Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2018, 18:52
Verwijderd
maar mijn laptop gaat kapot, heeft iemand een top aanbeveling? Ik game niet, ik kijk er wel af en toe een serie op en ik vind het wel fijn als het geheugen en de processor een beetje goed zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2018, 19:21
Verwijderd
Tunahan Kuzu en deadlock weten dit wel!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2018, 19:35
Verwijderd
https://tweakers.net/reviews/6425/la...stus-2018.html
De 500 of 700 euro editie. Ik zou die van 700 aanraden. Je kan het betalen en het scheelt je gewoon 90% aan traagheidsergernis op computers.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2018, 19:39
Verwijderd
naamzoek straatmeid voor later
Met citaat reageren
Oud 12-10-2018, 20:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
https://tweakers.net/reviews/6425/la...stus-2018.html
De 500 of 700 euro editie. Ik zou die van 700 aanraden. Je kan het betalen en het scheelt je gewoon 90% aan traagheidsergernis op computers.
De 700 euro variant voor iemand die geen games speelt en af en toe series wil kijken? Beetje overkill?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 12-10-2018, 20:57
Verwijderd
Citaat:
De 700 euro variant voor iemand die geen games speelt en af en toe series wil kijken? Beetje overkill?
Dat lijkt zo. Dankzij de ietwat betere specificaties is er gewoon geen ergernis gedurende de 7 jaar dat zo'n laptop voor de opgegeven basisfuncties ingezet wordt. Je geeft per jaar hetzelfde uit maar je hebt er dus meer gebruiksgemak van en minder gedoe.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2018, 21:44
Verwijderd
Mijn huidige laptop is nog perfect snel, die was ooit 1300 euro maar er komen luchtbellen onder het scherm, dat is wel zonde Maar dit zijn praktische tips thanks guys!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2018, 23:13
Verwijderd
Citaat:
maar mijn laptop gaat kapot, heeft iemand een top aanbeveling? Ik game niet, ik kijk er wel af en toe een serie op en ik vind het wel fijn als het geheugen en de processor een beetje goed zijn.
Tsja. Je zult vast voorkeuren hebben voor formaat en gewicht. Misschien vind je een toetsaanslag die niet het PCB in gaat prettiger dan eentje die dat wel doet. Dat soort shit kan alleen jij vaststellen, dus denk daar over na en ga desnoods naar een zaak waar ze behoorlijk wat machines ter demo hebben.

