Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2007, 14:49
Maura
Maura is offline
(ik heb gezocht op vergelijkbare onderwerpen, en kan niks vinden. Daarom stel ik mijn vraag zelf nog maar eens)

Ik heb sinds 1,5 jaar een hele lieve vriend. Hij is mijn eerste echte vriend en ook de eerste waar ik seks mee heb gehad. Ik heb nu eigenlijk twee problemen. De eerste is dat ik bijna nooit zin in seks heb. Als ik hier het forum lees en met vriendinnen praat merk ik dat bijna alle vrouwen wel heel vaak zin in seks hebben. Ik baal er erg van dat ik dat niet heb, want ik vind het vervelend om mijn vriend af te wijzen en ik wil ook geen dingen tegen mijn zin doen. Hoe kan ik dit veranderen? Ik zou serieus graag vaker zin willen hebben. De seks zelf is trouwens goed hoor.
Mijn volgende vraag hangt er eigenlijk mee samen. Omdat het mijn eerste vriend is heb ik geen vergelijkingsmateriaal dus daarom vraag ik het maar aan jullie. De eerste keren deed het uiteraard een beetje pijn. Daarna is het een jaar lang ofzo gewoon fijn geweest, maar de laatste paar maanden heb ik tijdens en na de seks echt pijn (bijvoorbeeld als ik naar de wc moet). We hebben uitgebreid voorspel, en mijn vriend doet echt rustig aan, maar elke keer uitscheuren (zo voelt het tenminste) is echt geen pretje. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast heel erg bedankt voor reacties. Het lijkt misschien niet zo'n groot probleem, maar ik merk dat ik er steeds meer last van heb en dat is niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 15:01
Anika
Al eens aan glijmiddel gedacht zodat het allemaal wat soepeler gaat en minder pijn doet? En misschien is je pijn ook wel de oorzaak van dat je nooit zin hebt. Had je daarvoor wel zin in seks?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 15:04
Maura
Maura is offline
Glijmiddel lijkt me zo'n geklieder...
En pijn zal zeker wel meespelen in het minder zin hebben, maar daarvoor had ik ook bijna nooit zin. Vind het geen probleem om een maand geen seks te hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 15:17
Verwijderd
Is het echt wel lekker - geniet je er van, ben je uberhaupt nat, kom je klaar, is er variatie en is het ook gewoon léuk, hebben jullie lol met elkaar, lach je ondertussen, of voelt het alsof het moet?

En heb je uberhaupt geen zin in seks of geen zin in seks met hém? Had je in het begin wel meer zin dan nu of is het altijd zo geweest? Had je voor je relatie zin in seks? Masturbeer je of heb je dat ooit gedaan?

En glijmiddel geklieder - ja eh, wat is er nu fijner, pijn of geklieder? En als je als oplossing liever geen seks hebt dan glijmiddel, zou ik me eens gaan afvragen of je je vriend wel aantrekkelijk genoeg vindt, of jullie wel écht goede seks hebben en anders of je niet misschien aseksueel bent.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 15:23
Maura
Maura is offline
Is het echt wel lekker - geniet je er van, ben je uberhaupt nat, kom je klaar, is er variatie en is het ook gewoon léuk, hebben jullie lol met elkaar, lach je ondertussen, of voelt het alsof het moet?
Ja, het is wel echt lekker. Ik geniet er van, word ook zeker nat. Klaarkomen doe ik bijna nooit (niet tijdens de seks, ook praktisch nooit tijdens voorspel), er is variatie en we hebben het ook echt leuk samen.

En heb je uberhaupt geen zin in seks of geen zin in seks met hém? Had je in het begin wel meer zin dan nu of is het altijd zo geweest? Had je voor je relatie zin in seks? Masturbeer je of heb je dat ooit gedaan?
Ik kan me niet voorstellen dat ik met iemand anders seks zou hebben, kijk daar ook niet naar uit ofzo. Misschien komt het ook wel doordat hij voor mij wel al seks had gehad en ik me lang wat onzeker en onervaren heb gevoeld. Het is eigenlijk altijd al zo geweest voor zover ik me kan herinneren. Vroeger masturbeerde ik vaker dan nu, daar lijk ik nu ook niet echt zin in te hebben (overigens kom ik dan wel klaar)

