Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2016, 20:14
Baerrito
Baerrito is offline
Hee,

Ik ben een meisje uit 4vwo en ik ben (denk ik) verliefd op een jongen uit 5vwo. Ik ken hem niet heel goed, ik weet alleen zijn naam gomdat ik vroeger bij hem op dezelfde basisschool zat en omdat ik bij een van zijn vrienden in de klas zit.

Het begon allemaal toen ik op een dag met mijn beste vriend door de gang liep. Mijn beste vriend zag dat hij naar mij keek, maar ik liet het maar gaan want meestal vinden jongens mij niet zo bijzonder. Die avond ging ik naar de supermarkt om boodschappen te doen voor het avondeten, en toevallig werkt die jongen in die supermarkt. Ik stond bij het schap en hij stond een ander schap te vullen, maar binnen no time stond hij opeens naast me... hij zei niks, maar hij was ook geen vakken aan het vullen, het leek wel of hij gewoon naast me stond en naar me keek.

Sinds die dag hebben we steeds awkward oogcontact in de pauze. De ene keer kijk ik hem al aan en kijkt hij terug, maar de andere keer staarde hij als eerste naar mij.
Laatst hadden we een project met school en ik moest daarvoor steeds stoelen en tafels op de gang zetten. maar om de een of andere reden stond hij met zijn groepje vrienden ook op de gang. En ze keken naar mij en hadden het misschien ook wel over mij, want ze waren steeds een beetje lacherig aan het praten...
diezelfde dag liep ik nog langs hem in een tussen uur en toen bleef hij me maar volgen met zijn ogen.

Extra info:
We zijn bevriend op facebook, snapchat en instagram, maar bij al deze apps heb ik de eerste stap gezet.
Hij is best wel leuk en volgens mij hebben best veel mensen interesse in hem. En ik ben niet zo perfect en knap als de andere meiden die hij zou kunnen krijgen....
het kan ook zijn dat hij mij juist stom vind en dat ze daarom een beetje lacherig deden en ze me steeds aankijken...

Ik weet nu niet of hij interesse in mij heeft en/of ik nu een stap moet zetten door 'hoi' te zeggen... hij is echt mijn type en ik denk ook dat wij best goed bij elkaar zouden passen.
Maar ik moet natuurlijk ook niet te veel dingen sturen enzo, want dan lijkt het alsof ik obsessed ben met hem en hij moet ook initiatief nemen. Ik ben al mijn hele leven single en heb dus ook niet veel ervaring met relaties... dus wat moet ik doen?

Lots of love and thanks for helping x

Laatst gewijzigd op 19-11-2016 om 20:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2016, 20:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Spreek je hem ook wel eens? Misschien kan je eens beginnen met hoi zeggen wanneer je hem op school of bij de supermarkt tegenkomt. Of proberen eens met hem te kletsen. Zo leer je hem wat makkelijker kennen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-11-2016, 20:39
Baerrito
Baerrito is offline
Hee,
Dankjewel voor het beantwoorden. Ik heb nog mooi met hem gepraat en daarom vind ik het ook zo'n lastige situaties. Hij is bijna altijd met zijn vrienden dus dan durf ik geen hoi te zeggen... Het is een lastige situatie maar bedankt x
Met citaat reageren
Oud 19-11-2016, 21:27
Obelise
Obelise is offline
Zolang je ontspannen kan zijn, en geen drama maakt, vind hij t vast super leuk als hij bij je is
Met citaat reageren
Oud 20-11-2016, 07:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als hij naar je kijkt kan je gerust eens hoi zeggen, dat is echt niet zo raar
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-11-2016, 07:54
Baerrito
Baerrito is offline
Hee,

Gisteravond heeft hij mij een snapchat gestuurd met daarin een 'goodnight foto' ik denk dat ik dat ook maar een keer ga doen, zo raken we misschien langzaam in contact...

Bedankt voor jullie adviezen, ik ga binnenkort een keer hoi zeggen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2016, 11:28
alexvause
alexvause is offline
heb ik ook altijd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op meisje die ik amper ken
GeenGoedeNaam
5 24-09-2015 15:07
Liefde & Relatie Verliefdheid en toch doet het pijn...
JustM700
5 16-06-2011 23:38
Liefde & Relatie Verliefd op iemand die ik amper ken! Wat nu?
stefano12
15 16-04-2011 16:46
Psychologie droom die ik niet kan loslaten
Fantôme
4 23-09-2006 14:22
Liefde & Relatie wegen de voordelen van een relatie wel op tegen de nadelen?
Fa Sai
31 08-09-2003 15:41
Liefde & Relatie wanneer echt verliefd, of denken dat je verliefd bent?
flierefluiter
39 30-09-2002 16:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.