Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2006, 09:26
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Al Zarqawi dood

WASHINGTON - De leider van Al Qaida in Irak, Abu Mussab al Zarqawi is woensdagavond gedood door een luchtaanval op een huis vlakbij de Iraakse stad Baquba. De Iraakse premier Nuri Al Maliki heeft de dood officieel bevestigd.

Bekijk video

Volgens de Amerikaanse zender ABC had de Amerikaanse luchtactie plaats op woensdagavond om zes uur. Gevechtshelikopters namen een huis onder vuur bij Baquba, 65 kilometer ten noorden van Bagdad.

"Zarqawi was blijkbaar eerst gewond. De Amerikanen vonden hem, droegen hem over aan de Irakezen en hij overleed later aan zijn verwondingen", aldus het televisiestation.

Slechte boodschap

"Dit is een boodschap aan allen die geweld gebruiken in Irak en het is voor hen een slechte boodschap", zei Maliki in een rechtstreeks uitgezonden toespraak. De dood van Al Zarqawi werd in de zaal met luid applaus begroet.

Maliki riep de opstandelingen in Irak op de dood van hun leider als keerpunt te zien. "Dit is een boodschap aan allen die geweld zochten, om tot bezinning te komen voordat het te laat is."

Geweld

De Amerikaanse ambassadeur Zalmay Khalilzad zei donderdag tijdens een persconferentie dat de dood van al Zarqawi geen eind maakt aan het geweld dat Irak al jaren teistert.

Al Qaida-leider Al Zarqawi had een prijs op zijn hoofd van 25 miljoen dollar. Hij wordt gezien als drijvende kracht achter het bloedige geweld dat Irak al jaren teistert.

Commentaar

De meestgezochte man van Irak werd volgens de staatstelevisie gedood ten zuiden van de hoofdstad Bagdad. De Amerikaanse strijdkrachten onthouden zich nog van elk commentaar totdat premier Maliki heeft gesproken.

Eind april toonde Al-Zarqawi zich nog in een videoboodschap. Daarin zei de terroristenleider dat de strijd tegen de "kruisvaarders" in Irak zal blijven doorgaan. Recent doken verhalen op dat de Jordaniër het leiderschap zou hebben afgestaan in Irak, mogelijk omdat de Amerikanen hem dicht op de hielen zouden zitten.

http://www.nu.nl/news/749153/23/Al_Z...8video%29.html
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ

Laatst gewijzigd op 08-06-2006 om 09:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2006, 09:43
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ja dat is allemaal wel goed enzo... Maar wat is de discussiewaarde?
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 09:44
dathomaz
dathomaz is offline
Daar drinken we op mensen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 09:49
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
dathomaz schreef op 08-06-2006 @ 10:44 :
Daar drinken we op mensen
Citaat:
Ja dat is allemaal wel goed enzo... Maar wat is de discussiewaarde?
Jup, hopelijk brengt dit een goede klap toe aan de organisatie van Al Qaida in Irak.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 09:54
Verwijderd
TISWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 09:59
mavet
Avatar van mavet
mavet is offline
Nu de rest nog.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 09:59
Verwijderd
Citaat:
mavet schreef op 08-06-2006 @ 10:59 :
Nu de rest nog.
HEY MEID, GEFELICITEERD HE.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 10:03
mavet
Avatar van mavet
mavet is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 10:59 :
HEY MEID, GEFELICITEERD HE.
Dank je
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 10:37
EvilConduct
EvilConduct is offline
Zometeen even een dansje doen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 10:44
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Voor hem 10 anderen. Zal echt geen verschil uitmaken hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:33
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Hoppakee, weg ermee
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:37
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:41
Verwijderd
Komt vast wel een nieuwe al-Appelflap in zijn plaats.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:42
Verwijderd
Alsof hij de oorlog is begonnen, hij verzet zich tegen de Amerikanen en Engelsen. En nu is het een boe-mannetje?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:43
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 12:42 :
Alsof hij de oorlog is begonnen, hij verzet zich tegen de Amerikanen en Engelsen. En nu is het een boe-mannetje?
Het was tijden een van de grootste terroristen leiders in irak, dat wist je toch wel. Ik zou t geen boe-mannetje maar een bom-mannetje noemen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-06-2006 @ 12:41 :
Komt vast wel een nieuwe al-Appelflap in zijn plaats.
Toch ga ik het vieren
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:44
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 12:42 :
Alsof hij de oorlog is begonnen, hij verzet zich tegen de Amerikanen en Engelsen. En nu is het een boe-mannetje?
ja precies! wat denken de amerikanen wel niet. iemand aanpakken die verantwoordelijk is voor tientallen terreuraanslagen
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-06-2006 @ 12:43 :
Het was tijden een van de grootste terroristen leiders in irak, dat wist je toch wel. Ik zou t geen boe-mannetje maar een bom-mannetje noemen.
Je hebt geen terroristen in tijden van oorlog. Tenzij je de kant van de Amerikanen kiest.

