Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2013, 21:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jullie hebben gelijk, volgens Wikipedia komt het van 't Duitse Fußball. Maar eigenlijk blijven al mijn punten daar mee staan.
Ik vind het niet irritant, maar wel heel dom. Foosball slaat toch gewoon nergens op? Doe normaal joh!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 05-11-2013, 21:19
Verwijderd
Ja, het klinkt alsof je een mentale beperking en een spraakgebrek hebt.
Oud 05-11-2013, 21:20
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
cerebrale parese IN THA HOUSE!
Oud 05-11-2013, 21:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
semi crosspost omdat ik me in tijden niet zo'n "oooooooooooooooooooooooo zat het dus zooooooooooo" moment heb gehad. Ik heb gisteren een boek uitgelezen en realiseerde me vandaag pas na het nog wat opzoeken op Wikipedia dat ik eigenlijk totaal niet doorhad dat het verhaal zich niet op een post-apocalyptische Aarde afspeelde. Wat meteen een hoop dingen verklaarde die ik al raar vond en toen vond ik mezelf een beetje dom gezien het ik het betreffende scififantasyetc genre toch behoorlijk ken . Beetje een Keyser Söze momentje. Misschien moeten we daar maar eens een topic van maken op DK.

One character tells a story about the founding of the world's two other cities, Fortune's Landing and Soul's Rest, both known to be older than even Spearpoint. According to the story, the cities were founded by twin princes who hailed from a faraway kingdom. One brother, named Spirit, founded Soul's Rest, while the other brother, Opportunity, founded Fortune's Landing.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-11-2013, 09:03
Verwijderd
http://www.hbvl.be/nieuws/wetenschap...d-in-knie.aspx

Ik vind dit een behoorlijke wtf. Voor mij klinkt het alsof ze een nieuwe planeet in ons zonnestelsel hebben ontdekt.
Oud 06-11-2013, 09:49
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Mijn moeder wil al een tijd met mij naar Gravity. Vandaag spraken we af hoe laat we zouden gaan. Toen vroeg ze: "Waar gaat ie eigenlijk over?" Ik zei: "Astronauten." Toen barste ze in lachen uit en riep ze: "Astronauten?! Wat moet ik nou met een astronautenfilm?!"
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 06-11-2013, 10:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-11-2013, 10:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
http://www.hbvl.be/nieuws/wetenschap...d-in-knie.aspx

Ik vind dit een behoorlijke wtf. Voor mij klinkt het alsof ze een nieuwe planeet in ons zonnestelsel hebben ontdekt.
Seriously Hoe konden ze dat jarenlang over het hoofd zien? Een fucking gewrichtsband. Doe normaal.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-11-2013, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Seriously Hoe konden ze dat jarenlang over het hoofd zien? Een fucking gewrichtsband. Doe normaal.
Precies!
Oud 06-11-2013, 12:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Seriously Hoe konden ze dat jarenlang over het hoofd zien? Een fucking gewrichtsband. Doe normaal.
Ergens geloof ik er geen hout van, hoe kun je bij al die kijkoperaties en MRI's dat nooit gezien hebben en ineeeens hebben ze de oplossing waarom sommige kruisband operaties geen succes hebben...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-11-2013, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ergens geloof ik er geen hout van, hoe kun je bij al die kijkoperaties en MRI's dat nooit gezien hebben en ineeeens hebben ze de oplossing waarom sommige kruisband operaties geen succes hebben...
Dat is dus ook wat mijn verstand te boven gaat. Ze hebben toch al zat knieën opengemaakt?
Oud 06-11-2013, 12:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Spoiler


smakelijk plaatje inside... maar dit lijkt me toch niet iets wat al jaren over het hoofd gezien wordt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-11-2013, 13:00
Verwijderd
Sarah naamzoek.
Oud 06-11-2013, 15:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb geluncht met mijn moeder en ik ga zo sushi eten met een vriend, living the good life vandaag
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-11-2013, 15:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het was wel in Belgie he. Mss is het gewoon een gewrichtsband die iedereen al jaren kent en hadden zij ineens zoiets van "Oh amai, een gewrichtsband!"

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2013, 15:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb geluncht met mijn moeder en ik ga zo sushi eten met een vriend, living the good life vandaag
Lekkah!
Ik ben gisteren en vandaag niet eens buiten geweest.

Mijn ritme is nu écht fucked up. Ik val voor 7 uur 's ochtends niet in slaap en word pas rond een uur of 4 weer wakker, hoeveel wekkers ik ook zet. Ugh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2013, 15:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zou eigenlijk meegaan vanochtend met mijn moeder, die ging haar auto ophalen, maar ik heb mijn duisent wekkers en belletjes van mijn moeder ook niet gehoord maar was wel net op tijd voor lunch.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-11-2013, 15:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mmmlunch. Waar ben je wezen lunchen?

