Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2002, 21:30
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
sinds ik gestopt ben met blowen besef ik dat zuipen eigenlijk ook relaxed is. dat wist ik al maar zuipen geeft vrolijkheid... ik kan niet tegen mensen die na een joint ( of voor mijn part 10) een beetje stil voor zich uit zitten te kijken.

stelling bier is gezelliger.

ik kan nie ontkennen dat ik het blowen mis. tis af en toe wel relaxed om je zo te ontspannen. afgezien van het het feit dat veel bier drinken duurder is wil ik gwoon weten wrom je liever drinkt dan blowt of andersom. en geen gezeik over gezondheid....

gwoon stoned of zat zijn! wat kies je en waarom???
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2002, 21:32
DrFreeman
DrFreeman is offline
Bier, nog nooit geblowt, en ben het ook niet van plan, ik heb ergens in me gewoon een gevoel van softdrugs is slechter
(check me sig eens btw)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 21:37
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
Bier, nog nooit geblowt, en ben het ook niet van plan, ik heb ergens in me gewoon een gevoel van softdrugs is slechter
(check me sig eens btw)
ik zie duidelijk dat ik nie vroeg of je antwoord wou geven of het slechter is of nie.... maar goed... das jouw mening!




bij deze.... alleen voor mensen die blowen en zuipen! iig die het allebei wel es gedaan hebben!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 22:24
Verwijderd
*denkt hard na*

Hmmmmmmm.... doe dan toch maar smoken, omdat dat het standaard gevoel is tijdens de lessen en op feesten vind ik het ook chiller en gezelliger met vrienden een joint roken. Drank is ook wel leuk, maar IMHO slechter voor je...

conclusie: wiet!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 23:34
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
drinken
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 01:06
Verwijderd
Zuipen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 10:13
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Ik rook niet, blow dus ook niet..
geen van m'n vrienden blowt..
en als student bier je gewoon :)
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 11:41
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Vinnut allebei wel wat hebben. Voor de gezelligheid kan je beter zuipen denk ik (maar dan ook weer niet zoveel dat je knock-out op de grond ligt, dan ben je meestal ook niet zo gezellig ).
Maar soms is blowen gewoon superrelaxed. Bovendien, een gezamelijke lachkick heeft ook wel iets
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:47
saint
saint is offline
Citaat:
C r Y p S schreef:
Maar soms is blowen gewoon superrelaxed. Bovendien, een gezamelijke lachkick heeft ook wel iets
het is vooral leuk als je een lachkick krijgt op plekken waar je serieus moet zijn zoals op school

maar bij het feesten vind ik drank toch echt leuker
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:13
eden6
eden6 is offline
Drinken.

Ik ben niet zo in2 (soft)drugs en daar heb ik eigenlijk geen gegronde redenen voor.

Dus ik ga voor alcohol. Waarom? Omdat het lekker is (geen bier) en omdat het je gevoel versterkt en het dus indirect de sfeer bevorderd (als je vrolijk bent duh).
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 16:19
dopehead
dopehead is offline
blowen ,stoned zijn is gewoon veel beter dan lam zijn omdat je je zelf veel meer in controle hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 16:56
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
Blowen is wel cool om met een hele groep gewoon een paar blows op te roken en daar wordt gewoon relaxed van, maar van drinken word je gezellig enzo, dus dat vind ik ook wel weer wat hebben...

concluse: Blowen en zuipen
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:16
Copelanl)ia
Avatar van Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
blowen!:> is veel diepgaander(vind ik relaxter) dan wiet vinnik, en ik vind het ook wel chill goedkoper!

als je zoals sommige mensen willen echt fuckin lam wil worden dan mot je best wel veel dough in je portemonnee hebben
(wat ik niet heb hehe) dus ik ga voor blowen.
__________________
Is it tomorrow, or just the end of time?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:22
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
C r Y p S schreef:
Vinnut allebei wel wat hebben. Voor de gezelligheid kan je beter zuipen denk ik (maar dan ook weer niet zoveel dat je knock-out op de grond ligt, dan ben je meestal ook niet zo gezellig ).
Maar soms is blowen gewoon superrelaxed. Bovendien, een gezamelijke lachkick heeft ook wel iets
idd
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:23
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Blowen heeft altijd op z'n minst enige diepgang, dan kan ik zonder mee te blowen, toch meelachen, omdat ik de blowershumor begrijp.
Zuipen heeft absoluut geen diepgang, je wordt er echt dom van en als ik niet meedrink, is er echt niks aan, de humor is van geen niveau.

Fuck zuipen
Fuck blowen ook maar, maar veeeeel minder
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:28
Verwijderd
Blowen en tja... waarom?
omda ik nie (lees: amper, 1x per maand 2 glaasjes...) drink
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 20:16
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
blowen vind ik persoonlijk leuker.
ik word er relaxed van en hou er geen kater aan over, ben er nog nooit ziek van geweest of wat dan ook, van drank wel en dat is me wel eens slecht gevallen
dusss... ik ga voor blowen
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 15:57
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
gewoon allebei
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-04-2002, 16:29
Locke
Locke is offline
Blowen vind ik leuker relaxed noem maar op ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 18:06
Stilo/Seek
Avatar van Stilo/Seek
Stilo/Seek is offline
ik ben ook gestopt met blowen, ik word er persoonlijk slapjes van, bij drank word ik veel vrolijker en das veel gezelliger
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 18:15
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
ik zou voor zuipen kiezen omdat ik dat lekkerder vind
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 19:37
Klaine Je
Klaine Je is offline
zuipen is lekkerder
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 09:10
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Als ik alcohol drink om het effect ga ik dingen doen die ik normaal nooit zou doen...