Ik zie hem niet als een terrorist, ik zie hem als een van de zoveel verzetstrijders. Terroristen zijn zij, die zijn komen aanvallen in een land waar ze niet horen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-06-2006, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 12:46 :
Ik zie hem niet als een terrorist, ik zie hem als een van de zoveel verzetstrijders. Terroristen zijn zij, die zijn komen aanvallen in een land waar ze niet horen.
Al zarqawi heeft goed zijn best gedaan bij het plannen van 9/11 lieverd
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Hulk schreef op 08-06-2006 @ 12:44 :
ja precies! wat denken de amerikanen wel niet. iemand aanpakken die verantwoordelijk is voor tientallen terreuraanslagen

Jij noemt het terreuraanslagen, ik noem het verzet tegen een onderdrukkende macht die daar een belangrijke rol wil gaan spelen. En verder hebben Amerikanen en Engelsen meer bloed aan hun handen dan welk zogenaamd 'terroristen-leider' dan ook.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:48
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 08-06-2006 @ 12:47 :
Al zarqawi heeft goed zijn best gedaan bij het plannen van 9/11 lieverd
Hmm, daar heb ik niets over gehoord. Hij zou toch alleen een rol hebben gespeeld in Irak?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 12:47 :
Jij noemt het terreuraanslagen, ik noem het verzet tegen een onderdrukkende macht die daar een belangrijke rol wil gaan spelen. En verder hebben Amerikanen en Engelsen meer bloed aan hun handen dan welk zogenaamd 'terroristen-leider' dan ook.
saddam hoessein incluis ?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 12:48 :
Hmm, daar heb ik niets over gehoord. Hij zou toch alleen een rol hebben gespeeld in Irak?
Topman al qaida etc.

Iedereen die het eens is met terroristische aanslagen zou eigenlijk op zijn lazer moeten krijgen.
Of het nou bij de good of bad guys gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:49
Verwijderd
Saddam Hoessein is een ander verhaal en ik vind dat je die twee niet kunt vergelijken daar Saddam niet in tijden van oorlog handelde.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:50
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 12:46 :
Je hebt geen terroristen in tijden van oorlog. Tenzij je de kant van de Amerikanen kiest.

Ik zie hem niet als een terrorist, ik zie hem als een van de zoveel verzetstrijders. Terroristen zijn zij, die zijn komen aanvallen in een land waar ze niet horen.
ben jij toevallig een moslima of heb je de afgelopen jaren niet erg goed opgelet.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2006, 11:51
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Een jaartje ouder, nog steeds niet wijzer

Als Zarqawi tegen amerikanen aanslagen had gepleegd had je gelijk gehad, hij pleegt echter nog veel meer aanslagen tegen zn eigen volk dan tegen de bezetter. Van verzet is geen sprake meer, van terrorisme wel.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:51
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 08-06-2006 @ 12:49 :
Topman al qaida etc.

