andere merken toch blijven passen want het ene model is het andere niet!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 14:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je weet welk merk je draagt kun je kijken of www.bravissimo.com of .uk dat merk heeft.
Bij alle andere merken toch blijven passen want het ene model is het andere niet!
Dat is een fijne website ja Daar heb ik laatste keer ook twee Freya beha's besteld.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-02-2016, 20:24
NederlandseNerd
Avatar van NederlandseNerd
NederlandseNerd is offline
Www.grote-cupmaten.nl
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 07:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heb je speciaal goede ervaring met die site?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit voor de bijl... De grootte dames!
Verwijderd
253 29-04-2006 15:50
Lichaam & Gezondheid borsten
9lovely9
244 05-06-2005 20:30
Seksualiteit tevreden met borsten?
Sander1986
186 18-07-2004 23:05
Seksualiteit borsten
cheer
111 10-07-2003 23:16
Seksualiteit Voor de mannen : welk maatje vind je het mooist ?
David
126 28-04-2003 11:26
Lichaam & Gezondheid Bij met je borsten??
D-sire
109 02-09-2002 14:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.