Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2009, 16:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
gaan we anders met een kleine groep spelen?
__________________
Dit is een coole sig.
Advertentie
Oud 11-03-2009, 16:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik zat zelf tot vanavond te wachten met inschrijvingen, ik denk dat er dan toch niet veel mensen meer bijkomen.

Wat betreft functies in dat geval, mee eens dat we met wat meer functies spelen dan vorig spel? Want dat vond ik persoonlijk nogal saai (en oneerlijk voor de dorpelingen)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-03-2009, 16:55
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik zat zelf tot vanavond te wachten met inschrijvingen, ik denk dat er dan toch niet veel mensen meer bijkomen.

Wat betreft functies in dat geval, mee eens dat we met wat meer functies spelen dan vorig spel? Want dat vond ik persoonlijk nogal saai (en oneerlijk voor de dorpelingen)
ik vond het niet oneerlijk voor de dorpelingen haha maar vond het idd een beetje saai de vorige keer met minder rollen. Kijk maar even, maakt mij niet zoveel uit...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-03-2009, 16:56
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Hmm, 12 mensen tot nu toe. Wel erg magertjes helaas. Dan moet er inderdaad goed gekeken worden naar de verdelingen tussen goed (de weerwolven) en slecht (de dorpelingen en aanhang).

(En ja, expres die indeling. )
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 11-03-2009, 18:34
Verwijderd
Anders gewoon mensen optrommelen!

14 mensen tot nu trouwens
Oud 11-03-2009, 20:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wie schrijft de verhalen?
Oud 11-03-2009, 21:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wie schrijft de verhalen?
Dat worden Biertank en ik, als dat van jou mag.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-03-2009, 21:16
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Hoi, ik doe mee!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-03-2009, 21:19
Verwijderd
begintaim
Oud 11-03-2009, 21:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat worden Biertank en ik, als dat van jou mag.
Ja mag wel jullie spelleideren maar ik dacht, misschien doen jullie niet de verhalen schrijven en dan wou ik dat wel doen! Maar als er al verhalen komen dan is dat prima hoor!

Dan wil ik ook wel meedoen
Oud 11-03-2009, 21:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Deelnemerslijst
1. Lisaaah
2. Coolkast
3. sterrenmeisje
4. mutsieprutsie
5. Martiño
6. Daboman
7. Mr Soija
8. Sherco
9. Neko*
10. Jömungandr
11. Bas
12. Vegs
13. ~~Fantôme~~
14. Kazet Nagorra
15. Hanneke
16. Fizzle Fluffy
17. katje
(18.) Reserve: Sens
(19.)

Spelleiders:
Dark Phoenix
Biertank 52

Aanmelden kan nog tot 0:00, daarna is het over en uit!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 11-03-2009 om 22:00. Reden: Yay voor katje.
Oud 11-03-2009, 21:53
Verwijderd
Nou vooruit, ik doe weer eens mee
Oud 11-03-2009, 22:22
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
oh ik d8 het is inmiddels wel vol dan hoef ik niet mee te doen ehm :/
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 11-03-2009, 22:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
oh ik d8 het is inmiddels wel vol dan hoef ik niet mee te doen ehm :/
Wil je nog meedoen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-03-2009, 23:12
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
nee al is het wel tempting
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 12-03-2009, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Deelnemerslijst
10. Jömungandr
[mierenneuk] Het is Jörmungandr. [/mierenneuk] Ik dacht, ik zeg het maar even, anders word ik het hele spel Jömungandr genoemd.
Oud 12-03-2009, 03:15
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
“Het is patat!”
“Nee, het is friet!”
“Patat!”
“Friet!”

