Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2010, 08:23
Verwijderd
Er was een dode vrouw, die was opgerold in een plastic zeil. Ze werd in een graf gelegd maar toen rolde het zeil uit en zag ik de dode vrouw, dat was minder eng dan ik had verwacht maar toch niet echt fijn om te zien.
Later was ik met irving, hij duwde me en stoeide hardhandig. Ik probeerde hem weg te duwen maar ik had nauwelijks kracht. Gillen lukte ook niet zo goed want er kwam maar heel zacht geluid uit mijn mond. Ik bedacht dat ik een zelfverdedigingscursus moest doen.
Advertentie
Oud 16-02-2010, 08:35
Verwijderd
Dat droom ik ook vaak, dat ik in gevaar ben en wil gillen, maar dan komt er geen geluid ;(

Vannacht echter, droomde ik dat ik een heel lekker uitziend soepel chocoladedeeg aan het kneden was. Er lag water op en dat goot ik eraf en toen werd het dikker en ik wreef de klontjes boter kapot enzo, en toen werd ik wakker met het idee vandaag iets chocolade-achtigs te gaan bakken.
Oud 16-02-2010, 08:55
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat ik met de ouders van Katje en een jeugdvriend (het waren eerst de ouders van die jeugdvriend maar bij Dortmund werden ze vervangen) met de trein van Arnhem naar Kopenhagen ging en ik we stapten uit in Växjö om het laatste stuk te fietsen. Wat opzich raar is want Växjö ligt in Zweden. En Katje was boos want er stonden vier mooie fietsen voor ons klaar maar zij had haar eigen fiets meegenomen en die moest toen met de boot mee en die ging naar Roemenië dus het zou lang duren voor ze hem terughad.

Ik kan mijn dromen nooit onthouden maar werd er nu halverwege in wakker dus misschien was het daarom.
Oud 16-02-2010, 16:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik deed vanmiddag een dutje en ik droomde dat mijn moeder en ik op bezoek gingen bij mijn oude oppas. Ze woonde opeens in Zweden (toevallig waren we daar een keer op vakantie geweest, hoewel het een totaal andere plek was), en ze was opeens ook weer getrouwd met haar ex-man, die nu pianoles gaf aan een hele hoop mensen (hij is sportleraar in het leger dus die carriereswitch verbaasde me enigszins) en hij was erg onvriendelijk tegen me. Ook was het klimaat een beetje vreemd voor Zweden. Het was warm, dat kan op zich wel, maar ik had het gevoel dat het meer Griekenlandweer was dan Zwedenweer. Ik werd op de helft wakker dus de clou heb ik gemist.
__________________
you're not my demographic
Oud 17-02-2010, 14:51
Verwijderd
Er was een meeting bij mij thuis met heel veel mensen. Rationeel was er ook en hij wilde naar de Sky, dat is een coffeeshop vlakbij. Iemand vroeg hoe laat het was en het was tien voor half 1, en hij ging om 1 uur dicht. Dus toen gingen we allemaal op pad. We eindigden in een soort restaurant, en er was een wit hondje. Dat was ineens weg en ik dacht: nja boeiend die zal hier wel in de buurt wonen oid. Maar toen bleek het hondje van een der aanwezigen te zijn en moesten we 'm zoeken. Toen ging iedereen een andere kant op, en als laatste gingen twee vriendinnen van vrienden weg, en die rende ik achterna, jengelend dat niemand aan mij had gevraagd of ik mee ging en dat ik daarom maar achter hullie aanhobbelde en dat iedereen me buitensloot.
Oud 17-02-2010, 16:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik droomde vannacht dat ik zat te zoenen en te knuffelen met mijn eerste liefde. Aangename droom.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 17-02-2010, 16:25
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik droomde dat ik weer naar turnen ging en de loopoverslag probeerde te leren, maar deed steeds per ongeluk een streksalto Was gaaf.
Oud 17-02-2010, 17:29
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik droomde dat ik met een klasgenoot aan het praten was en vroeg of ze verliefd op me was. Ze zei: 'Vroeger wel.'