En glijmiddel geklieder - ja eh, wat is er nu fijner, pijn of geklieder? En als je als oplossing liever geen seks hebt dan glijmiddel, zou ik me eens gaan afvragen of je je vriend wel aantrekkelijk genoeg vindt, of jullie wel écht goede seks hebben en anders of je niet misschien aseksueel bent.
Ik vind mijn vriend zeker wel aantrekkelijk. Daarom is het ook niet zo makkelijk om er over te praten, hij wordt er onzeker door en denkt dat het aan hem ligt, maar dat idee heb ik zeker niet. En ik wil glijmiddel echt wel proberen als dat een oplossing is hoor! Vind het alleen zo vreemd dat ik juist wel heel nat wordt altijd, maar dat dat toch niet genoeg is.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Maura schreef op 25-06-2007 @ 16:23 :
Is het echt wel lekker - geniet je er van, ben je uberhaupt nat, kom je klaar, is er variatie en is het ook gewoon léuk, hebben jullie lol met elkaar, lach je ondertussen, of voelt het alsof het moet?
Ja, het is wel echt lekker. Ik geniet er van, word ook zeker nat. Klaarkomen doe ik bijna nooit (niet tijdens de seks, ook praktisch nooit tijdens voorspel), er is variatie en we hebben het ook echt leuk samen.

En heb je uberhaupt geen zin in seks of geen zin in seks met hém? Had je in het begin wel meer zin dan nu of is het altijd zo geweest? Had je voor je relatie zin in seks? Masturbeer je of heb je dat ooit gedaan?
Ik kan me niet voorstellen dat ik met iemand anders seks zou hebben, kijk daar ook niet naar uit ofzo. Misschien komt het ook wel doordat hij voor mij wel al seks had gehad en ik me lang wat onzeker en onervaren heb gevoeld. Het is eigenlijk altijd al zo geweest voor zover ik me kan herinneren. Vroeger masturbeerde ik vaker dan nu, daar lijk ik nu ook niet echt zin in te hebben (overigens kom ik dan wel klaar)

En glijmiddel geklieder - ja eh, wat is er nu fijner, pijn of geklieder? En als je als oplossing liever geen seks hebt dan glijmiddel, zou ik me eens gaan afvragen of je je vriend wel aantrekkelijk genoeg vindt, of jullie wel écht goede seks hebben en anders of je niet misschien aseksueel bent.
Ik vind mijn vriend zeker wel aantrekkelijk. Daarom is het ook niet zo makkelijk om er over te praten, hij wordt er onzeker door en denkt dat het aan hem ligt, maar dat idee heb ik zeker niet. En ik wil glijmiddel echt wel proberen als dat een oplossing is hoor! Vind het alleen zo vreemd dat ik juist wel heel nat wordt altijd, maar dat dat toch niet genoeg is.
Hmm, gebruiken jullie condooms? Zo ja, misschien ben je allergisch voor latex, en zo nee, misschien reageer je erg heftig op de samenstelling van je vriends sperma ofzo. Want als je wel gewoon nat bent (en blijft natuurlijk) is het niet normaal dat het pijn doet.

Er kunnen genoeg redenen zijn voor weinig zin in seks, van psychische (depressie of stress, bijvoorbeeld, maar ook dat jij onzeker bent wat betreft het hele gebeuren) tot fysieke. Als je je wel aangetrokken voelt tot hem, seks prettig vindt én blijkbaar ook wel wilt masturberen enzo (dus iig niet aseksueel bent), zou ik eens zoeken bij dat soort dingen.

Enne, ik denk dat het wel belangrijk is om er met je vriend over te praten, al is dat lastig. Ik denk dat hij hoe dan ook onzeker is over of jij hem wel aantrekkelijk vindt of niet, dus dat moet je vooral wél tegen hem zeggen. Bovendien kan hij je niet helpen/er voor je zijn als jij er niet met hem over kunt praten.

En als laatste zou ik maar gaan oefenen om wél te kunnen klaarkomen met hem, want als je het alleen kunt, kan het ook samen En daar wordt het denk ik nog wel wat leuker van.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 19:08
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik heb ook nog wel eens last van pijn met plassen na de seks..en ik kan ook echt niet zeggen dat ik niet opgewonden genoeg ben of er geen zin in heb.
blijkbaar ben ik gewoon gevoelig daarvoor/wat nauwer, dus dat kan t ook zijn.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 19:39
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Maura schreef op 25-06-2007 @ 15:49 :
(ik heb gezocht op vergelijkbare onderwerpen, en kan niks vinden. Daarom stel ik mijn vraag zelf nog maar eens)

