Oud 15-01-2010, 14:41
Verwijderd
Vertel het hier.
Advertentie
Oud 15-01-2010, 15:15
Verwijderd
Ah, goed dat dit topic opvalt. Had Kazet nog geciteerd in het wsz-topic, maar ben vergeten er een antwoord van te maken. Wilde zeggen dus dat ik vannacht bij jullie op bezoek was. Ben alweer vergeten hoe en wat, maar jij was heel blij me te zien.
Oud 15-01-2010, 15:43
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
nou....
ik zou getrouwd zijn maar vraag niet met wie was een onbekende knappe jongen...
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Oud 15-01-2010, 17:30
Verwijderd
Ik ging met Absinthe en Martiño naar een zakendiner. Absinthes zakenpartner begon keihard te slijmen en te flirten met haar, en toen hij even weg was, waarschuwde Martiño haar dat ze op moest passen, want 'zo'n vieze gluiperige slijmjurk is altijd op meer uit!'. Absinthe zei geërgerd iets van: "Ja, dat heb je me al 17 keer verteld, en je kan het wel blijven vertellen, maar jouw waanideeën worden daar echt niet reeëler van!"
Toen de man terugkwam begon hij echter keihard met Martinõ te flirten, en Martiño begon te giebelen en te blozen en vond het plots helemaal niet zo erg meer dat het zo'n slijmjurk was.

Ik deed en werd toen wakker van mijn eigen .
Oud 15-01-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Ik deed en werd toen wakker van mijn eigen .
Oud 15-01-2010, 17:47
Verwijderd
Oud 15-01-2010, 22:28
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
tvp
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 16-01-2010, 02:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ging met Absinthe en Martiño naar een zakendiner. Absinthes zakenpartner begon keihard te slijmen en te flirten met haar, en toen hij even weg was, waarschuwde Martiño haar dat ze op moest passen, want 'zo'n vieze gluiperige slijmjurk is altijd op meer uit!'. Absinthe zei geërgerd iets van: "Ja, dat heb je me al 17 keer verteld, en je kan het wel blijven vertellen, maar jouw waanideeën worden daar echt niet reeëler van!"
Toen de man terugkwam begon hij echter keihard met Martinõ te flirten, en Martiño begon te giebelen en te blozen en vond het plots helemaal niet zo erg meer dat het zo'n slijmjurk was.

Ik deed en werd toen wakker van mijn eigen .
Oud 16-01-2010, 15:43
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik droomde vannacht dat m'n oma gestorven was, dat we haar hadden begraven in onze kelder en dat ze telkens weer uit haar graf kroop. M'n ouders besloten haar daarom dan maar op te eten . Ik werd wakker toen m'n vader in de keuken z'n mes stond te slijpen en m'n oma 'm smeekte om nog even te wachten.

Klinkt grappig, maar 't was 'n vreselijke nachtmerrie .
__________________
En dat meen ik!
Oud 17-01-2010, 19:42
Verwijderd
Ik droomde dat ik heel lang haar had. Het leek eerst gewoon kort, maar ik voelde in mijn nek en bleek een lange staart te hebben. Ik haalde het elastiek eruit en het was heel mooi, mijn haar. Ik geloof dat ik er niet blij mee was, omdat ik me er te veel mee op mijn broer vond lijken.
Oud 18-01-2010, 09:56
Verwijderd
Iets met dat de FIOD hier kwam binnenvallen (ik kijk teveel tv ja) en dat er een feest was en er stonden honderden hindoestanen voor de deur. Collega G. stond met een baby voor het raam en zei dat ik een gezin moest binnenlaten om te eten te geven. Ik was de rest de hele tijd bezig met dingen bedenken.
Oud 18-01-2010, 10:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was op zomervakantie met mijn broer. Hij was echt superheet en hij zoende heel lekker. Nomnomnom. JA HET WAS MIJN BROER NOU EN :@#:33;3