Lisaaah en ~~Fantôme~~ zaten heftig te discussiëren over deze immer prangende kwestie. Aangezien ~~Fantôme~~ uit het noorden en Lisaaah uit het zuiden van het land kwam, werden ze het nooit eens over de juiste benaming van deze lekkernij. Ze zaten samen in het bos van Putten bij het evenwichtspunt van Nederland. Bij de steen vlakbij het punt stond vermeld dat ‘wanneer men hier Nederland figuurlijk op zou tillen, niemand er iets van zou merken’. Het was een nogal rare locatie om het over patat dan wel friet te hebben. Wat weinig mensen wisten, was dat Lisaaah en ~~Fantôme~~ goede vriendinnen van elkaar waren.

De twee dames besloten dat ze het toch nooit eens zouden worden over de gefrituurde aardappelen en begonnen over een ander onderwerp te praten. Jongens. Dat was natuurlijk een veel interessanter onderwerp. Beide dames hadden hun oog laten vallen op Daboman, een 23-jarige jongen die er zeer appetijtelijk uit zag en in het bezit was van een goddelijk lichaam. Het enige nadeel was dat Daboman ver weg woonde.

Terwijl ze druk aan het praten waren over Daboman, merkten ze op dat er een groepje hardlopers hen tegemoet kwamen. De beide dames hadden best zin om even een stukje te rennen en voegden zich op een gepaste afstand bij de groep hardlopers.

“Pff, hoever moeten we nog?” Kazet Nagorra was het helemaal zat. Ze waren al 200 meter aan het hardlopen en hij was nu al bekaf. “Niet zeuren, arrogante zak!” hoorde hij iemand roepen. “Over vijf kilometer nemen we pauze.” Kazet Nagorra slaakte een zucht en besloot maar verder te rennen. Hij had weinig zin om alleen achter te blijven in het bos en de chagrijnige fizzle-fluffy werkte hem ook al op de zenuwen.

Ook Vegs steunde en kreunde. Ze had het gevoel dat ze elk moment dood neer kon vallen. Ze had nog nooit zoveel lichaamsbeweging gehad als vandaag. Hoe haar vriendinnen haar ooit over hadden kunnen halen om zo’n stuk te rennen wist ze niet, maar dit deed ze nooit meer. Haar voeten deden pijn en haar longen nog meer. Dramatisch liet ze zich op de grond vallen. “Stel je niet zo aan!” zei Fizzle Fluffy opnieuw fel. “Ja” voegde Hanneke toe, “het is nog vijf kilometer joh”. Maar Vegs liet zich niet meer overhalen. Stiekem wenste ze dat Sens niet op vakantie was gegaan. Het was altijd leuker met Sens. Beetje uitgaan, beetje jongens versieren... misschien die schattige jongen weer zoenen. Hoe heette hij ook alweer? Oja, Daboman... ze zat meteen weer in haar fantasie, wat wellicht niet heel handig was, aangezien haar "vriendinnen" nog naast haar stonden.

sterrenmeisje was zenuwachtig. Ze ging eindelijk dat hete meisje van verderop versieren. Ze kon zich dan ook totaal niet druk maken over iets geks wat als eerste in haar opkwam: patat of friet. Haar gedachtes lagen bij het meisje. Het meisje dat net voorbij liep! sterrenmeisje voelde haar hart tekeer gaan. Ze had ooit één keer met een jongen genaamd Daboman gezoend, maar dit beviel haar zo slecht dat ze direct besloot om lesbisch te worden.

Neko* liep in gedachten over straat. Rechts van haar liep een oudere man, achter haar stond een kat, en links van haar stond een vrij alternatief meisje. Neko* was echter zo diep in gedachten dat ze dit alles niet eens opmerkte. Ze schrok dan ook behoorlijk toen het altomeisje haar ineens leek aan te spreken. Neko* had de vraag niet eens gehoord, maar het meisje keek haar vragend aan. Vragen wat ze had gezegd leek ook weer zo lullig. "Uhm sorry, ik verstond je niet" wist ze uit te brengen.