Ik heb sinds 1,5 jaar een hele lieve vriend. Hij is mijn eerste echte vriend en ook de eerste waar ik seks mee heb gehad. Ik heb nu eigenlijk twee problemen. De eerste is dat ik bijna nooit zin in seks heb. Als ik hier het forum lees en met vriendinnen praat merk ik dat bijna alle vrouwen wel heel vaak zin in seks hebben. Ik baal er erg van dat ik dat niet heb, want ik vind het vervelend om mijn vriend af te wijzen en ik wil ook geen dingen tegen mijn zin doen. Hoe kan ik dit veranderen? Ik zou serieus graag vaker zin willen hebben. De seks zelf is trouwens goed hoor.
Mijn volgende vraag hangt er eigenlijk mee samen. Omdat het mijn eerste vriend is heb ik geen vergelijkingsmateriaal dus daarom vraag ik het maar aan jullie. De eerste keren deed het uiteraard een beetje pijn. Daarna is het een jaar lang ofzo gewoon fijn geweest, maar de laatste paar maanden heb ik tijdens en na de seks echt pijn (bijvoorbeeld als ik naar de wc moet). We hebben uitgebreid voorspel, en mijn vriend doet echt rustig aan, maar elke keer uitscheuren (zo voelt het tenminste) is echt geen pretje. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast heel erg bedankt voor reacties. Het lijkt misschien niet zo'n groot probleem, maar ik merk dat ik er steeds meer last van heb en dat is niet leuk.
Ben jij 1m54 en je vrend 2m02 met een leuter van 25cm???
Duhhh..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 20:54
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Pijn kan ook veroozaakt worden door een vaginale infectie...
Denk aan pijn bij het plassen aan blaasontsteking of zoiets...

Heb ook ooit eens een tijdje pijn gehad bij sex en plassen enzo, toen bleek later dat ik een vaginale infectie had.
Misschien kun je eens een plasje bij de dokter brengen om het na te laten kijken...

Succes!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 21:16
Maura
Maura is offline
Hm dat kan nu bijna niet, aangezien ik nu zes weken geen seks meer heb gehad en nergens last van heb.
Wel heb ik het gigantisch druk gehad, veel stress enzo, dus dat zou wel kunnen.

En nee, we gebruiken geen condooms meer. Misschien komt het ook wel doordat mijn vriend behoorlijk groot geschapen is? Maar dan had het eigenlijk steeds zo moeten zijn natuurlijk...

(serieus echt heel fijn dat jullie meedenken )
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 10:27
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Pijn bij de seks kan heel erg goed een medische oorzaak hebben. Bijv. een candida infectie *zucht* Ik zou eens naar de dokter gaan, en het probleem voorleggen. Hij kan wat vocht uit je vagina op een glaasje doen, en er dan met de microscoop naar kijken. Dan kan hij zien of het candida is. Ook zijn er andere infecties mogelijk, maar dat zijn meestal soa. Dat je er geen last van hebt als je geen seks hebt is logisch. En probeer eens latexvrije condooms of glijmiddelvrije condooms.

En 6 weken zonder seks als je minder pijn hebt, zul je ook meer zin krijgen. En je kan best wel eens seks hebben zonder zin. Oefening baart kunst, en hoe meer seks je hebt hoe meer zin je krijgt. Echt waar, we hebben ook wat seksuologie gehad, en samen dingen proberen en meer seksen is echt heel belangrijk.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 21:05
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Tuinkabouter9 schreef op 25-06-2007 @ 21:54 :
Pijn kan ook veroozaakt worden door een vaginale infectie...
Denk aan pijn bij het plassen aan blaasontsteking of zoiets...

Heb ook ooit eens een tijdje pijn gehad bij sex en plassen enzo, toen bleek later dat ik een vaginale infectie had.
Misschien kun je eens een plasje bij de dokter brengen om het na te laten kijken...