We gingen christmasshoppen in New York, dus we gingen met de underground. Bij het uitchecken moest je echter niet alleen je kaartje laten zien (de kaartjes waren van schuimrubber), maar ook een enorme vragenlijst invullen, met je adres en je hobby's en je moest je huis tekenen en gekke foto's maken van jezelf en allemaal onzin.
Ik ben de hele nacht verder bezig geweest met die idiote vragenlijst.
Er was trouwens ook een extra brede roltrap voor mensen die veel christmas shopping hadden gedaan.
Oud 18-01-2010, 14:24
Verwijderd
Eerst rende ik door een gang - dat kon ik, rennen. Ineens botste ik tegen iemand aan. "Niet rennen", zei hij en duwde me in een rolstoel. Mijn moeder kwam aangerend, met hoofddoek, en ze zei dat we naar de moskee moesten en dat Allah groot was. Ik lachte en zei dat ik dat uit haar mond niet had verwacht. Ze begon te huilen en duwde een kleine grijze geit bij me op schoot. Het dier stierf in mijn armen.
Toen kreeg ik een nieuwe droom. Ik liep naar de fietsenkelder, waar een vriend van me stond met een zwaard. Hij hakte op iemand in en schreeuwde iets in het Oekraïens, iets wat ik niet kon verstaan. Ik vroeg of hij wilde stoppen, in het Russisch, maar toen verstond ik hem: "Telefoonboek! Telefoonboek!" Hij hakte in op K. I. kwam naar beneden gerend, greep mijn hand en trok me uit de fietsenkelder, ze zei van, kom, kom! Ik ging met haar mee naar boven, waar ze me een tas gaf met voorlichtingspapieren over een ziekte die verspreid werd door een nieuw soort hoofdluis.
Laatste droom. Ik had een proefwerk Duits van mijn lerares Engels in de tweede. Ineens barstte ze in tranen uit en liep weg. De klas begon hard te lachen, en dat vond ik niet echt aardig, maar niemand luisterde. Ik liep naar de lift, stapte in en begon taart te eten. Toen werd ik wakker.
Oud 18-01-2010, 15:00
Verwijderd
Ik sneed mijn konijn van kop tot staart open met een mes en vermoordde op een manier die ik me niet meer kan herinneren nog twee andere konijnen. Toen schrok ik overeind en heb ik een tijdje wakker gelegen. Ik vroeg me even af ik zou kijken of mijn konijn er nog was, maar viel weer in slaap.

Daarna had ik een andere nachtmerrie. Het was avond/nacht en onze straat stond vol met mensen met fakkels. Toen ik naar beneden liep zag ik dat ze vuurwerk door de brievenbus gooiden en toen de boel in brand vloog begon ik in paniek te schreeuwen. Er stond een glas water in de gang en dat mikte ik gauw over het vuurtje heen, maar het hielp niet. Toen rende ik de woonkamer in om hulp te zoeken, of iets waar ik het vuur mee kon blussen. Daar trof ik mijn ouders die compleet lusteloos voor de tv hingen. Ze keken TMF. 'Brand! Brand!' schreeuwde ik, maar ze hielden hun blik niet van de tv af en negeerden me volledig. Ik werd panisch en rende weer naar boven, langs het vuur. Op de trap kwam ik mijn broer tegen met een pistool. Hij schoot en raakte me bij de tweede keer in mijn borst. Toen werd ik wakker.

Oud 18-01-2010, 15:20
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik droomde dat ik vannochtend wakker werd om 10 voor acht. Het moment daarop werd ik wakker en het was vijf voor zeven.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 18-01-2010, 20:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Daarna had ik een andere nachtmerrie. Het was avond/nacht en onze straat stond vol met mensen met fakkels. Toen ik naar beneden liep zag ik dat ze vuurwerk door de brievenbus gooiden en toen de boel in brand vloog begon ik in paniek te schreeuwen. Er stond een glas water in de gang en dat mikte ik gauw over het vuurtje heen, maar het hielp niet. Toen rende ik de woonkamer in om hulp te zoeken, of iets waar ik het vuur mee kon blussen. Daar trof ik mijn ouders die compleet lusteloos voor de tv hingen. Ze keken TMF. 'Brand! Brand!' schreeuwde ik, maar ze hielden hun blik niet van de tv af en negeerden me volledig. Ik werd panisch en rende weer naar boven, langs het vuur. Op de trap kwam ik mijn broer tegen met een pistool. Hij schoot en raakte me bij de tweede keer in mijn borst. Toen werd ik wakker.