Als ik blow om het effect dan doe ik geen dingen die ik normaal nie zou doen....

conclusie: gaat het om het effect kies ik voor wiet

(als het om smaak gaat eerlijk gezegd ook )

dus : WIET!
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 12:08
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
blowen, omdat ik niet zowveel geld heb , omdat samen blowen leuker is (vind iK) en ik drink zowizo bijna nooit.
blowen dus
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 13:01
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
birthmark schreef:
sinds ik gestopt ben met blowen besef ik dat zuipen eigenlijk ook relaxed is. dat wist ik al maar zuipen geeft vrolijkheid... ik kan niet tegen mensen die na een joint ( of voor mijn part 10) een beetje stil voor zich uit zitten te kijken.

stelling bier is gezelliger.

ik kan nie ontkennen dat ik het blowen mis. tis af en toe wel relaxed om je zo te ontspannen. afgezien van het het feit dat veel bier drinken duurder is wil ik gwoon weten wrom je liever drinkt dan blowt of andersom. en geen gezeik over gezondheid....

gwoon stoned of zat zijn! wat kies je en waarom???
Stoned!!!!!!!!!!!
Ik vind het zowiezo lekkerder en bovendien doet een persoon die o.i.v. van alcohol is dommere dingen dan een persoon die oiv thc is. Zie jij stonede mensen zwalken op straat zwalken, autoongelukken e.d. door gebruik van THC houdende middelen???

Bovendien is alcohol slechter voor je dan blowen.

Dus: Blowen!!!
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2002, 14:20
Verwijderd
blowen, het effect is beter en het is minder slecht voor je.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 14:41
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
snees schreef:
blowen, het effect is beter en het is minder slecht voor je.
Indeed!
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:51
tigran5
tigran5 is offline
Ik kies voor BIER EN ALCOHOL

Ten 1e: De meeste mensen in mijn omgeving drinken ook wat dan een gezellig en leuk effect kan verzorgen

Ten 2e: blowen is kut, ik ga me er kut van voelen maar dat is ieder voor zich.

Ten 3e: Toch die gezondheid, als je veel blowt (wat mensen na verloop van tijd gaan doen) gaat je geheugen achteruit en weet je soms niet eens meer wie jou bijvoorbeeld 5 minuten geleden heeft gebeld.

Skit the weed wil ik zeggen
Drank geeft genoeg plezier
__________________
Fuck school and fuck vd Vlies, I'm a kill em
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:42
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Ik vind blowen relaxter maar zuipen gezelliger, alhoewel als je echt goed stoned ben dan is het ook wel gezellig!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 16:55
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
tigran5 schreef:

Ten 3e: Toch die gezondheid, als je veel blowt (wat mensen na verloop van tijd gaan doen) gaat je geheugen achteruit en weet je soms niet eens meer wie jou bijvoorbeeld 5 minuten geleden heeft gebeld.

volgens mij is dat zwaar overdreven dat je na vijf minuen al dingen vergeet. Ik blow redelijk veel en m'n geheugen gaat er idd wel op achteruit maar alleen op het moment dat ik stoned ben . Wat ik wel merk is dat mijn tijdsbesef wel een beetje raar is maar dat ligt maar gedeeltelijk aan blowen. Ook word je er redelijk brak van, maar bij alcohol heb je dat ook en het is zelfs erger. Bovendien is alcohol slechter voor de gezondheid dan blowen.
Zie deze site:

http://www.alcoholvoorlichting.nl/page.cfm?news=34

En deze:

http://www.alcoholvoorlichting.nl/page.cfm?news=34

Dan heb je ook nog ditte:

http://www.alcoholvoorlichting.nl/page.cfm?news=34
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 17:19
Mollusc
Mollusc is offline
't Ligt eraan, als ik rustig met één of twee vrienden gewoon relaxed op de bank zit met een kopje thee en een film of voetbalwedstrijd ofzo, vind ik blowen wel heel erg relaxed. Als ik uit ga naar de kroeg vind ik drinken 'erbij horen'. Om te blowen moet voor mij de omgeving en sfeer een beetje intiem-gezellig zijn (met een paar goede vrienden dus), en niet massaal-gezellig zoals je dat hebt in kroegen en dancings, te veel vreemden ofzo.

Beide dus. Ligt aan de omgeving.
__________________
ik heb een toevalskarakter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #69
rare kwast
495 16-09-2006 00:22
Liefde & Relatie Fanatiek gelovige vriendin
Garibaldi
87 21-04-2006 18:02
Drugs & Alcohol wat te doen als je ouders erachter komen?
big_my
82 16-03-2005 19:10
Levensbeschouwing & Filosofie Kinderen komen thuis met liefde van een ander geloof, hoe reageer je?
Doodle!
125 08-10-2004 16:34
Lifestyle De grote meeting topic #2
Teun
197 11-05-2004 03:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.