Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2003, 14:47
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
ganralph schreef op 15-09-2003 @ 14:51:
ik heb het niet over andere criminelen, ik heb het over nederlandse staatsburgers die nav enkele aanwijzigingen van amerikaanse toeristen (die zelf strafvermindering krijgen als ze iemand anders aangeven) zonder pardon worden uitgeleverd.

als ik mijn (nederlandse) buurman er van verdenk dat ie handelt, jat, of moord; dan komt er een onderzoek van 3jaar voor hij wordt aangehouden; als de vs het vraagt dan geloven we het meteen
Je kan veel zeggen, maar er is geen reden toe om die jongens in Tsjechië dan óók maar te laten zitten.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2003, 14:58
Verwijderd
Mijn primaire reactie zou zijn: "Lekker laten zitten daar", maar daarmee verwaarloos ik de rechten van deze jongens. Natuurlijk keur ik het ten zeerste af wat ze hebben gedaan en verdienen ze die straf wel, maar ze hebben het recht om hier hun straf uit te zitten (als ik me niet vergis?). Geef ze dus die kans.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:31
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Havock schreef op 13-09-2003 @ 19:29:

ik zeg en schrijf altijd zowiezo ipv. sowieso, waarom? omdat ik het ook uitspreek met een Z, en niet met een S
Duitsers spreken het ook zo uit, en toch schrijven ze gewoon "sowieso." 't Is een leenwoord. Zowiezo spellen is een vrijbrief voor Franse toestanden waarbij e-mail "mél" wordt, message electronique, ook al is de uitspraak een afkorting van het moederwoord.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:05
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
duitsers spreken de Z nog altijd uit als een Z, niet als een s.Zabel heet Tsabel, niet Sabel
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 13:09
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
M n M schreef op 15-09-2003 @ 15:47:
Je kan veel zeggen, maar er is geen reden toe om die jongens in Tsjechië dan óók maar te laten zitten.
ik heb het er *voor de 15e keer* over dat volgens mij de verkeerde prioriteiten worden gesteld om de 'goedheid' van meneer donner te laten zien
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:30
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Gewoon vreselijk zo'n minister, Nederlanders moeten worden berecht in de V.S voor daden dat ze op een foto staan met een drugsdealer uit de V.S.
Maar 2 jongens die een oud vrouwtje beroofd hebben moeten berecht worden in nederland.
Gewoon onzin hij vraagt toch ook niet aan Turkijen of onze drugskoeriers in N.L berecht mogen worden.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:13
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
ganralph schreef op 16-09-2003 @ 14:09:
ik heb het er *voor de 15e keer* over dat volgens mij de verkeerde prioriteiten worden gesteld om de 'goedheid' van meneer donner te laten zien
Dat ben ik met je eens. Maar het probleem is dus de publiciteit eromheen; wat hij doet is in principe zoals het hoort. Wat hij allemaal níet doet, dat heeft niets met dit individuele geval te maken.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 17:46
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 13-09-2003 @ 17:00:
Van mij mag hij ze wel proberen terug te halen. Tsjechische cellen voldoen vrees ik niet aan de onze normen.
Wat zijn dan de normen, De cellen bij ons zijn gewoon normaal hoor (heb er gelukkig niet persoonlijk gezeten).

Maar laat ze maar lekker zitten, dat is het nadeel als je iets doet wat niet kan/mag, dan moet je dat van te voren bedenken en niet achteraf zielig doen.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:10
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
ooooooooohhh hoezo ******likker van de vs
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:21
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Ik vind het niet meer dan logisch van Donner, want al die gevangen in de USA zijn wel meerderjarig en dat zijn deze jongens niet.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:23
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Assasin schreef op 17-09-2003 @ 20:21:
Ik vind het niet meer dan logisch van Donner, want al die gevangen in de USA zijn wel meerderjarig en dat zijn deze jongens niet.

