Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 23:54
ThaFox
Avatar van ThaFox
ThaFox is offline
Ik heb net dat ene talkshowprogramma van Dr. Phil zitten kijken en ik werd er kotsmisselijk van. De show ging over twee vrouwtjes (ik heb de laatste 20 minuten zitten kijken en zo heb ik het over gekregen) die openlijk demonstreerden tegen de oorlog in Irak en het totaal oneens waren met Bush & consorten. Nou je had die Phil eens moeten zien zeg met zijn patriotisch gebrabbel.
Het ging zoiets als:
"You are undermining the moral of our troops in Irak!"
-klap-klap-klap-klap-klap-klap-
"I support our troops for 100%"
klap-klap-klap-klap-klap-klap-

Hij liet die twee vrouwtjes geeneens uitpraten en haalde allerlei onzinnige argumenten erbij. Op een gegeven moment zei hij van:
(vertaald) "Ja omdat jullie op straat staan te protesteren kunnen de ambulances er niet door die bijvoorbeeld patienten vervoeren".

Het ergste van alles was het publiek. Ze klapten (uiteraard geregisseerd) bij elke opmerking van die kwakzalver en ze hadden allemaal vlaggetjes bij, er zaten wat van die opgedirkte kolonels bij en natuurlijk moesten er weer een aantal huilen (Yes I know American television).
Samengevat:
Amerika zeg het voorbeeld te zijn van de ideale democratie. Maar als je ziet hoe de media zo aan het handje van Bush lopen, terwijl ze eigenlijk ook een soort controlerende functie dienen te bekleden, word je daar wel een beetje triest van. Het is ook gewoon eng om te zien wanneer mensen kritiek op de regering durven te geven ze door de andere mensen totaal worden uitgekotst (Dolly Dots). Dat is ronduit ondemocratisch. Je krijgt zo'n bekrompen beeld van Amerikanen die zo vol van zichzelf zijn en nergens om geven. Maar als ik dan weer lees dat de Amerikanen het vertrouwen in Bush verliezen dan bedenk ik me dat er misschien nog wel hoop is. Ik denk dat er zoiezo iets moet veranderen aan dat overdreven patriotisme. Die Philleke citeerde een professor de doceerde aan de University of Colombia: "Patriotisme van de Amerikanen zal nooit hand in hand kunnen gaan met vrede." Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Maar hij schilderde die professor af als een of andere moordenaar en het publiek zuchtte van verontwaardiging. Na ja daar kun je je wel druk om blijven maken maar het blijven cowboys.
__________________
Keep your friends close but your enemies closer.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2003, 23:56
Verwijderd
Oud nieuws, maar het blijft actueel, helaas. Ik betwijfel alleen of dit nieuwswaarde heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 00:03
Verwijderd
niets nieuws
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 00:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Niets nieuws inderdaad, maar wel grappig voor discussie. Denk dat de Kantine wel geschikt is hiervoor

Bij deze dus ----> kantine
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 08:53
Thomas
Thomas is offline
Achja, dat is ook de reden dat ik het na de eerste aflevering al niet meer keek.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 08:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ik heb het ook 'gezien'. Gewoon walgelijk. Mensen die tegen de oorlog zijn worden beschuldigd door die Dr. Phil Saddam daarmee te helpen. Bah.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 09:18
Verwijderd
Zip it, you unamerican freak!

Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 09:22
Ruby Blue
Avatar van Ruby Blue
Ruby Blue is offline
weet je ik kan niet tgen zijn hoofd het ziet er zo oerwoudrikitanga uit als jullie snappen wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 09:24
Ruby Blue
Avatar van Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Kijk als Oprah praat luistert iedereen maar als hij 'praat'dan walgt heel de wereld van zijn zogenaamde goede bedoelingen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-10-2003 @ 09:59:
Mensen die tegen de oorlog zijn worden beschuldigd door die Dr. Phil Saddam daarmee te helpen. Bah.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:40
Verwijderd
Citaat:
P33N schreef op 09-10-2003 @ 10:24:
Kijk als Oprah praat luistert iedereen maar als hij 'praat'dan walgt heel de wereld van zijn zogenaamde goede bedoelingen
Daarbij komt ook nog eens dat Oprah serieus en redelijk neutraal tegen zaken aan kan kijken, dat kan Phil niet.

