Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2007, 21:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het niet erg om me om te kleden als er ook anderen aanwezig zijn, al ga ik dan liever niet verder dan tot mijn ondergoed en zorg ik ook wel dat ik niet helemaal vol in het zicht sta als het ook anders kan. Ik loop thuis ook gewoon in mijn ondergoed rond en kleed me hier ook om als er vrienden zijn enzo, zit ik allemaal niet mee.

Ik zon niet topless maar dat is meer omdat ik het nergens voor nodig vind want ik heb toch nooit minder aan dan mijn bikini dus de rest hoeft ook niet bruin te zijn en verbrand alleen maar.

Ik heb het liefst seks in het donker omdat ik het niet fijn vindt om daar open en bloot te liggen ook al weet ik dat mijn vriend de enige is die het kan zien en hij mag het ook zien. Heb er ook geen problemen mee om samen met hem te douchen maar ik vind het bij de seks gewoon niet fijn. Ik heb niet gauw seks, alleen met iemand op wie ik echt verliefd ben/een relatie heb en dan ook niet gelijk na een week ofzo.

Ik heb niet het idee dat ik echt onzeker ben ofzo, ik vind alleen dat niet iedereen gelijk alles hoeft te zien.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 14:09
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Ceridwen schreef op 23-01-2007 @ 14:37 :
Ik ben dus wel aardig preuts, maar dat ligt er idd aan bij wie. Bij kennissen is het idd een beetje lastig. Het ligt er ook aan, ja, wat m'n 'doelen' zijn bij diegene. Omkleden in kleedkamers vind ik opzich geen probleem, maar daar heb ik ook niet echt het idee dat men op mij let. Het is alleen weer niet zo dat ik met m'n kont naar het 'publiek' in string m'n broek aan ga trekken, dat vind ik dan weer iets teveel van het goede als anderen dat doen.
Ja, licht graag uit, maar het hoeft ook weer niet pikkedonker te zijn (lijkt me ook niet erg praktisch) En...ik duik redelijk snel met iemand in hetzelfde bed, maar dat wil niet zeggen dat ik ook met diegene seks heb. Ik vind het dus niet erg om met mensen in hetzelfde bed te liggen, ook al ken ik ze nog niet zo lang.
En in mijn geval is preutsheid vaak meer het idee dat niet iedereen mijn naakte lichaam hoeft te zien. Kleren zijn er niet voor niets, ik vind naaktheid t.a.v. mij bij sommige mensen meer iets wat je moet 'verdienen'. Dat klinkt heel arrogant, maar ik bedoel het meer als een vertrouwenskwestie. Op dat punt is het meer een onzekerheidsidee, want iemand die ik vertrouw, zal mijn naaktheid niet gaan bekritiseren, iig niet op een manier dat het pijn doet.
Ditte
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 14:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ben niet preuts. Ik heb totaal geen moeite om me om te kleden wanneer anderen erbij staan, ik neuk met het licht aan en ik schaam me nergens voor. Ik zon alleen niet topless en kan me eigenlijk niet zo goed bedenken waarom niet. Misschien omdat ik toch niet helemaal tevreden ben met mijn borsten.