ja maar ze zijn allebei niet dom en ze weten wel wat wel en niet mag.....eigen schuld hoor
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:25
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 17-09-2003 @ 20:23:
ja maar ze zijn allebei niet dom en ze weten wel wat wel en niet mag.....eigen schuld hoor
Ik vind wel dat ze fors gestraft moeten worden alleen denk ik dat dat met minderjarigen in Nederland moet gebeuren en niet in Tsjechie waar ze totaal geisoleerd zitten.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:30
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Assasin schreef op 17-09-2003 @ 20:25:
Ik vind wel dat ze fors gestraft moeten worden alleen denk ik dat dat met minderjarigen in Nederland moet gebeuren en niet in Tsjechie waar ze totaal geisoleerd zitten.
ik vind 1 jaar voor een overval erg veel,
ze zitten daar idd wel geisoleerd, maar dat is toch echtaan hun zelf te danken
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:37
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Ik had uit verschillende bronnen vernomen dat het ging om allochtoonse jongeren (Marokkaan,Turk,Antilliaan?) In ieder geval ik kan ze missen als kiespijn laat ze fijn daar zitten, weten ze tenminste wat echte straf inhoudt.

Btw voor de nerdjes onder ons die wel altijd commentaar hebben op mavo/vmbo gasten, dit waren dus vwo-ers whaha trieste KNEUZEN.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:40
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 17-09-2003 @ 20:37:
Btw voor de nerdjes onder ons die wel altijd commentaar hebben op mavo/vmbo gasten, dit waren dus vwo-ers whaha trieste KNEUZEN.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:52
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 17-09-2003 @ 20:37:
Ik had uit verschillende bronnen vernomen dat het ging om allochtoonse jongeren (Marokkaan,Turk,Antilliaan?) In ieder geval ik kan ze missen als kiespijn laat ze fijn daar zitten, weten ze tenminste wat echte straf inhoudt.

Btw voor de nerdjes onder ons die wel altijd commentaar hebben op mavo/vmbo gasten, dit waren dus vwo-ers whaha trieste KNEUZEN.
lang leve flame
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:12
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 17-09-2003 @ 20:37:
Ik had uit verschillende bronnen vernomen dat het ging om allochtoonse jongeren (Marokkaan,Turk,Antilliaan?) In ieder geval ik kan ze missen als kiespijn laat ze fijn daar zitten, weten ze tenminste wat echte straf inhoudt.

Btw voor de nerdjes onder ons die wel altijd commentaar hebben op mavo/vmbo gasten, dit waren dus vwo-ers whaha trieste KNEUZEN.
Moeilijk te verkroppen hè, dat er allochtonen zijn die een hoger schooltype doen dan jij?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:15
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 17-09-2003 @ 21:12:
Moeilijk te verkroppen hè, dat er allochtonen zijn die een hoger schooltype doen dan jij?
Mischien is hij het wel zat dat er als het over criminelen gaat er altijd gezeikt word dat het natuurlijk weer laagopgeleiden zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:23
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 17-09-2003 @ 21:12:
Moeilijk te verkroppen hè, dat er allochtonen zijn die een hoger schooltype doen dan jij?
Waar staat dat ik vmbo doe? Ga nou maar juristje spelen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 03:47
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 17-09-2003 @ 21:23:
Waar staat dat ik vmbo doe? Ga nou maar juristje spelen.
Waar staat dat ik rechten studeer?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 04:05
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Assasin schreef op 17-09-2003 @ 21:15:
Mischien is hij het wel zat dat er als het over criminelen gaat er altijd gezeikt word dat het natuurlijk weer laagopgeleiden zijn.
Dan moet hij dàt zeggen. Met zijn reactie lokte hij mijn reply min of meer uit.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 08:31
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 17-09-2003 @ 20:37:
Ik had uit verschillende bronnen vernomen dat het ging om allochtoonse jongeren (Marokkaan,Turk,Antilliaan?) In ieder geval ik kan ze missen als kiespijn laat ze fijn daar zitten, weten ze tenminste wat echte straf inhoudt.

