Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2001, 16:44
anne1985
anne1985 is offline
ik heb sinds vanmiddag een neuspiercing,maar hoe meot je zoiets reinigen???en schoon houden???dat hebben ze ni uitgelegd namelijk,ik hgoop op reacties en met sporten en douchen en slapen moet er toch een pleister op en na 3 weken mag er een kleinere in????
alvast heel erg bedankt doei xxx
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 16:52
goldsilver
goldsilver is offline
hoi!
ik heb er nu twee jaar eentje. Ik deed er snachts geen pleister op, ik had er geen last van. Ik mocht na zes weken een nieuwe. Hield em schoon door met sterilon zowel aan de buitenn als de binnenkant de druppelen.
suc7
__________________
Kijken is leren
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 19:36
Snachts een pleister is wel handig, gezien je nu (neem ik aan) een recht staafje hebt. Na twee weken kan er een omgebogen piercing in die er dus niet zo snel uitgaat en dus ook niet je neusschotje irriteert. Elke dag een paar keer schoonmaken met sterilon, een beetje aan draaien, enz. Verder niet aanzitten. Met douchen je gezicht voorzichtig droogdeppen, niet wrijven want dan kan het zijn dat je 'm eruit wrijft. Met sporten maakt het niet veel uit.
Ik heb er zelf ook eentje, maar al zoveel jaar da'k niet meer weet hoe het ging toen ik hem net had... owja toen ik hem net had had ik twee dagen later een nogal wild feestje en daar was ik zo straalbezope geworden dat ie er drie keer uit is gegaan enzo, snachts ook...

Cat
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 17:09
Hip
Hip is offline
Ik heb 3 jaar een neuspiercing gehad, (heb er wel ongelovelijk spijt van...het ging steeds oteken) het beste is dus er vooral NIET aan te voelen, altijd je handen ontsmetten voordat je eraan komt, en ook in het begin als je slapen gaat er een ontsmette plijster ofzo op plakken..zo had ik t gedaan.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 18:07
anne1985
anne1985 is offline
okeej,bedankt voor de reacties!ik had er pleistertje omgedaan vannacht en alles gaat nog goed,gebruik geen sterilon maar wondspray,hoop dat dat ook goed is.doei xxx anne
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 18:57
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Ik heb er ruim een jaar eentje en deed er snachts ook altijd een pleister op. Maar de laatste tijd haal ik 'm er snachts gewoon uit, ook tijdens het douchen. Was hem namelijk wel is kwijt .. En maak het gewoon een keer per dag (sla het ook wel is over) schoon met sterilon.

Veel plezier ermee!
Liefs Roxanne
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 15:40
metalgurlie
metalgurlie is offline
ej, ik heb al een paar jaar zo'n ding, in het begin heb ik misschien 3x een pleister erop gedaan, verder nooit. Ik maak um soms schoon met sterlilon ofzow. maakt niet heel veel uit, hij is nog nooit ontstoken geweest. Verder heb ik um altijd in, met douchen enzo ook. Ik heb er geen krom gevalletje in, gewoon zoeen met een recht stokje. Nooit last van gehad
veel plezier d'rmee
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 16:03
Breezer
Breezer is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
toen ik hem net had had ik twee dagen later een nogal wild feestje en daar was ik zo straalbezope geworden dat ie er drie keer uit is gegaan enzo, snachts ook...