Wat vuistregels zijn er wel; tenminste 8GB ram en minimaal 256GB SSD. Bij twijfel of geen care ga je voor de Tweakers BBG die tetlock linkt. Ik neem aan dat het niet valt of staat op 200 euro meer of minder, dus ik zou de 700-variant nemen. Als het ding je bevalt qua looks & feel.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2018, 03:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Koop gewoon een mac als het je toch niets uitmaakt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-10-2018, 03:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Zo wel, een moderne i5, schermgrootte naar keuze, minimaal 128gb ssd, 8gb ram, en je bent klaar. Beetje kijken wat je tussen de 600 tot 900 euro kan vinden. Alles daaronder is twijfelachtig, daarboven is te duur.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-10-2018, 07:33
Verwijderd
Citaat:
Koop gewoon een mac als het je toch niets uitmaakt.
Dat maakt me wel uit want excel is leven
Met citaat reageren
Oud 13-10-2018, 09:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dat maakt me wel uit want excel is leven
Dat kan ook op een Mac.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 13-10-2018, 09:01
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Zeker als het je enige computer is, zou ik trouwens ook letten op de kwaliteit (en de calibratie) van het gebruikte scherm.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 13-10-2018, 10:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En stel van te voren vast of je een mat of glanzend scherm wilt, of je waarde hecht aan een numeriek toetsenbord en meer van de basis zaken waar je veel modellen door weg kunt strepen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2018, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Zeker als het je enige computer is, zou ik trouwens ook letten op de kwaliteit (en de calibratie) van het gebruikte scherm.
Dat soort details heeft Jan Lul echt geen kak aan.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2018, 13:42
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dat soort details heeft Jan Lul echt geen kak aan.
Als je er films of series op kijkt merk je dat zeker wel. Ik zeg ook niet dat het meteen van het niveau Eizo ColorEdge moet zijn, maar een beetje fatsoenlijk beeld is toch wel prettig.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 13-10-2018, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Als je er films of series op kijkt merk je dat zeker wel. Ik zeg ook niet dat het meteen van het niveau Eizo ColorEdge moet zijn, maar een beetje fatsoenlijk beeld is toch wel prettig.
Oh for fucks sake. Voor hen is het gewoon het scherm dat net iets anders afgesteld staat. 99% van de bevolking heeft hier geen care voor getuige de immer nog redelijk hoge verkoopcijfers van de Galaxy Neo series bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2018, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Oh for fucks sake. Voor hen is het gewoon het scherm dat net iets anders afgesteld staat. 99% van de bevolking heeft hier geen care voor getuige de immer nog redelijk hoge verkoopcijfers van de Galaxy Neo series bijvoorbeeld.
Dit dus, kusjedoei.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-10-2018, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Dit dus, kusjedoei.
Ik heb een diagnose bij hem trouwens; Narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 03:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Zoals gemeld, Office is er ook gewoon voor macs, dus bespaar je de moeite om een keuze te maken en koop een te dure Mac, en gebruik de tijd die je nu bespaart hebt om prachtig economisch beleid te maken voor Nederland
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een diagnose bij hem trouwens; Narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Wie? Haubenmeise?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 10:24
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Wie? Haubenmeise?
Ik geloof niet dat er momenteel iemand anders is tegen wie zijn territoriumdrift gericht is.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Zoals gemeld, Office is er ook gewoon voor macs, dus bespaar je de moeite om een keuze te maken en koop een te dure Mac, en gebruik de tijd die je nu bespaart hebt om prachtig economisch beleid te maken voor Nederland
Gap gaat heen met je Apple, ransaap.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet dat er momenteel iemand anders is tegen wie zijn territoriumdrift gericht is.
Ja Jezus dude je vraagt er ook om. Advies is prima maar stem dat even af op de persoon/demografie. Ik ga toch ook geen epistel neerkwakken gelardeerd met benchmarks en uiteenzetting van CineBench versus kostprijs van CPU in laptops..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Gap gaat heen met je Apple, ransaap.
Citaat:
Zoals gemeld, Office is er ook gewoon voor macs, dus bespaar je de moeite om een keuze te maken en koop een te dure Mac, en gebruik de tijd die je nu bespaart hebt om prachtig economisch beleid te maken voor Nederland
Ik ben het eens met Carn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2018, 11:09
Verwijderd
Dat is geen verrassing hoor, muffe Apple-bitches.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Wie? Haubenmeise?
Yep. Zijn hele wereld bestaat van de ene verbazing in de andere kieperen omdat mensen hun wereld niet beleven zoals hij.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Dat is geen verrassing hoor, muffe Apple-bitches.
Het is prima hardware in een prima ontwerp. Kost wat centen maargoed, was jij niet audiofiel?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Het is prima hardware in een prima ontwerp. Kost wat centen maargoed, was jij niet audiofiel?
Het is insanely overpriced en komt met een vendor lock-in. Upgrades peperduur als het al mogelijk is. OSX is leuk maar Windows 10 is, de problemen rondom 1809 daargelaten, een formidabel alternatief. Bitches die zeuren over instellingen van videokaarten zijn n00bs.