Dat heb ik irl gehoord van Yukari
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 19-02-2010, 10:02
Verwijderd
Ik zat in een soort kroeg aan een lange tafel met een aantal mensen, waaronder een Bitch, Tink en een leuke knul. De bitch vertelde me dat zij en Tink allemaal leuke dingen gingen doen en vanavond uit met de jongens in Assen. Toen ging ik nieuwe cola uit mijn tas halen en een joint draaien, tegelijkertijd met een besnorde man. We hadden allebei wietzakjes zo groot als a4-tjes. Toen bood de leuke knul me een sigaret aan en deed ik van dank je. Daarna zat er ineens een zwembad in de ruimte ernaast. Aan de kant hingen verrotte touwladders en klimwandfrummels aan de muur. Daar moesten we overheen klimmen. Ik ging heel langzaam en moest een beetje huilen want het was eng, en de bitch was aan het roepen dat ik niks kon en dat ik op moest schieten. Aan de andere kant van het zwembad stond een rare man dingen te roepen. Een ander meisje deed me voor hoe je het beste kon oversteken, en ze rende en sprong heel snel over de gladde, hoge rotsen. Dat wilde ik absoluut niet doen, en toen zeiden ze dat je ook kon omlopen. Toen was ineens het zwembad nog veel groter en zat het in een enorm gebouw met gangen die volledig mozaiek waren en de muren en vloer waren niet recht maar er zaten kniks in. Ik zei dat het wel een gebouw uit mijn dromen leek ;x Toen verdwaalde ik en moest ik opnieuw de weg vragen. Je moest door het pierenbadje en dan via het bubbelbad in het grote bad klimmen en dan kon je er uit. Maar toen ik in het grote bad terechtkwam was dat een wildwaterbaan. Op een paar stukken stonden olifantenbeelden en werd er een foto gemaakt van je hoofd. Toen was ik er en waren er nog meer zwembdaen, twee heel luxe warme bubbelbaden die van mijn pauperburen bleken te zijn.
Oud 19-02-2010, 10:59
Verwijderd
In het echt leven hebben we laatst het voordeurruitje van m'n buurman gesloopt omdat ie z'n sleutels was vergeten.
vannacht droomde ik dat er al een nieuw ruitje inzat, maar ik vond dat ie heel raar erin zat dus ik sloeg hem weer aan diggelen. Toen kwam m'n buurman en wilde ik een verklaring geven maar ik kon niks verzinnen, het sloeg gewoon nergens op ook.
Oud 20-02-2010, 13:06
Verwijderd
Ik was in het huis van deadlock, en het was zoals het er echt uitziet, alleen dan met heel veel verdiepingen, en ik zocht de huiskamer. Op een van de trappen zat Z. de H. een kat te aaien en toen zei ik hoi. Toen was er iets met een grooooot weiland waarin ik op zoek was naar iemand. En mijn vader en moeder woonden in dezelfde stad en ik reed met mijn broertje en zusjes rond en we overlegden bij wie we gingen eten. Later
Oud 20-02-2010, 16:58
Verwijderd
Z. de H.? Wem?
Oud 20-02-2010, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Z. de H.? Wem?
zoef de haas
Oud 20-02-2010, 19:17
Verwijderd
ik was in een gebouw en er waren heel veel ruimtes, die waren allemaal knalgroen geverfd en er waren veel leuke groene spullen. Ik deed er opdrachten maar ik ben vergeten wat, er was er iig 1 waar ik iets moest doen met groene houten speelgoedauto's.
Oud 22-02-2010, 09:53
Verwijderd
ik had koorts en sliep 20/24 uur dus ik heb vet veel gedroomd maar onder andere dat ik aan het forumen was. En dan was ik even wakker om de neus te snuiten en viel ik in slaap en ging ik weer verder forumen. Het was niet eens boeiend geforum, ik zat gewoon in het saaitopic en lurkte een beetje op onzin enzo en daar waren ook geen interessante topics. Wat een saaie droom
Oud 22-02-2010, 12:45
Verwijderd
Iedereen sprak een of ander Kazachstaans dialect waar ik niks van verstond, en dat vond ik niet zo aardig. Dus toen verhuisde ik naar Ameland
Oud 22-02-2010, 13:54
EGM
Avatar van EGM
EGM is offline
Eigenlijk helemaal niks, maar dat komt voornamelijk door de hoeveelheid slaap die ik heb gehad... wakker worden was wel leuk.
__________________
Math problems? Call 1-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
Oud 22-02-2010, 13:59
Verwijderd
Ik was in Amerika en dat dacht ik de hele tijd en zag het woord 'america' de hele tijd in mijn hoofd.
Oud 22-02-2010, 20:15
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Ik fietste met het meisje achterop ergens heen, ik snapte alleen niet waarom ze bij me achterop zat. Maar leuk was het wel. Toen kwamen we bij een soort restaurant, maar de ruimte leek meer op een gymzaal met aan de randen tafeltjes. Er gebeurde daar iets raars maar ik kan me het niet meer herinneren.
Oud 23-02-2010, 10:59
Verwijderd
Over een gebouw met heel veel kleine, vierkante kamers (zoiets als in Cube), waar ik rondwaarde met nog een meisje en twee jongens. Ik kan me nog 1 kamer herinneren, die bestond voor het grootste gedeelte uit goor water, met alleen een smalle looprand bij alle muren. Op de rand lagen allemaal bijna dode kinderen en baby's en ook wat lijken, over de hele rand allemaal netjes op een rij. Daar moesten we dus overheen stappen. Aan de laatste muur zaten oude mannen in Hawaiishirts te roken. Ik gleed uit en viel in het water. Het was ontzettend diep en smerig en groenbruin. Ik voelde de arm van een rondzwevend lijk tegen mijn lichaam en toen gilde ik.
Oud 23-02-2010, 21:26
Verwijderd
Allemaal onsamenhangende dr. Who geïnspireerde dingen, beetje enge droom. Met als enige niet-SF gedeelte dat
ik aan het babysitten was op het Sarah hetende dochtertje van een radioloog die twee straten verderop woont en dat hij pizza voor me bestelde.