sorry ik moest vet lachen om deze droom maar hij was eigenlijk vast heel eng
Oud 19-01-2010, 08:56
Verwijderd
Dat ik bruin haar had!
En toen werd ik wakker en realiseerde me dat ik dat ook heb.
Oud 19-01-2010, 09:03
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Dat ik bruin haar had!
En toen werd ik wakker en realiseerde me dat ik dat ook heb.
__________________
Wat een briljante deductie!
Ads door Google
Oud 19-01-2010, 09:36
Verwijderd
Ik droomde ook iets over mijn haar vanavond. Was echt een nachtmerrie. Ik droomde dat mijn haar weer zo kort was als toen ik 12 was en dat ik erg echt heel lelijk en jongensachtig door werd. Ik was zo blij dat het een droom was.
Oud 20-01-2010, 10:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb gedroomd dat een mannelijke forumer naaktfoto's had gepost.
En daarvoor heb ik een heel lange wandeling met Obama gemaakt.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-01-2010, 10:58
Verwijderd
Had een auto, echt zo'n "stoere geweldige dure bak" en scheurde ermee rond in een winkelcentrum in Enschede. In het midden van dit winkelcentrum stond een geweldige mega mooie waaauuuwww motor, heel erg toekomsterig en daar scheurde ik dan de hele tijd rondjes omheen en ehm nouja als je dan op de rem trapt in de bocht dat je dan gaat glijden. De hele vloer was bezaaid met strepen en ik had zoiets van "Nouja dat kan toch niet..." maar dat gevoel was snel weg toen ik naar buiten ging. Maar buiten aangekomen had ik een skelter in de vorm vanmijn favoriete speelgoedautotje van vroeger, een donkergroene zeer ouderwetse auto, mensen giechelde als ik dan voorbij kwam rijden maar ik was zo blij ermee. Op het einde ging m'n zadel en tering eind de lucht in, ik hupste wat in de hoop dat het weer naar beneden zou gaan maar toen viel ik en was ook meteen wakker.

ik + auto's = zeer, zeer, zeer, zeer zeldzaam
Oud 20-01-2010, 11:04
Verwijderd
Weer een groot gebouw met veel kamers. En er stond een groot bed waar ik in zat. Met drie mannen die sterk aan Chevy Chase en Dan Aykroyd deden denken, iig evan die lollige mannan van middelbare leeftijd. Ze waren naakt en rolden wijdbeens door het bed Het had iets te maken met een onderbroekreclame ofzo. Er was ook nog iets met dat ik heel ver moest lopen door een campingachtig terrein, naar een station. Maar uiteraard miste ik de trein (naar Zimbabwe ) net. Er was ook een dood meisje en ik was bij haar ouders, en ik filmde mezelf voor e.o.a. statement waarbij ik iets in mijn grote teen injecteerde.
Oud 20-01-2010, 11:22
Verwijderd
Oh ook droomde ik dat ik een 2,5 had voor mn tentamen en ik moest naar het kamertje van de prof ;x
Oud 20-01-2010, 15:27
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Oh ook droomde ik dat ik een 2,5 had voor mn tentamen en ik moest naar het kamertje van de prof ;x
Om je cijfer op te hogen?
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 20-01-2010, 15:34
Verwijderd
Dat de conferentie van elmer niet doorging en dat hij nog thuis was, dus ik liep toen ik wakker was hoopvol naar de kamer maar hij was er niet. Deceptie!
Advertentie
Oud 21-01-2010, 09:24
Verwijderd
er was iemand dood, ik geloof Marius maar dat weet ik niet zeker, en ik was in een soort flatgebouw met eromheen nog meer flats en die waren heel hoog, en het was overdekt. Er liep een hele stoet mensen en ik zag mijn moeder, ik riep haar maar er kwam maar heel zacht geluid uit mijn mond. Mensen om me heen zeiden dat ik stil moest zijn terwijl iedereen gewoon praatte.
Later had ik een fiets, maar die fietste heel kut omdat ie eigenlijk doormidden was gescheurd omdat mijn zusje strooizout eroverheen had gegooid, was een heel karwei om recht te fietsen.
Toen kwam ik aan bij het huis van W. (een heel ander huis) alleen C. was thuis maar later was het hele gezin er. De huiskamer was wel hetzelfde. Daar gingen we eten.
Toen ging ik weer weg om m'n moeder te zoeken, ik kwam bij een soort doodlopende weg met een gracht ertussen. Aan de overkant was een café voor ordinaire mensen en die gilde vanaf de andere kant wat ik daar kwam doen. Ik fietste snel weg en kwam bij een zebrapad waar duitse kinderen werden geholpen met oversteken door een klaarover met een bruin kogelvrij vest.
Oud 21-01-2010, 11:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik de hele nacht achter m'n pc had gezeten en dat ik pas om kwart voor zes naar bed ging. Toen was m'n vriend heel boos, want hij moest toen opstaan.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-01-2010, 07:33
Verwijderd
Ik droomde nogal een warboel. Er was iets met een hoop zeelui op kleine vloten, die al weken op zee dreven. Behalve dat de zee eruitzag als een soort moeras. Ik was er ook bij. Ik had felgroene nagellak bij me en ik lakte mijn tanden felgroen, want dat leek me verstandig. De andere mensen wilden ook nagellak op hun tanden, dus lakte ik hun tanden ook. De eerste persoon had normale tanden, maar hoe meer mensen ik lakte, des te raarder werden hun monden. Het begon met een kapitein die een klein raar tandje naast z'n gewone tanden had, en het eindigde met zoiets. Toen begon het me te vervelen, en gaf ik de nagellak aan één of andere kapitein. Die begon te schreeuwen dat hij alle kinderen ter wereld gruwelijk zou vermoorden als de zee cq het moeras niet groen gelakt werd. Eén van de kinderen aan boord ging ijverig aan de slag. Het moeras had een soort wiskundeblaadjepatroon als ondergrond, daaraan kon ik zien hoever hij was met het lakken. Het lukte nog aardig goed, behalve dat de lak zwaarder was dan het water en dus langzaam naar de bodem zonk.

