Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2013, 14:08
Verwijderd
Omhoog houden. Vooral in de holte is het wat lastiger, daar blijft wel eens wat zitten.
Advertentie
Oud 26-11-2013, 14:10
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Serieuze vraag voor dunne vrouwen, hoe scheren jullie je oksels? Seriously, sinds ik zoveel afgevallen ben zit er dus een gigantisch gat in m'n oksel, berglandschap is er niks bij en ook zo onmogelijk smal en met spieren en pezen EN HET IS NIET TE DOEN VERTEL ME JULLIE GEHEIM
Ok, ik ben geen dunnie, maar ik ben wel dunner geweest Als je je arm niet helemaal hoog optilt en je de spieren in je arm ontspant dan zijn die spieren onder je arm ook meer ontspannen en dan is die kuil er niet zo. Althans, zo werkte het bij mij geloof ik.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 26-11-2013, 14:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
HA ik zie nu al dat het werkt, uitstekend Dank
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-11-2013, 14:12
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh haha, precies het tegenovergestelde advies Het is te lang geleden dan ik dun was
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 26-11-2013, 14:13
Verwijderd
Gladde oksels
Oud 26-11-2013, 14:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Serieuze vraag voor dunne vrouwen, hoe scheren jullie je oksels? Seriously, sinds ik zoveel afgevallen ben zit er dus een gigantisch gat in m'n oksel, berglandschap is er niks bij en ook zo onmogelijk smal en met spieren en pezen EN HET IS NIET TE DOEN VERTEL ME JULLIE GEHEIM
Verkapte 'oh wat ben ik slank, gespierd en heet' post.

Nee srsly, ik had geen idee dat dat een probleem kon zijn. Ik dacht dat een oksel gewoon een oksel was. :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-11-2013, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Verkapte 'oh wat ben ik slank, gespierd en heet' post.

Nee srsly, ik had geen idee dat dat een probleem kon zijn. Ik dacht dat een oksel gewoon een oksel was. :')
Wou je het ontkennen?

Ik wist het ook niet Maar goed, de oplossing gevonden nu, dus prima Na een maand of drie met een strookje haar te hebben rondgelopen
Oud 26-11-2013, 14:16
Verwijderd
Jezus smileyoverload.
Oud 26-11-2013, 14:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn dikke oksels zijn ook lekker glad en be-deo't en ik ruik naar koekjes, want ik ga straks naar QOTSA en ik moet natuurlijk wel lekker ruiken voor Josh Homme. [/ladyboner]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-11-2013, 14:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ontken overigens niets, want ik heb je nog helemaal niet gezien in je nieuwe gedaante.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-11-2013, 14:18
Verwijderd
Veel plezier Trimmeh
Oud 26-11-2013, 14:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dank je wel skattie! Ik heb er TERING veel zin in. Jammer dat 't in de ziggodome is, want ik heb daar vorig jaar Radiohead gezien en toen zag ik alleen wat omdat ik er duizent uur van tevoren was, en dat gaat nu niet lukken.

Oh ja, ik heb trouwens wel regelmatig dat iemand ineens tegen me zegt 'Hee, ben je afgevallen?' en dan is mijn antwoord standaard 'Ja, onder m'n ogen', want het is obvs dat dat niet het geval is.
Ik vind 't echt zo'n loze 'ik wil wat aardigs zeggen, maar weet niet wat'-opmerking.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-11-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ontken overigens niets, want ik heb je nog helemaal niet gezien in je nieuwe gedaante.
Even wachten tot 1 januari want dan ben ik echt klaar
Oud 26-11-2013, 14:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Even wachten tot 1 januari want dan ben ik echt klaar
Dan kan je stoppen met sporten en alles weer gaan eten?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-11-2013, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Dank je wel skattie! Ik heb er TERING veel zin in. Jammer dat 't in de ziggodome is, want ik heb daar vorig jaar Radiohead gezien en toen zag ik alleen wat omdat ik er duizent uur van tevoren was, en dat gaat nu niet lukken.