Misschien moet ik hem eens vragen of hij nog een dure oppas nodig heeft.
Oud 26-02-2010, 09:35
Verwijderd
Dat Geert Wilders de verkiezingen gewonnen had met 27 zetels
Oud 26-02-2010, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Dat Geert Wilders de verkiezingen gewonnen had met 27 zetels
oei dan moet je nu zeker je bed verschonen van het angstzweet
Oud 27-02-2010, 13:25
Verwijderd
Ik was met vrienden in de huiskamer en we wilden een spelletje gaan doen aan tafel. Op tafel stond naast de chips en borrelnootjes ook een schaal hosties.
Freyja was er ook. Ze ging naast me zitten en zei:
"Ik wil een hostie. Mag ik een hostie?"
Ik: - "Hm, ligt eraan, ben je homoseksueel?"
Freyja: "...Biseksueel!"
Ik: - "Oh, dán mag je er twee!"
Oud 27-02-2010, 14:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wahahahaha
Oud 28-02-2010, 10:00
Verwijderd
Ik was uren bezig met plastic gekleurde bordjes met vleeswaren, ik gaf ze de hele tijd aan aan iemand. sloeg nergens op.
Later ging ik ineens weer naar school en ik werkte ook nog. Ik was de hele tijd aan het stressen of ik overal wel op tijd zou kunnen komen. Op school was veel chaos, je moest dingen opschrijven maar ik kon mijn handschrift niet lezen omdat mijn zicht wazig was.
Nog later ging ik opeens weer op de R.laan wonen, besefde later was hoe dom dat was omdat elmer nu veel langer zou doen over zijn reis naar school en er geen coffeeshop in de buurt was.
Er was ook nog iemand die opmerkingen maakte over iets genants dat ik heb.
Oud 28-02-2010, 10:43
Verwijderd
Ik heb vandaag weer een of andere stressdroom over m'n werk gehad. Ik droom echt nooit meer fijn de laatste tijd...
Oud 28-02-2010, 11:20
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Iets met een olifant in de Schiedamse gracht
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 28-02-2010, 12:58
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik was in Kabul en zat in de gevangenis. De gevangenis was niet dicht of op slot, maar er was een deur waar gewapende mannen voor stonden. Er was geen raam maar gewoon een gapend gat over de hele breedte van de kamer, maar het was te hoog om te springen dus ik kon er niet uit.
En toen was Michael Jackson er ook. Hij leefde nog, maar zag er nog minder goed uit dan gebruikelijk. Blijkbaar was het gevangenisleven niets voor hem, en zelf voelde ik me ook niet zo best, maar hij stond duidelijk op instorten. Toen kwam zijn oudere zus langs en ze beloofde hem er snel weer uit te halen. Ik sprak ook met haar en toen realiseerde ik me dat ik nooit levend eruit zou komen. Hij wel, want hij was Michael Jackson.
En toen was mijn beddengoed helemaal nat. Ik wilde het voor het gat in de muur drogen, maar daar lag ook opeens een zwembad. Dus toen was het alleen maar natter.