Toen had ik er genoeg van en ging maar weg. Er volgde een sequentie waarbij ik door een of ander heidelandschap liep. Er waren veel konijnen, en veel mannen in caravans, en veel mensen met geweren. Het was om de één of andere reden één grote manhunt. Hoewel ik niet vreesde voor m'n leven verstopte ik me telkens toch maar voor de zekerheid als er weer een gewerenbrigade langskwam. Er waren ook veel katten. Die aaide ik.

Toen het donker werd besloot ik te schuilen in één of ander gebouw. Het was hetzelfde gebouw als 't gebouw waarin de filmacademie zat in een andere droom die ik had. Oud en verweerd en midden in een soort bos. Ik liep een lokaal binnen, waar een avondklas schilderen werd gegeven. De docent was een dikke, smiechterige, vrolijke man van een jaar of vijftig. Hij vroeg of ik wilde meedoen en ik zei van wel. Temeer omdat er niet echt lesgegeven werd, er hing dezelfde soort sfeer als bij CKV3 vroeger. Ik schilderde een aantal doeken. Er was er één bij met een steriele keuken en zwart raar beest erop. Het beest had een paar kleuraccenten. Dat werk vond ik het mooist. Verder had ik nog een aantal surrealistische landschappen met volledig zwarte beesten.

De docent was heel tevreden over het werk van de klas, en stelde voor dat het in een museum kwam te hangen. Natuurlijk stemden we toe.

Even later stond ik in dat museum. Ik was erg onder de indruk van het werk van mijn klasgenoten, er gingen behoorlijk gave dingen bij. Hoewel er ook een meisje was dat vooral veel vrolijke teckels schilderde, dat vond ik lame. Maar er waren ook mensen die op de een of andere manier hun schilderijen hadden laten bewegen, waardoor het meer tekenfilms werden. Erg gaaf allemaal. Mijn schilderijen hingen in de derde zaal, ik ging erheen en ging ze van een afstandje bekijken. Toen bleken alle zwarte beesten op mijn schilderijen tot leven te zijn gekomen. Ze klommen uit de schilderijen en zochten een mens uit om te volgen. Hierbij knikten ze dankbaar/beleefd naar mij. De mensen vonden het allemaal nogal eng. "Hm, dat was niet helemaal de bedoeling," dacht ik. Ik bleef staan kijken naar mijn werk dat ik 't mooist vond, met het beest dat kleuraccenten had. Die was blijven zitten in het schilderij. Hij knipoogde naar me. Ik knikte vriendelijk terug. Zo bleef ik rustig staan, terwijl de zwarte beesten probeerden om de tanden van hun mensen felgroen te lakken. De mensen protesteerden een beetje. Sommige beesten volgden hun mensen gewoon, zonder al dat gelak. Ze waren somber. Ik kreeg jeuk aan m'n hand en probeerde te krabben, maar kwam er toen achter dat er een tand aan het doorkomen was daar. "Dat lijkt me al helemaal niet de bedoeling," dacht ik. "Word anders maar gewoon wakker," zei het kleuraccentenbeest in het schilderij. "Puik plan, lief beest," zei ik. Toen werd ik wakker.
Oud 22-01-2010, 13:41
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat LL vreemdging met Cherry Springs, en het leek zo levensecht, ik was echt HEEL ERG BOOS.