That reminds me, ik heb nog niet gegeten.
Dan is er het dilemma: Ga ik eerst 'lunchen' en later op de avond pas avondeten, of wacht ik nog een uurtje en ga ik dan gewoon avondeten?
Lastiglastig.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2013, 16:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op Kijkduin!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-11-2013, 16:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Eet nu iets kleins en over een uurtje of 2 avondeten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-11-2013, 16:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Op Kijkduin!
Nais!

Citaat:
Eet nu iets kleins en over een uurtje of 2 avondeten.
Ja 'iets kleins'...dat kan ik dus niet he.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2013, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Mmmlunch. Waar ben je wezen lunchen?

That reminds me, ik heb nog niet gegeten.
Dan is er het dilemma: Ga ik eerst 'lunchen' en later op de avond pas avondeten, of wacht ik nog een uurtje en ga ik dan gewoon avondeten?
Lastiglastig.
Nu avondeten, later eventueel lunchen.
Oud 06-11-2013, 16:45
Verwijderd
Hoewel het eigenlijk meer afhangt van je agenda en de bijbehorende bedtijd.
Oud 06-11-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Mmmlunch. Waar ben je wezen lunchen?

That reminds me, ik heb nog niet gegeten.
Dan is er het dilemma: Ga ik eerst 'lunchen' en later op de avond pas avondeten, of wacht ik nog een uurtje en ga ik dan gewoon avondeten?
Lastiglastig.
Nu iets in de richting van een banaan en dan over een uur of twee avondlunchen.
Oud 06-11-2013, 16:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vond nog een sandwich van m'n werk, dus daar neem ik nu de helft van ofzo. Straks aardappeltjes uit de oven, een sateschnitzel en sperzieboontjes.

Ik heb net wel bananen gekocht, maar die zijn nog niet rijp genoeg om te eten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2013, 16:47
Verwijderd
Ik heb een collega die journalistiek heeft gestudeerd en o.a. stage heeft gelopen bij een van de grote nationale kranten. Ze maakt geregeld d/t-fouten en gebruikte vandaag het woord 'onrespectloos'.
Oud 06-11-2013, 16:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline


Ik wordt daar zo droevig van.
Ik ken een neerlandicus (of iemand die zichzelf dat vind iig), en die gaat de hele tijd mensen lopen verbeteren en lopen mierenneuken in FB- en whatsapp-groepsgesprekken. En dan maakt hij zelf ook echt vreselijke taalfouten. Zo erg dat ik mezelf bijna een blauw oog had gefacepalmd.
Citaat:
Hoewel het eigenlijk meer afhangt van je agenda en de bijbehorende bedtijd.
Ja, die agenda heb ik niet echt, of nou ja, m'n lichaam werkt niet mee aan die agenda.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2013, 17:04
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb een collega die journalistiek heeft gestudeerd en o.a. stage heeft gelopen bij een van de grote nationale kranten. Ze maakt geregeld d/t-fouten en gebruikte vandaag het woord 'onrespectloos'.
Volgens mij is de NRC de enige nationale krant die niet barst van de d/t-fouten, en zelfs in die krant kom je ze nog geregeld tegen. Tenminste, zo was de situatie toen ik nog kranten las, inmiddels zal het wel erger zijn aangezien een diploma journalistiek eenvoudiger is te bemachtigen dan een veterstrikdiploma.
Oud 06-11-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is de NRC de enige nationale krant die niet barst van de d/t-fouten, en zelfs in die krant kom je ze nog geregeld tegen. Tenminste, zo was de situatie toen ik nog kranten las, inmiddels zal het wel erger zijn aangezien een diploma journalistiek eenvoudiger is te bemachtigen dan een veterstrikdiploma.
Met de d/t-fouten valt het nog wel mee in de NRC. Er zijn wel heel veel spatiefouten.
Oud 06-11-2013, 17:15
Verwijderd
Ik heb ook een dilemma waar ik heel graag andere meningen over hoor. Maar ik gooi het even in een spoiler

Spoiler
Oud 06-11-2013, 17:21
Verwijderd
Ik ga er even over nadenken maar wil alvast zeggen dat ik niet zo inzie waarom het per definitie een ''verkeerde reden'' is. Er zijn zoveel redenen om te gaan samenwonen, romantiek is er maar een van. Het is niet alsof je kinderen wil met de gedachte dat dat je slechte relatie redt.

Oh, en ik zou een second opinion aanvragen voor die verklaring. Dat het ''niet meer kan'' is echt een kulreden, kom nou.
Oud 06-11-2013, 17:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jij wilde toch eigenlijk al samenwonen voor je ziek werd, Knitten? Alleen hij wil het dus voor de verkeerde redenen? (overigens vind ik jou meer wooncomfort en geluk bieden geen slechte reden om samen te gaan wonen )
Oud 06-11-2013, 17:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kan je anders niet gewoon in je eentje een appartement regelen?
Hier in mijn flat zie ik ook veel appartementjes te huur, maar ik wil niet meer in O'town wonen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2013, 17:48
Verwijderd
Hoe zwaar is het thema 'samenwonen' voor jullie?