Maar blijkbaar was ik toch ontkomen, want even later zat ik bij vrienden die opeens in een jagershut woonden waar hun zoon leerde lopen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-03-2010, 11:14
Verwijderd
Het was weer in Deadlocks huis (dat is een typisch droomdecor met al zn trappen en zo). Er waren veel mensen, sommigen waren aan het kaarten, anderen keken een film, een groepje speelde monopoly en een ander Risk. Ik keek naar de Riskspelers. Deadlock was ziek en ik moest hem stukjes gekookt ei, geweekt in bouillon komen brengen voor in de instantsoep. Beneden wilde ik mijn jas ophangen en ik boog voorover en toen stond er ineens iemand achter me, waarop ik een rood hoofd kreeg en naar boven vluchtte.
Oud 03-03-2010, 23:27
Verwijderd
Ik was in het b.d.j.p in de blauwe kamer. Ik wilde alleen zijn maar er kwamen de hele tijd mensen binnen. Toen kwam ecnelis ook, en ik vroeg haar heel vriendelijk om weg te gaan. En toen liep ze de trap af.
Oud 04-03-2010, 09:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik was in Kabul en zat in de gevangenis. De gevangenis was niet dicht of op slot, maar er was een deur waar gewapende mannen voor stonden. Er was geen raam maar gewoon een gapend gat over de hele breedte van de kamer, maar het was te hoog om te springen dus ik kon er niet uit.
En toen was Michael Jackson er ook. Hij leefde nog, maar zag er nog minder goed uit dan gebruikelijk. Blijkbaar was het gevangenisleven niets voor hem, en zelf voelde ik me ook niet zo best, maar hij stond duidelijk op instorten. Toen kwam zijn oudere zus langs en ze beloofde hem er snel weer uit te halen. Ik sprak ook met haar en toen realiseerde ik me dat ik nooit levend eruit zou komen. Hij wel, want hij was Michael Jackson.
En toen was mijn beddengoed helemaal nat. Ik wilde het voor het gat in de muur drogen, maar daar lag ook opeens een zwembad. Dus toen was het alleen maar natter.

