Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2016, 09:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Volgende maand heb ik een gala van mijn vereniging, maar de gala jurk die ik een paar jaar geleden kocht heb ik al een aantal keer gedragen en ook al vaker met deze groep mensen. Die jurk weer dragen vind ik dus een beetje suf

Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe jurk, al heb ik weinig zin om er weer veel geld aan uit te geven Zo vaak draag je zo'n jurk ook weer niet.
Alle tips voor winkels, fijne kringloopwinkels, etc. voor dat soort jurken zijn welkom! Liefst in (de buurt van) Gouda, Den Haag, Rotterdam, Leiden of Utrecht.

De vriendinnen waarvan ik makkelijk kleding zou mogen lenen zijn een stuk smaller dan ik, dus van hen iets lenen is helaas niet echt een optie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2016, 10:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Peek en Cloppenburg in Rotterdam heeft op de eerste etage echt een enorme hoek met (gala) jurken. Prijzen weet ik niet. C&A heeft ook wel wat maar meestal wel alleen zwart.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2016, 12:33
Jantien26
Jantien26 is offline
Hi Elin,

ik heb een winkel in de galakleding in Utrecht op de oudegracht 294 aan de werf in utrecht, We hebben huur & koop jurken! ik kan je vast wel helpen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2016, 18:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je mag van mij jurken lenen - die zijn deels in Wenen en deels in Langedijk. Heb ook een cocktail jurk in Utrecht.
Heb alles in Engeland of in de uitverkoop van peek & cloppenburg gekocht eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2016, 20:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je mag van mij jurken lenen - die zijn deels in Wenen en deels in Langedijk. Heb ook een cocktail jurk in Utrecht.
Heb alles in Engeland of in de uitverkoop van peek & cloppenburg gekocht eigenlijk.
Oh, dat vind ik echt heel lief van je Fizzle! (als het praktisch haalbaar is) Ik heb trouwens (ongeveer) een maat M, ik weet niet of jij veel smaller/ kleiner bent dan ik?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-03-2016, 20:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
al mijn jurken zijn ergens tussen maat 36 en 40. Dat is dus wel M ja! PM even als je overweegt inderdaad naar Langedijk of Utrecht af te reizen, dan kan ik je adressen geven en de betreffende personen inlichten
Ik ben 1,69 lang, dat is misschien ook goed om te weten. En ik heb een redelijke boezem waardoor mijn jurken niet erg smal zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Geen tot weinig zelfdiscipline
Verwijderd
23 11-11-2007 20:31
Lifestyle galajurk+galakapsel
roozi3
29 05-03-2005 13:20
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #18
WolterB
496 13-01-2005 14:40
Lifestyle Galakleding
Denise84
50 03-05-2002 12:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.