Btw voor de nerdjes onder ons die wel altijd commentaar hebben op mavo/vmbo gasten, dit waren dus vwo-ers whaha trieste KNEUZEN.
Ik zei al direct dat het waarschijnlijk allochtonen waren; zo'n laffe daad is daar typisch voor. Toen kreeg ik natuurlijk het hele linkse gajus over me heen. En zie nu wie er weer gelijk krijgt!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:05
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 18-09-2003 @ 09:31:
Ik zei al direct dat het waarschijnlijk allochtonen waren; zo'n laffe daad is daar typisch voor. Toen kreeg ik natuurlijk het hele linkse gajus over me heen. En zie nu wie er weer gelijk krijgt!
1) Het is nog steeds niet zeker dat het allochtonen waren. Prea|k noemt wel 'verschillende bronnen', maar hij citeert er niet één.
2) Ook al zou je gelijk hebben (wat dus nog steeds niet vaststaat), dan geeft dat jou nog steeds niet het recht om meteen op voorhand al te gaan lopen brullen 'dat het vast allochtonen waren'. Wacht voortaan eerst de bewijsvoering af.
3)
Citaat:
zo'n laffe daad is daar typisch voor.
Hier heb ik maar een ding op te zeggen: je weet zelf ook wel dat dat gelul is. Er zijn inderdaad verhoudingsgewijs meer allochtonen dan autochtonen die dit soort delicten plegen, maar dat maakt het nog steeds niet 'typisch' voor hen. De overgrote meerderheid van de allochtonen houdt zich niet bezig met dit soort praktijken, dat weet jij net zo goed als ik.


Oh ja: in plaats van altijd te lopen klagen over allochtonen en alles wat je niet aanstaat aan hen: Wat wil jij er eigenlijk aan gaan doen? Graag ook binnen de wettelijke middelen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:30
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 18-09-2003 @ 16:05:
Oh ja: in plaats van altijd te lopen klagen over allochtonen en alles wat je niet aanstaat aan hen: Wat wil jij er eigenlijk aan gaan doen? Graag ook binnen de wettelijke middelen.
nou, aangezien ik mijn pogingen opgegeven heb om ze maar allemaal in een concentratiekamp te stoppen, heb ik een realistischer idee: ik doe m'n best om binnen een paar jaar redelijk wat geld te verdienen en vervolgens ga ik uit eigen zak oprotpremies betalen. eerlijk en sociaal en de "pijn" wordt verdeeld zouden die linkse zakken als lodewijk de waal zeggen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 22:14
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Ben het met BARON eens!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 22:34
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 18-09-2003 @ 23:14:
Ben het met BARON eens!
bedankt voor je nuttige bijdrage. Je vind dus ook dat het eventueel uitzetten of exporteren van allochtonen niet door de overheid gedaan moet worden.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 23:33
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Joostje schreef op 18-09-2003 @ 23:34:
bedankt voor je nuttige bijdrage. Je vind dus ook dat het eventueel uitzetten of exporteren van allochtonen niet door de overheid gedaan moet worden.
Ja, goed gelezen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 00:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 19-09-2003 @ 00:33:
Ja, goed gelezen.
Door wie dan wel?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 09:35
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
om maar even inhoudelijk weer te reageren, ik las vandaag in de krant dat ze die jongens terug willen halen aangezien de verschrikkelijke omstandigheden in de gevangenis in Praag...


Dat is dus totale onzin, ik ben zelf half Tsjechisch en kom uit Praag, de gevangenissen zijn er normaal, er gebeuren geen rare dingen, er worden niet 10 mannen in een cel van 5 bij 5 meter gestopt, dus ik snap het probleem niet, gewoon laten zitten daar, hadden ze maar van te voren moeten bedenken, zelfde geld voor alle criminele nederlanders die een delict in het buitenland plegen, moet je het gewoon maar niet doen.