Maar blijkbaar was ik toch ontkomen, want even later zat ik bij vrienden die opeens in een jagershut woonden waar hun zoon leerde lopen.
oei en je werd niet wakker met een volgeplast bed?
Oud 04-03-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Ik was in het b.d.j.p in de blauwe kamer. Ik wilde alleen zijn maar er kwamen de hele tijd mensen binnen. Toen kwam ecnelis ook, en ik vroeg haar heel vriendelijk om weg te gaan. En toen liep ze de trap af.
Oud 05-03-2010, 13:24
Verwijderd
Ik zat bij mijn zusje op de bank en haar puppy zat op mijn schoot en poepte op mijn hand ;x Daarna werd het interessanter. Ik was bij mensen op bezoek en de dochter van Balkenende speelde met de kinderen daar. Balkenende en zijn vrouw aten mee. JP wilde de hele tijd mijn ogen onderzoeken en ging dat met zijn gezicht op het mijne en maar staren. Toen hij het weer deed vond ik het wel erg lang duren en keek ik hem aan, en toen had hij zijn ogen gesloten en begreep ik dat het deze keer geen oogonderzoek was, maar dat hij me drie zoenen wilde geven bij wijze van afscheid ;x Ik ging ook weg. Het was 's avonds en in een slechte buurt en buiten hingen een paar scooterjugend. Ik was een beetje nerveus en liep gewoon door, maar ineens stond er een veld vol met gangsters. Toen zag ik Hannibal van the A-team en ik liep op hem af. Hij zei "Hey lady, your legs are on fire". Ik keek en mijn benen stonden inderdaad in brand, en ik werd ineens achtervolgd door een paar rare figuten die aan X-men deden denken. Een had lang haar en lange nagels en een blowtorch en hij probeerde me weer in brand te steken. Toen kwamen ook Murdoch en Face en de heren joegen de enge mannen weg. Later was ik op een feestje met veel drank en spelletjes en vliegende voorwerpen maar dat weet ik niet meer.
Oud 06-03-2010, 12:58
Verwijderd
Ik droomde iets ongelooflijk gaafs. Het was zo gaaf dat ik tegen 't einde van de droom mezelf dwong wakker te worden, om bewust stil te staan bij de droom. Dat vergroot de kans dat je 'm onthoudt, maar ik ben 'm alsnog vergeten. Het enige wat ik nog weet is dat ik toen dacht: 'Als ik dit vergeet dan zal ik niet meer weten wat ik mis, en zal ik het niet erg vinden dat ik het niet meer weet. Maar op dit moment weet ik nog wel wat ik droomde, en shit, wat zou het ontzéttend zonde zijn als ik het vergeten zou.'

Oud 06-03-2010, 15:06
niña
Avatar van niña
niña is offline
Eerst was ik in een heel groot huis dat langzaam onder water liep en iedereen was weg aan het vluchten maar er was alleen vervoer voor de rijken en die waren daarom rustig al hun spullen aan het inpakken. Anderen en ik moesten rennen

Toen zat ik met een groep of zes 'vriendinnen' in een cabrio en werden we achterna gezeten door een groep gasten en ik kon niet zo snel rijden want ik had hele hoge hakken aan en wij moesten ergens als eerste zijn. Het hostel waar ik heen wilde bestond niet meer want ik was e rvoor het laatst drie jaar geleden geweest en toen gingen we boodschappen doen en we waren sneller dan de jongens want die kochten allemaal speelgoed.
Maar toen hadden ze onze auto's omgewisseld en zaten we in een grote oude Amerikaan en ging iemand anders rijden want ik kon niet zo hard en zij zei net pas dat ze ook auto kon rijden.

