Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2007, 12:25
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 07-06-2007 @ 11:52 :
Dat vraag ik me ook af. Dat hele verhaal over dat jonge meisjes hun lichaamvoor 2 pakjes cigaretten ruilen.
Zijn dat niet wilde nep-verhalen? Dingen die breezer-meisjes hebben verzonnen?
t Zou wel wat zijn als het allemaal wel waar was. Waar zou dat dan heen moeten?
Ik denk niet dat het nep is, ik denk alleen dat ik heel erg niet in aanraking kom met breezahs.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 16:10
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-06-2007 @ 22:32 :
Qua definitie is het natuurlijk niet anders; werk is werk. Maar werk in de prostitutie is voor de meeste mensen gevoelsmatig heel iets anders dan een kantoorbaan - iets waarmee je een stukje van je waardigheid en lichamelijke integriteit opgeeft. Ik zou het zelf ook nooit doen, niet omdat ik een anti-maatschappij-ik-blijf-lekker-werkeloos hippie ben maar omdat ik het vernederend en bedreigend zou vinden.
Dank je wel, Kruimel. Dat bedoelde ik inderdaad. Maar ik dacht ook eigenlijk dat het in alle logica geen uitleg nodig zou hebben.
__________________
* Together we look at the stars *
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 16:05
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
Citaat:
Badmutssssss schreef op 06-06-2007 @ 23:32 :
Dat seks samengaat met liefde komt ook alleen maar door onze omgeving en opvoeding.
Goede opmerking..

Moraal is veranderlijk, en op dit moment gaat het 'maatschappelijke moraal' af naar een ietsiepietsie meer liberale vorm als je het mij vraagt.

Alhoewel het nog een groot taboe is. Poseren in een bikini was ook nog een taboe in de jaren 50. De uitwerkingen van deze moraal kan niemand natuurlijk ooit voorspellen.
__________________
Don't laugh! Life's very serious business!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 16:16
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
gedaan maar never nooit meer
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 16:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Luki schreef op 08-06-2007 @ 17:05 :
Goede opmerking..

Moraal is veranderlijk, en op dit moment gaat het 'maatschappelijke moraal' af naar een ietsiepietsie meer liberale vorm als je het mij vraagt.

Alhoewel het nog een groot taboe is. Poseren in een bikini was ook nog een taboe in de jaren 50. De uitwerkingen van deze moraal kan niemand natuurlijk ooit voorspellen.
Ja, moraal is veranderlijk. Maar het is in mijn ogen wel opvallend dat overal ter wereld, in alle culturen, vrijwel dezelfde vorm van moraal is ontstaan in de geschiedenis. Een vrouw behoort een man toe (tegenwoordig meer: een man en vrouw behoren elkaar toe) en seks buiten het huwelijk (samenzijn, relatie) is niet acceptabel. Neem daarbij dat de huwbare leeftijd vaak gesteld wordt tussen 12 en 18 en je hebt overal een zelfde gang van zaken.
Dat is geen toeval. Dat is een manier om orde te handhaven in een samenleving, te zorgen dat "wat van jou is" (een zoon of dochter, een partner) niet door iedereen afgenomen kan worden. Seks in ruil voor goederen is iets dat niet past in een samenleving die op dergelijke manier opgezet is; iemand die dan seks heeft met een ander behoort diegene toe en dat kan niet in ruil voor peuken.
Kortom: ik denk dat in hoeverre dergelijke normen en waarden doorgetrokken wel afhankelijk zijn van cultuur, maar het feit dat ze bestaan is geen toeval en niet afhankelijk van cultuur of mode. Het is de makkelijkste manier om de orde die ik besproken heb te waarborgen, ongeacht of het de leukste manier is.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 20:19
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
Uiteraard moet er een vorm zijn van orde handhaven. Maar de richtlijnen worden gesteld door de 'generatie aan de macht'. Blijkbaar is indivualisme is da shit in de new age. Misschien kickt de maatschappij nu af van christenlijke preutsheid die de laatste eeuwen ons werd voorgehouden? En verder is het natuurlijk de eeuwige vraag van 'nature or nurture'.


ff ontopic.