Cherry Springs naamzoek, je blijft van hem af, oke
Oud 22-01-2010, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gedroomd dat LL vreemdging met Cherry Springs, en het leek zo levensecht, ik was echt HEEL ERG BOOS.

Cherry Springs naamzoek, je blijft van hem af, oke
Oud 22-01-2010, 14:24
Verwijderd
Mijn zusje gooide pakjes felgekleurd ijs oid naar me, ik was op de fiets bij het b.d.jpark/ hoek augustijnlaan, elke keer als ze een pak gooide, gooide ik er een terug en wilde opstappen om weg te fietsen. Maar ik was steeds niet snel genoeg en zo bleef het doorgaan tot het einde van de mgr pj willekenslaan en dat was heel vermoeiend.
Oud 23-01-2010, 13:15
Verwijderd
De setting was deze keer een ziekenhuis of kliniek. En ook even de afdeling van mijn oude werk. Daar moest ik overheen lopen, maar mijn been deed raar waardoor ik liep als een dronken piraat, en toen schaamde ik me. Verder had ik een ziekenhuisbed alwaar ik bezoek kreeg van een op Abel (family matters) gelijkende jongeman. En er was een wit bureau-met-planken geval dat ik wilde verven, misschien rood.
Oud 23-01-2010, 23:40
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik droomde dat ik zo lenig was dat mijn benen zich oprolden in mijn maagstreek en ze daarom verdwenen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 24-01-2010, 05:05
Verwijderd
Ik droomde dat ik met nog iemand in een postapocalyptische wereld leefde. Hij/zij (het geslacht was onduidelijk, en het was ook onduidelijk wat mijn verhouding met diegene was want óf het was gewoon een vriend(in) óf ik was ermee getrouwd) had eerst een baan bij één of ander onderzoekslaboratorium dat onderzoek deed naar zeebeesten. Maar op een gegeven moment verdween al het water en raakte hij (in dit gedeelte was het nog een hij) z'n baan kwijt. We moesten ook ons huis uit, want het huis hoorde bij die baan. We gingen op zoek naar nieuw werk, maar dat ging lastig, want iedereen wilde wel werk. De straten lagen vol lijken en er waren veel zwervende mensen. We zwierven een tijdje rond, waarbij we leefden van bessen en dode vissen die we vonden in de praktisch leeggelopen meren. We sliepen in verlaten huizen. Uiteindelijk kwamen we terecht in een oude fabriek. Ik kon daar in ruil voor karig eten en onderkomen de systeembeheerder uithangen, en hij moest batterijen in elkaar zetten. Ons 'onderdak' bestond uit een roestig vertrek met een paar matjes op de grond en niet veel meer. Het dak lekte. We leefden een vrij eentonig leven, maar het viel te doen. Er waren nooit andere mensen in het gebouw. Na verloop van tijd realiseerden we ons dat het gebouw verlaten was. De kamer waar we in sliepen raakte verdacht snel vervallen, net als de rest van het gebouw. De meeste daken waren ingestort, zo ook in onze kamer. Het enige wat ervan over was gebleven waren de ijzeren balken waar het dak op rustte. De machines die ik moest beheren verdwenen langzamerhand ook. Er kwamen zwerfkatten aanlopen. Ze sliepen bij ons in de kamer en dat was prettig, want door bij elkaar te gaan liggen kregen we het wat warmer.

Ergens rond dit punt vertrouwde ik het allemaal niet meer. Het was te onrealistisch. Mijn metgezel (hier werd hij/zij meer een vrouw) zag het allemaal niet meer zitten. Tijdens een van haar uitstapjes naar de buitenwereld zag ze dat bijna niemand nog werk of onderdak had, en ze was ervan overtuigd dat we zouden doodgaan. We hadden ongeveer deze dialoog:
> "We gaan dood. We kunnen het net zo goed opgeven."
< "Nou, dat lijkt me niet. Ik denk dat er iets is wat we moeten oplossen, ofzo. Het is allemaal te onrealistisch, het kan niet dat dit echt ons leven is. Volgens mij is het een game, of iets in die richting. Goede graphics, wel.."
> "Je bent ondervoed en krankzinnig."
< "Wie weet. Maar ik denk het niet."

