Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2007, 00:05
vinsss
vinsss is offline
Soms als ik gewoon geil ben en bezig met mn vriendin gaat ie omlaag door bv. het moeilijke gedoe rond een condoom zoeken / omdoen, iemand die opeens t huis binnenkomt, kortom, vervelende afleiding. Daarna duurt het weer een tijdje tot ie omhoog komt, maar als zoiets gebeurt kan het soms ook niet meer lukken omdat ik dan met mn gedachten teveel zit bij het idee dat ie omhoog moet.

Maar laatst gebeurde het ook zomaar, na het snel wisselen van een standje. Heel raar eigenlijk want ik wil het liefst elke dag drie keer sex.. Nu is het zo dat ik al een paar jaar flink rook, hou van uitgaan en ook wel eens, zeg om de anderhalve maand, rommel in mijn neus doe of een pilletje slik op parties. Ik hoop dat het niet hierdoor komt, want je kan daar natuurlijk impotent door raken! Maar zo snel zal dat niet gaan denk ik.

Ik dacht dat het misschien ook komt omdat we zo vaak mogelijk sex hebben, meestal elke dag en soms twee keer. Maar goed, ik kan wel allemaal dingen gaan bedenken, ik hoop dat jullie een goed antwoord hebben
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 07:51
Verwijderd
Het is heel normaal als dat af en toe gebeurt, dat heeft bijna elke jongen/man wel eens. Maak je er niet druk om, dan staat-ie het snelst weer recht.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 10:00
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Wat Sarah zegt.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 10:03
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
vinsss schreef op 28-06-2007 @ 01:05 :
Maar laatst gebeurde het ook zomaar, na het snel wisselen van een standje. Heel raar eigenlijk want ik wil het liefst elke dag drie keer sex..
*herkenning*
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 10:23
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Nou, ten eerste zou ik me er niet zoveel zorgen om maken omdat het iedere man wel eens gebeurt. Maar ik denk ook dat het komt omdat jullie best wel vaak sex hebben EN door het feit dat je rookt, drinkt en wel eens pilletjes slikt.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 12:28
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Op lange termijn kan het roken ervoor zorgen dat dit probleem ernstiger wordt. Ik adviseer je dus om ook te sporten, zodat je bloedsomloop goed blijft.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 14:31
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik denk dat het komt doordat je veel rookt drank en drugs gebruikt. Je hebt daarmee een ongezonde levenstijl, en waarschijnlijk ook een zeer slechte lichamelijk sportconditie. Hoe slechter je conditie, hoe korter de seks is. Mannen die lichamelijk het best in orde zijn, hebben de meeste fut voor seks, en hebben meer energie om m lang omhoog te houden.

Mijn advies aan jou, stop met je ongezonde levenstijl, en ga sporten en conditie opbouwen. De seks zal er langer en beter op worden
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 14:38
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Dacht je dan dat ze in veel landen "roken maakt impotent" slechts voor de lol op die pakjes drukken dan?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 23:26
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
in jouw situatie mag je blij zijn dat ie af en toe omhoog komt
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 11:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Maboq schreef op 30-06-2007 @ 23:26 :
in jouw situatie mag je blij zijn dat ie af en toe omhoog komt


Je doet idd niet erg lief tegen je lichaam. Wees daar zuiniger op dan presteert die ook beter.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 18:21
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.