Ik vind samenwonen (of juist apart gaan wonen als je al samenwoont) niet zo'n grote veelbetekenende stap als mensen vaak lijken te vinden, dus als ik er een goed gevoel over zou hebben zou ik 't al snel doen. Ook met sommige vrienden trouwens, hoeft niet eens in een relatie. Maar als je ergens niet te veel gewicht aan hecht voel je je er al snel goed over, dat hoeft voor jullie niet per se te gelden.
Oud 06-11-2013, 17:53
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja, het klinkt alsof je een mentale beperking en een spraakgebrek hebt.
Dit, ja. Ongeveer net zo vervelend zijn mensen die woorden expres verkeerd zeggen omdat dat grappig zou zijn.
Oud 06-11-2013, 17:54
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Hoe zwaar is het thema 'samenwonen' voor jullie?

Ik vind samenwonen (of juist apart gaan wonen als je al samenwoont) niet zo'n grote veelbetekenende stap als mensen vaak lijken te vinden, dus als ik er een goed gevoel over zou hebben zou ik 't al snel doen. Ook met sommige vrienden trouwens, hoeft niet eens in een relatie. Maar als je ergens niet te veel gewicht aan hecht voel je je er al snel goed over, dat hoeft voor jullie niet per se te gelden.

Laatst gewijzigd op 06-11-2013 om 18:02.
Oud 06-11-2013, 17:57
Verwijderd
Ik bedoelde voor Frayne/Knitten en haar vriend, Margotteke!
Oud 06-11-2013, 18:01
Hazel
Hazel is offline
Hahaha. Sorry.
Oud 06-11-2013, 18:04
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb ook een dilemma waar ik heel graag andere meningen over hoor. Maar ik gooi het even in een spoiler

Spoiler
Ik zou nog niet gaan samenwonen. Ik zou pas gaan samenwonen als je dat graag wil, en niet omdat het handig/goedkoper/toch al bijna zo is.
Oud 06-11-2013, 18:07
Verwijderd
Ik heb geen ervaring met samenwonen verder, maar het lijkt me handig om te bedenken wat het worst case scenario is, en welke gevolgen dat zou hebben. Als je dat wel kunt accepteren moet je het gewoon doen.
Oud 06-11-2013, 18:10
Verwijderd
Thanks allemaal! Maakt het voor mij toch weer wat, tsja, makkelijker . Argumenten die je zelf niet kan bedenken ofzo.

Het is niet dat we alleen zouden gaan samenwonen omdat ik ziek ben, het is alleen wel het grootste argument zeg maar .
Maar, bedankt dus
Citaat:
Dit, ja. Ongeveer net zo vervelend zijn mensen die woorden expres verkeerd zeggen omdat dat grappig zou zijn.
ik dacht even een moment dat deze quote over mijn verhaal ging
Oud 06-11-2013, 18:16
Verwijderd
Trimm Trabb naamzoek, ik krijg die nieuwe winterjas van jou opeens in mijn zijbalk op facebook.
Oud 06-11-2013, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Hahaha. Sorry.
Vieze postverwijderaar
Oud 06-11-2013, 18:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm Trabb naamzoek, ik krijg die nieuwe winterjas van jou opeens in mijn zijbalk op facebook.
Het is een teken! Jij moet ook een lelijke winterjas!
Ik ga 'm echt keihard terugsturen... de tering. Wil jij 'm? Je hebt er genoeg ruimte in om te kamperen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2013, 18:30
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Vieze postverwijderaar
Ik zet er iets prachtigs voor in de plaats en dan nog zeveren ook!
Oud 06-11-2013, 18:30
Verwijderd


Ik heb al een mooie trenchcoat, helaas.
Oud 06-11-2013, 18:33
Verwijderd
Oh, Trimm, voor mij is een eigen appartement niet te doen omdat ik niet genoeg wachttijd heb bij de SLS. Bovendien ben ik ook nog eens onder de 23 en krijg ik dus voor de meeste appartementen geen huurtoeslag, wat het veel te duur maakt. Maar mijn vriend is wel 23, dan heb je dus ook wel recht op huurtoeslag. Vandaar dan dus dat dat makkelijker is dan zelf een appartement regelen, want daar ben ik de afgelopen 1.5-2 maanden mee bezig geweest en ik ben nog geen stap verder.
Oud 06-11-2013, 18:33
Verwijderd
Ik heb mijn avondeten op. Nu mag ik een tompoes.
Oud 06-11-2013, 18:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil ook een tompoes Eigenlijk wil ik gewoon een wit puntje met kaas uit de magnetron. Maar ik heb al gegeten, dus eigenlijk zou ik daar geen trek meer in moeten hebben.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-11-2013, 18:36
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik wil ook een tompoes Eigenlijk wil ik gewoon een wit puntje met kaas uit de magnetron. Maar ik heb al gegeten, dus eigenlijk zou ik daar geen trek meer in moeten hebben.
Dat lijkt me best wel vies.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.