Toen reden we verder door heuvelachtige gebied en langs een tunnel waar Helmund bij stond en toen dacht ik "we zijn hier al! we hoeven helemaal niet naar het vliegveld!" en we reden langs mega tipi's die bij een boerderijfabriek stonden. Met dat beeld werd ik wakker
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 08-03-2010, 12:16
Verwijderd
Oh Niña dat is ook niet leuk lijkt me zo

Ik droomde dat het hoogzomer was en dat ik een jurkje aan kon doen. Maar we waren op een soort grasveld en mijn moeder riep van binnen dat ik iets moest pakken ofzo. Dus ik rende naar binnen, maar er waren allemaal trappen en die ging ik op en af en op en af zonder iets te vinden. Uiteindelijk kwam ik terecht in een kamer waar al mijn vrienden dood op een hoop lagen. Dus ik schreeuwde en trok aan ze en probeerde ze wakker te maken.
Toen kwam mijn muzieklerares me vertellen dat ik opmatig moest spelen en dat ze de maatsoort in mijn Sarabande niet kon horen. Met een hele mooie suite werd ik wakker.
Oud 10-03-2010, 13:33
Verwijderd
Iets met dat ik een keuze moest maken tussen allerlei huizen.
Oud 10-03-2010, 21:04
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik had een heel groot pakket van de Volkskrant gekregen en daar was ik heel erg blij mee maar ik begreep niet waarom ik het niet open maakte.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 11-03-2010, 08:07
Verwijderd
Ik was in een flat die op die van oma M. leek maar dan anders, en het was op op de vierde verdieping. Ik ging verhuizen en was de hele tijd bezig met dingen niet vergeten. Het was mijn huis niet maar sommige van mijn spullen lagen er wel, best veel eigenlijk. Ik deed het in allerlei tassen en koffers en ook had ik een kliko helemaal volgestouwd.
Ik ging met al die spullen naar rijswijk station en stapte in een trein. Niemand hielp me met de zware kliko.
Later was ik weer terug in het huis op de vierde verdieping met alle spullen. Ricky van den B. van de basisschool zou me helpen en allerlei mensen brachten m'n spullen naar beneden. Ricky zou daar de wacht houden. Ik was met m'n zusje en nog iemand van de middelbare school (ik geloof Sheena) en m'n zusje werd gek van me omdat ik steeds dacht dat ik klaar was maar dat bleek toch niet zo te zijn.
Toen moest ik nog ff dit pakken, en nog ff een joint draaien en nog ff zus en zo, het hield maar niet op. Elke keer zag ik weer iets dat ook mee moest. forumer dit trich hielp ook mee met verhuizen ( ). Ik vroeg aan m'n moeder die er ook ineens was of de kliko ook beneden stond toen we eindelijk klaar waren, maar die was dit trich en nog iemand te zwaar volgens haar. Ik maakte me zorgen. Op het laatste moment besefte ik gelukkig dat ik mijn kussen en mijn hummie niet moest vergeten, en pakte ook nog snel een jip en janneke glas.
Buiten zag ik ricky op een enorme aanhanger alles inladen, maar zag dat het mijn spullen niet waren. Bleek dat hij ook ging verhuizen en dat het zijn spullen waren.
Oud 11-03-2010, 09:24
Verwijderd
Ik weet het niet meer helaas, het was weer een draak van een avontuur, met stervende mensen en een enorm verdwaalkasteel met boobytraps.
Oud 11-03-2010, 12:48
Verwijderd
Ik droomde dat LL ineens in bed lag met zijn ex. Ik was heel erg overstuur en verdrietig.
Oud 11-03-2010, 17:55
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik had een soort horrornachtmerrie. Hij staat me heel vaag bij, maar het was iets met bliksems en met een bloederige hand en vuur.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 12-03-2010, 07:47
Verwijderd
ik was op mijn werk (SH), alles zag er hetzelfde uit behalve de slaapkamers, die waren groot en luxe en er stonden laptops.
Ik was in de keuken en vouwde een pizzarol uit, deze keer deed ik het wel goed. Eigenlijk had ik helemaal geen tijd meer om die pizza te maken want ik moest sam naar huis brengen. Sam was verderop aan het voetballen en de hele tijd op een zeurmanier aan het huilen. Ik had hem snoep beloofd maar er was niks, ging dus nog harder huilen. Later deed ik met collega S. een mevrouw met de tillift naar de wc, maar toen ze in haar stoel lag schoof ik een inco onder haar zonder de tillift, dat ging heel goed.