Oh ja, ik heb trouwens wel regelmatig dat iemand ineens tegen me zegt 'Hee, ben je afgevallen?' en dan is mijn antwoord standaard 'Ja, onder m'n ogen', want het is obvs dat dat niet het geval is.
Ik vind 't echt zo'n loze 'ik wil wat aardigs zeggen, maar weet niet wat'-opmerking.
Nog nooit geweest Maar ik zal duimen voor een mooi plekje voor je!

Ja had ik ook, ik lachte ze dan uit, of als het geen mensen waren die ik zo goed kende dat ik ze uit kon lachen zei ik "Nou NEE, maar bedankt"
Nu doen mensen meer van "Jezus de tering, what the fuck, what the fuck" en stellen over het algemeen geen vragen. En m'n beste vriend die afgelopen jaar uit de kast kwam roept standaard als ik iets naars of gemeens zeg "Jezus ik vond je veel leuker toen je nog dik was" en ik "Jezus ik jou toen je hetero was", benieuwd hoe lang dat grapje leuk blijft, voorlopig nog heel erg

Laatst gewijzigd op 26-11-2013 om 14:33.
Oud 26-11-2013, 14:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline





Bitch, get in me!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-11-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Dan kan je stoppen met sporten en alles weer gaan eten?
Nee, maar wel 500 kcal per dag extra als ik minder ga sporten, als ik hetzelfde blijf sporten 1000 kcal per dag extra, dat is bijna twee patatjes met zomg

M'n plan is +500 kcal verhogen en ongeveer 3x per week hardlopen, maar ik vind spieren zo awesome dus ik wil eigenlijk ook gewoon Jillian blijven doen, dus mss moet ik maar gewoon veul meer eten. Wordt weer even opnieuw op zoek naar een ideaal eet-beweegpatroon
Oud 26-11-2013, 14:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oh ja, ik heb trouwens wel regelmatig dat iemand ineens tegen me zegt 'Hee, ben je afgevallen?' en dan is mijn antwoord standaard 'Ja, onder m'n ogen', want het is obvs dat dat niet het geval is.
Ik vind 't echt zo'n loze 'ik wil wat aardigs zeggen, maar weet niet wat'-opmerking.
Ja inderdaad, dat heb ik ook vaak gehoord terwijl er geen gram af was. Schijnheilig gedoe.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 26-11-2013, 14:35
Verwijderd
Tijd voor een rondje hardlopen tussen de sneeuwvlokjes
Oud 26-11-2013, 14:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee, maar wel 500 kcal per dag extra als ik minder ga sporten, als ik hetzelfde blijf sporten 1000 kcal per dag extra, dat is bijna twee patatjes met zomg

M'n plan is +500 kcal verhogen en ongeveer 3x per week hardlopen, maar ik vind spieren zo awesome dus ik wil eigenlijk ook gewoon Jillian blijven doen, dus mss moet ik maar gewoon veul meer eten. Wordt weer even opnieuw op zoek naar een ideaal eet-beweegpatroon
Ah, op die fiets!
Ik heb gewoon 0 verstand van afvallen, dat blijkt maar weer.
Wat fijn dat je dan weer wat relaxter kunt eten.

Citaat:
Ja inderdaad, dat heb ik ook vaak gehoord terwijl er geen gram af was. Schijnheilig gedoe.
Ja idd. Zeg dan gewoon 'wat zie je er goed uit vandaag' ofzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-11-2013, 14:47
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
.
__________________
Lariekoek en apekool!

Laatst gewijzigd op 26-11-2013 om 14:57.
Oud 26-11-2013, 14:48
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:


Ja idd. Zeg dan gewoon 'wat zie je er goed uit vandaag' ofzo.
Ja precies
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 26-11-2013, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde - hoe kwam je dan in de eerste plaats aan die rugpijn?
Verkeerde beweging gemaakt na al een poosje bij vlagen her en der wat te voelen, probably door verkeerd liggen