Audiofiel? Dat ligt ernstig aan je definitie, dus elaborate
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:17
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ja Jezus dude je vraagt er ook om. Advies is prima maar stem dat even af op de persoon/demografie. Ik ga toch ook geen epistel neerkwakken gelardeerd met benchmarks en uiteenzetting van CineBench versus kostprijs van CPU in laptops..
Jullie nemen alleen ook gewoon maar even aan dat dit voor de gemiddelde persoon niet van belang is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Ik ben er namelijk van overtuigd dat veel mensen een beter scherm wel degelijk kunnen waarderen, maar zich er gewoon niet van bewust zijn dat daar (grote) verschillen in kunnen bestaan. Vandaar dat ik het even noem.

De gemiddelde persoon zal, mits hij/zij geen gamer is, ook weinig merken van een paar procent meer of minder in wat benchmarks, terwijl hij/zij wel constant tegen dat scherm zit aan te kijken. Dat is geen helemaal eerlijke vergelijking dus.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:21
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Het is insanely overpriced en komt met een vendor lock-in. Upgrades peperduur als het al mogelijk is. OSX is leuk maar Windows 10 is, de problemen rondom 1809 daargelaten, een formidabel alternatief. Bitches die zeuren over instellingen van videokaarten zijn n00bs.

Audiofiel? Dat ligt ernstig aan je definitie, dus elaborate
Het is (te) duur, maar de hoeveelheid tijd die je kwijt bent aan het oplossen van problemen en het om rare nukken van de software heenwerken is wel meteen een factor twintig kleiner.

En er wordt niet geprobeer je via allerlei achterbakse trucjes de cloud in te trekken.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Het is insanely overpriced en komt met een vendor lock-in. Upgrades peperduur als het al mogelijk is. OSX is leuk maar Windows 10 is, de problemen rondom 1809 daargelaten, een formidabel alternatief. Bitches die zeuren over instellingen van videokaarten zijn n00bs.
Je hebt een MacBook vanaf 1100 euro ofzo. En die voelen een stuk rapper aan dan de alternatieven van die prijsklasse.

Bijkomend voordeel is dat ik nooit meer iets aan support hoef te doen.

Citaat:
Audiofiel? Dat ligt ernstig aan je definitie, dus elaborate
10% beter kost vaak 50% meer als je aan de bovenkant zit. Zo lang er mensen zijn die €500,- aan een paar meter speakerkabel uitgeven en we daar niet ook keihard op lopen te hakken, vind ik dat als mensen een MacBook willen hebben ze die vooral moeten kopen. Ze moeten alleen dat "Apple=uniek=ik kom klaar" gezever niet tentoonstellen. Het is gewoon prima spul, De schermen op die laptops zijn ronduit fantastisch, ze zijn betrouwbaar en de holistische user experience is er een die Microsoft sinds Windows 7 actief probeert de nek om te draaien.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Jullie nemen alleen ook gewoon maar even aan dat dit voor de gemiddelde persoon niet van belang is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Ik ben er namelijk van overtuigd dat veel mensen een beter scherm wel degelijk kunnen waarderen, maar zich er gewoon niet van bewust zijn dat daar (grote) verschillen in kunnen bestaan. Vandaar dat ik het even noem.

De gemiddelde persoon zal, mits hij/zij geen gamer is, ook weinig merken van een paar procent meer of minder in wat benchmarks, terwijl hij/zij wel constant tegen dat scherm zit aan te kijken. Dat is geen helemaal eerlijke vergelijking dus.
Oh hemeltjelief. Houd toch op met die onzin, 95% heeft niet eens care of het een TN- of IPS-paneel betreft en jij hebt het over calibratie. Sterker nog, een mat of glanzend scherm is geen issue voor de doorsnee consument. Houd gewoon op.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:22
Verwijderd
Citaat:
En er wordt niet geprobeer je via allerlei achterbakse trucjes de cloud in te trekken.
Ah behalve dan iCloud enzo natuurlijk. Nee ja precies.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Jullie nemen alleen ook gewoon maar even aan dat dit voor de gemiddelde persoon niet van belang is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Ik ben er namelijk van overtuigd dat veel mensen een beter scherm wel degelijk kunnen waarderen, maar zich er gewoon niet van bewust zijn dat daar (grote) verschillen in kunnen bestaan. Vandaar dat ik het even noem.

