Oud 17-08-2012, 21:17
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Suzanne Vermeer - zomertijd

Laatst gewijzigd op 18-08-2012 om 22:42. Reden: fijn, foute autocorrectie
Advertentie
Oud 18-08-2012, 22:08
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Heb Water for Elephants uit, viel behoorlijk tegen.

Ik ga nu maar weer eens een poging wagen in Het eiland onder de zee van Isabel Allende.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 18-08-2012, 22:11
Sommerfugl
Avatar van Sommerfugl
Sommerfugl is offline
The Magic Cottage van James Herbert. Ik ben niet erg goed in Engels, dus het valt me mee dat ik überhaupt het verhaal begrijp.
__________________
And the moon it leaves silver but never sleep / And then the silver turns to gray / Oh, stay with me Arienette / Until the wolves are away (Bright Eyes)
Oud 18-08-2012, 22:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
David Baldacci - vuil spel
Oud 20-08-2012, 18:26
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
The Terror, van Dan Simmons. Wel lekker om een boek over een Noordpool expeditie te lezen in deze hitte.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 20-08-2012, 19:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb in mijn vakantie deel 5 van Harry Potter uit gelezen. Wat een draak van een boek is dat; het enige boek uit de hele reeks waar ik moeite mee had. Ik vond dat boek zo langdradig dat zelfs het gevecht op het ministerie saai op me over kwam. Deel 6 heb ik ook uit, die ging weer als een trein. Nu ben ik op een kwart van deel 7, en die gaat ook als een malle, dus die heb ik van de week ook nog wel uit, verwacht ik. Harry Potter .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-08-2012, 10:28
Verwijderd
Fifty shades of grey, jawel.
Oud 21-08-2012, 10:41
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik ben begonnen in Dracula van Bram Stoker. Tot nu toe is hij niet saai, wat ik eigenlijk wel had verwacht.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 21-08-2012, 17:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jacoba, dochter van holland (Simone van der Vlugt) uit. Viel me zwaar tegen. Oppervlakkig verhaal, erg simpel geschreven, zou eerder als jeugdboek gelden wat mij betreft. Jammer, want ik heb vroeger erg genoten van haar boeken.

Nu lees ik Toen god een konijn was - Sarah Winman. Fijne verrassing, leest lekker weg, maar een intelligente en grappige manier van schrijven.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-08-2012, 18:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jacoba, dochter van holland (Simone van der Vlugt) uit. Viel me zwaar tegen. Oppervlakkig verhaal, erg simpel geschreven, zou eerder als jeugdboek gelden wat mij betreft. Jammer, want ik heb vroeger erg genoten van haar boeken.
Oh, dat vond ik juist wel een fijn boek. Ik vond het wel lekker weg lezen, had hem zó uit.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-08-2012, 13:25
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Philippa Gregory - The constant princess.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 27-08-2012, 23:31
Verwijderd
Sevenster - (de schrijfster ben ik vergeten :$)
Het boek is echt super!! Alsvje een beetje van horrorhoud is het echt een aanrader! Als je begint met lezen wil je gewoon nietmer stoppen
Het is deel 1 van een serie boeken..
hoeveel delen blijft een raadsel want deel 1 is nog maar net uit.
Ik kan niet wachten op deel 2 !!!

Xx Shaarr_x

Laatst gewijzigd op 27-08-2012 om 23:51.
Oud 28-08-2012, 12:09
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Jacoba, dochter van holland (Simone van der Vlugt) uit. Viel me zwaar tegen. Oppervlakkig verhaal, erg simpel geschreven, zou eerder als jeugdboek gelden wat mij betreft. Jammer, want ik heb vroeger erg genoten van haar boeken.
Toevallig, die ben ik nu aan het lezen. Vind het makkelijk weglezen, ondanks de vele personen die voorbij komen. Maar erg veel diepgang vind ik het ook niet hebben. Ik kan me steeds net niet in Jacoba verplaatsen.
Blijft wel over dat mijn geboortestad en huidige woonplaats een aardige rol in het verhaal hebben, dus ik lees wel door.
Oud 29-08-2012, 09:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nu lees ik Toen god een konijn was - Sarah Winman. Fijne verrassing, leest lekker weg, maar een intelligente en grappige manier van schrijven.
Uit! Erg fijn boek, aanrader
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-08-2012, 21:31
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik heb net The Constant Princess van Philippa Gregory uit, was weer erg fijn.