Het is overigens niet zo dat ik overal naakt rondspring. Ik ga er alleen geen big issue van maken als ik me moet omkleden in bijvoorbeeld een gezamelijke kleedkamer. Wat veel meiden wel blijken te doen en dat vind ik behoorlijk preuts.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 15:41
Rec_It
Rec_It is offline
ik zie mezelf niet als preuts, iedereen is naakt geboren. Niet dat ik altijd overal naakt in de rondte loop, maar als dat wel voorkomt is dat geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 19:13
blackwhite
blackwhite is offline
ik ben hele preuts
en da blijf ik!!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 19:38
Verwijderd
mwah, ik ben wel preuts als ik dat zo lees
omkleden in kleedkamer is niet zo erg, zolang niet iedereen me ziet, maar voor de rest. Zelfs het zwembad vind ik al vervelend, maar dat is gewoon onzekerheid.
Ik zou me ook totaal niet op m'n gemak voelen als iemand me naakt zou zien
moet ik toch egt iets aan gaan doen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 20:11
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 27-03-2007 @ 20:38 :
mwah, ik ben wel preuts als ik dat zo lees
omkleden in kleedkamer is niet zo erg, zolang niet iedereen me ziet, maar voor de rest. Zelfs het zwembad vind ik al vervelend, maar dat is gewoon onzekerheid.
Ik zou me ook totaal niet op m'n gemak voelen als iemand me naakt zou zien
moet ik toch egt iets aan gaan doen
nou dat heb ik ook, maar ik vind dat er prima mee te leven is .
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 20:41
Ferrywoman
Avatar van Ferrywoman
Ferrywoman is offline
openbaar om te kleden (denk kleedkamers), bij gym niet erg maar in zwembad wel
zon je topless, nee
vind je het vervelend om je om te kleden in het bijzijn van personen die je net kent? bij gym niet maar zwembad wel
moet het licht uit? geen idee
Duik je snel met iemand tussen de lakens of niet? Hoe snel? ik doe rustig aan
Is preutsheid voor jou onzekerheid, of is het meer een soort van, ik vind dat niet iedereen mijn naakte lichaam hoeft te zien?
ik denk een beetje van beide
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 17:33
sannee
sannee is offline
Ik vind mezelf ook niet zo preuts.
Omkleden maakt me niet uit. In een grote kleedruimte geen probleem. Ik schaam me niet voor me lichaam.. ik ben wie ik ben en ik zie hoe ik eruit ziet en als iemand daar last van heeft moeten ze zelf maar omdraaien.
Topless zonnen tja... weleens gedaan maar vond het niet zo meerwaarde hebben.
En met seks licht aan natuurlijk...wel sfeerlicht dat is beter.. en ik duik niet snel het bed in met iemand. Ik moet diegene echt wel al een tijdje kennen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 20:43
Verwijderd
Oh, ik ben heel preuts want ik haat grote kleedkamers en zwembaden en ik heb ook altijd een panty aan onder rokjes, óók als het heel warm is. De badkamer moet altijd op slot, ik doe niet aan sauna's en topless zonnen en ik ga nooit naar het strand want ik heb geen zin in allemaal halfnaakte lelijke mensen. Dat is geen onzekerheid en ook geen 'niet iedereen mag mij naakt zien' maar gewoon, preuts.