Iedereen die het eens is met terroristische aanslagen zou eigenlijk op zijn lazer moeten krijgen.
Of het nou bij de good of bad guys gebeurd.
Al Qaida is een illusie. Er zullen vast wat mannetjes twee gebouwen zijn ingevlogen, maar ik geloof echt niet dat daar een groot netwerk achter zit.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:51
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 12:46 :
Je hebt geen terroristen in tijden van oorlog. Tenzij je de kant van de Amerikanen kiest.

Ik zie hem niet als een terrorist, ik zie hem als een van de zoveel verzetstrijders. Terroristen zijn zij, die zijn komen aanvallen in een land waar ze niet horen.
Het is een vieze terrorist!

Als je in Nederland tegen Duitse overheersing vocht word je nog tot meer dan een halve eeuw daarna geëerd als een verzetsheld, maar als je in een zanderig land tegen overheersing vecht, moet je naar Guantanmo en haat iedereen je
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Hulk schreef op 08-06-2006 @ 12:50 :
ben jij toevallig een moslima of heb je de afgelopen jaren niet erg goed opgelet.
En waar slaat dit op?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:52
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 08-06-2006 @ 12:51 :
Het is een vieze terrorist!

Als je in Nederland tegen Duitse overheersing vocht word je nog tot meer dan een halve eeuw daarna geëerd als een verzetsheld, maar als je in een zanderig land tegen overheersing vecht, moet je naar Guantanmo en haat iedereen je
Als nederlandse verzetsstrijders in de 2e wereld oorlog en masse nederlanders omzeep gingen helpen, hadden we die nu ook als terroristen gezien.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-06-2006 @ 12:51 :
Een jaartje ouder, nog steeds niet wijzer

Als Zarqawi tegen amerikanen aanslagen had gepleegd had je gelijk gehad, hij pleegt echter nog veel meer aanslagen tegen zn eigen volk dan tegen de bezetter. Van verzet is geen sprake meer, van terrorisme wel.
Zij die achter de Amerikanen staan, steunen en helpen, ja.

En vergeet niet hoeveel kinderen en vrouwen door Amerikanen zijn gedood. Noemen wij ze daarom terroristen?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:53
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 08-06-2006 @ 12:51 :
Het is een vieze terrorist!

Als je in Nederland tegen Duitse overheersing vocht word je nog tot meer dan een halve eeuw daarna geëerd als een verzetsheld, maar als je in een zanderig land tegen overheersing vecht, moet je naar Guantanmo en haat iedereen je
moet ik jou nu uitleggen dat die twee situaties verschillen als dag en nacht..
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 08-06-2006 @ 12:51 :
Het is een vieze terrorist!

Als je in Nederland tegen Duitse overheersing vocht word je nog tot meer dan een halve eeuw daarna geëerd als een verzetsheld, maar als je in een zanderig land tegen overheersing vecht, moet je naar Guantanmo en haat iedereen je
Meen je dit?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:54
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 12:52 :
En waar slaat dit op?
waar dat op slaat? ik vind jou standpunt wel heel erg de verkeerde kant op neigen. je lult maar wat in de rondte en je fundering wat betreft je amerikanenhaat rust op een stel drogredenen.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:55
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 12:42 :
Alsof hij de oorlog is begonnen, hij verzet zich tegen de Amerikanen en Engelsen. En nu is het een boe-mannetje?
Hihihi, door hoofden af te hakken maak je jezelf idd wel tot een rechtvaardige heldhaftige verzetsstrijder. What's next, de rechtvaardiging van de SS?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Hulk schreef op 08-06-2006 @ 12:54 :
waar dat op slaat? ik vind jou standpunt wel heel erg de verkeerde kant op neigen. je lult maar wat in de rondte en je fundering wat betreft je amerikanenhaat rust op een stel drogredenen.
Wat is de verkeerde kant? Dat ik jouw mening niet deel? Boeit me geen reet hoor, dat jij dat ook effe weet.