Nu begonnen in The Help van Kathryn Stockett. Tot nu toe leuk, maar ik heb nog maar drie bladzijdes gelezen zo ongeveer.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 30-08-2012, 23:12
stefanielove
Avatar van stefanielove
stefanielove is offline
Heb bijna eerste deel van de Hunger Games serie uit en daarna de andere delen en als ik die gehad heb, dan weer een Suzanne Vermeer.
Dus heb nog wel wat te lezen :-)
__________________
Smile, its confuses people
Oud 31-08-2012, 12:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben maar weer eens begonnen in De Reiziger van Diana Gabaldon. Voor de zoveelste keer, maar ach, leest zo lekker weg.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-09-2012, 17:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik lees: Toen god een konijn was - Sarah Winman

naar aanleiding van CR Nog maar drie hoofdstukjes gelezen, maar ik vind het nu al een erg fijn boek!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-09-2012, 18:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah goed zeg
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-09-2012, 19:19
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik heb net de young adult 'Bangkok Boy' van Carry Slee uit, en ik verbaas me steeds weer over de young adults van carry, eerst had ik joel ook al gelezen en deze is ook weer echt heel goed, gewoon het feit dat je in het begin van het boek geen flauw idee hebt waar het naartoe gaat, of dat je denkt dat het zo'n ja of nee vraag wordt, en dan aan het eind van het boek wordt je totaal verrast door allemaal dingen die achteraf op hun plek vallen maar waar je zelf geen moment aan hebt gedacht.
Brainwash is de volgende op mijn lijstje.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 03-09-2012, 23:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik lees: Toen god een konijn was - Sarah Winman

naar aanleiding van CR Nog maar drie hoofdstukjes gelezen, maar ik vind het nu al een erg fijn boek!
Ik ben nu halverwege (ik moet nu bij deel twee beginnen), en ik blijf echt keihard doorlezen <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-09-2012, 17:37
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Nu begonnen in The Help van Kathryn Stockett. Tot nu toe leuk, maar ik heb nog maar drie bladzijdes gelezen zo ongeveer.
Uit. Wát een geweldig boek zeg, het beste dat ik dit jaar heb gelezen.

Ik ga nu beginnen in Prisoner of Heaven van Carlos Ruiz Zafón.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 06-09-2012, 22:53
Verwijderd
- De Millenium serie (deel 2 atm) van Stieg Larson.
- The Long Price Quartet boek 4; The Price of Spring - Daniel Abraham

Gister pakketje ontvangen met:

- De ontdekking van de hemel - Harry Mulisch
- Twee Vrouwen - Harry Mulisch
- De Passievrucht - Karel Clastra van Loon

Hopelijk einde van het jaar alle 6 (deel 3 dms ook) uit. Of misschien zelfs eerder, not sure. Lees grotendeels alleen als ik onderweg ben >.<.
Oud 07-09-2012, 15:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik lees: Toen god een konijn was - Sarah Winman

naar aanleiding van CR Nog maar drie hoofdstukjes gelezen, maar ik vind het nu al een erg fijn boek!
Uit! Heerlijk boek. Weer zo'n boek waarvan het jammer is dat het op een gegeven moment ophoudt. Niet zozeer het verhaal is goed (al is die wel goed, daar niet van), maar de schrijfstijl maakt het allemaal nog veel fijner.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-09-2012, 15:35
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb net Driedaagse reis van John Boyden gelezen, over twee indiaanse soldaten in de Eerste Wereldoorlog. Spectaculair goed vond ik dat.
Nu ben ik bezig in Ludmila's broken English van DBC Pierre. Ik ben het nog niet helemaal eens met alle lovende reacties maar misschien moet ik gewoon verder lezen. En intussen lees ik honderd studieboeken.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-09-2012, 20:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben maar weer eens begonnen in De Reiziger van Diana Gabaldon. Voor de zoveelste keer, maar ach, leest zo lekker weg.
Uit! En hij was weer heerlijk Deel 2 niet bij me, dus een boek van m'n broer geleend: Miss Peregrin's home for peculiar children - Ransom Riggs. Ik heb er al een stukje opzitten en waardeer de schrijfstijl en bijgevoegde foto's.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-09-2012, 10:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik lees nu 'Het lijden van de jonge Werther' van Goethe. Lekkere klassieker, erg fijn tot nu toe
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-09-2012, 11:22
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Ik ga nu beginnen in Prisoner of Heaven van Carlos Ruiz Zafón.
Ben ik ook in bezig.
Oud 19-09-2012, 12:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Uit! En hij was weer heerlijk Deel 2 niet bij me, dus een boek van m'n broer geleend: Miss Peregrin's home for peculiar children - Ransom Riggs. Ik heb er al een stukje opzitten en waardeer de schrijfstijl en bijgevoegde foto's.
Alweer een paar dagen uit. Interessant boek. Wel duidelijk een jeugdroman trouwens. Ook een deel 1 van een serie, dus een gigantisch open einde.

Nu deel 2 van Diana Gabaldon erbij gepakt, Terugkeer naar Inverness.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-09-2012, 19:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dinsdag is voorbij van nicci french heb ik uit
en nou lees ik blauwe maandag ook van nicci french
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-09-2012, 22:47
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Ben ik ook in bezig.
Wat vind je ervan? Ik vond hem een beetje tegenvallen, niet echt een boek op zich.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 20-09-2012, 10:20
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Wat vind je ervan? Ik vond hem een beetje tegenvallen, niet echt een boek op zich.
Precies mijn idee. Hoewel Zafón zelf meent dat ieder deel op zichzelf te lezen is, vind ik dat bij dit boek ook niet. Ik heb toevallig de eerste twee boeken in de 'juiste' volgorde gelezen, waardoor ik alle personages herken. Anders zijn ze allemaal tot nu toe (heb het nog niet uit, ben op 2/3) te vlak en de verbinding tussen de personages te summier uitgewerkt. Alleen Fermín blijf ik goed vinden.