Over de discussie dat het buitenlanders zijn ga ik niet eens in, aangezien het toch geen zin heeft om die nazi's te laten proberen van hun gedachten te veranderen.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 10:55
ganralph
ganralph is offline
eens


helaas is voor veel mensen Tsjechie nog te ver weg te mysterieus en te oost-europees; je kunt er makkelijk verschrikkelijke verhalen over vertellen.

ok zo achterlijk goed als de nederlandse cellen zal het wel niet zijn, maar das maar goed ook. hier hadden ze waarschijnlijk 10 uur taakstraf gekregen (en veel meer zullen ze ook niet krijgen als ze uitgeleverd worden)
laat die gastjes maar lekker op de blaren zitten.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 11:25
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Van mij mogen die twee ettertjes in de Tsjechische cel blijven, hoor. Net goed!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 11:33
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
BARON schreef op 18-09-2003 @ 22:30:
nou, aangezien ik mijn pogingen opgegeven heb om ze maar allemaal in een concentratiekamp te stoppen, heb ik een realistischer idee: ik doe m'n best om binnen een paar jaar redelijk wat geld te verdienen en vervolgens ga ik uit eigen zak oprotpremies betalen. eerlijk en sociaal en de "pijn" wordt verdeeld zouden die linkse zakken als lodewijk de waal zeggen.
LOL!
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 12:30
herbalpower
Avatar van herbalpower
herbalpower is offline
offtopic: Prea|K, kan het zijn dat je ook lid bent van het stormfront forum want als dat zo is kan ik je invalshoek beter begrijpen.
__________________
ik zit op dit forum met de intentie een bekende nederlander te worden
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 12:34
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 19-09-2003 @ 13:30:
offtopic: Prea|K, kan het zijn dat je ook lid bent van het stormfront forum want als dat zo is kan ik je invalshoek beter begrijpen.
Mayb.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 14:26
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
ganralph schreef op 19-09-2003 @ 11:55:
eens


helaas is voor veel mensen Tsjechie nog te ver weg te mysterieus en te oost-europees; je kunt er makkelijk verschrikkelijke verhalen over vertellen.

ok zo achterlijk goed als de nederlandse cellen zal het wel niet zijn, maar das maar goed ook. hier hadden ze waarschijnlijk 10 uur taakstraf gekregen (en veel meer zullen ze ook niet krijgen als ze uitgeleverd worden)
laat die gastjes maar lekker op de blaren zitten.
Ja helaas wel het is ook een prachtig land, laatst dacht alleen iemand uit mijn klas dat het in de Balkan lag stupid ass.

Maar volgens mij denken nog veel mensen dat daar erge armoede is ofzo, en dat alles daar anders en/of slecht is, dat is helemaal niet waar.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 18:54
Ferrum
Avatar van Ferrum
Ferrum is offline
Laat ze lekker daar in de cel blijven. Hebben ze toch zeker verdiend of niet? Wel crimineel gedrag vertonen en er dan vervolgens maar op rekenen dat ze wel weer gered worden. Laat ze er maar blijven, worden ze hard van
__________________
Herinner je gister, droom van morgen, maar leef vandaag...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:02
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 18-09-2003 @ 22:30:
nou, aangezien ik mijn pogingen opgegeven heb om ze maar allemaal in een concentratiekamp te stoppen, heb ik een realistischer idee: ik doe m'n best om binnen een paar jaar redelijk wat geld te verdienen en vervolgens ga ik uit eigen zak oprotpremies betalen. eerlijk en sociaal en de "pijn" wordt verdeeld zouden die linkse zakken als lodewijk de waal zeggen.
Mooi. Je weet het dus niet.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 16:45
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Laat Donner eerst maar eens een spoedcursusje Nederlands staatsrecht volgen voor hij zich met andere landen gaat bemoeien.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.