Dark Phoenix draaide de laatste schroef in de machine en veegde tevreden het zweet van zijn voorhoofd af. Dark Phoenix was een beetje een loner, een eenzame man. Hij was dan ook wanhopig op zoek naar een beetje spanning en sensatie in zijn leven. Dat moment was nu eindelijk aangebroken. Het was af. Hij was nu echter nog op zoek naar proefpersonen die samen met hem zijn uitvinding konden uitproberen. Opeens hoorde hij mensen praten. Hij verstopte zich in zijn creatie, in de hoop dat deze mensen het gevaarte opmerkten en er stil bij bleven staan.

De hardlopers waren net hun laatste stappen aan het zetten, toen ze bij hun pauzepunt aankwamen. Iedereen haalde flessen water uit hun rugzakken. Zo ook Bas. Hij wilde net een slok water nemen, toen hij iets in de verte zag.

sterrenmeisje herhaalde haar vraag aan Neko*. “Heb je misschien zin om wat met mij te gaan doen”, vroeg ze blozend. Neko* wist zich niet echt raad met de situatie. Toegegeven, sterrenmeisje zag er best leuk uit, maar ze kende haar helemaal niet en zomaar met vreemden op pad gaan zag ze niet echt zitten. Nee zeggen bleek echter nog vrij moeilijk, toen sterrenmeisje haar met puppy oogjes aankeek. Uiteindelijk zuchtte Neko*: “Nou vooruit, waarom niet.”

Meteen leek sterrenmeisje wel een heel ander persoon. Ze was blij, druk en hyperig. Neko*kon de woordenstroom nauwelijks bijhouden. “Kom, het is zulk mooi weer, laten we in het bos gaan wandelen” gooide sterrenmeisje eruit. Neko*, die wel van de natuur hield, besloot maar mee te gaan, half in de hoop dat sterrenmeisje nu even haar kop zou houden.

Een uurtje later bleek het allemaal wel mee te vallen voor Neko*. sterrenmeisje bleek een erg leuk en spontaan meisje, en Neko* voelde zich al gauw op haar gemak bij haar. Toen ze even bij een boom stonden te kijken naar een eekhoorntje dat voorbij rende en ze opeens de mond van sterrenmeisje op die van haar voelde, zoende ze zelfs terug. Helaas leverde dit ook meteen een moment van schaamte op bij beiden, waardoor ze snel besloten door te lopen, hopend die gevoelens bij de boom achter te laten. Plots hoorde het tweetal stemmen. Ze besloten te kijken waar het geluid vandaan kwam, waardoor ze bij een hele groep mensen aankwamen.

Dark Phoenix sprong uit zijn creatie, waarvan veel mensen schrokken. Ze hadden niet verwacht er iemand aan te treffen. Het was rumoerig totdat Dark Phoenix de mensen tot rust maande. Hij begon te spreken. “Dames en heren, dank jullie wel dat jullie door welk misverstand dan ook hier in zo’n grote getale aanwezig kunnen zijn.” De groep moest een beetje gniffelen door het formele taalgebruik van de spreker. Dark Phoenix vervolgde: “Jullie hebben het allemaal wel een keer meegemaakt. Die leuke jongen of dat mooie meisje in de discotheek waar je niet op af durfde te stappen, of dat je die ene leuke vakantietijd niet beter hebt besteed. Wel, ik geef jullie nu de kans om het allemaal een keer opnieuw te beleven. Met dit apparaat is het mogelijk. Voor jullie staat namelijk een machine die het mogelijk maakt om door de tijd te reizen! Ga terug naar de prehistorie om te ontdekken hoe de dinosauriërs leefden, of maak een sprong in de toekomst om te kijken hoe het reilt en zeilt. Dames en heren, het is allemaal mogelijk!” Er ontstond wederom een hoop geroezemoes. Sommigen waren sceptisch, anderen meteen enthousiast. Maar zoals vaker met de menselijke psyche won de nieuwsgierigheid het van de argwaan.

“Mijn naam is Dark Phoenix, ik zal uw reisleider zijn en ik nodig jullie uit om in het toestel te stappen.” Alle mensen stapten vol verwondering in het apparaat, waarop de maker de deur sloot.

“Oh ja, voordat ik het vergeet te zeggen… de machine is nog niet getest...”