Phil moet dood
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:45
ThaFox
Avatar van ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 09-10-2003 @ 12:40:


Phil moet dood
I couldn't agree less
__________________
Keep your friends close but your enemies closer.....
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Zoek de 10 verschillen:





__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:47
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 09-10-2003 @ 12:40:
Phil moet dood
Dus lijkt et mij een goed id, dr. Phil naar Irak te sturen, voor morele steun. Met een beetje geluk missen de nog opstandige Irakezen zijn grote hoofd niet...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
wie is die andere mafketel eigenlijk???
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Fennutjuh schreef op 09-10-2003 @ 12:49:
wie is die andere mafketel eigenlijk???
Loekasjenko. Ook wel de laatste dictator van Europa genoemd.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:52
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
ach soooo
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:56
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Jerry Springer zou Dr. Phil slaan!
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-10-2003, 11:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Profiel van Dr Phil in de Groene Amsterdammer
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:08
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
dr Phis is cool
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:17
Verwijderd
tsja.. ik vond hem altijd al een eikel..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:25
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Blubje schreef op 09-10-2003 @ 13:08:
dr Phis is cool
Zozo, lobotomie gehad?

Dat programma is ZO zwakzinnig, van die mensen die gaan huilen, omdat één van de kamers in hun huis niet netjes is. Dat ze dan niet genoeg ruimte voor 'God' hebben.
Of dat hun relatie niet werkt omdat ze niet allebei even dom en debiel zijn. Terwijl ze toch vaak allebei erg dicht tegen het predikaat "complete mongool" aan zitten..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:39
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Gatara schreef op 09-10-2003 @ 12:58:
Profiel van Dr Phil in de Groene Amsterdammer
Jammer dat de auteur de uitzending over de oorlog in Irak niet bespreekt, dan zou het artikel er heel anders uitzien. Ik zou willen dat Oprah de uitzending in haar show tegen zou spreken.

Maar goed, als alles zou gebeuren zoals ik het wil, dan had ik hier niet meer gezeten.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:43
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ja ook gewoon idioot hoe die vent problemen "oplost". Hij kiest gewoon één persoon of groep uit en die geeft hij de schuld, met heel af en toe een klein opmerkinkje dat de andere partij misschien ook mee kan helpen. Bij die familieproblemen en shit dan hè.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Hij liet als compensatie voor zijn steeds kaler wordende hoofd een forse snor groeien, . . .


Ik vind niet dat hij de mensen helpt, hij roept alleen dat ze wat moeten doen. Zover zijn die mensen die er komen zelf ookal, ze weten alleen niet hoe. Hij helpt ze voor geen meter, maar kleineert ze vooral.

Damn, wat heb ik een hekel aan die man, ik vraag me af waarom ik er weleens achter blijf hangen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2003, 13:05
Verwijderd
Die kerel is gewoon een soort kliniclown zoals ik het zie. Geesteszieke mensen komen voor advies naar hem toe en daar wordt dan een amusementsprogramma van gemaakt.

De beangstigende werkelijkheid is echter wel dat er ook echt mensen (actually, veel mensen) zijn die waarde hechten aan zijn oordeel, terwijl die kerel de verstandelijke vermogens heeft van een kolibrie met het Downsyndroom.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:15
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-10-2003 @ 14:05:
Die kerel is gewoon een soort kliniclown zoals ik het zie. Geesteszieke mensen komen voor advies naar hem toe en daar wordt dan een amusementsprogramma van gemaakt.

De beangstigende werkelijkheid is echter wel dat er ook echt mensen (actually, veel mensen) zijn die waarde hechten aan zijn oordeel, terwijl die kerel de verstandelijke vermogens heeft van een kolibrie met het Downsyndroom.
Waar ik het niet helemaal mee eens ben. Soms, soms komen er verstandige dingen uit zijn mond. Zoals het aanprijzen van zijn boeken en producten..