Later was ik alleen, op een soort rommelmarkt waar het echt heel erg druk was. De paadjes waren ook zo smal en ik moest me door de mensenmassa heen persen. Ik zag een blauwe giraffe aan de muur hangen en erboven hing een bordje met 'giraffe aan muur' maar toen ik beter keek zag ik alleen 'giraffe' staan en was het ook helemaal geen giraffe maar iets lelijks.
toen kwam ik bij een snackkar aan, daar bestelde ik een broodje kroket, maar er zat glas tussen mij en de verkoopster en ze stelde allemaal vragen die ik niet verstond. Toen wenkte ze me naar de kassa, ik moest 10 euro afrekenen en daar schrok ik van, zeker toen ze een mini-kaassoufle neerzette, die helemaal open was en er smerig uitzag. Ik durfde er niks van te zeggen en gaf 10 euro. Achter me stond een man en ik voelde iets tegen mijn kont tikken. Ik keek om en zag dat het zijn lul was, die was helemaal verpakt in pleisters maar wel stijf. Ik begon te gillen dat hij een smerige idioot was en zei tegen de snackkar verkoopster dat die viespeuk me aan het swaffelen was. De man schrok niet maar kwam met zijn gezicht dicht bij de mijne en zei dat ik het wel degelijk lekker vond, op een vieze toon.
;x
Oud 12-03-2010, 20:43
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik ging naar een vriendin, daarna wilde ik terug gaan. Er was maar 1 trein die reed ik stapte in en kwam ergens in nowhere terecht. Ik herkende het helemaal niet en de treinen reden daar niet. En er waren alleen bussen. Ik was zo bang, bang dat ik nooit meer thuis zou komen. En geen enkele bus reed naar Rotterdam.

Ik werd bang want me OV chipkaart deed het niet want het slokte al me te goed op toen ik het scande voor die apparaat. En toen moest ik huilen want hoe kwam ik nu in Rotterdam?
Toen zei een oude man:,,Kom maar met mij mee!’’ Ik volgde de man en stapte in dezelfde bus als ihij stapte, maar ik had helemaal geen flauw iedee waar we heen gingen!

Ik werd steeds banger het werd donker...en toen schrok ik wakker.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 12-03-2010, 21:26
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik rende weg van iets over een mega taartenplateau waar de taarten ook nog opstonden, dus het deeg en de slagroom vlogen om mij heen de lucht in.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 15-03-2010, 11:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat Absinthe auditie kwam doen op mijn conservatorium, voor een toneelstuk dat hier werd gedaan. En ik vond het helemaal niet gek want ik vond het precies een stuk voor haar.
Oud 15-03-2010, 11:48
Verwijderd

(er dromen best vaak forumers over mij )
Oud 15-03-2010, 13:34
Verwijderd
Ik werd min of meer gedwongen om te werken in een heel rare natuurvoedingswinkel of iets in die richting. Het was heel stom werk, met belachelijke oude heksenvrouwtjes als collega's en ik kon niks anders denken dan "hier heb ik toch niet voor gestudeerd, hier heb ik toch niet voor gestudeerd!!~!'' terwijl ik flesjes met gele vloeistof afvulde.
Oud 15-03-2010, 13:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

(er dromen best vaak forumers over mij )
Je hebt ook zo'n herkenbaar gezicht!
Het gekke is dat je dus ook gewoon helemaal herkenbaar was, meestal zijn mensen in een droom onherkenbaar en 'weet' je wie het is, maar bij deze droom zag ik je zo bij die inschrijvingen staan en toen dacht ik 'hee wtf' en toen riep ik je en jij zo HEE FIZZLE
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 16:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 11:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.