@Snebbel -- Yeah, als dit niet rap beter wordt wil ik dat ook, een spuit. Wat wel plezant is; eindelijk heb ik een houding gevonden die te doen is
Oud 26-11-2013, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Serieuze vraag voor dunne vrouwen, hoe scheren jullie je oksels? Seriously, sinds ik zoveel afgevallen ben zit er dus een gigantisch gat in m'n oksel, berglandschap is er niks bij en ook zo onmogelijk smal en met spieren en pezen EN HET IS NIET TE DOEN VERTEL ME JULLIE GEHEIM
Ik zag bij mezelf te kijken of ik ook een GIGANTISCH GAT heb, maar dat is niet zo en ik snap nu na Miekjes uitleg wat je bedoelt. Nooit geweten dat dat ook anders kon zijn, ik scheer al sinds jaar en dag mijn oksels met mijn arm omhoog. Ben nu heel benieuwd hoe het eruit ziet als je geet gat (dat is toch gewoon de oksel???) hebt... en hoe je dat dan scheert.

Citaat:
Nog nooit geweest Maar ik zal duimen voor een mooi plekje voor je!

Ja had ik ook, ik lachte ze dan uit, of als het geen mensen waren die ik zo goed kende dat ik ze uit kon lachen zei ik "Nou NEE, maar bedankt"
Nu doen mensen meer van "Jezus de tering, what the fuck, what the fuck" en stellen over het algemeen geen vragen. En m'n beste vriend die afgelopen jaar uit de kast kwam roept standaard als ik iets naars of gemeens zeg "Jezus ik vond je veel leuker toen je nog dik was" en ik "Jezus ik jou toen je hetero was", benieuwd hoe lang dat grapje leuk blijft, voorlopig nog heel erg


Citaat:
Nee, maar wel 500 kcal per dag extra als ik minder ga sporten, als ik hetzelfde blijf sporten 1000 kcal per dag extra, dat is bijna twee patatjes met zomg

M'n plan is +500 kcal verhogen en ongeveer 3x per week hardlopen, maar ik vind spieren zo awesome dus ik wil eigenlijk ook gewoon Jillian blijven doen, dus mss moet ik maar gewoon veul meer eten. Wordt weer even opnieuw op zoek naar een ideaal eet-beweegpatroon
Heb je nog steeds geen zin in groepslessen van het een of ander? (yoga, pilates, whatever), dat ge-Jillian lijkt me echt zo saai.

Citaat:
Ja inderdaad, dat heb ik ook vaak gehoord terwijl er geen gram af was. Schijnheilig gedoe.
Mensen zeggen blijkbaar gewoon graag iets over gewicht, terwijl het zelden gepast is. Men, en dan bedoel ik niet eens goede vrienden of familie of zo, maar juist mensen die verder van me afstaan, vindt het ook nodig mij erop te wijzen dat ik wel ''wat dunnetjes'' ben, '"dat ik wel een mager gezicht heb'' en de allerergste: 'dat ik maar wat meer moet eten". En aan de andere kant van het spectrum ''oh je bent dus gewoon gezegend [met je bouw]!" of "Hoe doe je dat toch?''. Ik snap dat niet. Ik weet dat ik dun ben en dunner dan voorheen, maar wat hebben mensen ermee te maken en wat heb ik er aan het te horen?

En sindsdien besef ik dat ik ''vroeger'' ook wel eens zulke opmerkingen maakte, zelfs hier geloof ik, tegen Miekje of zo. Nou dat doe ik dus nooit weer.
Oud 26-11-2013, 15:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*foto*
Zo, dat is wel een duidelijk verschil, ja Je ziet er goed uit
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-11-2013, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Zo, dat is wel een duidelijk verschil, ja Je ziet er goed uit
Ik wil ook graag zeggen dat Snebbel er goed uit ziet maar de foto is al weg.
Oud 26-11-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik zag bij mezelf te kijken of ik ook een GIGANTISCH GAT heb, maar dat is niet zo en ik snap nu na Miekjes uitleg wat je bedoelt. Nooit geweten dat dat ook anders kon zijn, ik scheer al sinds jaar en dag mijn oksels met mijn arm omhoog. Ben nu heel benieuwd hoe het eruit ziet als je geet gat (dat is toch gewoon de oksel???) hebt... en hoe je dat dan scheert.



Heb je nog steeds geen zin in groepslessen van het een of ander? (yoga, pilates, whatever), dat ge-Jillian lijkt me echt zo saai.