Op dat punt kreeg één of ander apparaat in de gang waar we liepen opeens een gezicht. Het gezicht zag ons langslopen en zei "Hoi, Masha." Ik wendde me tot mijn metgezel.

> "Zie je wel! Hoe weet dat ding mijn naam? Als dit echt was dan zou hij niet weten hoe ik heet."

Er gingen een paar dagen (of weken?) voorbij. We bleven ons werk doen, hoewel we wisten dat er niemand was voor wie we dat deden. Het was meer een middel om bij ons verstand te blijven. Maar op een dag was er helemaal niks meer wat ik kon doen, werkgewijs. Ook was het eten al een aantal dagen op. Dus ik ging eens kijken in de ruimte waar de ander bezig was. Ze zat te huilen, naast een enorme berg batterijen. De berg reikte zowat tegen het plafond. Ik troostte haar. Daarna vroeg ik of zij die berg daar had neergelegd.

> "Nee. Ik ruim rondslingerende batterijen juist altijd op, zodat ik niet in de war raak met het recept. (Het recept voor nieuwe batterijen, red. Hierop volgde nog een technisch verhaal over hoe zo'n berg batterijen één of ander ingrediënt zou kunnen lekken waardoor de samenstelling van nieuwe batterijen niet meer zou kloppen, ofzo, maar ik lette in de droom niet goed op dus die kan ik niet navertellen.) Ze lagen er opeens, van de ene dag op de ander. Ik vind het eng."
< "Niet bang zijn. Er klopt niks van, daar heb je gelijk in, maar dat betekent alleen dat ik gelijk heb. Dit is niet de echte wereld. Ik weet niet precies wat het dan wel is, maar daar komen we wel achter. Ik heb zo het vermoeden dat we iets moeten doen, zoals in een game, en dat het dan goedkomt. Laten we hier weggaan, hier komen we niet verder."
> "Denk je echt dat je het kunt oplossen? Het raadsel? Of wat het ook is?"
< "Ja, joh, waarom niet. Kom."

Zo gingen we op pad. Ik had besloten naar het bestuur van het land te gaan, om te zien hoe het daar nu mee was. We waren enige dagen op pad, aangezien er geen auto's meer waren en ook het openbaar vervoer er vanzelfsprekend uit lag. Uiteindelijk kwamen we aan bij de plaats waar het vroegere landsbestuur zat. Het oude gebouw was met de grond gelijk gemaakt, net als enkele huizen eromheen. In plaats daarvan preken er enkele spierwitte gebouwen tussen de vervallen huizen. Op die gebouwen stonden groot de woorden THE PLAGUE. We keken elkaar aan en gingen naar binnen.

Eenmaal binnen kwamen we direct aan bij een balie, waarop zakjes suiker en plastic kuipjes room stonden. Voor als je koffie kreeg, neem ik aan. Ik gebaarde naar m'n vriendin dat we de suiker en de room mee moesten nemen als de balievrouw even niet keek. We hadden immers al tijden niet gegeten.

Toen we aan de beurt waren verwees de balievrouw ons zwijgend door naar de derde verdieping. Er waren wel meer mensen die daar naartoe moesten, een hele rij. Terwijl we stonden te wachten voelde ik in mijn jaszak aan de suiker die erin zat, en verheugde me op het feestmaal dat zou komen. Ondertussen dacht ik na over wat het toch zou kunnen zijn wat we moesten doen in die wereld. Wat het raadsel was. Tijdens dit diepe nadenken werd ik langzamerhand wakker, tot ik de slaaptoestand dusdanig verlaten had dat ik me realiseerde dat het allemaal een droom was. "AHA," dacht ik. Eerst wilde ik gewoon volledig wakker worden, maar dat leek me wat achterbaks tegenover de mensen in mijn droom. Dus liet ik de droom weer terugkomen. Dat is altijd moeilijk, dus ik had kort de tijd.