*Klik*

Dames en heren, Biertank en Dark Phoenix brengen u…

“De Tijdmachine”.

Deelnemerslijst:
1. Lisaaah
2. Coolkast
3. sterrenmeisje
4. mutsieprutsie
5. Martiño
6. Daboman
7. Mr Soija
8. Sherco
9. Neko*
10. Jörmungandr
11. Bas
12. Vegs
13. ~~Fantôme~~
14. Kazet Nagorra
15. Hanneke
16. Fizzle-Fluffy
17. katje
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 12-03-2009 om 03:21.
Oud 12-03-2009, 03:20
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De functies zijn verdeeld en verstuurd. Mocht je nou geen pm van ons hebben ontvangen met je functie, laat het dan even weten, dan sturen we die opnieuw.

De functielijst:

Wolventeam
Weerwolf (3x)
Verrader
Heks

Dorpelingenteam
Ziener
Tovenaar
Wolfsbane
Leerling
Dorpeling (8x)

Er zitten dus géén cupido, geliefdes of jager in en er zijn slechts 3 wolven. Excuses voor dit ongemak.

Wij wensen jullie heel veel plezier met het spel en beide teams heel veel sterkte.

De eerste hangronde zal plaatsvinden op vrijdag 13 maart. Stemmen hiervoor kan op diezelfde dag tot 20.30u.

Let the game begin!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-03-2009, 06:33
Verwijderd
Meh.
Oud 12-03-2009, 06:40
Verwijderd
Citaat:
Meh.
Dat is het enige juiste woord voor ronde 1.
Oud 12-03-2009, 06:45
Verwijderd
Citaat:
Meh.
lisa speelt voor schaap, dus ze is wolf
Oud 12-03-2009, 06:47
Verwijderd


Mijn meh was ook voor de ontbrekende functies, de besluitwijze hiertoe en het thema.



Ah well.

Let THE GAME begin....

Ik verdenk martino, met z'n onschuldige blik.
Oud 12-03-2009, 09:05
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Zeg, wie heeft dat verhaal geschreven?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 12-03-2009, 11:04
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Zeg, wie heeft dat verhaal geschreven?
Wij beiden.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 12-03-2009, 11:35
Verwijderd
Tja, random stemmen maar weer. Ik krijg Sherco.
Oud 12-03-2009, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Zeg, wie heeft dat verhaal geschreven?
Ik durf te wedden dat het (in ieder geval op het eind) een beetje geïnspireerd was door de Griezelbus-boeken van Paul van Loon, want dat reisleidergedoe vond ik toch wel een beetje P. Onnoval-achtig.
Oud 12-03-2009, 13:42
Verwijderd
Ik wacht nog even met stemmen.
Oud 12-03-2009, 13:45
Verwijderd
Waarom is het vandaag niet hangronde
Oud 12-03-2009, 13:48
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Waarom is het vandaag niet hangronde
Aangezien het vannacht officieel is begonnen, kan het gebeuren dat sommige mensen vandaag het niet meekrijgen. Vandaar dat we hebben gekozen voor morgenavond. Voor de rest van de rondes zullen wel gewoon maximaal 24 uur uitgetrokken worden, tenzij er speciale omstandigheden zijn of course.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 12-03-2009, 13:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Edit; wat biertank zegt dus.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-03-2009, 14:11
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Wij beiden.
Het stukje over sterrenmeisje en mij is zeker door DP geschreven. Hij vindt het zo leuk om mij te schetsen als een faler
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 12-03-2009, 14:17
Verwijderd
Zal ik maar weer stemlijstjes in tabel maken?
Oud 12-03-2009, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Het stukje over sterrenmeisje en mij is zeker door DP geschreven. Hij vindt het zo leuk om mij te schetsen als een faler
Je bent de grootste player in het verhaal, niet zeuren.
Oud 12-03-2009, 15:44
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Het stukje over sterrenmeisje en mij is zeker door DP geschreven. Hij vindt het zo leuk om mij te schetsen als een faler
Dat is niet waar. Dat is door mij geschreven.