Waar lul ik wat in 'de rondte'? Ik geef mijn mening en that's it.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-06-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 08-06-2006 @ 12:55 :
Hihihi, door hoofden af te hakken maak je jezelf idd wel tot een rechtvaardige heldhaftige verzetsstrijder. What's next, de rechtvaardiging van de SS?
Hoofd eraf of een luchtaanval waar je meer mensen en meer onschuldige burgers mee treft, ik vind dat laatste persoonlijk veel erger.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:58
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 12:53 :
Zij die achter de Amerikanen staan, steunen en helpen, ja.

En vergeet niet hoeveel kinderen en vrouwen door Amerikanen zijn gedood. Noemen wij ze daarom terroristen?
Wat een onzin. Als je Sjiitische heiligdommen gaat opblazen, wat heeft dat te maken met een strijd tegen de amerikanen?

Wat Al Zarqawi deed was neit zo zeer tegen amerika, het was tegen de wereld, tegen alles en iedereen die in iets anders geloofde. Dat het puur een verzetsstrijder was is grote onzin natuurlijk. Verzetsstrijders zouden hun landgenoten niet masaal afmaken, zouden geen heiligdommen opblazen etc etc.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 12:57 :
Hoofd eraf of een luchtaanval waar je meer mensen en meer onschuldige burgers mee treft, ik vind dat laatste persoonlijk veel erger.
Dan ben hanteer je een kromme en sterk gekleurde definitie van opzet.

Persoonlijk vind ik iemand minutenlang afslachten op een manier die elke niet-psychopaat doet kotsen nogal wat erger dan af en toe een fout in de inlichtingen met enkele doden als gevolg.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:59
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
word ik zo moe van.. dat mensen principiëel tegen oorlog zijn ok... maar om dan gelijk alles wat de irakezen doen goed te praten en elke kleine misstap van de amerikanen verheffen tot nationaal drama vind ik triest.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hulk schreef op 08-06-2006 @ 12:59 :
word ik zo moe van.. dat mensen principiëel tegen oorlog zijn ok... maar om dan gelijk alles wat de irakezen doen goed te praten en elke kleine misstap van de amerikanen verheffen tot nationaal drama vind ik triest.
Exact. Dat heeft niets meer met Al Zarqawi te maken, maar alles met blinde haat tegen alles dat Amerikaans is. Ik ben ook geen voorstander van Bush, maar pulleeze, terreur goedpraten doen we niet aan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:00
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 08-06-2006 @ 12:55 :
Hihihi, door hoofden af te hakken maak je jezelf idd wel tot een rechtvaardige heldhaftige verzetsstrijder. What's next, de rechtvaardiging van de SS?
Ja, of het verzet in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:02
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Heeft het nederlandse verzet ooit zijn pijlen gericht op de nederlandse bevolking? Op heiligdommen of op marktpleinen?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:03
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 12:56 :
Wat is de verkeerde kant? Dat ik jouw mening niet deel? Boeit me geen reet hoor, dat jij dat ook effe weet.

Waar lul ik wat in 'de rondte'? Ik geef mijn mening en that's it.
nee de verkeerde kant is dat jij je hier als terreur sympathisant opstelt. volgens mij is dat zelfs strafbaar in nederland.
je lult wat in de rondte omdat je mening voldoet aan het stereotype 'amerikanenhater' terwijl je eigenlijk geen idee hebt waar je praat.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:04
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-06-2006 @ 13:00 :
Ja, of het verzet in Nederland.
Als die willekeurige burgers met botte mesjes de strot afsneden had ik er ook wel kritiek op.

Pruttelpot vatte het al goed samen: elke vergelijking tussen Al Qaeda en de WO II gaat gewoon niet op.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-06-2006 @ 12:58 :
Wat een onzin. Als je Sjiitische heiligdommen gaat opblazen, wat heeft dat te maken met een strijd tegen de amerikanen?
Sjieten die als spionnen voor Amerikanen zich voor deden als zijn vriendjes.
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-06-2006 @ 12:58 :