*newsflash* Zijn programma wordt uitgebracht door Oprah's productiemaatschappij. En ze hebben ruzie! (Laat ik meer wensen..) Dr. Phil heeft namelijk dikke mensen beledigd... *newsflash*
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:22
Verwijderd
Phil is gewoon een loser die zichzelf goed weet te verkopen. Onder het mom van mensen helpen, en dan die hulp niet daadwerkelijk bieden, bah
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:28
Verwijderd
Citaat:
She-Devil schreef op 09-10-2003 @ 14:15:
*newsflash* Zijn programma wordt uitgebracht door Oprah's productiemaatschappij. En ze hebben ruzie! (Laat ik meer wensen..) Dr. Phil heeft namelijk dikke mensen beledigd... *newsflash*
Dat doet-ie aanhouwend... steeds als er een vrouw komt die zichzelf te dik vindt, gaat hij haar zo uitgebreid zeggen dat het allemaal haar schuld is en dat dikke mensen zwak zijn, dat zo'n vrouw haast altijd in tranen uitbarst en niets meer durft te zeggen en alleen maar ja knikt, als een bang kleutertje dat een uitbrander krijgt van z'n ouders. Jaaaa, daar krijgen ze het zelfvertrouwen van om af te vallen en dr. Phil is zelf trouwens ook dik.


Oprah is ook erg Amerikaans, maar dan op een grappige manier... van die vrouwtjes die dan komen vertellen dat ze op zoek gingen naar zichzelf en Jezus vonden, en dan klapt het hele publiek en ik denk 'dan heb je toch de verkeerde gevonden'.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:32
Verwijderd
Oprah heeft vaak nogwel uitzendingen met een zeker niveau
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:41
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Die Phil is gewoon slim. Een beetje de tijd bij elkaar lullen, en hij krijgt wel betaald hoor .
Ik erger me meer aan die schaapachtige Amerikaanse stelletjes met relatieproblemen, jezus wat een stel mekkerschapen.. en dat publiek is helemaal erg, al die domme vrouwen die direct gaan klappen als dr. phil iets 'slims' zegt.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:02
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-10-2003 @ 09:59:
Ik heb het ook 'gezien'. Gewoon walgelijk. Mensen die tegen de oorlog zijn worden beschuldigd door die Dr. Phil Saddam daarmee te helpen. Bah.
precies, om te kotsen gewoon slaat echt nergens op
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:09
zwoesj
zwoesj is offline
Ik vraag me af of het bij een andere Amerikaanse talkshow er anders aan toe zou gaan...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Over Amerikanen gesproken.

Bush probeert $87 miljard extra van het Amerikaans congres los te krijgen om de strijd tegen terreur in Irak voort te zetten.

maar hoeveel is $87 miljard eigenlijk? (met dank aan retecool.com)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 09-10-2003 @ 15:20:
Over Amerikanen gesproken.

Bush probeert $87 miljard extra van het Amerikaans congres los te krijgen om de strijd tegen terreur in Irak voort te zetten.

maar hoeveel is $87 miljard eigenlijk? (met dank aan retecool.com)
Voor dat geld zou je overal ter wereld goed onderwijs op kunnen zetten
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:38
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Gatara schreef op 09-10-2003 @ 15:20:
maar hoeveel is $87 miljard eigenlijk? (met dank aan retecool.com)


Wow.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-10-2003, 16:39
ThaFox
Avatar van ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
Gatara schreef op 09-10-2003 @ 12:46:
Zoek de 10 verschillen:

[afbeelding]

Hij heeft zo'n irritante k*tkop dat ik zin heb om die grijns met
anti-tank geschut weg te knallen.
__________________
Keep your friends close but your enemies closer.....
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Wawl schreef op 09-10-2003 @ 15:38:
[afbeelding]

Wow.
Je moet wel goed opletten, he. Dat is niet 87miljard
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:57
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Gatara schreef op 09-10-2003 @ 17:56:
Je moet wel goed opletten, he. Dat is niet 87miljard
Klopt, maar het was het laatste plaatje wat er op die site stond.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 17:17
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
fuck..
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
She-Devil schreef op 09-10-2003 @ 14:15:
Waar ik het niet helemaal mee eens ben. Soms, soms komen er verstandige dingen uit zijn mond. Zoals het aanprijzen van zijn boeken en producten..

*newsflash* Zijn programma wordt uitgebracht door Oprah's productiemaatschappij. En ze hebben ruzie! (Laat ik meer wensen..) Dr. Phil heeft namelijk dikke mensen beledigd... *newsflash*
Hehe Volgens mij was Dr. Phil zelf ook een dik zwijn maar is hij afgevallen door één of ander wondermiddel-kuur-magische oplossing ofzo van één van zijn boekschrijvende, zwendelende vriendjes.

