Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2002, 15:07
QT
Avatar van QT
QT is offline
HOI

ik heb een probleempje

mijn PC maakt als ie niet gebruikt wordt regelmatig zo'n geluid alsof hij zeer intensief gebruikt wordt. Er komt dan een gekraak uit de systeemkast nouja je kent het geluid vast wel ook dat lampje dat aangeeft dat de HD ergens mee bezig is knippert dan net als..... wanneer hij intensief gebruikt wordt

wat spookt het ding dan in godsnaam uit en wat kan ik er tegen doen want het is niet echt prettig om dat de halve middag naast je te hebben als je zit te leren of weetikke wat (ik heb de comp dan aanstaan met bijv. de antwoorden van een examen)

Nouja weet iemand wat ik tegen dat kabaal kan doen (behalve oordoppen kopen, de systeemkast isoleren etc)

tnx
__________________
M.D.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2002, 15:10
QT
Avatar van QT
QT is offline
ik geloof nu dat het ligt aan een proces dat "csrss.exe" heet
ik heb t proces beindigd en de comp maakt nu niet meer die herrie

bij welk programma hoort dat proces bij Windoos XP?
en wat is die command die je bij uitvoeren in kunt tikken zodat ik het auto opstarten van dit proces bij t opstarten van de comp uit kan vinken??
__________________
M.D.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:19
de postbode
Avatar van de postbode
de postbode is offline
Citaat:
QT schreef:
ik geloof nu dat het ligt aan een proces dat "csrss.exe" heet
ik heb t proces beindigd en de comp maakt nu niet meer die herrie

bij welk programma hoort dat proces bij Windoos XP?
en wat is die command die je bij uitvoeren in kunt tikken zodat ik het auto opstarten van dit proces bij t opstarten van de comp uit kan vinken??

geen idee waar dat ding voor dient...
voor je tweede vraag denk ik dat je met msconfig een eind moet komen

-de postbode-
__________________
ik ben een konijn
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:40
{-_-}
{-_-} is offline
slecht id om system processes uit te schakelen. system processes ondersteunen windows

The Win32 subsystem (CSRSS.EXE ).
The purpose of an environment subsystem is to act as an interface between user applications and relevant portions of the Windows executive. Each subsystem exposes different functionality from the Windows executive. Every executable file is bound to one of the subsystems.


geen goed plan dus
__________________
www.utfs.tk is een pagina en geen site.

Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 16:50.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 18:06
Verwijderd
Citaat:
QT schreef:
ook dat lampje dat aangeeft dat de CPU ergens mee bezig is knippert dan net als..... wanneer hij intensief gebruikt wordt

Dat lampje is niet van je CPU, maar van je HD...

Dat lawaai komt van je harde schijf. Die maakt nu eenmaal dat lawaai, en daar kan je niets tegen doen, behalve een andere schijf erinzetten.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 11:05
QT
Avatar van QT
QT is offline
Citaat:
henri schreef:



Dat lampje is niet van je CPU, maar van je HD...

Dat lawaai komt van je harde schijf. Die maakt nu eenmaal dat lawaai, en daar kan je niets tegen doen, behalve een andere schijf erinzetten.
dat lees je niet hier maar bij software en daar zit een slotje op omdat ik m hierheen heb verplaatst

je moet bovendien niet twee keer met dezelfde reactie komen als je de vraag niet begrijpt wees dan gewoon stil

ik ga geen nieuwe hd kopen want daar ligt het niet aan het ligt aan een of andere toepassing die de HD intensief gebruikt als ik niet aan mijn comp kom
__________________
M.D.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 12:48
The Iceman
The Iceman is offline
Kijk hé, een harde schijf draait gemiddeld 120 toeren per seconde, wat eigenlijk wreed snel is. Nu als er ook maar ergens iets zit dat een beetje lawaai maakt, trilt, dan heb je direct een immense herrie. Dus je moet je hd niet intensief gebruiken om veel lawaai te krijgen. Maar ja, als jij niet wil geloven dat het je hd is, mij goed, ik heb geen last van you lawaai.
__________________
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Herrie gevraagd
Tsasil
143 28-11-2004 10:30
Software & Hardware [Laptop] Hoe kom ik van de herrie af?
Q
17 01-10-2003 10:27
Muziek [Herrie] M1DY
Tsasil
1 21-08-2003 16:29
Software & Hardware Koeler maakt enorme herrie! :(
Orion16
21 13-03-2003 06:49
Software & Hardware Mijn 1,4Ghz pc maakt een gigantische herrie!
Orion16
14 06-08-2001 11:48
Software & Hardware Mijn Thunderbird 1 Ghz maakt heel veel herrie. Hoe kan ik dit verhelpen??
Gebruiker256bit
17 15-03-2001 20:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.