De gemiddelde persoon zal, mits hij/zij geen gamer is, ook weinig merken van een paar procent meer of minder in wat benchmarks, terwijl hij/zij wel constant tegen dat scherm zit aan te kijken. Dat is geen helemaal eerlijke vergelijking dus.
:gaap:
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:26
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ah behalve dan iCloud enzo natuurlijk. Nee ja precies.
Als je daar niet op inlogt, gebeurt er niks. Dit is ook iets dat je bewust moet doen en dat niet automatisch zal gebeuren als je je elders voor iets anders probeert in te loggen, in tegenstelling tot de situatie bij W10.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2018, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Oh hemeltjelief. Houd toch op met die onzin, 95% heeft niet eens care of het een TN- of IPS-paneel betreft en jij hebt het over calibratie. Sterker nog, een mat of glanzend scherm is geen issue voor de doorsnee consument. Houd gewoon op.
Om heel eerlijk te zijn, ik zie het verschil wel, maar ik heb ook geen care zolang het aan bepaalde voorwaarden voldoet. Op het ene scherm ziet het forum er bijna oranje uit en op de andere okergeel, boeit mij dat nou, zolang het een rustig scherm is... pfff.

Kalibratie is ook bullshit aangezien de meeste Nederlanders al jaren in een advertentie-HDR-illusie leven waarbij het niet eens meer duidelijk is hoe kleuren er daadwerkelijk horen uit te zien.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:27
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Oh hemeltjelief. Houd toch op met die onzin, 95% heeft niet eens care of het een TN- of IPS-paneel betreft en jij hebt het over calibratie. Sterker nog, een mat of glanzend scherm is geen issue voor de doorsnee consument. Houd gewoon op.
Aannames, aannames.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Je hebt een MacBook vanaf 1100 euro ofzo. En die voelen een stuk rapper aan dan de alternatieven van die prijsklasse.
Dat is niet mijn ervaring hoor.

Citaat:
Bijkomend voordeel is dat ik nooit meer iets aan support hoef te doen.
Geen idee op welke support je doelt.

Citaat:
10% beter kost vaak 50% meer als je aan de bovenkant zit. Zo lang er mensen zijn die €500,- aan een paar meter speakerkabel uitgeven en we daar niet ook keihard op lopen te hakken, vind ik dat als mensen een MacBook willen hebben ze die vooral moeten kopen. Ze moeten alleen dat "Apple=uniek=ik kom klaar" gezever niet tentoonstellen. Het is gewoon prima spul, De schermen op die laptops zijn ronduit fantastisch, ze zijn betrouwbaar en de holistische user experience is er een die Microsoft sinds Windows 7 actief probeert de nek om te draaien.
Euh, ik heb op GoT eens een luistertest georganiseerd om mensen te kakken te zetten en ik lach die categorie audiofielen die jij nu schetst hard uit. Altijd al gedaan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Als je daar niet op inlogt, gebeurt er niks. Dit is ook iets dat je bewust moet doen en dat niet automatisch zal gebeuren als je je elders voor iets anders probeert in te loggen.
Ja behalve dan dat, als ik iets wil met de App-store, dat hij dan ook gelijk iCloud enzo allemaal configureert en ook een mailadres voor je aanmaakt en alles!

Ze zijn allemaal even erg. De 4 grote besturingssystemen zijn niet meer functioneel zonder cloud (vroeger zeiden we dan dat je geen internet had):
- OSX/iOS
- Windows
- Android
- ChromeOS

Waarvan Windows en OSX vooralsnog de enigen zijn die zonder netwerkverbinding te gebruiken zijn.