Maar ik doe wel weer aan hotpants en korte rokjes en met vriendinnen praten als je met z'n allen naar de wc gaat (want dat doen meisjes, gezellig samen naar de wc) en lompe grapjes en naaktzwemmen met vrienden en tijdens de seks heb ik wel wat anders te doen dan preuts zijn. Zomaar met iedereen het bed in duiken doe ik dan weer niet, of ik moet heel dronken zijn en iedereen heel charmant en knap en complimenteus en in bezit van mooi lang haar en een wipneus.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 23:08
Ploek
Ploek is offline
ik kan heel preuts zijn. In kleedkamers kleed ik mij zo snel mogelijk om en in de sportschool douche ik liever in de hokjes dan in de grote ronde ruimte.
Maar aan de andere kant laat ik zo een tepelpiercing zien, die ik nu niet meer heb, en doe ik niet moeilijk tijdens sex. De ochtend erna soms wel daarentegen
__________________
let me think
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Ceridwen schreef op 23-01-2007 @ 13:37 :
En dan bedoel ik bijvoorbeeld of je het erg vind om in het openbaar om te kleden (denk kleedkamers), zon je topless, vind je het vervelend om je om te kleden in het bijzijn van personen die je net kent?
Maar ook ten aanzien van seks, moet het licht uit? Duik je snel met iemand tussen de lakens of niet? Hoe snel?
Is preutsheid voor jou onzekerheid, of is het meer een soort van, ik vind dat niet iedereen mijn naakte lichaam hoeft te zien?
Als ik deze vragen zie, ben ik totaal niet preuts, ik doe alles gewoon zonder moeilijk te doen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 18:10
Ploek
Ploek is offline
Citaat:
Ploek schreef op 31-03-2007 @ 00:08 :
ik kan heel preuts zijn. In kleedkamers kleed ik mij zo snel mogelijk om en in de sportschool douche ik liever in de hokjes dan in de grote ronde ruimte.
Maar aan de andere kant laat ik zo een tepelpiercing zien, die ik nu niet meer heb, en doe ik niet moeilijk tijdens sex. De ochtend erna soms wel daarentegen.
Dit is geen verlegenheid of angst dat mensen mij niet mooi vinden. Het is de manier waarop ik ben opgevoed.
Ik kan me er ook makkelijk overheen zetten. Maar ik weet niet zo goed hoe ik me moet gedragen als ik 'naakt' ben
__________________
let me think
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 20:55
infrasoft
Avatar van infrasoft
infrasoft is offline
als je vader je een preut noemt wat dan???
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 21:07
Verwijderd
Incest, lol.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 21:12
vix-blue
Avatar van vix-blue
vix-blue is offline
Ben eigenlijk best preuts. Ik denk om beide redenen: niet iedereen hoeft mn naakte lichaam te zien en een soort van onzekerheid. Nu bij mijn vriendje valt t allemaal wel reuze mee eigenlijk, maar verder geen naakt voor mij.
__________________
I don't need pills when I have drugs like you.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 21:38
infrasoft
Avatar van infrasoft
infrasoft is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-04-2007 @ 22:07 :
Incest, lol.
nee gek!!!
niet in die zin
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 01:52
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
En dan bedoel ik bijvoorbeeld of je het erg vind om in het openbaar om te kleden (denk kleedkamers)

Hangt er vanaf wat voor soort mensen er zijn (ras, geloof)

zon je topless
zijn er mannen met bikini?

vind je het vervelend om je om te kleden in het bijzijn van personen die je net kent?

Hangt er vanaf wat voor soort mensen er zijn (ras, geloof)

Maar ook ten aanzien van seks, moet het licht uit?
Het licht moet uit, maar dat lijkt mij niet een teken van preutsheid, met het licht aan zie je alle acties meteen en dan is het niet meer verrassend

Duik je snel met iemand tussen de lakens of niet? Hoe snel?
Duiken doe ik in het zwembad

Is preutsheid voor jou onzekerheid, of is het meer een soort van, ik vind dat niet iedereen mijn naakte lichaam hoeft te zien?
preuts is kuis en een kuis is een jonge koe
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 11:05
bingomassacre
bingomassacre is offline
En dan bedoel ik bijvoorbeeld of je het erg vind om in het openbaar om te kleden (denk kleedkamers)
Zo lang ik mijn ondergoed aan mag houden heb ik er geen problemen mee. Helemaal naakt vind ik vreemd.

zon je topless
Ja, maar alleen als ik alleen ben. Niet in het bijzijn van vriendinnen/vrienden/familie

vind je het vervelend om je om te kleden in het bijzijn van personen die je net kent?
Vervelend niet. Ik vind het altijd wel een klein beetje vreemd, maar zolang ik niet butt naked hoef heb ik er geen moeite mee.

Maar ook ten aanzien van seks, moet het licht uit?
Nee. Maar kaarslicht of dim licht is natuurlijk wel spannender dan een zoemende tl buis die boven je hangt. Mensen die alleen met het licht uit neuken, willen jullie ook niet met daglicht neuken ? of moeten de gordijnen dan dicht ofzo

Duik je snel met iemand tussen de lakens of niet? Hoe snel?
hangt af van de situatie.