Zelf nooit gedaan ken ook niemand die dat zou doen, denk ik. Sex voor goederen is volgens mij sowiezo een slechte deal. Kun je beter cash geld vragen denk ik dan..
__________________
Don't laugh! Life's very serious business!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 23:11
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Tsja, ik doe het zolang ik er zin in heb en het relatieleven mij dat toestaat, dat kan eventueel in ruil voor vanalles, maar hoeft niet.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 10:10
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Ik zou het never nooit doen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 16:05
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 06-06-2007 @ 20:55 :
Is dat dan veel of weinig naar jouw maatstaven?
mooie prijs
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 16:07
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 07-06-2007 @ 11:52 :
Dat vraag ik me ook af. Dat hele verhaal over dat jonge meisjes hun lichaamvoor 2 pakjes cigaretten ruilen.
Zijn dat niet wilde nep-verhalen? Dingen die breezer-meisjes hebben verzonnen?
t Zou wel wat zijn als het allemaal wel waar was. Waar zou dat dan heen moeten?
geloof me, het zijn geen nep-verhalen.
alleen voor 2 pakjes sigaretten heb ik het nog nooit gedaan
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 09-06-2007 @ 17:05 :
mooie prijs
wat krijg je normaal dan?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 20:01
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 09-06-2007 @ 18:04 :
wat krijg je normaal dan?
ik krijg niks haha
maar ik bedoel als ik sex heb met zomaar een jongen is dat bv voor een verloren weddenschap ofzo. voor geld nog nooit gedaan
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 14:40
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
Hier een dame die niet bluft !

Zo houd je je woord hoog zeker. maar waarom zet je nouweer sex als inzet van je weddenschap?? Van al je 'spullen' is je lichaam toch wel de meest waardevolle lijkt mij. Of ben ik nu alweer hopeloos ouderwets
__________________
Don't laugh! Life's very serious business!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 18:19
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Luki schreef op 11-06-2007 @ 15:40 :
Hier een dame die niet bluft !

Zo houd je je woord hoog zeker. maar waarom zet je nouweer sex als inzet van je weddenschap?? Van al je 'spullen' is je lichaam toch wel de meest waardevolle lijkt mij. Of ben ik nu alweer hopeloos ouderwets
omdat ik zeker ben van winst....
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 18:21
Verwijderd
Ik probeer dan een gesprek voor te stellen onder die zogenaamde breezahs. Priscilla, heb jij die nieuwe coca cola smaak al geprobeerd? ZERO! Nee? Super lekker, ja, Oh, ik deed het laatst met Moh, vandaar.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 18:22
Verwijderd
Ehhh White Trash?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 18:25
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
White Trash schreef op 11-06-2007 @ 19:21 :
Ik probeer dan een gesprek voor te stellen onder die zogenaamde breezahs. Priscilla, heb jij die nieuwe coca cola smaak al geprobeerd? ZERO! Nee? Super lekker, ja, Oh, ik deed het laatst met Moh, vandaar.
??
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 19:16
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
Luki schreef op 11-06-2007 @ 15:40 :
Hier een dame die niet bluft !

Zo houd je je woord hoog zeker. maar waarom zet je nouweer sex als inzet van je weddenschap?? Van al je 'spullen' is je lichaam toch wel de meest waardevolle lijkt mij. Of ben ik nu alweer hopeloos ouderwets
Niks ouderwets. Je hebt gewoon helemaal gelijk!

En White Trash:
__________________
* Together we look at the stars *
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 11-06-2007 @ 19:19 :
omdat ik zeker ben van winst....
wedden met voorkennis is verboden he
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 20:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
White Trash schreef op 11-06-2007 @ 19:21 :
Ik probeer dan een gesprek voor te stellen onder die zogenaamde breezahs. Priscilla, heb jij die nieuwe coca cola smaak al geprobeerd? ZERO! Nee? Super lekker, ja, Oh, ik deed het laatst met Moh, vandaar.
Ghehe.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 00:36
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 11-06-2007 @ 20:16 :
Niks ouderwets. Je hebt gewoon helemaal gelijk!

En White Trash:
Ja allemaal jonge Paris Hiltons hier.
"Mag ik je rimmen in ruil voor een beetje coke?"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 09:24
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 11-06-2007 @ 20:29 :
wedden met voorkennis is verboden he
wat niet weet wat niet deerd
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 09:30
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Maar je krijgt dus sex als verliest, of juist als je wint? Want je zegt te weten dat je wint maar ook weleens sex te hebben met een jongen 'om een verloren weddenschap'? Dus hoe zit dat nou?
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 09:57
Jones
Citaat:
stout! schreef op 13-06-2007 @ 10:30 :
Maar je krijgt dus sex als verliest, of juist als je wint? Want je zegt te weten dat je wint maar ook weleens sex te hebben met een jongen 'om een verloren weddenschap'? Dus hoe zit dat nou?
Je krijgt altijd seks.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 09:59
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 13-06-2007 @ 10:30 :
Maar je krijgt dus sex als verliest, of juist als je wint? Want je zegt te weten dat je wint maar ook weleens sex te hebben met een jongen 'om een verloren weddenschap'? Dus hoe zit dat nou?
voor zover ik het nog snap krijg ze geld als ze wint, en moet ze seks geven als ze verliest..
toch een beetje krom, mja
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 10:09
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Jones schreef op 13-06-2007 @ 10:57 :
Je krijgt altijd seks.
Ok dus die weddenschap is gewoon een cover .