Linux heeft niet genoeg marktaandeel om interessant te zijn in deze statistieken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Aannames, aannames.
Nee, dagelijkse realiteit gebaseerd op onze vakkennis, je weet wel die in mijn geval goed genoeg is om voor zalen van rond de 1000 mensen presentaties te geven over alledaagse beslommeringen in middelgrote tot zeer grote netwerken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ja behalve dan dat, als ik iets wil met de App-store, dat hij dan ook gelijk iCloud enzo allemaal configureert en ook een mailadres voor je aanmaakt en alles!
Dit klopt niet. Ik kan gewoon inloggen bij de App Store, zonder dat dit ook meteen bij iCloud gebeurt.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet mijn ervaring hoor.


Speciaal voor jou heb ik YouTube gedownload, geedit, en geupload

Citaat:
Geen idee op welke support je doelt.
Dat weet je best. Maar voor het geval je een spelletje wil spelen: Mac gebruikers hebben een veel hoger gehalte van zelfredzaamheid en fucken veel minder up.

Citaat:
Euh, ik heb op GoT eens een luistertest georganiseerd om mensen te kakken te zetten en ik lach die categorie audiofielen die jij nu schetst hard uit. Altijd al gedaan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Dit klopt niet. Ik kan gewoon inloggen bij de App Store, zonder dat dit ook meteen bij iCloud gebeurt.
Dat is dus absoluut niet het geval als je een nieuwe Mac configureert. Standaard wordt alles geconfigureerd. En bij Windows is dat niet anders trouwens, daar kan je ook gewoon wel OneDrive maar geen App Store gebruiken. Jij weet alleen niet hoe en het is mijn vader zelfs nog gelukt. Zegt meer over jou dan over mijn vader.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:50
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dat is dus absoluut niet het geval als je een nieuwe Mac configureert. Standaard wordt alles geconfigureerd. En bij Windows is dat niet anders trouwens, daar kan je ook gewoon wel OneDrive maar geen App Store gebruiken. Jij weet alleen niet hoe en het is mijn vader zelfs nog gelukt. Zegt meer over jou dan over mijn vader.
Dit is een kwestie van lezen. Want bij de setup aan het begin, krijg je de keuze om je in één keer op alles aan te laten melden, of dit achterwege te laten. Doe je dit laatste, dan kun je je achteraf gewoon los in de App Store, iTunes, etc. aanmelden.

Ik kan me bij W10 een inlogpagina bij de meegeleverde OneDrive-variant herinneren: deze kwam meteen als je de applicatie startte in beeld en letterlijk de enige geboden optie was inloggen. Er was geen knop om te annuleren of het dialoog te sluiten. Voeg daaraan toe dat de Store in W10 alleen volledig te gebruiken is als je ipv een lokaal account een Microsoft-account gebruikt op je computer en dat bij het inloggen meteen je lokale account wordt omgezet naar een cloud-account.

Voor mij ontstaat bij W10 zo een beeld van een besturingssysteem dat je vooral richting in probeert te pushen die Microsoft het meeste aanstaat, namelijk de cloud, of de gebruiker (en eigenaar van de computer!) dit nu wil of niet. De aggressiviteit waarmee dit gebeurt varieert van keer tot keer. De manier waarop MS (o.a.) W7-gebruikers naar W10 probeerde te krijgen ben ik trouwens ook nog niet vergeten. Dat was ronduit ranzig.

Voor mij in elk geval reden om extra op mijn hoede te zijn bij het gebruik van Microsoft-software in het algemeen en W10 in het bijzonder.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Dit is een kwestie van lezen. Want bij de setup aan het begin, krijg je de keuze om je in één keer op alles aan te laten melden, of dit achterwege te laten. Doe je dit laatste, dan kun je je achteraf gewoon los in de App Store, iTunes, etc. aanmelden.

Ik kan me bij W10 een inlogpagina bij de meegeleverde OneDrive-variant herinneren: deze kwam meteen als je de applicatie startte in beeld en letterlijk de enige geboden optie was inloggen. Er was geen knop om te annuleren of het dialoog te sluiten. Voeg daaraan toe dat de Store in W10 alleen volledig te gebruiken is als je ipv een lokaal account een Microsoft-account gebruikt op je computer en dat bij het inloggen meteen je lokale account wordt omgezet naar een cloud-account.