Is preutsheid voor jou onzekerheid, of is het meer een soort van, ik vind dat niet iedereen mijn naakte lichaam hoeft te zien?
Niet iedereen hoeft mijn naakte lichaam te zien.

Laatst gewijzigd op 05-04-2007 om 11:07.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 19:33
Verwijderd
Ik ben niet preuts.. in een relatie al helemaal niet. Heb dan zoiets van "ze houdt maar van me zoals ik ben". Geen moeite met licht bij seks, zie ik meer van haar

In Noorwegen ben ik een keer in een zwembad geweest waar je een gezamelijke omkleedruimte had. Geen hokjes, niks Toen dacht ik ook van "nou ja, het moet maar.. iedereen kleedt zich hier om"
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 17:32
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
En dan bedoel ik bijvoorbeeld of je het erg vind om in het openbaar om te kleden (denk kleedkamers)

nee vind ik niet erg

zon je topless

meestal niet, alleen in de tuin ofzo. dan kunnen mensen je in principe wel zien, maar voel ik me toch nog redelijk beschut

vind je het vervelend om je om te kleden in het bijzijn van personen die je net kent?

nee

Maar ook ten aanzien van seks, moet het licht uit?

het maakt me niet zo veel uit. ik heb t liefst niet in vol licht, gedimd licht is ook wat romatischer enzo. maar ach, echt erg vind ik het ook niet.

Duik je snel met iemand tussen de lakens of niet? Hoe snel?

ligt er aan.. ik kan heel terughoudend zijn en t omgekeerde.

Is preutsheid voor jou onzekerheid, of is het meer een soort van, ik vind dat niet iedereen mijn naakte lichaam hoeft te zien?

een combinatie van beiden denk ik.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 10:23
tripple
tripple is offline
Citaat:
******** schreef op 07-04-2007 @ 20:33 :

In Noorwegen ben ik een keer in een zwembad geweest waar je een gezamelijke omkleedruimte had. Geen hokjes, niks Toen dacht ik ook van "nou ja, het moet maar.. iedereen kleedt zich hier om"
Dat is ook zo: iedereen staat hier om te kleden, dus waarom doe ik moeilijk.

Heb er zelf nooit problemen mee om me in de buurt van "vreemden" om te kleden.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 17:30
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik denk dat ik toch wel vrij preuts ben, en dat heeft zowel met onzekerheid over mijn eigen lichaam te maken als met het feit dat niet iedereen mij naakt hoeft te zien (ze hebben namelijk niks te maken met mijn lichaam). Ik ga me écht niet omkleden in openbare ruimten of iets dergelijks. Laat staan topless zonnen, want dat vind ik ordinair. Zelfs een bikini zal ik nooit aandoen. Een badpak gaat nog wel, maar daar ben ik ook niet zo happig op want je ziet dan de vetrollen, de borsten, de dikke bovenbenen en de dikke kont ook nog steeds.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 12:56
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
En dan bedoel ik bijvoorbeeld of je het erg vind om in het openbaar om te kleden (denk kleedkamers)
Nee, niet zo heel erg

Zon je topless
Nee, ik zon nooit


Vind je het vervelend om je om te kleden in het bijzijn van personen die je net kent?

Nee, dat maakt me helemaal niets uit

Maar ook ten aanzien van seks, moet het licht uit?
Nee, mag aan. Uit is ook prima

Duik je snel met iemand tussen de lakens of niet? Hoe snel?
Hangt af van de situatie.