"Het is een droom!" riep ik tegen m'n vriendin, en tegen alle mensen in de rij. "Een droom. Het is niet echt." Iedereen bastte in juichen uit, behalve die vriendin. Ze besefte zich dat ze in de echte wereld niet bestond. We namen afscheid. Toen werd ik wakker.
Oud 24-01-2010, 05:26
Verwijderd
Weet ik niet, maar als het goed is ben ik met een paar uur in REM slaap. Dan zal ik ongetwijfeld weer iets beleven.
Oud 24-01-2010, 07:53
Verwijderd
Citaat:
*knip*
Dit zijn echt van die dromen die je heel goed kunt onthouden omdat ze zo aanspreken en vindingrijk zijn.
Ads door Google
Oud 24-01-2010, 10:38
Verwijderd
Ik reisde rond de wereld, maar eigenlijk wilde ik gewoon naar huis. Dat ging niet, want het deel langs mijn huis zat ik in een trein en ik vergat steeds uit te stappen. Toen keek ik in een spiegel en er kwam bloed uit mijn tanden. En daarna ging ik met een kennis in de Decathlon kamperen.
Oud 24-01-2010, 11:48
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik droomde dat er een jongen in een kast leefde met zijn ouders en hij had twee laptops, een voor school en een voor plezier. Op een gegeven moment was hij uit die kast en kon hij zijn weg naar huis niet meer vinden, want de kast zat verstopt.

Ik stond erbij en ik keek ernaar.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 24-01-2010, 11:57
Verwijderd
We gingen meedoen aan een konijnenrace van Enschede naar Groningen. Het konijn dat we hiervoor hadden uitgekozen was Sam. Om hem te kunnen herkennen tussen alle andere konijnen, deden we hem een grote gele strik om met het lint om zijn nek en de strik op zijn hoofd. Nadat we dat deden liep Sam naar me toe, twijfelde even en beet toen heel hard in mijn hand.

Terecht, wie doet dat nou
Oud 24-01-2010, 11:57
Verwijderd
Mijn vriend zat op de bank en liet zien dat hij een nieuwe piercing had, een koning albert of hoe je dat ook noemt. in zijn lul dus. Hij had ook nog een ander klein penisje waar ook een piercing inzat.
Toen kwam forumster fayette ineens binnen en ze had alleen een lang tshirt aan. Ze plugde iets in de computer en ging zonder iets te zeggen weer weg.
Later was ik in de gangkast, die was plots helemaal netjes. Er stond een tafel in en ik nam de maten op om te zien of ie in de huiskamer paste. Elmer hielp me even. Er hingen ook foto's van mij en m'n zusje, maar die klopte niet want op de ene foto was ik al 8 en m'n zusje nog een baby. Er hing ook een zwart wit foto van een man, ik dacht dat is vast ben, het broertje van mijn oma. maar volgens mij heet die gast geen ben en ik heb ook geen foto's van hem irl.
Ik was de hele tijd bang in die gangkast.
Oud 24-01-2010, 14:52
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Het broertje van mijn vriend had opeens een boze stiefmoeder (maar mijn vriend niet, dus dat was een beetje gek). En daar moest hij bij inwonen, en hij was diepongelukkig. Op een zeker moment bedacht ik me dat het zo niet kon en dat zij veel te gemeen voor hem was, en hij verdiende dat niet. Dus ik heb hem thuis afgezet en in plaats van weg te gaan heb ik ingebroken bij hen thuis (waar hij en de boze stiefmoeder dus woonden). Ik had een beetje aan deuren geluisterd, en toen besloot ik weg te gaan, maar ik kon de voordeur niet meer vinden en kwam in de achtertuin terecht. Daar kon ik niet uit, want er stond een groot hek omheen, en aan de andere kant van dat hek zat een gigantische Duitse herder die blijkbaar heel erg boos was en naar me keek of hij me in stukken wilde scheuren. Dus ik ging terug het huis in en kwam toen die stiefmoeder tegen. Zij kende mij en vroeg zich af wat ik daar deed, ik zei dat ik net weg wilde gaan en dat was blijkbaar voldoende uitleg. Ik zei dat ik de weg wist, maar ik kwam er weer niet uit, en toen moest ik toch echt wel weg zijn want ik wist dat ze gevaarlijk was. Dus ik sloop naar boven, waar ik het broertje van mijn vriend weer tegen kwam. Hij was verbaasd dat ik daar was, maar wees me de weg naar de voordeur. Toen ik die open deed kwam er een groepje monsters aan, ze waren combinaties tussen Darth Vader en dementors. Dus ik weer naar binnen en naar boven (ze kwamen namelijk voor mij) en daar heb ik geprobeerd me in een vleugel (het instrument) te verstoppen. Maar dat paste niet.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 24-01-2010, 14:53
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Ik droomde dat ik in bed lag met een vriendin van mij, het werd gezellig en toen werd ik wakker.