Zoiets had ik ook, de eerste dag al (ik schrok me doooooooood ), maar gelukkig geen ontsteking aan over gehouden
Met citaat reageren
Oud 17-11-2001, 16:03
PrinsHes
PrinsHes is offline
Hoi, ik heb er ook een keer één gehad. Maakte hem elke dag schoon met een speciaal middeltje daarvoor, ik mocht hem na acht weken vervangen en heb er nooit en pleister op gehad!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2001, 18:52
heavinly
heavinly is offline
Hey, maar ff een vraagje, ik dacht dat je na drie dagen een klein dingetje erin mocht doen!! want ik zie mezelf niet voor een aantal weken met zo'n groot ding lopen. Ik wil er ook eentje namelijk (ben nog bezig met mijn moeder over te halen). Kan iemand mij ook de negatieve punten ervan vertellen?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2001, 19:23
anne1985
anne1985 is offline
euhmzzz je mag na 2 of 3 weken pas een kleinere in,dat vind ik ook ni zo leuk maar jah heb de mijne nu 5dagen dus ik moet nog ff wachten.
nadelen ervan zijn dat het ij me zus ging ontsteken en alweer na2dagen dichtgroeide maarjah ik heb er zelf nog geen last van gehad van ontstekingen dus niet echte nadelen nog.doei xxx anne
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 18:54
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Ik had mijne er al na 2 dagen uitgehaald! Hij is nu (na een jaar) nog nooit ontstoken geweest dus slecht ken het nie wezen.. Of ik heb gewoon mazzel gehad .
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 19:37
metalgurlie
metalgurlie is offline
Citaat:
heavinly schreef:
Hey, maar ff een vraagje, ik dacht dat je na drie dagen een klein dingetje erin mocht doen!! want ik zie mezelf niet voor een aantal weken met zo'n groot ding lopen. Ik wil er ook eentje namelijk (ben nog bezig met mijn moeder over te halen). Kan iemand mij ook de negatieve punten ervan vertellen?
ehm, het enige negatieve dat ik kan bedenken is dat er kans is dat ut gaat ontsteken, maar ik heb er nog nooit last van gehad. En dat je in het begin met een groot knopje rondtloopt. Maar ik heb uhm hooguit 1 week ingehad, en dat was in de vakantie ook een aanrader, ziet niet iedereen dat je zo'n groot ding in je neus hebt hange
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 20:14
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
metalgurlie schreef:
ehm, het enige negatieve dat ik kan bedenken is dat er kans is dat ut gaat ontsteken, maar ik heb er nog nooit last van gehad. En dat je in het begin met een groot knopje rondtloopt. Maar ik heb uhm hooguit 1 week ingehad, en dat was in de vakantie ook een aanrader, ziet niet iedereen dat je zo'n groot ding in je neus hebt hange
Had ik ook al bedacht te gaan doen .. maar eerst mijn moeder nog overhalen..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 17:44
Lizz14
Lizz14 is offline
Ik heb er nu 2 jaar een maar ik heb heel af en toe met sterilon em schoongemaakt.
en heb er nooit last van gehad.
heb er na een weekje al een pmgebogen in gedaan ik was helemaal zat van dat grote ding hij was al 2x in de wsbak gevallen (m'n moeder dat hele ding uit elkaar halen )
En hij was er al tig keer uitgevallen

[Dit bericht is aangepast door Lizz14 (20-11-2001).]
__________________
You can fall from a bridge, you can fall from above, but the best way of falling is falling in love
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 17:57
anne1985
anne1985 is offline
okeeej de mijne valt er ook steeds uit,wel irritant jah,ik denk dat ik vrijdag een omgebogene erin doe en dus een kleinere :-) maar dan heb ik hem anderhalve week,hoop dat ie ni gaat ontsteken!
xxx anne
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 19:46
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
ik heb er ook 1 bij mezelf gezet omdat ik weet hoe het moet, Wat ieder1 ook zegt niet veel sterilon gebruiken dit is slecht en onnatuurlijk, dit bijt namelijk in het verse huidje wat word aangemaakt waardoor het alsnog ruimte bied voor ontstekingen. Het makkelijkste is om dit te reinigen onder de douche eerst handen goed wassen met een ph neutrale zeep sanicu sanex ed. en dan de piercing er ook mee te reinigen en hier een beetje aan te draaien.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 11:52
anne1985
anne1985 is offline
heeej
ik heb nu steeds dat mijn neuspiercing er elke keer gewoon uitvalt,ik heb hem nu anderhalve week en denk dat ik vandaag een omgeogen ga kopen want dit is erg lastig
xxx anne
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 16:46
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
hmz ik up dees ff want ik heb een vraagje