Is preutsheid voor jou onzekerheid, of is het meer een soort van, ik vind dat niet iedereen mijn naakte lichaam hoeft te zien?
Niet iedereen hoeft mijn lichaam te zien.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 22:48
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Pr0xy schreef op 05-04-2007 @ 02:52 :
En dan bedoel ik bijvoorbeeld of je het erg vind om in het openbaar om te kleden (denk kleedkamers)

Hangt er vanaf wat voor soort mensen er zijn (ras, geloof)


"Willen alle negers de kleedkamer even verlaten, want ik wil me omkleden"
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 16:36
teenager
teenager is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-04-2007 @ 23:48 :


"Willen alle negers de kleedkamer even verlaten, want ik wil me omkleden"

Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 18:46
infrasoft
Avatar van infrasoft
infrasoft is offline
ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeel preuts
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 21:08
Verwijderd
Dijk van een up.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 22:30
Verwijderd
Citaat:
infrasoft schreef op 27-05-2007 @ 19:46 :
ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeel preuts
neuken?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 21:24
infrasoft
Avatar van infrasoft
infrasoft is offline
Citaat:
hitzor schreef op 27-05-2007 @ 23:30 :
neuken?
sorry je bent te jong ??11??
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 22:12
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik denk dat ik wel een beetje preuts ben.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 11:31
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-05-2007 @ 22:08 :
Dijk van een up.
Iemand lacht om mijn grap, dus is het een legitieme up
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 15:09
XlisaX
XlisaX is offline
En dan bedoel ik bijvoorbeeld of je het erg vind om in het openbaar om te kleden (denk kleedkamers)
t ligt er aan zoals bij de fitnes maakt me niet zoveel uit je trekt je broek uit en andere weer aan maar zoals bij t zwembad daar sta je dan in je blootje dat zou ik nooit doen kleed me dan thuis wel om of in een apart hokje


zon je topless
neej , dat zou ik nooit doen zou me enorm schamen voor mn lichaam

vind je het vervelend om je om te kleden in het bijzijn van personen die je net kent?
t ligt eraan wat die persoon van jou is een vage kennis of een goeie vriendin , ik zou bij beide niet in mn nakie gaan staan maar gewoon zoals bij de sport broek uit en weer aan maakt me niet zoveel uit

Maar ook ten aanzien van seks, moet het licht uit?
t licht uit , met licht aan zou ik me totaal niet op mn gemak voelen puur omdat je vriend dan alle oneffenheden van je lichaam ziet ben beetje stevig dus :$ maar dat is meer onzekerheid als preuts want ik ben wel in voor nieuwe dingen etc maar liever geen licht voel ik me vrijer en kan ik me helemaal laten gaan

Duik je snel met iemand tussen de lakens of niet? Hoe snel?
ik ga pas met iemand naar bed als hij mijn vriend is en jah dan zie ik wel waneer het gebeurt maar niet na 1 dag ofzo

Is preutsheid voor jou onzekerheid, of is het meer een soort van, ik vind dat niet iedereen mijn naakte lichaam hoeft te zien?
t is meer niet iedereen hoeft mij naakt te zien en onzekerheid
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 18:15
Verwijderd
Ik ben niet echt preuts denk ik

Ik heb er geen problemen mee me om te kleden bij anderen, maar naakt is dan weer iets anders.

Ik zon niet topless, maar dat is meer om het feit dat ik het nut van bruine/verbrande tieten niet snap.
Ik hou er niet echt van om in bikini rond te paraderen, maar dat komt omdat ik niet het 'perfecte' lichaam heb.

Met seks ben ik ook niet preuts, licht aan of uit, ik vind het allemaal goed. Douchen met mijn vriend doe ik al vanaf de 1e dag dus daar heb ik ook geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 18:44
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
DirtyRocker schreef op 31-05-2007 @ 19:15 :
Ik zon niet topless, maar dat is meer om het feit dat ik het nut van bruine/verbrande tieten niet snap.
Ik hou er niet echt van om in bikini rond te paraderen, maar dat komt omdat ik niet het 'perfecte' lichaam heb.
Persoonlijk vind ik een egaal bruin lijf mooier dan een bruin lijf met een witte 'bikini'

Lang leve de naturistencampings
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 13:12
Mo-tje
Mo-tje is offline
Ik ben ook niet preuts denk ik, heb er geen problemen mee om me om te kleden waar iedereen bij is, ook al is het tot naakt aan toe.