Succes!
Dat, over het lichamelijke gedeelte. Wat het geen zin hebben betreft; als je libido eerst wel goed was, zou je ook naar andere oorzaken kunnen kijken. Zo kwam ik er na drie jaar achter dat ik een pil slikte die aanzienlijk meer hormoontjes bevatte dan andere pillen. Toen ik overstapte op een lichtere pil was m'n libido weer optimaal
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 17:29
Zotopteentjes
Avatar van Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Ik heb meestal 'zin en geen pijn voor de seks' - what about you?
__________________
Got 10 dreams ... they are 10 adorable toes
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 12:58
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik kan in dit topic al twee extreem trieste mannen aanwijzen.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 13:28
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
stout! schreef op 30-06-2007 @ 13:58 :
Ik kan in dit topic al twee extreem trieste mannen jochies aanwijzen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 16:37
Mooneh
Avatar van Mooneh
Mooneh is offline
Hmm.. Kan het niet gewoon zijn dat hij inderdaad wel érg groot geschapen is en dat je er niet aan kunt wennen? (toen ik klein(er) was las ik ooit stiekem in de bibliotheek een sexuele voorlichtings boekje en toen stond er in dat een kleine piemie niet uit maakt, maar dat een grote soms gewoon niet past, hehe.)
Aan de andere kant, je vertelt dat je eerst nergens last van had, dat is dan wel weer raar..
En wat betreft die candida, dat zou je ook moeten merken als je geen seks hebt volgens mij, jeuk enzo?
En zoals de vorige forummers al andere dingen zeiden.. probeer ze gewoon allemaal na te gaan, en succes!
__________________
Ik loop geen risico, ik ren het.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 19:40
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
Maura schreef op 25-06-2007 @ 22:16 :
Misschien komt het ook wel doordat mijn vriend behoorlijk groot geschapen is? Maar dan had het eigenlijk steeds zo moeten zijn natuurlijk...
Het kan ook aan het standje liggen, of zeg maar de wildheid van de seks. Als je enkel erin-eruit seks hebt maakt de grootte niet zo heel erg veel uit, maar zodra je onder een hoek gepenetreerd wordt, wordt de grootte (of iig de dikte) wel belangrijk en bij jou blijkbaar zelfs een probleem.
Glijmiddel lijkt me idd een goede oplossing. Probeer het anders eens met die nieuwe Durex play. Die hebben nu een massage-olie slash glijmiddel iets, dan kun je gewoon beginnen met masseren en dan staat het spul toch al naast het bed. Misschien is er over beginnen dan minder genant?
__________________
* Together we look at the stars *
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 14:10
Maura
Maura is offline
Super bedankt voor alle tips! Ik heb dat candida-verhaal eens opgezocht, en dat komt me inderdaad wel bekend voor. Op zo'n site geven ze ook aan dat dit voor pijn kan zorgen en dat glijmiddel dan wel kan zorgen.
Ik denk dat het een combinatie is, hij is behoorlijk groot geschapen, die candida, en dat zorgt voor pijn waardoor de zin ook behoorlijk afneemt.

Ik ga maar eens op zoek naar glijmiddel dan! Weet iemand misschien of je dat ook bij een drogist kunt halen, of alleen bij sexshops?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 14:29
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Maura schreef op 04-07-2007 @ 15:10 :
Ik ga maar eens op zoek naar glijmiddel dan! Weet iemand misschien of je dat ook bij een drogist kunt halen, of alleen bij sexshops?
Glijmiddel kun je vaak ook wel bij de drogist halen, maar de meeste huismerken zijn net kinderlijm, dus die moet je niet gebruiken Maar de 'betere' merken zijn behalve bij een seksshop vaak ook wel bij de drogist verkrijgbaar.

Maar als je jezelf verdenkt van een candida-infectie, dan moet je daar natuurlijk wel wat mee doen. Het gaat 9 van de 10 keer niet vanzelf over en het kan aardig wat vervelende klachten (gaan) geven. Bij de drogist zijn wel zalfjes verkrijgbaar waar je mee kunt smeren (zelfde als tegen voetschimmel; ben de naam even kwijt), maar daarmee duurt het vaak nogal lang voordat het over is. Beter kun je even langs de huisarts gaan, je verhaal uitleggen, zeggen dat je aan een candida-infectie denkt en dan krijg je vaak zonder verder onderzoek een éénmalige antibioticagift mee naar huis, waarmee het 3 dagen later helemaal weg is
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 15:28
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Maura schreef op 04-07-2007 @ 15:10 :
Super bedankt voor alle tips! Ik heb dat candida-verhaal eens opgezocht, en dat komt me inderdaad wel bekend voor. Op zo'n site geven ze ook aan dat dit voor pijn kan zorgen en dat glijmiddel dan wel kan zorgen.
?
als je denkt dat je candida hebt, of smeren met miconazol van de drogist, of iets bij de huisarts halen in pilvorm.
En het kan goed zijn dat pijn (voorlopig) de enige klacht is.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 22:12
Seksualiteit Moeilijk doen
KiMZz
61 18-03-2003 15:14
Seksualiteit geen zin in seks meer
steentje
35 09-11-2002 18:01
Seksualiteit na klaarkomen -----> zin weg
Starrie
5 03-06-2002 17:33
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.