Een voordeel tot nu toe dan: ik vond Het spel van de engel ronduit vaag en niet leuk, maar nu heb ik in ieder geval het idee het niet voor niets gelezen te hebben.
Oud 20-09-2012, 14:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Nicci french blauwe maandag was spannend en vanmiddag ben ik begonnen in een echte vrouw van Michael berg
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-09-2012, 19:46
vlindertje07
Avatar van vlindertje07
vlindertje07 is offline
Ik lees nu 'Ik ben de sterkste' van Christian Frascella, is erg leuk. Hiervoor heb ik 'Skippy tussen de sterren' gelezen en dat was idd de moeite waard, wauw! <3
Oud 20-09-2012, 20:38
Verwijderd
Ik lees nu 'de ontdekking van de hemel' van (hoe kan het ook anders) Harry Mulisch. tot nu toe vind ik het leuk geschreven en vind ik het ontzettend leuk om te lezen. maar ik ben pas op blz 200, dus ik heb nog 700 pagina's leesplezier tegoed
Oud 23-09-2012, 11:19
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik heb brainwash net uit, weer een heel goed verhaal maar ik vond m minder als de andere young adults van carry slee, bij deze had ik niet steeds het gevoel van 'oh wat gaat er gebeuren en waar gaat het naartoe?'' het was eigenlijk al vrij vroeg te voorspellen en dat was jammer....
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 23-09-2012, 12:43
Verwijderd
Een Hart van Steen, van Renate Dorrestein.

Is wel een verademing ten opzichte Nieuwe Buren van Saskia Noort, die ik hiervoor las.
Oud 23-09-2012, 17:08
Verwijderd
Didier Coste - de maan heeft tanden

:''''''''''''''')) zeldzaam kut.
Oud 24-09-2012, 08:05
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Donkere Kamer van Damokles.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 24-09-2012, 09:10
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Oscar Wilde - het portret van Dorian Grey
Oud 24-09-2012, 10:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben net op vakantie geweest en heb gelezen:
E.L. James - Vijftig tinten grijs (ehh ik wist van te voren niet echt wat voor boek het was )
Karen Slaughter - Triptiek
Karen Slaughter - Versplinterd
Cecelia Ahem - PS ik hou van jou

Nu bezig in Karen Slaughter - Verbroken
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-09-2012, 15:40
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Oscar Wilde - het portret van Dorian Grey
In oud Nederlandsch.
Oud 24-09-2012, 17:48
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Oscar Wilde - het portret van Dorian Grey
In het Engels.
Oud 25-09-2012, 19:47
Jadus
Avatar van Jadus
Jadus is offline
Anne Provoost - Vallen
ben nog niet zo ver, tot nu toe wel mooi. anders dan ik normaal gesproken lees, maar dit is een opdracht voor school en persoonlijk heb ik daar geen enkel probleem mee

als ik mijn lerares moet geloven word alles wat er in het verhaal gebeurt op het einde pas duidelijk. dat hoop ik wel, want tot nu toe snap ik er weinig van
Oud 26-09-2012, 16:29
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Nu ben ik bezig in Ludmila's broken English van DBC Pierre. Ik ben het nog niet helemaal eens met alle lovende reacties maar misschien moet ik gewoon verder lezen. En intussen lees ik honderd studieboeken.
EINDELIJK uit. Wat een draak van een boek. Heeft iemand hier wel eens iets van DBC Pierre gelezen? Ik vond het in elk geval niet de moeite waard.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 26-09-2012, 23:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wilde Rozen van Lulu Wang. Net begonnen, maar het leest wel fijn.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-09-2012, 23:32
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ik ben net op vakantie geweest en heb gelezen:
E.L. James - Vijftig tinten grijs (ehh ik wist van te voren niet echt wat voor boek het was )
Karen Slaughter - Triptiek
Karen Slaughter - Versplinterd
Cecelia Ahem - PS ik hou van jou

Nu bezig in Karen Slaughter - Verbroken
karin slaughter schrijft zo goed he
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-09-2012, 14:59
Verwijderd
Derde deel van Guillou's trilogie: Birth of the Kingdom. Goede boeken.
Oud 30-09-2012, 17:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik begin dadelijk aan.
els kerkhoven-gifdochters.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-10-2012, 13:26
Verwijderd
Renate Dorrestein - Het duister dan ons scheidt.

Had 'm gelezen rond m'n 15e, en in mijn herinnering heb ik er toen heel lang over nagedacht, was het een open einde voor velerlei uitleg vatbaar.
Maar tot m'n verbazing was het gewoon een glashelder gesloten einde. Ach ja. Goed boek, leuk perspectiefgebruik, veel sfeer. Ik hou wel van haar stijl.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.