Mijn vriendinnen hebben we allemaal wel eens naakt gezien das allemaal niet echt boeiend. De meeste vrienden van me (jongens bedoel ik) ook, ook daar heb ik geen moeite mee. Ook voor vreemden maakt het me helemaal niets uit. Alleen voor mensen die ik maar een heel klein beetje ken ben ik iets voorzichtiger zeg maar, behalve als er geen andere mogelijkheid is. Wat moet dat moet.

Ook voor vriendjes heb ik geen geheimen
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 20:18
Verwijderd
Niet echt, vind ik zelf. Omkleden in het openbaar vind ik geen probleem, in kleedruimtes ook niet. En seks met het licht aan, graag
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Fosca schreef op 31-05-2007 @ 19:44 :
Persoonlijk vind ik een egaal bruin lijf mooier dan een bruin lijf met een witte 'bikini'

Lang leve de naturistencampings
Bij meisjes met van die heel duidelijke bikinistrepen kijken de tieten altijd zo boos.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 03-06-2007 @ 21:36 :
Bij meisjes met van die heel duidelijke bikinistrepen kijken de tieten altijd zo boos.
Bij veel meiden hebben ze toch al wallen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 22:48
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-06-2007 @ 21:36 :
Bij meisjes met van die heel duidelijke bikinistrepen kijken de tieten altijd zo boos.
En terecht. Ik zou het als tiet ook niet leuk vinden om tijdens het zonnen vergeten te worden.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 09:58
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Vice schreef op 03-06-2007 @ 23:48 :
En terecht. Ik zou het als tiet ook niet leuk vinden om tijdens het zonnen vergeten te worden.
Ik denk dat mijn tieten het eerder niet leuk zouden vinden om zonder waarschuwing opeens aan de felle zon blootgesteld te worden.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 17:30
Mo-tje
Mo-tje is offline
Geen moeite mee, als anderen dat ook doen. Ik ga niet topless in e rondte lopen als anderen dat niet doen, maar me omkleden in een ruimte waar anderen ook ontbloot zijn bepaalde gedeelten geen moeite mee
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 14:22
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Ligt aan de personen waarbij ik ben. Zijn het mensen die ik niet ken mogen ze mijn bovenkant best zien maar mijn penis e.d niet, dat is gewoon niet iets belangrijker voor mij om niet te laten zien aan Jan en alleman.

Maar ben ik bij goede vrienden of mensen die ik erg goed ken dan laat ik hem ook niet zo showen maar bijv. bij omkleden dan kan ik me gewoon omkleden zonder een handdoek er helemaal voor.
Of zoals sommige mensen doen. Handdoek eromheen, dan onderbroek over de handdoek en dan handdoek er tussenuit trekken. Typisch geval van hoe moeilijk kan je doen? Het is maar een penis. -_-''
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 16:04
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Snitzel schreef op 09-06-2007 @ 15:22 :
Ligt aan de personen waarbij ik ben. Zijn het mensen die ik niet ken mogen ze mijn bovenkant best zien maar mijn penis e.d niet, dat is gewoon niet iets belangrijker voor mij om niet te laten zien aan Jan en alleman.