Ik wil niet teveel verklappen, maar je gaat het nog moeilijk krijgen met al die meiden die iets willen/hebben gedaan met je.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 12-03-2009, 17:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik stem random en ik stem op Daboman.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2009, 20:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik sta ook echt algemeen bekend als een drill instructor
Maar het verhaal belooft wat! Ik heb er zin an
Oud 12-03-2009, 20:49
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Zeg, wie heeft dat verhaal geschreven?
nou Dabo, dan zal ik het toch maar opbiechten...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-03-2009, 20:54
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik stem op Martino. Want Martino stemt op Daboman en laat ik nou net gelezen hebben dat ik Daboman ga delen met Lisa, nadat ik VeGs heb getackeld met hardlopen... Martino dus.

__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-03-2009, 20:59
Verwijderd
nou, ik ga iig niet op Neko* stemmen, want dit kan nog leuk worden
Oud 12-03-2009, 21:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
nou, ik ga iig niet op Neko* stemmen, want dit kan nog leuk worden
ik ook niet, want als Neko* dood gaat, ga je vast weer met daboman zoenen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-03-2009, 21:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk dat ik op Jörmugandr ga stemmen, want ik kan zijn naam niet uitspreken, al helemaal niet tijdens het hardlopen. (maar dat staat nog niet vast!)
Oud 12-03-2009, 21:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik denk dat ik op Jörmugandr ga stemmen, want ik kan zijn naam niet uitspreken, al helemaal niet tijdens het hardlopen. (maar dat staat nog niet vast!)
het is natuurlijk wel een om direct een nieuweling eruit te stemmen he
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-03-2009, 21:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben erg conservatief en ik stem altijd nieuwelingen eruit de eerste ronde.
Oud 12-03-2009, 21:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
nou, ik ga iig niet op sterrenmeisje stemmen, want dit kan nog leuk worden
Oud 12-03-2009, 21:08
Verwijderd


ik ga trouwens voor fizzle, want ik vind het feit dat ze bestaat al irritant en dan ook nog zielige nieuwe wwspelertjes wegstemmen. foei.
Oud 12-03-2009, 21:17
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik ga random stemmen..en mijn random dingetje op internet geeft 12. Vegs dus!
__________________
kusje!
Oud 12-03-2009, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik op Jörmugandr ga stemmen, want ik kan zijn naam niet uitspreken, al helemaal niet tijdens het hardlopen. (maar dat staat nog niet vast!)
JUR-muun-gand-ur. Zo moeilijk is dat toch niet? Misschien ben je gewoon lui.

Citaat:
Ik ben erg conservatief en ik stem altijd nieuwelingen eruit de eerste ronde.
Mooi, nu hoef ik niet mijn rekenmachine erbij te halen voor de randomfunctie: ik ga op jou stemmen voor de omgekeerde reden! Jij bent een ouwe rot en hebt dus niet veel nieuws meer in te brengen, in tegenstelling tot ik: nieuwelingen zijn altijd als een frisse wind.
Oud 12-03-2009, 21:37
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik ga op sterrenmeisje stemmen omdat ze lesbisch geworden is vanwege mijn kus (zie verhaal)
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 12-03-2009, 21:38
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Wat een verhaal al dan niet teweeg brengt.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 12-03-2009, 21:41
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wat een verhaal al dan niet teweeg brengt.
ja als je toch nergens anders je eerste stem op kunt baseren... dan kan ik maar beter degene uitschakelen die het op mijn lover gemunt heeft

@ Martino; je bent dus maar beter een weerwolf
__________________
Dit is een coole sig.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #57 deel 2
TopDrop
59 28-03-2009 19:52
De Kantine Weerwolfspel #34
Verwijderd
500 06-06-2007 22:17
De Kantine weerwolfspel #26
twinkebel
500 30-12-2006 18:42
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
De Kantine Weerwolfspel #6
hi
227 19-09-2004 13:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.