Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2007, 22:35
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
In het topic "Hoe voel jij je op seks gebied?" laat iedereen (die wel sex heeft gehad), blijken dat sex geweldig is. Degenen die (niet seksloos hoeven te zijn maar) even zonder moeten klinken al heel snel gefrustreerd.

Een tijdje geleden maakte ik een topic aan met de vraag of iemand gek kan worden als hij/zij seksloos door het leven zou moeten gaan.
Vrijwel onmiddelijk en uunaniem werd er geantwoord dat je niet gek hoeft te worden als je geen seks meer zou kunnen hebben
(je bent te lelijk, of whatever..)
Het zou aan de persoon zelf liggen, het"karakter" hoe met de situatie wordt omgegaan. En "er zou meer zijn in het leven dan sex".
Het klinkt natuurlijk weer mooi. Maar 'k vond persoonlijk dat er te gemakkelijk op werd gereageerd.

Nu het weer warm is en bijna zomer. En iedereen al flink geprikkeld is geraakt door het andere geslacht en extra veel zin heeft.
En getuige de reacties in: "hoe voel jij je op seksgebied?"

En daarom wil ik nog een keer de vraag stellen:
Denk jullie nogsteeds dat iemand zonder seks kan in het leven zonder gek te worden? Of andersgezegd onzettend gefrustreerd ?
Getuige jou eigen ervaringen met sex en hoe geweldig je het wel niet vindt?

Laatst gewijzigd op 24-06-2007 om 22:39.
Oud 24-06-2007, 22:55
neardo
neardo is offline
Ik denk niet dat ik gek zo worden. Misschien dat ik na een paar jaar wel gefrustreerd zou worden. Maar op dit moment heb ik er nog geen last van.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 24-06-2007, 23:03
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Als ik niet in de verleiding kom ben ik er ook niet gefrustreerd over.

Maar in bed liggen met m'n vriendje en géén seks kunnen hebben (ongesteld, krakend bed, andere mensen op de kamer) is vreselijk frustrerend.

Zonder vriendje zou ik makkelijk maanden zonder kunnen, hooguit dat ik de intimiteit zou missen
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 24-06-2007, 23:04
Verwijderd
- wees eens consequent in je spelling, je gooit de hele tijd sex en seks door elkaar.

- de topictitel is duidelijker en completer dan je hele post

On topic: Zou ik gek worden van een seksloos leven? Nee, dat neit. Zou ik ontzettend gefrustreerd raken? Ja, natuurlijk, dat ben ik nu al als ik toevallig mijn vriendin een weekje neit zie. Ik vind de grens tussen gek en ontzettend gefrustreerd nogal groot.
Oud 24-06-2007, 23:26
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Defineer gek?
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 25-06-2007, 00:25
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Gek omdat je geen seks kan hebben, dat niet maar lichtelijk gefrustreerd toch wel.
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Oud 25-06-2007, 00:35
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
het feit dat ik een vriend heb en geen seks, ja DAAR word ik gefrustreerd van...

...maar ik kan het ook relativeren. Er is inderdaad zoveel meer dan seks, en van seks word ik echt niet altijd gelukkig ( ja wel met mijn vriend, maar daarvoor hebben een hoop 'mistakes' de revue gepasseerd).

Ik denk niet dat ik seksloos door het leven kan gaan, en dat ik zeker wel gefrustreerd zou raken. Seks is een belangrijk onderdeel van mijn leven, en ik ben een zeer seksueel wezen ( met of zonder vent).
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 25-06-2007, 01:07
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
ik zou zeer gefrustreerd worden en vermoedelijk zwaar chagerijnig, maar ik zou niet gek worden
__________________
JE MOEDER!
Oud 25-06-2007, 07:04
Verwijderd
Maar dat er meer is dan seks is een slecht argument. Er is zoveel meer dan mijn gezondheid, dus hak mijn hoofd er maar af! Er is zoveel meer dan mijn kat, dus die geef ik maar geen eten meer!

Ja, scheve vergelijkingen, ik weet het. Maar ik vind het gewoon een heel rare uitleg, dat "er is zoveel meer".
Oud 25-06-2007, 07:07
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Optima schreef op 25-06-2007 @ 01:35 :
Seks is een belangrijk onderdeel van mijn leven, en ik ben een zeer seksueel wezen ( met of zonder vent).
Dat. Maar dat neemt niet weg dat ik prima een tijdje zonder kan.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 25-06-2007, 08:52
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik kan wel een poosje zonder seks.
Maar als er situaties zijn wanneer je zin hebt en het kan op een of andere manier niet, dan raak ik snel gefrustreerd
Oud 25-06-2007, 09:34
Verwijderd
waarom zou je niet zonder kunnen?
ik bedoel seks is heel leuk enzo maar voordat je daarwerkelijk ooit seks had heb je toch ook heel je leven zonder seks gekunt. snap het probleem niet zo. afgelopen zomer was ik 5 weken op vakantie en had mijn vriend dan ook 5 weken niet gezien, heb echt niet constant lopen denken YES OVER 4 WEKEN NAAR HUIS KAN IK WEER LERKKER NEUKEN YESYESYES, dat is gewoon fucking dom. het was af en toe wel vervelend dat het niet kon, maar gek worden, liek hell no.
Oud 25-06-2007, 09:35
Verwijderd
Als ik oordeel naar de posts van TS, zou je wel denken dat het niet mogelijk is zonder seks te leven zonder ziekelijk gefrustreerd te raken.
Oud 25-06-2007, 10:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Dan up je je 'oude' topic maar even, maar laat nieuwe topics asjeblieft achterwege. Toedels.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.