Maar ben ik bij goede vrienden of mensen die ik erg goed ken dan laat ik hem ook niet zo showen maar bijv. bij omkleden dan kan ik me gewoon omkleden zonder een handdoek er helemaal voor.
Of zoals sommige mensen doen. Handdoek eromheen, dan onderbroek over de handdoek en dan handdoek er tussenuit trekken. Typisch geval van hoe moeilijk kan je doen? Het is maar een penis. -_-''
dat soort moeilijke dingen haal ik dus niet uit (als meisje) ik ga echt niet uitgebried staan showen ofzo, maar verberg me doos niet voor anderen tijdens het omkleden. Wie kijkt zal allicht wat te zien, maar het is niet zo dat ikanderen verplicht er naar te kijken. met borsten heb ik nog minder moeite, als ik me omkleed doe ik rustig eerst alles uit voordat alles weer aangaat, en dus me borsten ook wel een een paar minuten onbedekt zijn als ik me string omruil voor me bikinibroek.
omkleden hoeft van mij ook niet perse in een kleedhok ofzo, kan ook op een zonneweide of op het strand zelf
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 16:17
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 09-06-2007 @ 17:04 :
dat soort moeilijke dingen haal ik dus niet uit (als meisje) ik ga echt niet uitgebried staan showen ofzo, maar verberg me doos niet voor anderen tijdens het omkleden. Wie kijkt zal allicht wat te zien, maar het is niet zo dat ikanderen verplicht er naar te kijken. met borsten heb ik nog minder moeite, als ik me omkleed doe ik rustig eerst alles uit voordat alles weer aangaat, en dus me borsten ook wel een een paar minuten onbedekt zijn als ik me string omruil voor me bikinibroek.
omkleden hoeft van mij ook niet perse in een kleedhok ofzo, kan ook op een zonneweide of op het strand zelf
Ik dus ook niet, maar ik schoot dus bijna in een deuk toen ik die jongen zo moeilijk zag doen ik dacht echt van jezus doe gewoon normaal man of is het zo erg?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 20:42
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
ik ben eigenlijk vrij preuts. Ik vind omkleden in een kleedkamer in bijv een zwembad niet fijn. Ik vind uberhaupt in bikini lopen niet fijn. Ik heb altijd het idee dat iedereen me aankijkt. Vrij onzeker dus. Wat jongens betreft: Ik ben nog nooit verder gegaan dan zoenen dus ik weet niet hoe ik me bij hen zou gedragen maar ik denk, dat ik niet zo ver ga dat het licht uit moet ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 14:13
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
In een vertrouwde omgeving loop ik letterlijk ALTIJD in alleen een boxer,

maar in een zwembroek lopen of strand ofzo vind ik niet echt heel fijn... (" wat nou als mijn tent te zichtbaar wordt... ")
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 18:24
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Snitzel schreef op 10-06-2007 @ 17:17 :
Ik dus ook niet, maar ik schoot dus bijna in een deuk toen ik die jongen zo moeilijk zag doen ik dacht echt van jezus doe gewoon normaal man of is het zo erg?
Dat zou ik dus ook hebben. voor hem dus kennelijk wel erg. ik heb daar geen moeite mee, elke vrouw heeft een doos dus lekker boeie als iemand die ziet tijdens het omkleden. En me borsten boeien me al helemaal niet, die zijn wel vaker onbedekt En erg vind ik het ook niet als er bij een jongen wat te zien is tijdens omkleden ofzo
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 20:07
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 11-06-2007 @ 19:24 :
Dat zou ik dus ook hebben. voor hem dus kennelijk wel erg. ik heb daar geen moeite mee, elke vrouw heeft een doos dus lekker boeie als iemand die ziet tijdens het omkleden. En me borsten boeien me al helemaal niet, die zijn wel vaker onbedekt En erg vind ik het ook niet als er bij een jongen wat te zien is tijdens omkleden ofzo
Inderdaad, maar dat duidt gewoon onzekerheid aan.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 09:22
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Snitzel schreef op 11-06-2007 @ 21:07 :
Inderdaad, maar dat duidt gewoon onzekerheid aan.
tsja dat klopt, maar onzeker zijn over iets wat iedereen hebt..
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoe preuts ben jij?
Axel11
89 28-04-2016 22:55
De Kantine Vragenvuur #2
Ske*
499 31-01-2007 10:08
Liefde & Relatie players info
Kleine Tulp
88 24-06-2003 11:12
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.