Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Opties
0% - 10% 0 0%
11% - 20% 0 0%
21% - 30% 1 8.33%
31% - 40% 2 16.67%
41% - 50% 8 66.67%
51% - 60% 0 0%
61% - 70% 1 8.33%
71% - 80% 0 0%
81% - 90% 0 0%
91% - 100% 0 0%
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2016, 23:59
Verwijderd
Noem je Sylvana nou bruin?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2016, 00:00
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Noem je Sylvana nou bruin?
zwärt
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 12-11-2016, 00:02
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Noem je Sylvana nou bruin?
TRAP ER NIET IN
Met citaat reageren
Oud 12-11-2016, 06:48
Verwijderd
Nee. Krijg je vieze schoenen van.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2016, 08:18
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja, voor die tijd kan hij al de pijp uit zijn!
Dan krijgen we toch die running mate van hem? Zijn we zeker niet beter mee af in dat geval.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2016, 18:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Pence vind ik inderdaad enger dan Trump. Trump roept maar wat, maar Pence weet heel goed wat hij aan het doen is.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2016, 19:29
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Pence vind ik inderdaad enger dan Trump. Trump roept maar wat, maar Pence weet heel goed wat hij aan het doen is.
Denk je echt dat Trump niet weet wat hij zegt? Wat een maffe aanname, hij is geen mongool.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2016, 06:05
Verwijderd
Pence is levensgevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2016, 13:19
Verwijderd


Erg "spontaan" maar wel geestig
Met citaat reageren
Oud 07-11-2018, 20:52
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Up
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2018, 20:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wanneer je een topic van 2 jaar geleden in leven brengt
Met citaat reageren
Oud 07-11-2018, 20:56
Verwijderd
Wat vind je van het ontslag van Sessions?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 07:18
Verwijderd
Ik denk dat we het met zijn allen er wel over eens zijn dat het allemaal wel meevalt met Trump en dat hij als één van de betere presidenten de geschiedenis in zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 07:41
Verwijderd
Eén van de beste?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 07:47
Verwijderd
Ik was inderdaad nog te voorzichtig!

Nee, ik maak natuurlijk een grapje, Trump is een zak stront die een hoop kapot maakt, maar op een paar gebieden is het tot nog toe meegevallen met Trump. Bijvoorbeeld: ik hield er serieus rekening mee dat hij een nieuwe oorlog ging ontketenen. Een echte dan, geen handelsoorlog of cyberoorlog.

[edit] maar wat niet is, kan nog komen!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 08:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Die oorlog moet wel kort genoeg op de nieuwe verkiezingen komen waardoor men haast niet anders kan dan hem opnieuw te kiezen Bush Bush sr.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 08:28
Verwijderd
Bush senior werd niet herkozen en dat hij met een internationale coalitie Irak terug zijn hok in sloeg was volkomen en volledig terecht. Irak was Koeweit binnengevallen, remember? Amerika/de coalitie is daarna ook razendsnel Irak uitgegaan, achteraf gezien misschien veel te snel; wellicht had toen al Saddam compleet verslagen moeten worden. Ik vind het niet terecht dat hij wordt vergeleken met zijn zoon in dit opzicht
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Bush senior werd niet herkozen en dat hij met een internationale coalitie Irak terug zijn hok in sloeg was volkomen en volledig terecht. Irak was Koeweit binnengevallen, remember? Amerika/de coalitie is daarna ook razendsnel Irak uitgegaan, achteraf gezien misschien veel te snel; wellicht had toen al Saddam compleet verslagen moeten worden. Ik vind het niet terecht dat hij wordt vergeleken met zijn zoon in dit opzicht
Ik ook niet. Er was brede steun voor binnen de Veiligheidsraad en met goede reden.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 08:42
Verwijderd
Achteraf verbaast het me redelijk dat hij het niet aangegrepen heeft om een nieuwe despoot te installeren die de oorlog met Iran nieuw leven in zou blazen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Die oorlog moet wel kort genoeg op de nieuwe verkiezingen komen waardoor men haast niet anders kan dan hem opnieuw te kiezen Bush Bush sr.
Dan moet er echt wel eerst een reden voor gefabriceerd worden en die is er nog niet.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Dan moet er echt wel eerst een reden voor gefabriceerd worden en die is er nog niet.


Goede oude tijd
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Achteraf verbaast het me redelijk dat hij het niet aangegrepen heeft om een nieuwe despoot te installeren die de oorlog met Iran nieuw leven in zou blazen.
Bush senior heeft natuurlijk zijn achternaam tegen maar mede gezien de tijdsgeest was dat helemaal geen verkeerde president. Grotendeels ook door de situatie dat hij de democraten nodig had om wetgeving door te voeren. Onder die druk zijn onder Bush sr bijvoorbeeld de belastingen verhoogd. Enkele civil rights acts goedgekeurd die in de jaren tachtig nooit van zijn leven er door waren gekomen. Is tijdens zijn presidentschap uit de NRA gestapt en heeft verkoop van semi-automatische geweren aan banden gelegd. Tekende een immigration act die legale immigratie met 40% verhoogde.

Er zijn genoeg slechte dingen over Bush sr te zeggen maar zijn presidentschap is met afstand het beste Republikeinse presidentschap in mijn leven. Wellicht zelfs sinds de jaren 50 of Tweede Wereldoorlog. Nogmaals: kwam ook doordat hij steun van Democraten nodig had, die belastingverhoging heeft hij later meermaals vervloekt als een slecht ding bijvoorbeeld Maar ik ben eigenlijk wel positief over zijn presidentschap.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 10:20
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Bush senior werd niet herkozen en dat hij met een internationale coalitie Irak terug zijn hok in sloeg was volkomen en volledig terecht
Ik las dit eerst alsof het over junior ging, was even schrikken
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 10:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Het gaat me benieuwen of de GOP de toon wat gaat matigen om wat meer dingen voor elkaar te kunnen krijgen.


Iets anders: Het vertrek van Sessions kan een boel ellende betekenen in het DOJ, met ook nadelige gevolgen voor het onderzoek van Mueller. Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Bush senior heeft natuurlijk zijn achternaam tegen maar mede gezien de tijdsgeest was dat helemaal geen verkeerde president. Grotendeels ook door de situatie dat hij de democraten nodig had om wetgeving door te voeren. Onder die druk zijn onder Bush sr bijvoorbeeld de belastingen verhoogd. Enkele civil rights acts goedgekeurd die in de jaren tachtig nooit van zijn leven er door waren gekomen. Is tijdens zijn presidentschap uit de NRA gestapt en heeft verkoop van semi-automatische geweren aan banden gelegd. Tekende een immigration act die legale immigratie met 40% verhoogde.

Er zijn genoeg slechte dingen over Bush sr te zeggen maar zijn presidentschap is met afstand het beste Republikeinse presidentschap in mijn leven. Wellicht zelfs sinds de jaren 50 of Tweede Wereldoorlog. Nogmaals: kwam ook doordat hij steun van Democraten nodig had, die belastingverhoging heeft hij later meermaals vervloekt als een slecht ding bijvoorbeeld Maar ik ben eigenlijk wel positief over zijn presidentschap.
De beste president was Nixon duh.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 11:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
De beste president was Nixon duh.
Nix18
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 00:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden
Verwijderd
39 13-09-2006 19:14
Levensbeschouwing & Filosofie Bericht van Ben Laden, jaa echt
deen
41 08-08-2004 01:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.