Ik heb mijn vriendje weleens 10 euro gegeven toen hij blut was maar daar moest hij wel wat voor doen . O jee.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 10:17
Jones
Citaat:
stout! schreef op 13-06-2007 @ 11:09 :
Ok dus die weddenschap is gewoon een cover .
Dat maak ik er van. Zoiets als: Ik heb tenminste altijd seks en als ik win dan word ik er nog rijk van ook.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 13-06-2007 @ 11:17 :
Dat maak ik er van. Zoiets als: Ik heb tenminste altijd seks en als ik win dan word ik er nog rijk van ook.
eigenlijk is dat natuurlijk perfect
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 10:56
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
stout! schreef op 13-06-2007 @ 10:30 :
Maar je krijgt dus sex als verliest, of juist als je wint? Want je zegt te weten dat je wint maar ook weleens sex te hebben met een jongen 'om een verloren weddenschap'? Dus hoe zit dat nou?
als ik win krijg ik geld, als ik verlies geef ik sex om zomaar te zeggen, en dat vind ik eigenlijk niet eens verliezen soms,omdat ik er zelf ook van geniet
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 10:58
Jones
Citaat:
Mo-tje schreef op 13-06-2007 @ 11:56 :
als ik win krijg ik geld, als ik verlies geef ik sex om zomaar te zeggen, en dat vind ik eigenlijk niet eens verliezen soms,omdat ik er zelf ook van geniet
Maar geen seks als je wint? dan doe je jezelf toch te kort? Of heb je liever geld dan seks?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 10:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Jones schreef op 13-06-2007 @ 11:58 :
Maar geen seks als je wint? dan doe je jezelf toch te kort? Of heb je liever geld dan seks?
Misschien krijgt ze dan geld EN seks?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 11:02
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 13-06-2007 @ 11:59 :
Misschien krijgt ze dan geld EN seks?

gepost op 13-06-2007 @ 11:56

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
stout! schreef op 13-06-2007 @ 10:30 :
Maar je krijgt dus sex als verliest, of juist als je wint? Want je zegt te weten dat je wint maar ook weleens sex te hebben met een jongen 'om een verloren weddenschap'? Dus hoe zit dat nou?
--------------------------------------------------------------------------------