Wat Al Zarqawi deed was neit zo zeer tegen amerika, het was tegen de wereld, tegen alles en iedereen die in iets anders geloofde. Dat het puur een verzetsstrijder was is grote onzin natuurlijk. Verzetsstrijders zouden hun landgenoten niet masaal afmaken, zouden geen heiligdommen opblazen etc etc.
Als dat zo is, was hij wel eerder met zijn 'terreuracties' gekomen. Wij kennen deze man sinds de oorlog is begonnen ómdat hij zich niet gewonnen wilde geven aan degenen die de oorlog zijn begonnen. Hij heeft gestreden en dat heeft hij met zjin leven moeten bekopen, zoals blijkt. (tenzij het een van de zoveelste psychologisch spelletjes is en we hem later weer vrolijk grijnzend voor de camera's kunnen aanschouwen) Om hem nu af te doen als een of ander terrorist vind ik zo goedkoop en makkelijk als maar kan.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-06-2006 @ 13:02 :
Heeft het nederlandse verzet ooit zijn pijlen gericht op de nederlandse bevolking? Op heiligdommen of op marktpleinen?
Maak je maar niet ongerust, ik identificeer me net zo min met het Iraakse verzet als met de Amerikanen of het Nederlandse verzet.

Trouwens, het Nederlandse verzet richtte zich wel degelijk op collaborateurs.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Hulk schreef op 08-06-2006 @ 13:03 :
nee de verkeerde kant is dat jij je hier als terreur sympathisant opstelt. volgens mij is dat zelfs strafbaar in nederland.
je lult wat in de rondte omdat je mening voldoet aan het stereotype 'amerikanenhater' terwijl je eigenlijk geen idee hebt waar je praat.
Het grappige is dat ik helemaal geen Amerika-hater ben. Ik heb iets tegen het BUITENLANDS beleid van de Amerikanen. That's all. Maar dat betekent niet dat ik me laat leiden door de afkeer die ik tegen hun defensie heb. Ik zie dit soort dingen gewoon anders.

Oh, pak me maar op dan. Ik geef mn mening.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 13:04 :
ij kennen deze man sinds de oorlog is begonnen ómdat hij zich niet gewonnen wilde geven aan degenen die de oorlog zijn begonnen.
De man was een Jordaniër. Jordaniër.

Weet je, als in Jordaniër =/= Irakees.

Als jij dat goed te praten vind dan zul je vast ook hartstikke blij zijn met de massamoord in Haditha, immers, veel onnodige doden en geen bereikte doelen is kennelijk de manier waarop je een oorlog het leifst gevoerd ziet, anders dan was je niet bezig een terrorist tot de Iraakse che guevara te maken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:09
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-06-2006 @ 13:04 :
Sjieten die als spionnen voor Amerikanen zich voor deden als zijn vriendjes.
Dat is wel een erg slap excuus om heiligdommen op te blazen.


Citaat:

Als dat zo is, was hij wel eerder met zijn 'terreuracties' gekomen. Wij kennen deze man sinds de oorlog is begonnen ómdat hij zich niet gewonnen wilde geven aan degenen die de oorlog zijn begonnen. Hij heeft gestreden en dat heeft hij met zjin leven moeten bekopen, zoals blijkt. (tenzij het een van de zoveelste psychologisch spelletjes is en we hem later weer vrolijk grijnzend voor de camera's kunnen aanschouwen) Om hem nu af te doen als een of ander terrorist vind ik zo goedkoop en makkelijk als maar kan.
Wij kennen deze man al veel langer. Van de oorlog in Afganistan bijvoorbeeld, aan t begin van de oorlog is Al-Zarqawi ook pas naar Irak gekomen, het is dan ook helemaal geen Irakees, dus hoe kan je hem nou uberhaupt verzetsstrijder noemen? De beste man komt er niet eens vandaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Rohit
501 26-12-2005 19:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 26-11-2005 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-11-2005 11:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Mogelijke genocide in Irak (niks genocide, maar het klinkt wel stoer)
tosyali
122 19-09-2004 00:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ramp in Jordanië voorkomen na verijdelde aanslag
Gatara
11 02-05-2004 21:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.