De hamvraag is natuurlijk of Dr. Phil ook echt arts is, of dat hij het alleen interessant vindt staan. Ik zou persoonlijk liever met een etterende wond blijven rondlopen dan me vrijwillig te onderwerpen aan zo'n 'dokter'.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:18
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 09-10-2003 @ 12:40:
Phil moet dood
Nou, Phil hoeft niet dood, en hij hoeft van mij zijn talkshow ook niet op te geven, maar alles wat hij zegt mag je wel met een paar HELE GROTE korrels zout nemen! Qua niveau zit ie ongeveer tussen Jerry Springer en Ricki Lake in....
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-10-2003 @ 10:47:
[afbeelding]
Geweldig!

Maar het is wel de Amerikaanse mentaliteit blijkbaar...

Dr. Phil is ook een Texaan, zou het daaraan liggen?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:32
Verwijderd
Ach, Amerika perfecte democratie..

Jahoor.. Het gaat daar zo ontzettend goed! Er is daar helemaal niet superveel criminaliteit en ze zijn helemaal niet hypocriet..

Kheb die show ook gezien.
Wal-ge-lijk

en dan ook vandaag weer bij Oprah..
een ontgroening op een school waarbij iedereen in elkaar geslagen werd, bekogeld met zooi, gedwongen poep te eten en weet ik veel wat. En dan gaan ze het hebben over gedrag van tienermeisjes.. "Ze willen er zo graag bij horen dat ze zelfs dit soort dingen ervoor over hebben. Het is de manier van de wannabe's om bij de queenbees te kunnen horen etc."

En geen moment hebben ze het over de amerikaanse maatschappij en dat die weleens de oorzaak zou kunnen zijn van dit soort gedrag onder tieners.

Een land is mogelijk een bedreiging? Dagelijks bombarderen die hap.. Goh, waarom zouden de jongeren elkaar nu met geweld gaan belagen?

*kots*
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-10-2003 @ 22:25:
Dr. Phil is ook een Texaan, zou het daaraan liggen?
Ah, inteelt Darned rednecks
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:37
wissie
wissie is offline
Ik heb deze uitzending niet gezien en eigenlijk geen enkele van zijn eigen show. Ik heb hem alleen gezien toen hij nog af en toe te gast was bij Oprah Winfrey. Ik vraag me af hoe die man ooit heeft kunnen afstuderen als psycholoog. Hij zegt in feite niets constructiefs. Als mensen een probleem hebben zeikt hij ze even af en zegt dat het hun eigen schuld is en daarna vertelt hij in het algemeen hoe het wel moet, met stomzinnige simpele standaard kreten die niet gebaseerd zijn op de praktijk, en dat was het. Hij heeft ook een houding alsof hij ver boven de mensen die hij 'helpt' staat, en dat lijkt mij ook niet bevorderlijk voor het 'helende' psychologische proces. Hij laat zijn eigen mening overheersen, terwijl een psycholoog objectiever zou moeten zijn. Eigenlijk gaat zijn hele analyse over wat hij er van vindt, en hoe hij vindt dat het zou moeten. Ik erger me verschrikkelijk aan zijn misplaatste arrogantie.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-10-2003 @ 22:33:
Ah, inteelt Darned rednecks
Waarom denk ik bij het woord inteelt altijd aan Urk?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-10-2003 @ 22:41:
Waarom denk ik bij het woord inteelt altijd aan Urk?
Omdat Urk vroeger een eiland was, dus zo gek is het niet dat daar af en toe een kindje met twee hoofden of drie armen geboren wordt, en dat drugs- en drankgebruikt helpt ook al niet veel
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:52
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-10-2003 @ 22:47:
Omdat Urk vroeger een eiland was, dus zo gek is het niet dat daar af en toe een kindje met twee hoofden of drie armen geboren wordt, en dat drugs- en drankgebruikt helpt ook al niet veel
Sterker, dat drank- en drugsmisbruik maakt dat Urkers mensen met twee hoofden of vier benen als heel normaal zien, ze zijn niet anders gewend.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-10-2003 @ 22:41:
Waarom denk ik bij het woord inteelt altijd aan Urk?
Ghe. Gister nog een stukje gezien over de "struisvogelmensen". Een afrikaanse stam waarbij 3 op de 4 kinderen wordt geboren met een afwijking aan de voeter, waarbij ze 2 grote tenen i.p.v. 5 normale hebben, vandaar de naam. De oorzaak? Ze hebben een wet dat ze alleen mogen neuken (*kuch* trouwen) met mensen uit hun eigen stam, en ze zijn met een man of 50 ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.