Mensen zeggen blijkbaar gewoon graag iets over gewicht, terwijl het zelden gepast is. Men, en dan bedoel ik niet eens goede vrienden of familie of zo, maar juist mensen die verder van me afstaan, vindt het ook nodig mij erop te wijzen dat ik wel ''wat dunnetjes'' ben, '"dat ik wel een mager gezicht heb'' en de allerergste: 'dat ik maar wat meer moet eten". En aan de andere kant van het spectrum ''oh je bent dus gewoon gezegend [met je bouw]!" of "Hoe doe je dat toch?''. Ik snap dat niet. Ik weet dat ik dun ben en dunner dan voorheen, maar wat hebben mensen ermee te maken en wat heb ik er aan het te horen?

En sindsdien besef ik dat ik ''vroeger'' ook wel eens zulke opmerkingen maakte, zelfs hier geloof ik, tegen Miekje of zo. Nou dat doe ik dus nooit weer.
Het gat was gewoon meer gevuld, ik scheerde (schoor?) altijd met m'n elleboog opzij-omhoog, en dan was 't recht, maar nu moet ie dus helemaal omhoog, want opzij-omhoog zorgt voor extreem veel berglandschap!

En nee Jillian Het is vooral dat ik het thuis kan doen en zelf kan inplannen hoor, een vaste dag/tijdstip legt veel te veel beslag op m'n veel te volle agenda, nu doe ik het gewoon lekker tussen de bedrijven door. Misschien als ik straks een wat meer 9-5 baan heb. En bij body revolution doe je elke workout maar 4x in totaal he en niet achter elkaar, maar verspreid over 2 weken. Hardlopen wordt toch ook niet saai Maar ik ben straks wel een x door alle programma's heen
Oud 26-11-2013, 15:19
Verwijderd
Eigenlijk wil ik op een kantoor werken met een fitness. Ertur heeft dat ook en het lijkt me VET RELAXED om een stukje lunchpauze in te leveren, beetje te bewegen, eind van de dag wat langer doorwerken en dan de hele avond vrij zonder dat je je zorgen hoeft te maken over sporten
Oud 26-11-2013, 15:19
Verwijderd
Dus ik ben op m'n werk aan het lobby'en voor een fitnesszaal "Voor de hotelgasten, vet relaxed!"
Oud 26-11-2013, 15:47
Verwijderd
Ik trek mijn oksel wel eens strak gatloos ok doei.
Oud 26-11-2013, 15:55
Verwijderd
Ik ben Blackfish aan het kijken. Wow. Heftig. Interessant. Schokkend.
Oud 26-11-2013, 16:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik raak zo in de stress van projecten
Oud 26-11-2013, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk wil ik op een kantoor werken met een fitness. Ertur heeft dat ook en het lijkt me VET RELAXED om een stukje lunchpauze in te leveren, beetje te bewegen, eind van de dag wat langer doorwerken en dan de hele avond vrij zonder dat je je zorgen hoeft te maken over sporten
Bij ons is het wegbezuinigd. Je kunt wel korting krijgen op fitnesabonnementen, maar alleen bij ''speciaal geselecteerde'' sportscholen en daar zit die van mij nou net niet bij. En ik wil niet wisselen want daar waar ik ga zijn ze juist heel goed in revalidatieshit en zo, en ik wil niet tussen de krachtpatsers zitten. Ik kijk er ook niet naar uit dat als ik weer fulltime werk het dan nog eens n'a werk moet.