als ik win krijg ik geld, als ik verlies geef ik sex om zomaar te zeggen, en dat vind ik eigenlijk niet eens verliezen soms,omdat ik er zelf ook van geniet
zie hierboven
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 11:04
Jones
Citaat:
Mo-tje schreef op 13-06-2007 @ 12:02 :
zie hierboven
Zonde, ik zou gewoon lekker voor geld en seks gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 20:15
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Ik twijfel er eigenlijk best wel aan of zelfs deze verhalen wel echt zijn.
__________________
* Together we look at the stars *
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 22:44
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Joh, je moet het niet in zo'n stijve context zien. Als je seks wilt, is het vaak leuk om er iets omheen te bouwen. Dat kan een weddenschap zijn, of anderszins een flirt(ruil).
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 01:53
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
HvJ schreef op 04-06-2007 @ 19:17 :
Nee, nog nooit. En dat gaat niet gebeuren ook. Waarom zou ik dat uberhaupt willen?
Mischien dus omdat je iets voor elkaar wilt krijgen en toch ook wel van sex houd ? :/
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 17:19
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 14-06-2007 @ 02:53 :
Mischien dus omdat je iets voor elkaar wilt krijgen en toch ook wel van sex houd ? :/
idd
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 17:53
olliegirl
olliegirl is offline
1 * had ik gewed op een of andere wedstrijd en die had ik verloren moest ik mijn ex en een paar van zijn vrienden vermaken(niet in bed) mijn ex zou mij gaan vermaken hoe en waar ik maar wou
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 17:55
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
olliegirl schreef op 18-06-2007 @ 18:53 :
1 * had ik gewed op een of andere wedstrijd en die had ik verloren moest ik mijn ex en een paar van zijn vrienden vermaken(niet in bed) mijn ex zou mij gaan vermaken hoe en waar ik maar wou
niet in bed, hoe dan?
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 17:56
olliegirl
olliegirl is offline
beetje van alle andere dingen die een man geil kan maken
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 17:57
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
olliegirl schreef op 18-06-2007 @ 18:56 :
beetje van alle andere dingen die een man geil kan maken
hand en mondwerk dus?
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 17:58
olliegirl
olliegirl is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 18-06-2007 @ 18:57 :
hand en mondwerk dus?
ja
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 09:11
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het lijkt er inderdaad op dat het werk is voor jullie. Als je je er goed bij voelt, moet je het natuurlijk vooral doen, maar het is voor mij heel moeilijk voor te stellen dat je je echt goed over jezelf voelt als je je ex en een paar van zijn vrienden moet 'vermaken'. Of je sex nou leuk vindt of niet, dat is niet echt relevant.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 09:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
olliegirl schreef op 18-06-2007 @ 18:53 :
1 * had ik gewed op een of andere wedstrijd en die had ik verloren moest ik mijn ex en een paar van zijn vrienden vermaken(niet in bed) mijn ex zou mij gaan vermaken hoe en waar ik maar wou
"en een paar van zijn vrienden". SLUT.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 09:48
Jones
Citaat:
Methuselah schreef op 19-06-2007 @ 10:36 :
"en een paar van zijn vrienden". SLUT.
Nou nou, beetje te weinig seks en te veel frustratie de afgelopen tijd?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 13:34
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
stout! schreef op 19-06-2007 @ 10:11 :
Het lijkt er inderdaad op dat het werk is voor jullie. Als je je er goed bij voelt, moet je het natuurlijk vooral doen, maar het is voor mij heel moeilijk voor te stellen dat je je echt goed over jezelf voelt als je je ex en een paar van zijn vrienden moet 'vermaken'. Of je sex nou leuk vindt of niet, dat is niet echt relevant.
Aparte reactie voor iemand met jouw nickname.

Volgens mij was de weddenschap hier niet de drijfveer voor seks, maar was lust dat al. Lust -> weddenschap -> seks. Het wedden was slechts een hulpmiddel.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 15:17
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Jones schreef op 19-06-2007 @ 10:48 :
Nou nou, beetje te weinig seks en te veel frustratie de afgelopen tijd?
Ik kan me niet voorstellen dat ik een meisje, dat als onderdeel van 'n weddenschap een paar vrienden van haar ex bevredigd, kan bekijken zonder iets te hebben van: "Wat een slet."

Call me frustrated, maar je kan me ook gewoon verwijten dat ik nog íets hogere standaarden heb...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 17:01
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Changshan schreef op 19-06-2007 @ 14:34 :
Aparte reactie voor iemand met jouw nickname.
Mijn nickname is niet kinky bedoeld
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 17:28
olliegirl
olliegirl is offline
Citaat:
stout! schreef op 19-06-2007 @ 10:11 :
Het lijkt er inderdaad op dat het werk is voor jullie. Als je je er goed bij voelt, moet je het natuurlijk vooral doen, maar het is voor mij heel moeilijk voor te stellen dat je je echt goed over jezelf voelt als je je ex en een paar van zijn vrienden moet 'vermaken'. Of je sex nou leuk vindt of niet, dat is niet echt relevant.
toen was het mijn vriendje
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 18:00
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
olliegirl schreef op 19-06-2007 @ 18:28 :
toen was het mijn vriendje
Ok, dan je vriendje en zijn vrienden, maar maakt dat uit? Mijn vraag was of dat, onafhankelijk van het feit of je van seks houdt of niet, iets doet met of zegt over het gevoel wat je over jezelf hebt. Dus heb je het gevoel dat 'je vriendje en zijn vrienden vermaken' iets te maken heeft met het (gebrek aan) zelfrespect? Of misschien niet, maar dan ben ik dus heel benieuwd hoe dat kan.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Meisje wilt haar maagdelijkheid verkopen voor een iPhone 4.
jessekraal
5 24-06-2011 16:31
Levensbeschouwing & Filosofie Mein Kampf in een nieuw jasje?
Madfet
62 05-01-2005 16:11
Verhalen & Gedichten Rust in vrede
niña
13 27-08-2004 23:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro
naam onbekend
218 09-04-2004 14:50
Verhalen & Gedichten Wilt u dit even keuren
lestat080
14 29-03-2004 21:30
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 16:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.