__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 24-01-2010, 14:54
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik droomde dat ik in bed lag met een vriendin van mij, het werd gezellig en toen werd ik wakker.

__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 24-01-2010, 14:55
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Pfuh.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 25-01-2010, 13:27
Verwijderd
Ik was op een diploma-uitreiking van de studie die ik ga doen, waar allerlei oud klasgenoten hun diploma kregen en zich hardop afvroegen waarom ik niet in Zweden was, ik moest tenslotte nog een vak volgen. Toen ging ik uitrekenen of het nog mogelijk was om twee weken naar Zweden te gaan.
Oud 25-01-2010, 13:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat ik me versliep voor mijn werk en toen ik daar, twee uur te laat (en ik werk maar anderhalf uur!), aankwam, hadden mensen gewoon hun kinderen achtergelaten met de gedachte van Ach ze komt zo wel. Dus ik had allemaal jankende kinderen en vieze poepluiers enzo. En het gebouw was helemaal anders, het was ook niet echt meer een sportschool, meer een nachtclub.
Oud 25-01-2010, 13:30
Verwijderd
Ik was serveerster in een soort klein herbergje met een heel grote tuin met tafels. Ik deed steeds dingen fout, want niemand vertelde me wat ik moest doen ik had in mijn droom geen horeca-ervaring. Ik droeg een zwarte rok die steeds omhoogkroop zodat mijn booteh zichtbaar was. En een trui, die ik later verwisselde voor een witte bloes met een rood hempje eronder (ivm doorschijnen), want dat vond ik meer serveersterig. Verder weet ik het niet meer.
Oud 25-01-2010, 13:34
Verwijderd
Ik zag een papier met daarop namen en iemand begon in het Russisch een of ander lulverhaal over naamsveranderingen ofzo. Toen begonnen allemaal oude mensen 'Zatsjem Tebe Takoj Krasivyj' te zingen en werd ik wakker.
Oud 28-01-2010, 10:36
Verwijderd
Ik was op een soort roadtrip met een ander meisje en twee jongens. We gingen een week weg en we reisden met de bus. In die week hadden we drie tentamens en een concert van Mika Alles was in de omgeving van mijn oude middelbare school, maar het lag ineens in Limburg. Ik wist niet of ik in de goede bus zat, dus ik wilde de chauffeur vragen, maar die hing net een verhaal op hoe kut hij het vond dat iedereen hem altijd dingen vroeg en dat mensen gewoon zelf hun zaken moesten uitzoeken. Toen besloot ik niks te zeggen en de rest van de rit hem woest aan te staren. Op het eindpunt stapten we uit, en het was inderdaad de verkeerde plaats. In een cafe gingen we wat eten en drinken, en voor we weg gingen wilde ik naar de wc. Toen ik daar op zat, zag ik het slot draaien en zwaaide de deur open. Ik riep Eh ja, HALLO, ik zit hier en de deur was op slot, wat is dit?? Het was de serveerster die mij de rekening gaf (a 50 cent). Daarover ging ik m vervolgens beklagen. Mijn reisgenoten stonden inmiddels aan de bar, en het meisje had haar onderlichaam er afgeschroefd, dat stond bij een statafel naast mij, en ik moest het overeind houden, anders viel het om. Haar benen waren ontzettend dun. Toen gaf iemand me een biertje dat ik opende met een aansteker, en al drinkend verlieten we het cafe. Bij de uitgang lagen van die open koelkasten, waarin vissen lagen met rare witte aderen, en coca cola uit de jaren tachtig.
Oud 28-01-2010, 11:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zag een papier met daarop namen en iemand begon in het Russisch een of ander lulverhaal over naamsveranderingen ofzo. Toen begonnen allemaal oude mensen 'Zatsjem Tebe Takoj Krasivyj' te zingen en werd ik wakker.
oooh die zongen wij bij ons kerstconcert (maar ik kon niet meezingen omdat ik op vakantie was stiekem)

BAJOESKA BAJOEEEE <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 17:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 12:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 14:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 09:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 10:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.