heb nu sinds gisteren een knopje in me neus maar mijn neusvleugel is nog aardig rood..ik schijt hem ervoor dat ik een onsteking krijg ofso.. was die bij jullie erg lang rood en had je er veel last van..mijne dsoet pijn als ik op ene bepaalde manier mijn neus optrek namelijk..
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 10:55
B.G.G.O
B.G.G.O is offline
Citaat:
heavinly schreef:
Hey, maar ff een vraagje, ik dacht dat je na drie dagen een klein dingetje erin mocht doen!! want ik zie mezelf niet voor een aantal weken met zo'n groot ding lopen. Ik wil er ook eentje namelijk (ben nog bezig met mijn moeder over te halen). Kan iemand mij ook de negatieve punten ervan vertellen?
Lijkt mij eigenlijk bes wel grappig om jouw een hele poos met zoon groot ding in te zien lopen
__________________
take your time, hurry up...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 13:29
Verwijderd
Ik had er ook eentje, die was ook recht en viel er de hele tijd uit. Toen heb ik er een kromgebogen ding ingedaan, maar die viel óók steeds.

Nu laat ik er binnenkort weer een schieten - die ander is dichtgegroeid - maar dan bij een échte goede zaak. Dan krijg je er een klemmetje aan de binnenkant in, zodat hij er onmogelijk uit kan. En het is ander materiaal, dan gaat hij niet ontsteken.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 15:44
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
Hoi!
Ik heb er al een tijd heen. Het is belangrijk dat je het goed reinigt met Sterilon, zo'n 3 a 4 keer per dag moet voldoende zijn. Het is verstandig om voorlopig een pleister met wat Sterilon erop op je neus te plakken als je naar bed gaat. Vooral als je het zweerknopje draagt, want deze kun je erg makkelijk kwijtraken.
Eigelijk moet je je zweerknopje 6 weken inhouden, maar als je alles goed bijhoudt en het heel goed verzorgt, kun je hem naa een week, anderhalve week al uithalen.
__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 18:53
Joseph
Joseph is offline
Citaat:
Lyn schreef:
Hoi!
Ik heb er al een tijd heen. Het is belangrijk dat je het goed reinigt met Sterilon, zo'n 3 a 4 keer per dag moet voldoende zijn. Het is verstandig om voorlopig een pleister met wat Sterilon erop op je neus te plakken als je naar bed gaat. Vooral als je het zweerknopje draagt, want deze kun je erg makkelijk kwijtraken.
Eigelijk moet je je zweerknopje 6 weken inhouden, maar als je alles goed bijhoudt en het heel goed verzorgt, kun je hem naa een week, anderhalve week al uithalen.
4 keer per dag met sterilon?
Ik heb een piercing in m'n wenkbrauw en die hoef ik alleen 's ochtens een beetje te besprenkelen... In het begin ook alleen 's ochtends. Maar ja, misschien dat je met je neus meer bacteriën hebt ofzo?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 18:07
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
B.G.G.O schreef:
Lijkt mij eigenlijk bes wel grappig om jouw een hele poos met zoon groot ding in te zien lopen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 11:40
basje!
basje! is offline
ik had ook een en elke keer als ik gaapte ofsow viel die eruit(ik over de grond kruipen "kom maar bij mama...") later hebbik er een gewoon knopje in gedaan, die viel nie. maar toen ging die ontsteken en dat zag er best wel vet ranzig uit en toen hebbik em er maar weer uit gehaald...sniksnik
__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:01
katrientjuh
katrientjuh is offline
ik had er eentje(heb em laten toegroeien)en ik deed er geen pleister op en ik kuiste het met ontsmettingsmiddel en een wattenstaafje,het mocht eigenlijk niet maar ik heb hem na 5 dagen al vervangen door een kleindere(ik had zo'n joekel van een steen zitten in m'n neus,kon ik gewoon nie mee blijven rondlopen)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.