Voor mij ontstaat bij W10 zo een beeld van een besturingssysteem dat je vooral richting in probeert te pushen die Microsoft het meeste aanstaat, namelijk de cloud, of de gebruiker (en eigenaar van de computer!) dit nu wil of niet. De aggressiviteit waarmee dit gebeurt varieert van keer tot keer. De manier waarop MS (o.a.) W7-gebruikers naar W10 probeerde te krijgen ben ik trouwens ook nog niet vergeten. Dat was ronduit ranzig.

Voor mij in elk geval reden om extra op mijn hoede te zijn bij het gebruik van Microsoft-software in het algemeen en W10 in het bijzonder.
Het product werkt anders dan jij wil dat het werkt. Die tijd gaat niet meer terugkomen. Je kan naar Linux of je kan stoppen met kankeren over het logische traject (Windows as a Service) dat Microsoft ingeslagen is. Of je gebruikt de pinautomaateditie.

In ieder geval; Je stopt met zagen. Je wil X terwijl je weet dat je A krijgt. Niet doen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:56
Verwijderd
De rest van je individuele drogredeneringen, die allemaal chronisch gebrek zijn aan kennis, is door overigen al duizend keer met de grond gelijk gemaakt maar ja, je wil niet luisteren. Is goed hoor. Maar ik refereer weer even aan wat ik eerder zei in dat geval.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 11:58
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Het product werkt anders dan jij wil dat het werkt. Die tijd gaat niet meer terugkomen. Je kan naar Linux of je kan stoppen met kankeren over het logische traject (Windows as a Service) dat Microsoft ingeslagen is. Of je gebruikt de pinautomaateditie.

In ieder geval; Je stopt met zagen. Je wil X terwijl je weet dat je A krijgt. Niet doen.
Wat hele Windows as a Service-verhaal was met de introductie van W7 echter nog niet aan de orde. Dan moeten ze dus niet gebruikers van dat OS in die richting gaan pesten.

En mensen stiekem een cloud-account aannaaien is gewoon smerig. Het lijkt me niet dat we daarover in discussie moeten gaan?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 12:06
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Speciaal voor jou heb ik YouTube gedownload, geedit, en geupload
Ik voel me vereerd Maar alle gekheid op een stokje; ik baseer mij weldegelijk ergens op, bedrijfstechnisch ontkomen wij niet aan het Apple-platform en hebben dus in Q1 dit jaar nieuwe Macs gekocht, evenals nieuwe series van Dell en Asus.

Citaat:
Dat weet je best. Maar voor het geval je een spelletje wil spelen: Mac gebruikers hebben een veel hoger gehalte van zelfredzaamheid en fucken veel minder up.
Ik merk daar weinig verschil in met als kanttekening dat ik vooral developers als userbase ken.

Citaat:
y)
Waar ik dus mee wil zeggen; ik ben geen audiofiel in die zin. Mijn thuissetup is ook een schoolvoorbeeld dat dat gegeven illustreert
Met citaat reageren
Oud 14-10-2018, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Wat hele Windows as a Service-verhaal was met de introductie van W7 echter nog niet aan de orde. Dan moeten ze dus niet gebruikers van dat OS in die richting gaan pesten.
Ja. Behalve dan dat het toen al wel aan de orde was, daarnaast heeft Microsoft geen verplichting om jou tot in lengte van dagen te ondersteunen met Windows 7, staat het ze schijnbaar vrij om agressief pushen van upgrades te forceren en meer van zulks. Got a problem with it? Don't use it.

Citaat:
En mensen stiekem een cloud-account aannaaien is gewoon smerig. Het lijkt me niet dat we daarover in discussie moeten gaan?
Jajajajaja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.