Citaat:
Ik raak zo in de stress van projecten
Waarom? Lijkt het te groot?
Oud 26-11-2013, 16:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hmm, te groot weet ik niet, wellicht. Ik heb niet het idee dat ik mijn verantwoordelijkheden goed genoeg op me kan nemen, ben bang dat elke fout me aangerekend wordt, vind automatisch het eten ook lastiger ed., en in plaats van dat ik dus productief word en in de pauze mensen mail en benader en mijn noten instudeer, en lekker geniet van de muziek, zit ik een beetje te janken op de wc of te forumen.
Oud 26-11-2013, 16:23
Verwijderd
He joh, wat vervelend. Klinkt faalangstig, als ik zo vrij mag zijn. Helpt het niet om zo objectief mogelijk na te gaan dat je in het verleden wel dingen lukte, en daarbij te denken dat je nu vast nog meer kan? Dus niet ''fijne gedachten'' tegenover je negatieve gedachtes zetten, maar realistische/objectieve (al dan niet met hulp van mensen die je kunnen vertellen dat ze juist denken dat je die verantwoordelijkheden prima aan kan). En ook niet boos worden op jezelf dat je zo reageert trouwens, dat maakt het alleen maar erger. Morgen weer een dag.
Oud 26-11-2013, 16:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankjewel zeg! Ja dat helpt waarschijnlijk meer want ik ben inderdaad boos op mezelf dat ik zo reageer ik ga kijken wat ik hiermee kan
Oud 26-11-2013, 16:48
Verwijderd
Ik heb ooit een kleine faalangstcursus gedaan bij de uni en vond het verschrikkelijk en niets om het lijf hebben, maar stiekem had ik er toch wel iets aan, achteraf gezien.
Oud 26-11-2013, 16:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Eigenlijk wil ik op een kantoor werken met een fitness. Ertur heeft dat ook en het lijkt me VET RELAXED om een stukje lunchpauze in te leveren, beetje te bewegen, eind van de dag wat langer doorwerken en dan de hele avond vrij zonder dat je je zorgen hoeft te maken over sporten
of gewoon direct voor of na de arbeit, dat kan ook.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-11-2013, 16:51
Verwijderd
Citaat:
of gewoon direct voor of na de arbeit, dat kan ook.
Ja, doe 't nu meestal voor werk, maar hallo op werk, vet relaxed
Oud 26-11-2013, 16:51
Verwijderd
Lekker met een rode zweetkop achter de balie!
Oud 26-11-2013, 16:52
Verwijderd
De Ultieme Botsautomix 2 komt uit op 6 december!

http://www.stubru.be/programmas/nieu...mebotsautomix2
Oud 26-11-2013, 16:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nog mensen die de kiddypr0nzaak rondom de frontman van Lostprophets hebben meegekregen? Wat een viespeuk . Lijkt me ook verschrikkelijk voor de bandleden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-11-2013, 16:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
De Ultieme Botsautomix 2 komt uit op 6 december!

http://www.stubru.be/programmas/nieu...mebotsautomix2
YES!!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-11-2013, 16:53
Verwijderd
19 DJ FURAX VS REDSHARK - BIG ORGUS
20 S.W.A.T. - THE FLY IS DEAD
<3
Oud 26-11-2013, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Lekker met een rode zweetkop achter de balie!
Welnee, ik ben vet sexy na sporten Oke niet gelijk na, maar wel relatief snel weer

Citaat:
Nog mensen die de kiddypr0nzaak rondom de frontman van Lostprophets hebben meegekregen? Wat een viespeuk . Lijkt me ook verschrikkelijk voor de bandleden.
Is er een uitspraak? Wist alleen dat ie voor moest komen.
Oud 26-11-2013, 16:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, doe 't nu meestal voor werk, maar hallo op werk, vet relaxed
nou ja, het scheelt je reistijd. Maar het blijft onbetaalde tijd lijkt me Misschien is tussendoor 'sporten' juist niet relaxed als je weet dat je nog een shitload aan dingen moet doen qua werk
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-11-2013, 16:55
Verwijderd
Citaat:
nou ja, het scheelt je reistijd. Maar het blijft onbetaalde tijd lijkt me Misschien is tussendoor 'sporten' juist niet relaxed als je weet dat je nog een shitload aan dingen moet doen qua werk
Even je hoofd leeg juist! Maar misschien idealiseer ik het. Ik laat het je wel weten als ik op een kantoor werk met een gym

En

Watkins recorded himself with the child's mother committing the abuse inside the hotel where the lostprophets were staying

Wtf
Oud 26-11-2013, 16:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Is er een uitspraak? Wist alleen dat ie voor moest komen.
zeker te lui om te klikken Hij bekent schuld.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-11-2013, 16:56
Verwijderd
Ian Watkins to mother "the sooner we start training her the better" referring to depraved crimes with v small child #lostprophets

Oud 26-11-2013, 16:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh je had al geklikt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.